BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat doet de Top 3? Kampioen?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - maandag 25 april 2011 - 11:39   quote  deeplink  
er is nog niet echt een topic over de uitslagen van de top 3 en dus kampioenschap dus dacht ik laat ik er maar even een topic over maken.

edit quote deeplink

Heerenveen - Ajax 1-2
Ajax komt 0-2 voor begint wat terug te zakken en krijgt in het slotoffensief nog een goal tegen van zijn toekomstige spits Bas Dost.

Fc Twente - Willem II 3-1
Twente wint op het afmaken van kansen. Een vrijetrap van Lasnik passeert Michailov nog.

PSV - Vitesse 1-2(of 2-2)
Het vertrouwen weg Aisatti helpt ons nog even en Wilfried maakt de 2e Psv scoort nog maar het komt te laat.

Ajax - Fc Twente 1-0
Ajax heeft geluk en scoort uit een klutsbal. blijft lang
0-0 maar rond 60e a 70e minuut breekt ajax de score open.

Psv - Groningen 1-2
Tadic sluit het seizoen goed af met 2 assist.
Toivonen trapt zijn verdediger neer en scoort nog.

1.Ajax
2.Twente
3.Psv
Wat denken jullie van de uitslagen?
Voorspelling?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 25 april 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Ben het er wel mee eens, alleen PSV gaat nog wel 2x winnen denk ik..
Ik hoop dit iig, want eerlijk gezegd verwacht ik het niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door Hasjkoph --
thomASS
 thomASS - maandag 25 april 2011 - 11:43   quote  deeplink  
Een ding weet ik wel en dat is dat Ajax thuis van Twente gaat winnen. Of ze winnen van Heerenveen tja..
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - maandag 25 april 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 11:41 schreef Hasjkoph het volgende:
Ben het er wel mee eens, alleen PSV gaat nog wel 2x winnen denk ik..
Ik hoop dit iig, want eerlijk gezegd verwacht ik het niet..
Denk niet dat psv nog 2x wint al het vertrouwen in het team is weg en ik zie vitesse nog wel voor een stuntje zorgen. mischien nog een gelijk spel tegen groningen of vitesse dan is ajax sowieso 2e.
Brandje
 Brandje - maandag 25 april 2011 - 11:44   quote  deeplink  
Het is Groningen-PSV de laatste dag maar dat wist je vast wel hahaha.
Als de Boer dit middenveld laat staan dus met De Jong-Anita en Eriksen en Mounir in de spits dan pakt Ajax geen punt meer. Helaas maar dat denk ik echt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 25 april 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 11:44 schreef Brandje het volgende:
Het is Groningen-PSV de laatste dag maar dat wist je vast wel hahaha.
Als de Boer dit middenveld laat staan dus met De Jong-Anita en Eriksen en Mounir in de spits dan pakt Ajax geen punt meer. Helaas maar dat denk ik echt.
Niet zo extreem, maar ben het er wel mee eens..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 25 april 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 11:44 schreef Ajax-pwnt het volgende:

[..]

Denk niet dat psv nog 2x wint al het vertrouwen in het team is weg en ik zie vitesse nog wel voor een stuntje zorgen. mischien nog een gelijk spel tegen groningen of vitesse dan is ajax sowieso 2e.
Ik denk dat áls ze nog punten laten liggen, dat dat tegen Groningen is..
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - maandag 25 april 2011 - 11:50   quote  deeplink  
Beetje vertrouwen he...
Mis helpt dit?
remco k
 remco k - maandag 25 april 2011 - 11:52   quote  deeplink  
De Boer heeft gister voor de 7e keer gezien dat de Jong in de punt en de Zeeuw op het middenveld de beste oplossing is..Hij is echt erg blind als hij toch weer voor mounir kiest..

De Zeeuw Vertongen en in mindere mate v/d Wiel zijn de gasten die nu moeten opstaan en als strijders voor ons Ajax moeten gaan.

Misschien is het trouwens wel zo, dat de Boer gokt op Mounir, want laten we wel wezen, het is een geweldige voetballer, die alleen nu hopeloos uit vorm is, misschien gokt de Boer dus wel op de goals die nog zouden moeten komen van Mounir..
remco k
 remco k - maandag 25 april 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Overigens vind ik dat we niet achterom moeten kijken, en dus niet meer over PSV moeten praten.. Eigenlijk ook niet over Twente, gewoon 2 finales spelen, beide wedstrijden winnen, dan zijn we kampioen, en dus niet omkijken naar andere ploegen..
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - maandag 25 april 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 11:52 schreef remco k het volgende:
De Boer heeft gister voor de 7e keer gezien dat de Jong in de punt en de Zeeuw op het middenveld de beste oplossing is..Hij is echt erg blind als hij toch weer voor mounir kiest..

De Zeeuw Vertongen en in mindere mate v/d Wiel zijn de gasten die nu moeten opstaan en als strijders voor ons Ajax moeten gaan.

Misschien is het trouwens wel zo, dat de Boer gokt op Mounir, want laten we wel wezen, het is een geweldige voetballer, die alleen nu hopeloos uit vorm is, misschien gokt de Boer dus wel op de goals die nog zouden moeten komen van Mounir..
Hij wisselde gister toch ook mounir nog voor de Zeeuw maar ik denk dat de Basis tegen heerenveen ook de basis tegen twente zal zijn met mounir in de punt dus.
maar denk dat de boer mischien juist wel voor een verrassing wil zorgen en tegen twente juist meer positie spel gaat spelen.
Brandje
 Brandje - maandag 25 april 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:

Mounir is idd een goede voetballer maar isa gewoon geen Ajaxspits. Het mij ook echt tegenvallen als De Boer hem weer in de spits zet. Met Siem in de spits begint meteen iedereen beter te spelen. Het speelveld wordt langer. Eriksen komt veel beter tot zijn recht want Mounir loopt hem continue in de weg en loopt overal behalve in de spits. Zet Moenir maar op links. Het is een speler die naar de goal toe moet spelen en niet met de goal in rug.
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - maandag 25 april 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mounir is idd een goede voetballer maar isa gewoon geen Ajaxspits. Het mij ook echt tegenvallen als De Boer hem weer in de spits zet. Met Siem in de spits begint meteen iedereen beter te spelen. Het speelveld wordt langer. Eriksen komt veel beter tot zijn recht want Mounir loopt hem continue in de weg en loopt overal behalve in de spits. Zet Moenir maar op links. Het is een speler die naar de goal toe moet spelen en niet met de goal in rug.
Ja de jong is meer een speler die ruimte voor zich zelf creert net als KJH ik weet alleen niet of de jong wel de man is die scoort en dat doet Dost bijvoorbeeld wel dus dost halen en dan weet de boer wel wat ie doet.
ajax21
 ajax21 - maandag 25 april 2011 - 12:49   quote  deeplink  
@ Ajax-pwnt

Ik hoop dat je voorspelling uitkomt, ik geloof ook wel dat ajax kampioen wordt..
Maar ik zie p$v niet 2x verliezen, helemaal niet tegen vitesse, dat al jaren op rij de punten kado geeft aan p$v..
Zie geen reden waarom dat dit jaar anders zou zijn..
Kan me die zogenaamde superspits van vitesse nog wel herinneren, die kans op kans kreeg tegen p$v en elke kans verprutste en het jaar erop bij p$v voetbalde
Brandje
 Brandje - maandag 25 april 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 12:28 schreef Ajax-pwnt het volgende:

[..]

Ja de jong is meer een speler die ruimte voor zich zelf creert net als KJH ik weet alleen niet of de jong wel de man is die scoort en dat doet Dost bijvoorbeeld wel dus dost halen en dan weet de boer wel wat ie doet.
Ik denk ook dat Dost een echte Ajaxspits zou zijn.
thomASS
 thomASS - maandag 25 april 2011 - 13:07   quote  deeplink  
Met siem in de spits en demy op het middenveld word je kampioen.
Ride
 Ride - maandag 25 april 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Ben nog aan het nagenieten, nog 3x winnen:
dege
 dege - maandag 25 april 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 11:44 schreef Ajax-pwnt het volgende:

[..]

daarbij niet vergeten dat Psv aanstaand weekend Engelaar, manolev, pieters en lens mist. Dat zijn toch niet de minste van de basiself.
AJAX moet inderdaad niet meer naar de concurentie kijken, er staan nu 3 finales op het programma en je hebt de dubbel binnen, ze mogen het nu niet meer laten liggen.
Wel wil ik toch stiekem dank je zeggen tegen feyenoord, prachtig toch hoe ze pisvee over de knie hebben gelegd, heerlijk.
ktotheb
 ktotheb - maandag 25 april 2011 - 14:20   quote  deeplink  
Uitslagen voorspellen lijkt me vrij zinloos, maar speculeren over de afloop doe ik graag aan mee. Om 1 of andere reden maak ik me meer zorgen over heerenveen uit dan twente thuis. Heb het gevoel dat we die twetenaren thuis wel kunnen verslaan. Heerenveen uit gaat nog wel een hele lastige klus worden. Ajax speelt uit een stuk minder en Heerenveen is een erg onvoorspelbare ploeg. Ik hoop op een vechtend team de komende twee wedstrijden, het is in ieder geval een heerlijk gevoel dat we het zelf in de hand hebben. PSV lijkt me toch wel uitgespeeld, die spelen dramatisch en moeten drie punten inlopen in twee wedstrijden, dat gaat ze niet lukken. Twente zal thuis van Wilem 2 toch wel winnen, hoewel ik na hun winst op AZ wel een goede wedstrijd van Willem 2 verwacht. Ik kom nu in ieder geval al niet meer bij van de spanning.

