BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stoppen met bedelen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 april 2011 - 12:03   quote  deeplink  
Ik en ik denk meerder fans ,krijgen een rot gevoel als een mooie club als feyenoord en zijn fans ,steeds roepen teken toch bij tegen jongens die niet(meer) weten wat de club betekend voor een hoop mensen.Op vak T zie je een invalide man de trap opstrompelen,mijn vader met kanker (helaas overleden)toch nog wedstrijden bezoeken,mensen die bij moeten werken voor hun seizoenskaart te kunnen betalen.Mensen die als enige vertier nog hebben zondags naar HUN club te gaan en te steunen Mijn vraag is moeten we niet stoppen met deze spreekkoren en laten merken dat de club groter is en meer betekend voor ons dan voor de spelers welke het mooie shirt MOGEN dragen
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Wil je graag dat ze bijtekenen?
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 april 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Niet meer als het zo moet.Ik heb mijn buik er een beetje van vol
En wordt er zelfs kwaad om hoe deze jongens zich opstellen.Ik zou denken als je club het zo slecht heeft is het minste wat je kan doen is bijteken met een gelimiteerde transfersom.Ik krijg steeds meet het Deguzman syndroom
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Ik denk dat het goed zou zijn voor je gezondheid als je hoofd- en bijzaken zou onderscheiden ;-). Los van al het andere wat er gebeurt, zou ik graag zien dat deze spelers bijtekenen. Dan is al het andere niet meer belangrijk. Of ze nou met volle overtuiging of schoorvoetend tekenen, lekker belangrijk. Het gaat om dat ene ding: ik wil dat ze tekenen. Dus laat de supporters zingen. Als het helpt, is het mooi, als het niet helpt, was het in elk geval een goede herrie in de Kuip. Met Peter Bosz was het trouwens ook gelukt.
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Ik hoop ook van harte dat ze bijtekenen, maar ik denk niet dat ze dat gaan doen.
Als van Geel dat voor elkaar krijgt is het een gouwe zet. Ik zou liever zien dat Feyenoord bekend maakt hoe het er voor staat met de financiele huishouding. Ik weet dat er investeerders zijn die graag willen dat er openheid van zeken wordt gegeven. Ik ben goed op de hoogte maar we moeten helaas onze monden dicht blijven houden tot Feyenoord het zelf naar buiten brengt.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 25 april 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Piet, je hebt een punt hoor jongen, maar ik wil best (nog een keer) door het stof als dat helpt.
Zoals Els zegt: het gaat gewoon om de club.
Maar natuurlijk is het belachelijk dat we maar moeten bedelen.
Alsof die jongens bij Feyenoord een jodenfooi krijgen, en alsof ze wekelijks in een klein half leeg shit stadionnetje moeten spelen op een bloemkolenveld. Alsof ze wekelijks worden uitgefloten.
En alsof ze nooit meer een kans zullen krijgen op die droomtransfer, alsof het perse nu moet.
Niks van dat alles !
Maar ja...die teringzaakwaarnemers he..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stoppen met bedelen









0.0055251