BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open brief aan Fer, Wijnaldum, Vlaar en de Vrij

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - maandag 25 april 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Jongens,

WEL:
Teken nu alsjeblieft bij tot 2015.
Geniet van de wederopstanding van je club en de goede sfeer in het team.
Doe wat terug voor de supporters, pak een aantal prijzen in de komende 2-3 jaar en pak dat wat hogere salaris. Dat is geen straf hoor.
Maak vervolgens een gigantische klapper voor jezelf en voor Feyenoord door een droomtransfer naar een Europese topclub.
Plaats daarmee jezelf in de rij van de spelers met een echt Feyenoord hart, die nooit zullen worden vergeten, zoals Kuijt en van Bronkhorst.
Help op die manier om Feyenoord weer structureel terug te brengen naar de Nederlandse top en zelfs Europese subtop.

NIET:
Ga niet nu, tegen een matige transfersom, naar een middelmatige Europese club voor dat 'veel' hogere salaris.
Raak niet nu al in de vergetelheid.
Stuur Feyenoord niet terug naar af.
En loop al helemaal niet zo maar gratis de deur uit, volgend jaar, plaats je zelf niet in de rij van spelers als De Guzman etc
En .... LUISTER VOORAL NIET NAAR JE ZAAKWAARNEMER. Die denkt in de eerste plaats aan zijn provisies en niet aan jouw belang en al helemaal niet aan het belang van je cluppie en de supporters.

Ik heb gezegd.
craven
 craven - maandag 25 april 2011 - 11:44   quote  deeplink  
verfrissende, vernieuwende teksten hehehe, tekenen nu vast bij...
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 april 2011 - 11:44   quote  deeplink  
mee eens maar ik heb er nog een.Als v Geel gaat bouwen aan een nieuw team.En deze jongens worden niet verkocht (quote: niet voor een appel en een ei dan blijven ze gewoon)zou het best eens kunnen dat de nieuwe spelers de voorkeur gaan krijgen boven deze jongens.En het kan dan zo maar zijn dat je op de bank eindigt,ondanks datje een goede (met vlagen) speler ben.En dan zullen ze niet meer in de rij staan voor deze jongens.Is dit hard nou nee.zij willen zich hard opstellen en niet luisteren naar de zoveelste smeek bede.Dus .......tekenen
FR-Han
 FR-Han - maandag 25 april 2011 - 11:46   quote  deeplink  
zeg dat: beste gassies, teken effe bij, zodat je volgend jaar met een trotse fier staande lans op de coolsingel vanaf het bordes kan rappen! ik denk dat ik met deze zin die gasten al zover heb
sevillana
 sevillana - maandag 25 april 2011 - 11:48   quote  deeplink  
denk niet dat die gasten dit lezen, en indien wel is het nog maar de vraag of dit enige invloed op ze heeft. ik heb zo m'n twijfels . . . . . .
rv1992
 rv1992 - maandag 25 april 2011 - 13:56   quote  deeplink  
denk ook niet dat het werkt!misschien dat je ff een groot spandoek moet maken.. kunne ze het daar tenminste wel op lezen haha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 april 2011 - 19:33   quote  deeplink  
En natuurlijk de vraag óf sommige van die gasten wel kunnen lezen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2011 - 19:46   quote  deeplink  
ben er wel een beetje klaar mee. Wij hebben geen gloryhunters als supporters, nee we hebben ze als spelers. Verlaten de club voor de kans op iets meer geld en europees voetbal.

Realiseer je nu eens dat je geen europees speelt door je eigen prestaties. Door te zeggen dat je weg gaat geef je een brevet van onvermogen aan je medespelers, je geeft hun gewoon de schuld van het collectieve falen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 19:46 schreef Stylzz het volgende:
ben er wel een beetje klaar mee. Wij hebben geen gloryhunters als supporters, nee we hebben ze als spelers. Verlaten de club voor de kans op iets meer geld en europees voetbal.

Realiseer je nu eens dat je geen europees speelt door je eigen prestaties. Door te zeggen dat je weg gaat geef je een brevet van onvermogen aan je medespelers, je geeft hun gewoon de schuld van het collectieve falen.
.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 19:46 schreef Stylzz het volgende:
ben er wel een beetje klaar mee. Wij hebben geen gloryhunters als supporters, nee we hebben ze als spelers. Verlaten de club voor de kans op iets meer geld en europees voetbal.

