BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aanklager bekijkt beeld Feyenoord in de arena

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2011 - 21:21   quote  deeplink  
De openbare aanklager van de KNVB gaat mogelijk een onderzoek instellen naar de videobeelden van de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV, die gisteren te zien waren in de Amsterdam ArenA.

Terwijl Ajax en Excelsior hun onderlinge duel afwerkten, werden op de grote schermen in de ArenA beelden getoond van het treffen in Rotterdam. Zodra er gescoord werd, kregen de supporters het desbetreffende doelpunt dan ook direct te zien.

Er zijn nu geen duidelijke richtlijnen over, dus de aanklager beslist of er een vooronderzoek komt. Deze actie staat bij ons op de lijst van bijzonderheden en daar gaat de aanklager naar kijken, vertelt een woordvoerder van de KNVB aan NUsport.

Excelsior-trainer Alex Pastoor zette zijn vraagtekens bij de actie van Ajax. Ik vond het twijfelachtig. Supporters krijgen de stand namelijk toch wel mee, met die beelden heeft het meer impact. Ik weet eigenlijk niet eens of het wel mag.
==========================================================

Ik zou zeggen 3 punten aftrek vooral omdat ze ineens massaal juichen voor Feyenoord in de arena...
Schijnheiligheid ten top de koude rillingen lopen
over me rug van dat volk...Wat een viespuiken bah bah..
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Ik vind het maar gezeik. Bij alle stadions komen de uitslagen op het scorebord, zie het verschil niet zo tussen cijfers en beeld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:55 schreef Els het volgende:
Ik vind het maar gezeik. Bij alle stadions komen de uitslagen op het scorebord, zie het verschil niet zo tussen cijfers en beeld.
Klopt maar ik grijp graag alles aan om nu die andere club te tackelen want het word mij iets te vriendelijk allemaal...Ik zeg oprotten met die neuzen Elsie :)
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:55 schreef Els het volgende:
Ik vind het maar gezeik. Bij alle stadions komen de uitslagen op het scorebord, zie het verschil niet zo tussen cijfers en beeld.
Dat heeft er verder niks mee te maken beste Els. Het is volgens mij volgens het regels van de KNVB niet toegestaan om beelden van andere wedstrijden te tonen! Dus dan zit er een straf aan te komen, daarom begrijp ik niet dat het onderzocht moet worden. Gewoon straffen.......
Bij elke andere club was het allang gebeurt
de.fan
 de.fan - maandag 25 april 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Er zal wel weer een maas in de wet van de KNVB zitten om 020 te steunen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 april 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:59 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat heeft er verder niks mee te maken beste Els. Het is volgens mij volgens het regels van de KNVB niet toegestaan om beelden van andere wedstrijden te tonen! Dus dan zit er een straf aan te komen, daarom begrijp ik niet dat het onderzocht moet worden. Gewoon straffen.......
Bij elke andere club was het allang gebeurt
Klopt kennelijk niet, de regels voorzien hierin namelijk niet. