|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Het geduld van Philippe Coutinho is op. Het Braziliaanse talent mocht onder Rafael BenÃtez nog geregeld zijn opwachting maken bij Internazionale, maar sinds de komst van Leonardo lijken zijn kansen verkeken. De achttienjarige aanvaller is het wachten beu en heeft zijn zaakwaarnemer de opdracht gegeven een andere club voor hem te zoeken. Het liefst wil de Zuid-Amerikaan enkele jaartjes op huurbasis elders ervaring opdoen. (Football Italia ) Voetbalzone in de wandelgangen.
Mischien wat voor Ajax volgens mij een beetje het type sneijder? paar keer gezien lijkt me een goede speler. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ach ja joh, nog een middenvelder erbij op de positie van Eriksen. Kom op man. Eriksen, Lodeiro, de Jong.........das wel genoeg vind je niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad. ik ken de speler niet, maar nog meer aanvallende middenvelders hebben we echt niet nodig.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kan er nog wel 1000 opnoemen die missch wat voor ajax zijn...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 19:31 schreef remco k het volgende:Inderdaad. ik ken de speler niet, maar nog meer aanvallende middenvelders hebben we echt niet nodig.. Huh?? Opperde jij laatst niet dat Bruins wat voor Ajax zou zijn! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
de schrijvende pers serieus nemen word steeds moeilijker in dit land,bijna elke speler word gelinkt aan ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klopt inderdaad, maar dat is omdat hij gratis is op te halen.. en daar sta ik nog steeds achter hoor, maak je maar niet druk... |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 08:59 schreef remco k het volgende:[..] Klopt inderdaad, maar dat is omdat hij gratis is op te halen.. en daar sta ik nog steeds achter hoor, maak je maar niet druk... Bruins??? Waarom iemand nemen die bij Feyenoord nooit definitief heeft kunnen doorbreken? Maar inderdaad, we hebben geen aanvallende middenvelders meer nodig. Ik verbaas me er overigens wel over dat ik nergens iets lees over verdedigers... Ik denk dat de kans groot is dat Vertonghen gaat vertrekken en volgens mij staat ook Alderweireld op enkele lijstjes. Wordt het niet eens tijd dat Ajax daar actie op gaat ondernemen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 09:18 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Bruins??? Waarom iemand nemen die bij Feyenoord nooit definitief heeft kunnen doorbreken? Maar inderdaad, we hebben geen aanvallende middenvelders meer nodig. Ik verbaas me er overigens wel over dat ik nergens iets lees over verdedigers... Ik denk dat de kans groot is dat Vertonghen gaat vertrekken en volgens mij staat ook Alderweireld op enkele lijstjes. Wordt het niet eens tijd dat Ajax daar actie op gaat ondernemen? Bastos is ook nooit doorgebroken bij Feyenoord...
Vertongen en v/d Wiel zijn denk ik de enige spelers die mogelijk vertrekken, Alderweireld heeft net verlengd, en heeft duidelijk aangegeven niet uitgeleerd te zijn bij Ajax, hem zie ik dus niet verekken. Boilesen en Blind zijn beiden goed genoeg voor de Linksback positie, en ik denk dat van Rhijnen en Toivomaki samen met Silva kunnen gaan uitmaken wie van der Wiel moet gaan opvolgen.. En dus moet Ajax een waardige vervanger halen voor Vertongen mocht hij vertrekken, Chivu is daar voor mij een serieuze optie, maar ik zou liever zien, dat de Boer nu al een hele goede poging gaat doen om Heitinga terug te halen.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 11:52 schreef remco k het volgende:[..] Bastos is ook nooit doorgebroken bij Feyenoord... Vertongen en v/d Wiel zijn denk ik de enige spelers die mogelijk vertrekken, Alderweireld heeft net verlengd, en heeft duidelijk aangegeven niet uitgeleerd te zijn bij Ajax, hem zie ik dus niet verekken. Boilesen en Blind zijn beiden goed genoeg voor de Linksback positie, en ik denk dat van Rhijnen en Toivomaki samen met Silva kunnen gaan uitmaken wie van der Wiel moet gaan opvolgen.. En dus moet Ajax een waardige vervanger halen voor Vertongen mocht hij vertrekken, Chivu is daar voor mij een serieuze optie, maar ik zou liever zien, dat de Boer nu al een hele goede poging gaat doen om Heitinga terug te halen.. Je vergeet Stekelenburg.