Realiseer je nu eens dat je geen europees speelt door je eigen prestaties. Door te zeggen dat je weg gaat geef je een brevet van onvermogen aan je medespelers, je geeft hun gewoon de schuld van het collectieve falen.
.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 19:46 schreef Stylzz het volgende:
ben er wel een beetje klaar mee. Wij hebben geen gloryhunters als supporters, nee we hebben ze als spelers. Verlaten de club voor de kans op iets meer geld en europees voetbal.

Realiseer je nu eens dat je geen europees speelt door je eigen prestaties. Door te zeggen dat je weg gaat geef je een brevet van onvermogen aan je medespelers, je geeft hun gewoon de schuld van het collectieve falen.
.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 19:46 schreef Stylzz het volgende:
ben er wel een beetje klaar mee. Wij hebben geen gloryhunters als supporters, nee we hebben ze als spelers. Verlaten de club voor de kans op iets meer geld en europees voetbal.

Realiseer je nu eens dat je geen europees speelt door je eigen prestaties. Door te zeggen dat je weg gaat geef je een brevet van onvermogen aan je medespelers, je geeft hun gewoon de schuld van het collectieve falen.
.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 19:46 schreef Stylzz het volgende:
ben er wel een beetje klaar mee. Wij hebben geen gloryhunters als supporters, nee we hebben ze als spelers. Verlaten de club voor de kans op iets meer geld en europees voetbal.

Realiseer je nu eens dat je geen europees speelt door je eigen prestaties. Door te zeggen dat je weg gaat geef je een brevet van onvermogen aan je medespelers, je geeft hun gewoon de schuld van het collectieve falen.
.
Laat je club maar in de steek!!
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

.
Laat je club maar in de steek!!
Hoezo? Als jij ergens anders meer kan verdienen ga je toch ook!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 april 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:34 schreef de.fan het volgende:

[..]

Hoezo? Als jij ergens anders meer kan verdienen ga je toch ook!
Daarom kun je als supporter nog wel teleurgesteld zijn in het karakter van dergelijke gasten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:34 schreef de.fan het volgende:

[..]

Hoezo? Als jij ergens anders meer kan verdienen ga je toch ook!
Jij bent ziek onder dat pannetje van je,je spoort niet en
vertoond achterlijke wangedrag.Ik stel dan ook voor dat jij
op een andere sectie gaat posten binnen headliner....
Twente Psv of Ajax iets voor jou?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2011 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:34 schreef de.fan het volgende:

[..]

Hoezo? Als jij ergens anders meer kan verdienen ga je toch ook!
Dat klopt, maar zeg dat dan gewoon.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 26 april 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:34 schreef de.fan het volgende:

[..]

Hoezo? Als jij ergens anders meer kan verdienen ga je toch ook!
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 09:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat klopt, maar zeg dat dan gewoon.
Voetbal wereld is anders dan het gewone bedrijfsleven
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 09:29 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

[..]

Voetbal wereld is anders dan het gewone bedrijfsleven
Nee, niet helemaal. Het zijn gewoon werknemers.
Maar zeg dan gewoon dat t om geld gaat. Want voor deze 4 staat de top van europa niet te trappelen. Bij de subtop mogen ze lekker op de bankzitten en af en toe eens mee ballen.

Dus dan gaat het om "het buitenland en "geld".
Das prima, maar zeg dat dan gewoon.
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 26 april 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 19:46 schreef Stylzz het volgende:
ben er wel een beetje klaar mee. Wij hebben geen gloryhunters als supporters, nee we hebben ze als spelers. Verlaten de club voor de kans op iets meer geld en europees voetbal.

Realiseer je nu eens dat je geen europees speelt door je eigen prestaties. Door te zeggen dat je weg gaat geef je een brevet van onvermogen aan je medespelers, je geeft hun gewoon de schuld van het collectieve falen.
Helemaal mee eens, ze hebben het hele seizoen maar een beetje lopen kloten en nu zeuren dat europees echt belangrijk is voor hun beslissing,begrijp me goed ik heb echt genoten zondag,een fantastiese pot voetbal gezien met spelers die voor elke bal gingen en de mouwen hadden opgestroopt,vanaf het eerste moment zag je dat we dit gingen winnen,tegen willem 2 ook,maar we hebben toch ook wedstrijden gezien dat niemand ook maar iets deed om europees te halen dit jaar. Dus nu niet zeiken en gewoon tekenen.

