|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 20:00 schreef Boilesen het volgende:[..] ik dacht juist dat hij nog een contract had tot 2012. Daarom nog wel wat gaat kosten, maar niet veel. Voor feyenoord is bijna alles teveel, maar Ajax kan hem misschien wel voor iets van 1,5 a 2 miljoen kopen aangezien dit de laatste zomer is dat AZ er aan kan verdienen. Geloof niet dat zo'n jongen nu al een salaris van boven de miljoen eist.. Als Alibabba zegt dat ie transfervrij is, dan zal dat wel kloppen.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 20:22 schreef remco k het volgende:[..] Jullie kunnen niet boven de 300.000 euro zitten, en er mogen dacht ik 4 uitzonderingen zijn die tot 600.000 euro mogen verdienen.... Bij Ajax ligt dat toch echt stukken hoger, maar ook wij betalen geen hoofdprijs meer.. Volgens mij licht dat salarisplafond echt op 1 mil. Maarja maak niet uit het gaar erom dat Feyenoord nog 2 jaar moet saneren en dan zijn we uit het rood |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 20:25 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Volgens mij licht dat salarisplafond echt op 1 mil. Maarja maak niet uit het gaar erom dat Feyenoord nog 2 jaar moet saneren en dan zijn we uit het rood EN ook als je uit het rood komt, kun je niet in ene 4 spelers gaan kopen van miljoen ofzo.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 20:27 schreef remco k het volgende:[..] EN ook als je uit het rood komt, kun je niet in ene 4 spelers gaan kopen van miljoen ofzo.. Haha nee maar spelers kopen is niet belangerijkste. Uit het rood komen wel want ook al ben je Feyenoord een licentie moet je toch krijgen van de knvb om te mogen bestaan |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alibabba toch, hoe moet ik jou in de toekomst nog serieus nemen.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jij wil ali nemen he hoer????? |
|
|
|
|
bird
|
|
|
nertens is welkom voor een leuke prijs en matavz meer niet we hebbe nog eigen jeugd moet ook nie vergete worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je kent me veel te goed man...Whahaha |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Die snor zei het gisteren toch duidelijk bij VI, maar die man maakt het zichzelf steeds meer onmogelijk. Ik neem Johan niet meer serieus Remco... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoe neem je hem dan alietjebabaaatje????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 21:35 schreef alibabba het volgende:[..] Die snor zei het gisteren toch duidelijk bij VI, maar die man maakt het zichzelf steeds meer onmogelijk. Ik neem Johan niet meer serieus Remco... Praat maar even niet tegen me, dat lijkt me het beste voor onze relatie Alibabba, ik had zo'n hoge pet van je op.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik had een koksmuts op van jou aliblabla,maar nu niet meer man..... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Geef eens een hint... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Erg is het he.....Sjongejonge... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik denk dat jij zijn snor wel wil voelen op je buik?????? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ali?jij bent veels te veel jinjan tegenwoordig........ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij doet wat met JAN??? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 21:38 schreef remco k het volgende:[..] Praat maar even niet tegen me, dat lijkt me het beste voor onze relatie Alibabba, ik had zo'n hoge pet van je op.. Word het vannacht dan op de bank slapen voor me??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die kerel is een week bezig om dat zaad van ALIBLAFBLAF eruit te halen man, die kerel blaft z'n hele snor van links naar rechts vol man.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb geen bank... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Jinjan??? What the fuck is that??? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 21:42 schreef remco k het volgende:[..] Die kerel is een week bezig om dat zaad van ALIBLAFBLAF eruit te halen man, die kerel blaft z'n hele snor van links naar rechts vol man.... ohhhhhhhhhhhh heerlijk man........ff pauze..... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: chinees relax toch?zelfde als thaise massage met een happy end!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey dat ken ik weer wel man, dat kost toch een eurie of niet?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Een thaise blamage kan nooit happy eindigen man!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hier 75 eurie vooor een uur...onbeperkt klaarkomen man......ik ga meestal voor 7,50 euro |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 21:49 schreef joduh het volgende:[..] hier 75 eurie vooor een uur...onbeperkt klaarkomen man......ik ga meestal voor 7,50 euro 6 minuutje ja?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hey slimbo?is toch 10 min??????????anders wordt ik afgezet man........ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 10 keer 7,50 is 75 euro.. 10 keer 6 minuten is 60 minuten... Ik denk dat je wordt opgelicht man.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 21:58 schreef remco k het volgende:[..] 10 keer 7,50 is 75 euro.. 10 keer 6 minuten is 60 minuten... Ik denk dat je wordt opgelicht man.. kutspleetogen......en k heb ook altijd hetzlfde gepingelmelodietje ook!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 21:58 schreef remco k het volgende:[..] 10 keer 7,50 is 75 euro.. 10 keer 6 minuten is 60 minuten... Ik denk dat je wordt opgelicht man.. OpgeNicht word ie... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
doe eens aardig ali????doen ik toch ook naar jou man????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als jij voor 7,50 een 10 minuten mag, dan licht jij hun op man, dan krijg je 21/1 minuut teveel man... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik ben toch aardig???..kwaadaardig..hahahaha... |
|
|
|