Aflopend contract.
Chivu of Heitinga zou natuurlijk super zijn. De vraag is echter of het reeel is gezien de leeftijden van beide heren en de salarissen die Ajax op zou moeten hoesten.
Daarnaast zal er voor de RB (bij vertrek vd Wiel) wel degelijk iemand moeten komen. Silva komt echt te kort, en Tovomaki voor de leeuwen gooien lijkt me ook niet bepaald een goed idee.
Wil je het niveau van de selectie opkrikken, dan zou je voor elke speler die vertrekt een vervanger die (in potentie) beter is. Houd je geld over, dan kan je nadenken over spelers die het team completer maken.
De volgende spelers zullen vertrekken :
Stekelenburg --> 1.Vermeer ? 2. Aankoop Vertonghen --> 1. Aankoop 2. Boilesen = bij optie 1 Boilesen naar LB, bij optie 2 aankoop LB. vd Wiel --> 1. Aankoop 2. Toivomaki El Hamdaoui / (Suarez) --> Matavz?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 11:57 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Je vergeet Stekelenburg. Aflopend contract. Chivu of Heitinga zou natuurlijk super zijn. De vraag is echter of het reeel is gezien de leeftijden van beide heren en de salarissen die Ajax op zou moeten hoesten. We hadden het over de verdediging, Steek is een keeper, en daar hebben we een waardige vervanger voor, de enige keeper die in mijn ogen stukken beter is in potentie dan Vermeer is Tim Krul, iedere andere keeper die ik tot nu toe heb gehoord is absollut niet beter dan Vermeer...
Chivu heeft als ik het goed heb nog een 1 jarig contract en is bijna 31, een beter tijd om terug te keren kan ik niet verzinnen, Heitinga heb je gelijk in, maar dat misschien ook wel een beetje ijdele hoop.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:00 schreef remco k het volgende:[..] We hadden het over de verdediging, Steek is een keeper, en daar hebben we een waardige vervanger voor, de enige keeper die in mijn ogen stukken beter is in potentie dan Vermeer is Tim Krul, iedere andere keeper die ik tot nu toe heb gehoord is absollut niet beter dan Vermeer... Chivu heeft als ik het goed heb nog een 1 jarig contract en is bijna 31, een beter tijd om terug te keren kan ik niet verzinnen, Heitinga heb je gelijk in, maar dat misschien ook wel een beetje ijdele hoop.. Chivu zal idd makkelijker op te halen zijn dan Heitinga. Krijg je dat als Ajax zijnde voor elkaar, zet je een goede stap richting de toekomst. Waar spelers als Boilesen samen met Chivu en (hoogstwaarschijnlijk) Stam veel kunnen leren van beide heren. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
En wat vinden jullie van Granquist? Zou als linksbenige verdediger in mijn ogen een prima vervanger van Vertonghen kunnen zijn. Maar moeten we daar nu niet al actie op ondernemen om de concurrentie voor te zijn? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik weet het allemaal niet, waarom moet Ajax binnen Nederland kijken?? Waarom niet een bikkelharde 20 jarige Braziliaan ophalen... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 08:59 schreef remco k het volgende:[..] Klopt inderdaad, maar dat is omdat hij gratis is op te halen.. en daar sta ik nog steeds achter hoor, maak je maar niet druk... Dus omdat hij gratis is en we hem helemaal niet nodig hebben vind jij hem iets voor Ajax???? Pfff het is wat om je eigen onzin recht te moeten lullen. Je geeft keer op keer aan de we geen aanvallende middenvelders NODIG hebben maar Bruins zie jij graag bij ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 15:30 schreef Brandje het volgende:[..] Dus omdat hij