En in het gewone leven waren ze allang ontslagen en hadden ze verder moeten leven van een ww uitkering 70% van +/- €3000 per maand en niet die hoge bedragen die ze nu krijgen(inplaats van verdienen).
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 26 april 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 09:50 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ze hebben het hele seizoen maar een beetje lopen kloten en nu zeuren dat europees echt belangrijk is voor hun beslissing,begrijp me goed ik heb echt genoten zondag,een fantastiese pot voetbal gezien met spelers die voor elke bal gingen en de mouwen hadden opgestroopt,vanaf het eerste moment zag je dat we dit gingen winnen,tegen willem 2 ook,maar we hebben toch ook wedstrijden gezien dat niemand ook maar iets deed om europees te halen dit jaar. Dus nu niet zeiken en gewoon tekenen.

En in het gewone leven waren ze allang ontslagen en hadden ze verder moeten leven van een ww uitkering 70% van +/- €3000 per maand en niet die hoge bedragen die ze nu krijgen(inplaats van verdienen).
ik denk dat de meesten op een euro of 1700 zitten. dus met 70%van 3000eu tref je het nog
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 09:53 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik denk dat de meesten op een euro of 1700 zitten. dus met 70%van 3000eu tref je het nog
voor 1700€ draai ik me nog een keer om hoor...
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 26 april 2011 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 09:53 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik denk dat de meesten op een euro of 1700 zitten. dus met 70%van 3000eu tref je het nog
Ja ik was even hun leeftijd vergeten je heb gelijk.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 26 april 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

voor 1700€ draai ik me nog een keer om hoor...
jij hebt het getroffen met je werk. soms valt het effe tegen als je feyenoord dreigt te missen. gelukkig gebeurd het niet heel vaak geloof ik. ik was 16 toen ik vrachtwagen chauffeur wilde worden. leuk geld als je 19 bent. me eerste volle salaris was toen 6600 gulden. was ik wel de hele maand van huis zowat. in het begin zie je mooie dingen. rijd je langs san siro, stade de france, noem ze maar op. mooie bergpassen. avontuur. tot je wat ouder word. dan kom je er achter dat altijd weg ook niet alles is. en dan zit je met je chauffeursdiploma adr en de rest op zak. terwijl je heel wat anders wil. das klote soms. omscholen. en werk vinden is al lastig zat als je op je 33ste iets wil doen waar jonge gasten van 23 die al vanaf het begin dat hebben gedaan erg bedreven in zijn. kortom.. leren is best balangrijk!! geef het door!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 10:02 schreef obiku010 het volgende:

[..]

