BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Matavz - Rits - Mertens - Sightorsson en zuid afrikanen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Is Matavs de juiste spits ?
afcadavid
 afcadavid - maandag 25 april 2011 - 20:45   quote  deeplink  
volgens vi directeur johan derksen probeert ajax matavz over te nemen van groningen ook is ajax bezig met Mats Rits en Mertens en de zuid afrikanen die op proef zijn bij ajax.
wat vinden we hier van?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door afcadavid --
joduh
 joduh - maandag 25 april 2011 - 20:46   quote  deeplink  
mertens komt op zeker.......goeie zet
matavz zie ik ook wel zitten.....
mats rits mag in mijn broek met knopen.......
afcadavid
 afcadavid - maandag 25 april 2011 - 20:48   quote  deeplink  
Mertens staat ook nog in de belangstelling van lokomotief moskou en anderlecht alle drie de clubs hebben zich al gemeld bij utrecht
afcadavid
 afcadavid - maandag 25 april 2011 - 20:48   quote  deeplink  
en Mats Rits is toch echt een super talent in belgie
sebas79
 sebas79 - maandag 25 april 2011 - 21:00   quote  deeplink  
allemaal halen behalve mertens
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 25 april 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Mertens komt helemaal niet. Die is veel en veel te duur. Boerrigter zal wel komen. Stuk goedkoper. Niet alles geloven wat Derksen roept he.

Wat is deie gast van de Jakhalzen vanavond irritant zeg bij Vi. Altijd maar alles wat Twente is verdedgen en Ajax afzeiken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 april 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Derksen is een enorme paardelul
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 april 2011 - 21:08   quote  deeplink  
wat een kutprogramma
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 25 april 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 20:45 schreef afcadavid het volgende:
volgens vi directeur johan derksen .......... GESTOPT MET LEZEN
KUTPROGRAMMA EN NET DE STORY EN PRIVE!!!
Brandje
 Brandje - maandag 25 april 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:03 schreef Ajax_fan het volgende:
Mertens komt helemaal niet. Die is veel en veel te duur. Boerrigter zal wel komen. Stuk goedkoper. Niet alles geloven wat Derksen roept he.

Wat is deie gast van de Jakhalzen vanavond irritant zeg bij Vi. Altijd maar alles wat Twente is verdedgen en Ajax afzeiken.
Is toch logisch. De man is een Twentesupporter
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 25 april 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja maar als Twente supporter hoef je niet zo overdreven alles te verdedigen. Er mag niks verkeerds gezegd worden over iets wat met twente te maken heeft want dan zit ie er bovenop. Hij mag ook wel eens iets toegeven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door Ajax_fan --
alibabba
 alibabba - maandag 25 april 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Die Sigthorsson is de juiste spits voor Ajax. Snor zei straks dat ie aan het eind van dit seizoen transfervrij is, dus hem halen!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 april 2011 - 21:28   quote  deeplink  
Yes eindelijk... is er interesse in Matavs, zal wel prijzig zijn want Napoli vindt hem ook te duur alsnog.
Mats Rits is een groeibriljant in Belgie, mooi als die zou komen.
Voor de verbreding van de selectie zijn voor mij de Zuid Afrikanen ook welkom.
Daarnaast geef ik de voorkeur aan Boerrigter, sterker en meer talent dan Mertens.
Hoop eigenlijk dat Seedorf ons komt versterken vanwege zijn ervaring die we nodig hebben als we europa in gaan, kijkend naar de gemiddelde leeftijd zou hij van harte welkom zijn.
Ben benieuwd!!!
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 25 april 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Yes eindelijk... is er interesse in Matavs, zal wel prijzig zijn want Napoli vindt hem ook te duur alsnog.
Mats Rits is een groeibriljant in Belgie, mooi als die zou komen.
Voor de verbreding van de selectie zijn voor mij de Zuid Afrikanen ook welkom.
Daarnaast geef ik de voorkeur aan Boerrigter, sterker en meer talent dan Mertens.
Hoop eigenlijk dat Seedorf ons komt versterken vanwege zijn ervaring die we nodig hebben als we europa in gaan, kijkend naar de gemiddelde leeftijd zou hij van harte welkom zijn.
Ben benieuwd!!!
Eeeh Derksen zegt dat er interesse is. Dat zegt helemaal niks. Sterker nog. Hij zit er vaker naast dan dat ie het bij het goede eind heeft.
sebas79
 sebas79 - maandag 25 april 2011 - 21:50   quote  deeplink  
was Matavz niet al rond met Napoli ???
Guyt
 Guyt - maandag 25 april 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:07 schreef nemam-tiL het volgende:
Derksen is een enorme paardelul
Derksen is geweldig!!!
Guyt
 Guyt - maandag 25 april 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:15 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ja maar als Twente supporter hoef je niet zo overdreven alles te verdedigen. Er mag niks verkeerds gezegd worden over iets wat met twente te maken heeft want dan zit ie er bovenop. Hij mag ook wel eens iets toegeven.
Eens.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 25 april 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:51 schreef Guyt het volgende:

[..]

Derksen is geweldig!!!
de grootste lamlul die op de nl tv te zien is...
Robinho
 Robinho - dinsdag 26 april 2011 - 09:15   quote  deeplink  
Heb ook mijn twijfels over Mertens, Boerrigter lijkt me een betere optie op de vleugel. Serrero en Daniels mogen komen. Er lopen nogal wat contracten (gelukkig) af. Oleguer, Atouba, Suk, Sno, Wielaert(jaja), Donald en er gaat zeker wat uit de basis verkassen plus wat ontevreden mannen zoals El Hamdaoui en Cvita. Dus in de breedte mag er zeker wat komen. Matavz als eerste spits kan, maar ik blijf een beetje hopen op Huntelaar en Seedorf. Ritz ook contracteren.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - dinsdag 26 april 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:27 schreef alibabba het volgende:
Die Sigthorsson is de juiste spits voor Ajax. Snor zei straks dat ie aan het eind van dit seizoen transfervrij is, dus hem halen!!!
Ik vind Sigthorsson een prima speler! Balvast, sterk en scoort vrij makkelijk. Goed aanspeelpunt en afmaker wanneer je volgend seizoen met echte vleugels gaat spelen (wat waarschijnlijk gaat gebeuren gezien de geruchten die de ronde doen). Dus als hij transfervrij is, dan zou ik hem zeker halen.
Rogier
 Rogier - dinsdag 26 april 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:51 schreef Guyt het volgende:

[..]

Derksen is geweldig!!!
Idd....Derksen is een geweldige vent. Kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen, want vrijwel niemand op TV zegt dingen zo keihard in iemands gezicht als Derksen. De meeste idioten op tv zeggen iets, maar herhalen dat niet als die persoon erbij zit. Derksen wel.

En het is trouwens paardenlul, maarja....iemand uitschelden is makkelijk dan zelf Nederlands leren schrijven.
remco k
 remco k - dinsdag 26 april 2011 - 09:28   quote  deeplink  
95% van wat de Snor roept klopt niet en is nergens op gebasseerd, dat lijkt mij de grootste reden om hem niet serieus te nemen...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 april 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:09 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

KUTPROGRAMMA EN NET DE STORY EN PRIVE!!!
hahahaha, fantastisch!!! Hier ben ik het ook echt helemaal mee mee eens. Het is idd net de story of de Prive, wat een kut programma.

Denk toch dat het Boerrichter wordt en geen Mertens. Toch hoop ik op Mertens en op Matavz, verkoop hamda en Ritz halen, maar wat is zijn echte positie? middenvelder? zo staat hij aangeschreven bij zijn club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door Ajax we love you --
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 26 april 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 09:24 schreef Rogier het volgende:

[..]

Idd....Derksen is een geweldige vent. Kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen, want vrijwel niemand op TV zegt dingen zo keihard in iemands gezicht als Derksen. De meeste idioten op tv zeggen iets, maar herhalen dat niet als die persoon erbij zit. Derksen wel.

En het is trouwens paardenlul, maarja....iemand uitschelden is makkelijk dan zelf Nederlands leren schrijven.
Als je iemand af wilt zeiken om zijn of haar gebruik van de Nederlandse taal, sta je best wel voor lul als je zelf ook fouten maakt....

