BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJNALDUM WERELD SPELER VAN DE WEEK

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - dinsdag 26 april 2011 - 00:44   quote  deeplink  
doedelzak=grafbak
DY
 DY - dinsdag 26 april 2011 - 00:49   quote  deeplink  
het enige waar pisvee heel goed in is, is al het leven uit de spelers trekken zodat ze allemaal met een depressief hoofd t veld ophobbelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door DY --
de.fan
 de.fan - dinsdag 26 april 2011 - 05:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:52 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Die 2e rangs buitenlanders hadden jouw club wel mooi met 10 - 0 afgeslacht. Ook psv is aan het opbouwen, er worden steeds meer verbeteringen gemaakt in de jeudopleiding en er liggen grootse financiele plannen klaar. Geen idee hoe het precies met feyenoord zit.
Heeft PSV wel een eigen jeugd dan? Ik dacht dat de meeste uit de krottenwijken in Brazilie en Mexico worden opgehaald! Dankzij de lampjes factory
de.fan
 de.fan - dinsdag 26 april 2011 - 05:41   quote  deeplink  
Resultaat supporters zijn jullie en niks meer, ik wil nog wel eens zien als Pisvee er zo belabberd voor sta als wat feyenoord heeft gekend of er dan nog wel een brabantse kip in het lampjes stadion te bekennen is!
plannetje
 plannetje - dinsdag 26 april 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 16:23 schreef patrickpsv15 het volgende:
kom maar lekker voor een habbekrats naar eindhoven. Feyenoord zal wel blij zijn met een paar ton.
hahaha gefrusteerd heerlijk!!!
plannetje
 plannetje - dinsdag 26 april 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Er is in die wedstrijd ons geen kampioenschap afgenomen whahaha...
als je dat zegt word ik nog verdrietiger...
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 april 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Patrick, je lacht wel met die 10-0, maar ik al je zeggen dat dat het beste is wat Feyenoord kon overkomen op dat moment. Dat was namelijk de druppel voor de VVF om vele miljoenen in Feyenoord te pompen zodat we volgend jaar vrijwel uit de (rentedragende) schulden zijn en dat omgezet hebben in aandeelhouders. Daardoor zijn we dus in 1 klap een financieel veel gezondere club dan dat speeltje van philips waar jij supporter voor bent. Dus als jij volgend jaar je club in de afgrond ziet glijden zijn wij er weer volledig uit geklommen en zullen we zien of je dan nog lacht.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 26 april 2011 - 12:21   quote  deeplink  
haha En dat pisvee de afgrond ingaat is 1 ding wat zeker is als ze nu weer geen championnen league gaan spelen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 12:18 schreef Pietje1 het volgende:
Patrick, je lacht wel met die 10-0, maar ik al je zeggen dat dat het beste is wat Feyenoord kon overkomen op dat moment. Dat was namelijk de druppel voor de VVF om vele miljoenen in Feyenoord te pompen zodat we volgend jaar vrijwel uit de (rentedragende) schulden zijn en dat omgezet hebben in aandeelhouders. Daardoor zijn we dus in 1 klap een financieel veel gezondere club dan dat speeltje van philips waar jij supporter voor bent. Dus als jij volgend jaar je club in de afgrond ziet glijden zijn wij er weer volledig uit geklommen en zullen we zien of je dan nog lacht.
waarvoor dank.
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - dinsdag 26 april 2011 - 18:34   quote  deeplink  
FEYENOOOOOOOORD en nog maar een slok

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJNALDUM WERELD SPELER VAN DE WEEK









0.0057511