gratis is en we hem helemaal niet nodig hebben vind jij hem iets voor Ajax???? Pfff het is wat om je eigen onzin recht te moeten lullen. Je geeft keer op keer aan de we geen aanvallende middenvelders NODIG hebben maar Bruins zie jij graag bij ajax. Ik zie graag talenten bij Ajax, en dat makt me niet uit of het nu middnevelders of aanvallers zijn, we moeten alleen geen GELD gaan uitgeven aan middenvelders, wat is daar zo moeilijk aan om te begrijpen? Als Bruins wel geld zou kosten, moet je het ook niet doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat probeer je hiermee trouwens te bereiken?? |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 14:38 schreef remco k het volgende:Ik weet het allemaal niet, waarom moet Ajax binnen Nederland kijken?? Waarom niet een bikkelharde 20 jarige Braziliaan ophalen... Wie zegt dat ajax binnen Nederland moet kijken, heb ik nog niemand horen zeggen...we praten voornamelijk over spelers uit de nederlandse competitie omdat wie die redelijk goed kennen. Ken jij 1 bikkelharde verdediger uit de brazilianse competitie? En nou niet snel opzoeken op google he....;) |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
remco een speler kost altijd geld.... |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 15:41 schreef remco k het volgende:[..] Ik zie graag talenten bij Ajax, en dat makt me niet uit of het nu middnevelders of aanvallers zijn, we moeten alleen geen GELD gaan uitgeven aan middenvelders, wat is daar zo moeilijk aan om te begrijpen? Als Bruins wel geld zou kosten, moet je het ook niet doen.. Dat is idd een verschil, maar kom op Remco iedere cent die je deze jongen alleen al aan salaris zou betalen is er 1 teveel! We hebben Eriksen, Lodeiro, daarachter nog Klaassen. Kortom we gaan m niet gebruiken en als ie niet speelt ga je er ook geen winst op maken. Bovendien is het rasfeyenoorder, kortom: slecht idee. |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:22 schreef Harm de Graaf het volgende:En wat vinden jullie van Granquist? Zou als linksbenige verdediger in mijn ogen een prima vervanger van Vertonghen kunnen zijn. Maar moeten we daar nu niet al actie op ondernemen om de concurrentie voor te zijn? Denk dat granquist een prima verdediger is! Hij is sterk en hij komt goed op, daardoor scoort hij ook geregeld. Ik denk wel dat hij in het ajax systeem past....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door maikelK -- |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 16:01 schreef maikelK het volgende:[..] Denk dat granquist een prima verdediger is! Hij is sterk en hij komt goed op, daardoor scoort hij ook geregeld. Ik denk wel dat hij in het ajax systeem past.... Meevoetballen kan die zeker, maar ik heb eigenlijk niet echt een goed beeld van zijn verdedigende capaciteiten.. is hij verdedigend goed genoeg? |
|
|
|
|
maikelK
|
|
|
denk het wel....hij is vrij sterk, kan goed koppen, is vrij snel! Alleen het tactische gedeelte kan ik zo niet inschatten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk niet dat het een echte Ajax speler is. Hij is erg met zijn eigen spel bezig, en heft mede daardoor regelmatig het buitenspel op bij Groningen, dat is iets wat bij Ajax extreme belangrijk is omdat we veel om de helft van de tegenstander aanspelen, en het elfal normaal gesproken zou moeten doordekken, hier is het niet de juiste speler voor naar mijn idee, het is wel een hele goede speler/verdediger, maar niet voor de manier van voetballend die Ajax nastreeft.. |
|
|
|