Derksen zegt alles altijd duidelijk en hard, dat geeft hem amusementswaarde, geen geloofwaardigheid. Ik vind hem af en toe grappig en dat is ook de reden dat ik naar VI kijk, om te lachen. Wat mij betreft moet je hem inhoudelijk niet al te serieus nemen, want hij zit altijd wel interessant te doen, maar hij zit er vaak genoeg naast. Dit hele verhaal van hem was allemaal gebaseerd op het feit dat de Boer zei op zoek te zijn naar een type kluivert. Daar hebben ze zelf allerlei conclusies aan verbonden en komen ze met allemaal namen. Het is allemaal slap gelul daar aan tafel. Kijk ernaar om lekker te lachen, maar neem alles wat de man zegt niet te serieus!
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 26 april 2011 - 10:55   quote  deeplink  
nou als ik eerlijk mag zijn vind ik Derksen nog wel meevallen.
Weet je wat een nog erger progamma is studio sport,daar lopen ze pas ajax af te zeiken behalve Molenaar(begrijp alleen niet wat ie daar moet).
Die youri mulder enz die zijn echt erg
Benno
 Benno - dinsdag 26 april 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Rogier, je bent inderdaad een stumpert!! Kijk eens naar je eigen grammaticale en spelfouten!!
riveco
 riveco - dinsdag 26 april 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 09:21 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Ik vind Sigthorsson een prima speler! Balvast, sterk en scoort vrij makkelijk. Goed aanspeelpunt en afmaker wanneer je volgend seizoen met echte vleugels gaat spelen (wat waarschijnlijk gaat gebeuren gezien de geruchten die de ronde doen). Dus als hij transfervrij is, dan zou ik hem zeker halen.
Helemaal mee eens, is goeie spits voor ajax. Ik vind hem beter bij ajax passen als die uit groningen.
R!ck
 R!ck - dinsdag 26 april 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nou nee hij is voor NEC
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - dinsdag 26 april 2011 - 17:18   quote  deeplink  
Matavz zie ik wel zitten met Mertens er naast.
Sightorson vind ik ook niet slecht en is goedkoop.
Mertens is eigenlijk breedete aankoop met Ebicilio Ozbilliz en Eventueel Boerrigter.
remco k
 remco k - dinsdag 26 april 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Waarom zou Sightorson goedkoop zijn??
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 26 april 2011 - 19:28   quote  deeplink  
Als dit waar is dan loop Meneer Cruijff voor niks zo zn best te doen.
Cruijff wil toch goed spel met eigen jeugd zodat je geld bespaart op miskopen.
En zie hier weer allemaal namen die opduiken die ze moeten kopen, Het is juist de bedoeling om niet zomaar meer te kopen
alibabba
 alibabba - dinsdag 26 april 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 19:21 schreef remco k het volgende:
Hij schijnt transfervrij te zijn aan het eind van het seizoen!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 26 april 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 19:21 schreef remco k het volgende:
Aflopend contract dus die loop transfervrij weg bij AZ
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 26 april 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 19:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Jammer hor was jij sneller ;)
alibabba
 alibabba - dinsdag 26 april 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 19:28 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Aflopend contract dus die loop transfervrij weg bij AZ
Na-aperd:):)
alibabba
 alibabba - dinsdag 26 april 2011 - 19:29   quote  deeplink  
Ik word er duivels van Devil :-)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 26 april 2011 - 19:30   quote  deeplink  
haha ja ik loop helemaal red aan :P
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 26 april 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 19:29 schreef alibabba het volgende:

[..]