jij hebt het getroffen met je werk. soms valt het effe tegen als je feyenoord dreigt te missen. gelukkig gebeurd het niet heel vaak geloof ik. ik was 16 toen ik vrachtwagen chauffeur wilde worden. leuk geld als je 19 bent. me eerste volle salaris was toen 6600 gulden. was ik wel de hele maand van huis zowat. in het begin zie je mooie dingen. rijd je langs san siro, stade de france, noem ze maar op. mooie bergpassen. avontuur. tot je wat ouder word. dan kom je er achter dat altijd weg ook niet alles is. en dan zit je met je chauffeursdiploma adr en de rest op zak. terwijl je heel wat anders wil. das klote soms. omscholen. en werk vinden is al lastig zat als je op je 33ste iets wil doen waar jonge gasten van 23 die al vanaf het begin dat hebben gedaan erg bedreven in zijn. kortom.. leren is best balangrijk!! geef het door!!
Daar heb je gelijk in. Ik heb me dan ook de ballen uit de broek geleerd. ;-)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 april 2011 - 10:14   quote  deeplink  
Ik val er nu pas in, dus waarschijnlijk is het e.e.a. wel al gezegd, maar ik hoop natuurlijk ook dat ze bijtekenen. Die jongens hebben niet in de gaten dat ze zomaar met her en der wat versterkingen erbij (bijvoorbeeld een of twee goede spitsen!) binnen een jaar of wat kampioen kunnen worden. Aangezien het wel even geleden is dat we dat waren zullen ze bij het rijtje der groten komen. Sportieve ambitie is altijd goed, maar wat is er nou groter dan richting 'onstervelijkheid' te gaan. Laat ik als voorbeeld Kiprich nemen. Elke Feyenoorder die die periode heeft meegemaakt, weet wat hij was! Nou, als je als sportman wat wilt bereiken is het dat wel (naast een gevulde portemonnaie natuurlijk), maar laten we eerlijk zijn. Ze verdienen (ook bij Feyenoord) toch genoeg, dus waarom weggaan. Iedereen wil altijd maar naar het buitenland, maar als je echt goed bent (en dus goed genoeg voor het buitenland), komt je kwaliteit echt wel bovendrijven. Oftewel, ik sluit me aan bij de oproep aan Fer, De Vrij, Wijnaldum, Vlaar en wie er nog gaat volgen om bij te tekenen. Van Hanegem heeft het echt goed gezien dat er helemaal niet zoveel bij hoeft te komen om mee te doen om het kampioenschap. Misschien nog een jaartje ter overbrugging, maar daarna hopen we toch weer mee te strijden en misschien lukt dat komend seizoen wel al. Kijk maar naar Roda JC. Het ene moment zijn ze bijna failliet, maar ze hebben een verdomd leuk ploegje... BIJTEKENEN GRAAG!!!!
gini-diego
 gini-diego - dinsdag 26 april 2011 - 12:07   quote  deeplink  
laat het bestuur eerst diego maar bij tekenen dat is een man naar mijn hart die wil graag,al speelt hij niet altijd goed maar hij gaat er wel voor.
laten de zogenaamde grote vier maar een voorbeeld aan hem nemen, dan hebben we volgend seizoen een team waar iedereen bang voor is, nu zag je het al met PSV
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 april 2011 - 12:25   quote  deeplink  
punt 1: niet smeken, graag of niet is het motto
punt 2: al dat gezeur over verstandig en clubhart. Bullshit, je kunt een groot Feyenoord supporter zijn en toch op een aanbieding van een grote buitenlandse club ingaan. Dat wil echt niet zeggen dat je dan je roots verloochent.

Juist voetballers grijpen die kans als een grote club langs komt. Zij moeten hun fortuin in een paar jaar bij elkaar schrapen en als ze nu wachten en volgend jaar hun kruisbanden afscheuren is het over en is de kans verkeken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 april 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Je doet net of er geen kans mogelijk is bij Feyenoord. Wat vind je dan van wat Van Hanegem zei over dat je met deze groep plus een paar gerichte aankopen binnen drie jaar best kampioen zou kunnen worden? Ik ben het helemaal met hem eens hoor.
Deze jongens spelen in het mooiste stadion van Nederland, hebben een salaris waar wij ons hele leven krom voor liggen en maken van hun hobby hun werk... Dan is het toch niet verkeerd om bij te tekenen, helemaal wat betreft die jonkies. Die weten nog niet eens hoe ze een ei moeten bakken, man... Laat staan dat ze in Engeland of zo gaan ballen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 april 2011 - 16:33   quote  deeplink  
Waar blijft loyaliteit? Ontwikkelen is prima, maar dat kan toch ook bij Feyenoord? Ze moeten niet doen alsof ze stilstaan in hun ontwikkeling, want dat geldt niet voor deze 4...
de.fan
 de.fan - dinsdag 26 april 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij bent ziek onder dat pannetje van je,je spoort niet en
vertoond achterlijke wangedrag.Ik stel dan ook voor dat jij
op een andere sectie gaat posten binnen headliner....
Twente Psv of Ajax iets voor jou?
Nee ik ga lekker Feyenoord aanmoedigen komende seizoen , dus blijf lekker dromen.
En waarom spoor ik niet? Omdat ik ze gelijk geef als ze weg vanwege sportieve en financiele redenen. Zolang Feyenoord wazig blijft doen zou ik ook niet bij tekenen, daar is niets moeilijk aan. Duidelijkheid gaat voor alles. Ik heb ook werknemers die zijn weg gelokt omdat ze elders meer geld kunnen verdienen. Daar is helemaal niks mis mee en hun goed recht! Maar ik kan ook heel goed de standpunten van de supporters begrijpen. Maar ik zal ten alle tijden hun beslissingen respecteren. Of ik het er nu mee eens ben of niet!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 april 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 22:36 schreef de.fan het volgende:

[..]