MET FRANK NAAR DE DERDE STER!!!
alibabba
 alibabba - maandag 25 april 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:

Helemaal eens Remco en vooral dat laatste. De Boer gokt op Mounir maar...
alibabba
 alibabba - maandag 25 april 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 13:07 schreef thomASS het volgende:
Met siem in de spits en demy op het middenveld word je kampioen.
Met deze stelling heb je er in ieder geval meer kans op in mijn ogen.
joduh
 joduh - maandag 25 april 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 15:43 schreef alibabba het volgende:

[..]

Met deze stelling heb je er in ieder geval meer kans op in mijn ogen.
jij heb toch -9 aan beide ogen ali????????
alibabba
 alibabba - maandag 25 april 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 20:28 schreef joduh het volgende:

[..]

jij heb toch -9 aan beide ogen ali????????
Dan bevriezen ze Joduh:-)
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 25 april 2011 - 22:37   quote  deeplink  
zonder scheidrechtelijke dwalingen kunnen we de voor de derde ster gaan.
JOOD
 JOOD - maandag 25 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
Luister, het komt neer op ajax-twente en ajax gaat wederom tekort komen...
zoals vaker de afgelopen jaren.. Wes en rafael zeggen niet voor niets dat ze er geen vertrouwen in hebben..

Dit wordt een wedstrijd waarbij het ergens over gaat.. Ajax kan dat niet

Al hoop ik zeker van wel! 3 sterren.....
ajacied
 ajacied - dinsdag 26 april 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 22:52 schreef JOOD het volgende:
Luister, het komt neer op ajax-twente en ajax gaat wederom tekort komen...
zoals vaker de afgelopen jaren.. Wes en rafael zeggen niet voor niets dat ze er geen vertrouwen in hebben..

Dit wordt een wedstrijd waarbij het ergens over gaat.. Ajax kan dat niet

Al hoop ik zeker van wel! 3 sterren.....
ach ja hoevaak zou psv geen kampioen worden en werden ze het ook ? we moeten 2 wedstrijden winnen en dat is zekr mogelijk toch. voor ons ajax is het zo en zo een prachtig iets dat we nog mogen meedoen! verkoop van suarez gezeik rond v d boog ect ect
Ride
 Ride - dinsdag 26 april 2011 - 14:18   quote  deeplink  
Ik geloof er in ieder geval weer in.
Hoerenveen oprollen, de beker pakken met een veredeld B-team en dan vlammen in de thuiswedstrijd.
Zou me de tering lachen als WII nog punten pakt van Twente of zelfs wint
hahahaha
ajacied
 ajacied - dinsdag 26 april 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 14:18 schreef Ride het volgende:
Ik geloof er in ieder geval weer in.
Hoerenveen oprollen, de beker pakken met een veredeld B-team en dan vlammen in de thuiswedstrijd.
Zou me de tering lachen als WII nog punten pakt van Twente of zelfs wint
hahahaha
idd maar twente laat echt geen punten liggen tegen willem 2 lol
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 26 april 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 11:53 schreef remco k het volgende:
Overigens vind ik dat we niet achterom moeten kijken, en dus niet meer over PSV moeten praten.. Eigenlijk ook niet over Twente, gewoon 2 finales spelen, beide wedstrijden winnen, dan zijn we kampioen, en dus niet omkijken naar andere ploegen..
Absoluut mee eens, met de aantekening dat we 3 finales moeten spelen.
Het zou wat zijn; Kampioen en ook nog ff de KNVB-beker winnen na trainerswissel en verkoop van de meest waardevolle speler (Luis Suarez) in de winterstop.

*** (drie sterren) op het mooiste shirt wat er bestaat!!!

AJAX FOREVER!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Ronald 1960 --
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 26 april 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:

Volledig EENS !!!!!!!!! Het zei mij overigens genoeg dat er nu van geen enkele kant handen werden gegeven. Alleen de keeperstrainer haastte zich nog even om El Hamdaoui een hand te geven. De Boer gunde hem geen blik waardig en wat mij betreft terecht. El Hamdaoui kan niet zeggen dat ie geen kans (om te spelen dan) heeft gehad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat doet de Top 3? Kampioen?

0.0070209