Na-aperd:):)
ja kan niet altijd de eerste zijn
remco k
 remco k - dinsdag 26 april 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 19:28 schreef RedDevil1990 het volgende:
Als dit waar is dan loop Meneer Cruijff voor niks zo zn best te doen.
Cruijff wil toch goed spel met eigen jeugd zodat je geld bespaart op miskopen.
En zie hier weer allemaal namen die opduiken die ze moeten kopen, Het is juist de bedoeling om niet zomaar meer te kopen
Ik denk dat je het niet helemaal snapt, die jeugd die opgeleid gaat worden kan er onmogelijk komend jaar al staan, en een elftal bestaat nooit uit 24 zelfopgeleidde selectiespelers.
remco k
 remco k - dinsdag 26 april 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 19:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ok, dat wist ik niet, ik moet eerlijk zeggen dat hij me niet is opgevallen als mogelijke Ajax speler... Wat vind JIJ van hem??
alibabba
 alibabba - dinsdag 26 april 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Ok, dat wist ik niet, ik moet eerlijk zeggen dat hij me niet is opgevallen als mogelijke Ajax speler... Wat vind JIJ van hem??
Hij was ook de spits bij Az in Alkmaar tegen Ajax en hij maakt op mij een goeie indruk steeds. Sterk aan de bal, altijd in beweging en een neusje voor de goal. Hij is denk ik echt zo'n speler die het bij Ajax echt gaat maken. Pas 21 en een hele voetbalcarriere voor zich en hij is transfervrij. Ik zou als Ajax die gok maken...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 26 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Harde werker, loop veel zonder bal ipv met bal.
Maar Feyenoord wou hem eerst hebben maar hij blijk te duur te zijn.
Wij hebben nu natuurlijk een salarisplafond dus we kunnen niet boven 1 miljoen zitten.
Dus hij eist ook nog eens een salaris dat boven 1 miljoen per jaar zit
alibabba
 alibabba - dinsdag 26 april 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 19:50 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Wij hebben nu natuurlijk een salarisplafond dus we kunnen niet boven 1 miljoen zitten.
Als ie dat blijft eisen blijft ie maar in Eisland :), want meer dan een miljoen per jaar is uit den boze voor zijn huidige staat van dienst...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 26 april 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 19:52 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als ie dat blijft eisen blijft ie maar in Eisland :), want meer dan een miljoen per jaar is uit den boze voor zijn huidige staat van dienst...
Haha ja maarja als je kijk wat atouba bij jullie verdient dan lijk me het logisch dat hij ook die kant op gaat met salaris
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 26 april 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik dacht juist dat hij nog een contract had tot 2012. Daarom nog wel wat gaat kosten, maar niet veel. Voor feyenoord is bijna alles teveel, maar Ajax kan hem misschien wel voor iets van 1,5 a 2 miljoen kopen aangezien dit de laatste zomer is dat AZ er aan kan verdienen. Geloof niet dat zo'n jongen nu al een salaris van boven de miljoen eist..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 26 april 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Feyenoord heeft vermogende mensen die van de club houden die eventueel een transferssom willen betalen
alibabba
 alibabba - dinsdag 26 april 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 19:57 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Haha ja maarja als je kijk wat atouba bij jullie verdient dan lijk me het logisch dat hij ook die kant op gaat met salaris
Ik denk niet dat Ajax nog zo gaat strooien met salarissen Devil. Ajax gaat zijn pijlen steeds meer richten op de Jeugd en de perfectie daarvan. Cruijff moet daar een belangrijke rol in gaan spelen. Als je weer als vanouds echte goeie talenten weet op te leiden en daar op den duur miljoenen van gaat plukken, zit je weer wat ruimer in de financien en kan er eventueel weer wat gehaald worden, maar ook de scouting zal geperfectioneerd moeten worden. Er is nog zoveel beter mogelijk bij Ajax en wie anders dan Cruijff kan dat balletje laten rollen?
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 26 april 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 20:03 schreef RedDevil1990 het volgende:
Feyenoord heeft vermogende mensen die van de club houden die eventueel een transferssom willen betalen
ach man rot toch op,de club zelf is al jaren dood jullie zijn stumperds.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 26 april 2011 - 20:15   quote  deeplink  
reiziger halen!! nu!!
remco k
 remco k - dinsdag 26 april 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

Jullie kunnen niet boven de 300.000 euro zitten, en er mogen dacht ik 4 uitzonderingen zijn die tot 600.000 euro mogen verdienen....

Bij Ajax ligt dat toch echt stukken hoger, maar ook wij betalen geen hoofdprijs meer..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Matavz - Rits - Mertens - Sightorsson en zuid afrikanen

0.0080170