Nee ik ga lekker Feyenoord aanmoedigen komende seizoen , dus blijf lekker dromen.
En waarom spoor ik niet? Omdat ik ze gelijk geef als ze weg vanwege sportieve en financiele redenen. Zolang Feyenoord wazig blijft doen zou ik ook niet bij tekenen, daar is niets moeilijk aan. Duidelijkheid gaat voor alles. Ik heb ook werknemers die zijn weg gelokt omdat ze elders meer geld kunnen verdienen. Daar is helemaal niks mis mee en hun goed recht! Maar ik kan ook heel goed de standpunten van de supporters begrijpen. Maar ik zal ten alle tijden hun beslissingen respecteren. Of ik het er nu mee eens ben of niet!
Ik ben 1 van de weinige die geld nooit als drijfveer heeft gezien..
Ik had ook 3 jaar lang de balkenende norm maar ik mis die tijd voor geen meter.
Ik kiesde toen niet perse voor het geld maar de vrijheid en dat doe ik nog steeds
alhoewel ik jou wel eerlijk zeg dat ik nu toch iets tever naar beneden gaat kwa inkomen.
Toch heb ik weer voor iets gekozen wat voor mezelf waarschijnlijk? het beste is....
Als ik bij jou werk en jij haald alles uit de kast voor een goeie werksfeer en
het is goed geven en nemen dan ga ik niet weg als ik elders 5 honderd meer kan verdienen...
Maar dat zal wel niet in jou geval omdat je het normaal vind dat mensen bij je weg gaan.
Zal dus wel niks met die paar honderd te maken hebben?
sevillana
 sevillana - dinsdag 26 april 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij bent ziek onder dat pannetje van je,je spoort niet en
vertoond achterlijke wangedrag.Ik stel dan ook voor dat jij
op een andere sectie gaat posten binnen headliner....
Twente Psv of Ajax iets voor jou?
gaat ie niet doen Leon, hij geniet te veel van alle commentaren die hij krijgt op dit forum. los van het feit dat ik 't wel met je eens ben. maar ja, je moet maar wennen aan democratie, ook hier op 't forum dus . . . . . .
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 april 2011 - 09:41   quote  deeplink  
Ik ben ook voor democratie:

Wie wil de.fan weg hebben???

dat is 1 stem!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 27 april 2011 - 10:53   quote  deeplink  
Ik niet, iedere gek mag hier van mij posten
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 27 april 2011 - 11:04   quote  deeplink  
ja van mij mag hij ook posten, als hij maar geen zondvloed van onzin en verwensingen hier plaatst en accepteert dat anderen een andere mening kunnen hebben.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 27 april 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 22:36 schreef de.fan het volgende:

[..]

Nee ik ga lekker Feyenoord aanmoedigen komende seizoen , dus blijf lekker dromen.
En waarom spoor ik niet? Omdat ik ze gelijk geef als ze weg vanwege sportieve en financiele redenen. Zolang Feyenoord wazig blijft doen zou ik ook niet bij tekenen, daar is niets moeilijk aan. Duidelijkheid gaat voor alles. Ik heb ook werknemers die zijn weg gelokt omdat ze elders meer geld kunnen verdienen. Daar is helemaal niks mis mee en hun goed recht! Maar ik kan ook heel goed de standpunten van de supporters begrijpen. Maar ik zal ten alle tijden hun beslissingen respecteren. Of ik het er nu mee eens ben of niet!
Het verschil tussen jouw werknemers en de spelers van Feyenoord zal ongetwijfeld zijn dat werken voor Feyenoord wel een jongensdroom hoort te zijn.... Het zit hem hier in slechts 1 ding en dat is loyaliteit!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 10:53 schreef hotjumper het volgende:
Ik niet, iedere gek mag hier van mij posten
Driehonderd keer mee eens.
Kom op zeg, hij heeft het toch over Feyenoord! Hij mag toch z'n mening hebben, hoe irritant (en vermakelijk) soms ook.

Daarnaast komt ie ook met inhoudelijk zinvolle posts. Zo gek is ie ook weer niet.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 27 april 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 11:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Driehonderd keer mee eens.
Kom op zeg, hij heeft het toch over Feyenoord! Hij mag toch z'n mening hebben, hoe irritant (en vermakelijk) soms ook.

Daarnaast komt ie ook met inhoudelijk zinvolle posts. Zo gek is ie ook weer niet.
Als je Napoleon ook niet gek vindt is hij inderdaad erg goed bij geest...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Napoleon ging letterlijk over lijken. Heel wat anders. de.fan is digitaal verzinsel.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 27 april 2011 - 11:22   quote  deeplink  
Heb het meer over zijn waanideeen. Sterke vorm van Narcisme, waarschijnlijk ook psychotisch met een neiging tot schizofrenie.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 11:26   quote  deeplink  
Wat trots kunnen we dan zijn dat wij Feyenoord-supporters de minder gelukkigen nog een plek op dit Forum gunnen.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 27 april 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 11:22 schreef Pietje1 het volgende:
Heb het meer over zijn waanideeen. Sterke vorm van Narcisme, waarschijnlijk ook psychotisch met een neiging tot schizofrenie.
de.fan zou gewoon effe een 2 weekse opname moeten doen. beetje seroquell erin. beetje prozac. en dan is ie er zo bovenop ;-)
kuipje
 kuipje - woensdag 27 april 2011 - 14:03   quote  deeplink  
Als Leroy en Stefan nou eens beseffen dat als een van hen bijtekent. De anderen (misschien niet allemaal) zullen volgen! En de eerste die bijtekent kan bij mij niet meer stuk, ook al presteert hij daarna geen fuck meer. Ook al is het maar voor een of twee jaar.

Dus bedenk het volgende.. Als ik nu bijteken, ben ik voor altijd een held bij de supporters..

ik zeg doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door kuipje --
Els
 Els - woensdag 27 april 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Mischien moet Giovanni eens gaan bellen, heeft 3 jaar geleden ook gewerkt.
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 11:04 schreef Pietje1 het volgende:
ja van mij mag hij ook posten, als hij maar geen zondvloed van onzin en verwensingen hier plaatst en accepteert dat anderen een andere mening kunnen hebben.
tsja, . . dat is niet zo simpel
3036
 3036 - woensdag 27 april 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Stefan is al in onderhandeling Leroy ook alleen Wijnaldum en vooral Vlaar wachten op interesse en willen dan pas tekenen mits er een mooie aanbieding langs komt.
Leroy gaat weg als Wijnaldum vertrekt en hy een mooie aanbieding krygt.

Ik vindt dat deze jongens voor minimaal 4 jaar moeten bijtekenen.
1 jaar spelen intresse wekken en in de winterstop vertrekken voor de volle buit.
Jongens worden beter Feyenoord rijker!

Is dat zo moeilyk?
Rovert
 Rovert - woensdag 27 april 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:53 schreef 3036 het volgende:
Stefan is al in onderhandeling Leroy ook alleen Wijnaldum en vooral Vlaar wachten op interesse en willen dan pas tekenen mits er een mooie aanbieding langs komt.
Leroy gaat weg als Wijnaldum vertrekt en hy een mooie aanbieding krygt.

Ik vindt dat deze jongens voor minimaal 4 jaar moeten bijtekenen.
1 jaar spelen intresse wekken en in de winterstop vertrekken voor de volle buit.
Jongens worden beter Feyenoord rijker!

Is dat zo moeilyk?
Ja
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 april 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Ja, want zo werkt het niet. Je gaat de kans dat je naar een grotere club kunt niet kleiner maken omdat je Feyenoord of wie dan ook dat gunt. Dat doet niemand en wie dat wel zegt is volgens mij een huichelaar.
kuipje
 kuipje - donderdag 28 april 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 10:21 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, want zo werkt het niet. Je gaat de kans dat je naar een grotere club kunt niet kleiner maken omdat je Feyenoord of wie dan ook dat gunt. Dat doet niemand en wie dat wel zegt is volgens mij een huichelaar.
Adrie spreekt weer met zijn positieve insteek, heerlijk.
Als ze bijtekenen met een clausule in hun contract, dat ze voor bv 8miljoen-12miljoen weg kunnen. Dan kunnen ze misschien wel deze keuze maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open brief aan Fer, Wijnaldum, Vlaar en de Vrij









0.0093381