BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij en Fer twijfelen over toekomst

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 24 april 2011 - 21:44
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

De Vrij en Fer twijfelen over toekomst (Goal.com)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 25 april 2011 - 03:44   quote  deeplink  
De Vrij en Fer twijfelen over toekomst

ROTTERDAM Is er voor de Feyenoord-sterren van zondag toekomst in Rotterdam? Stefan de Vrij (19) en Leroy Fer (21) konden er na afloop van Feyenoord-PSV geen antwoord op geven.

De twee jeugdige spelers behoorden tot de uitblinkers tegen de Eindhovenaren (3-1). Beide spelers stonden op 24 oktober van vorig jaar aan de aftrap van de met 10-0 verloren wedstrijd. Daardoor smaakte de revanche nog zoeter, al moest Fer in het eerste duel al vroeg naar de kant met een blessure.
Met Luc Castaignos vertrekt er in ieder geval één talentvolle speler uit De Kuip. Maar wat doet de rest? Blijven of vertrekken? "Het hangt van een hele hoop factoren af", zegt Fer, die er nog niet uit is. De Vrij is dat evenmin. "We hebben een hele hoop meegemaakt met deze groep, maar het is moeilijk te zeggen waar mijn toekomst ligt."

Na Ron Vlaar en Georginio Wijnaldum zijn Fer en De Vrij de derde en de vierde Feyenoord-speler die nog niet weten of zij na komende zomer nog steeds in het rood-witte Feyenoord-shirt spelen. Fer heeft in Rotterdam-Zuid een contract tot medio 2012. Als de club nog wat aan hem wil verdienen zijn er deze zomer twee opties: verkopen of verlengen. Ook de Vrij heeft een contract dat in de zomer van 2012 afloopt.

Begin maart zei De Vrij in gesprek met NUSport niet per se weg te willen. "In principe sta ik open voor een nieuw contract, maar dan moeten de voorwaarden wel goed zijn. Ik zou graag uitgroeien tot aanvoerder van Feyenoord. Voor een andere Nederlandse club zie ik mezelf op dit moment niet spelen. En voor het buitenland vind ik het nog te vroeg, al wil ik daar in de toekomst wel graag heen." FC Twente, PSV en Arsenal zijn al met de verdediger in verband gebracht.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 april 2011 - 05:20   quote  deeplink  
oude koeien uit de sloot
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 april 2011 - 05:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 05:20 schreef hotjumper het volgende:
oude koeien uit de sloot
inderdaad. stemmingmakerij;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 25 april 2011 - 08:44   quote  deeplink  
Pfffffff! Dubbele topic!!
Bannen die gozer die dit nu weer flikt!
ZeikerT
 ZeikerT - maandag 25 april 2011 - 09:29   quote  deeplink  
Oude koeien of niet, Fer mag van mij de Pleuris genieten.
Hij zegt na het seizoen pas te willen beslissen over zijn toekomst en niet met Feyenoord te willen praten tot die tijd. Maar hij zit wel op de tribune bij ADO - Twente ten midden van de tukkers die hem graag aan willen trekken.
aggie
 aggie - maandag 25 april 2011 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 09:29 schreef ZeikerT het volgende:
Oude koeien of niet, Fer mag van mij de Pleuris genieten.
Hij zegt na het seizoen pas te willen beslissen over zijn toekomst en niet met Feyenoord te willen praten tot die tijd. Maar hij zit wel op de tribune bij ADO - Twente ten midden van de tukkers die hem graag aan willen trekken.
ja dus....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 april 2011 - 10:05   quote  deeplink  
Gaan we dit soort topics nu elke week krijgen? Heeft geen enkel doel.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 25 april 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 09:29 schreef ZeikerT het volgende:
Oude koeien of niet, Fer mag van mij de Pleuris genieten.
Hij zegt na het seizoen pas te willen beslissen over zijn toekomst en niet met Feyenoord te willen praten tot die tijd. Maar hij zit wel op de tribune bij ADO - Twente ten midden van de tukkers die hem graag aan willen trekken.
Met Fer staat een gesprek gepland begin mei, samen met van Geel.

Wijnaldum beslist pas na het seizoen.
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Nja ze wachten gewoon af of we europa ingaan... als je ze nou maar eerst zorgen dát we europa ingaan!
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 10:51 schreef rv1992 het volgende:
Nja ze wachten gewoon af of we europa ingaan... als je ze nou maar eerst zorgen dát we europa ingaan!
Nee, niet alleen, als er zichtbaar versterkingen komen, dan zijn de Vrij en Fer wel geneigd te blijven. Wijnaldum en Vlaar weet ik niet.
craven
 craven - maandag 25 april 2011 - 13:18   quote  deeplink  
Van de Vrij had ik dit niet verwacht, misschien raar hoor maar toch...
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, niet alleen, als er zichtbaar versterkingen komen, dan zijn de Vrij en Fer wel geneigd te blijven. Wijnaldum en Vlaar weet ik niet.
ik denk dat vlaar sowieso weggaat... die heeft wel zin in een buitenlands avontuur..
wijnaldum twijfel ik ook nog eenbeetje
las net dat de vrij bijtekend als deze groep bijeen blijft...
biseswar wil iedergeval wel bijtekenen!
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2011 - 13:48   quote  deeplink  
Ja, maar natuurlijk valt de groep uit elkaar als iedereen op elkaar wacht...
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 13:48   quote  deeplink  
haha dat bedoel ik..
maar als feyenoord slim is, breken ze nu het contract van biseswar open en verlengen ze (voor iets minder salaris) en dan hopen dat de rest ook meegaat

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Vrij en Fer twijfelen over toekomst









0.0059649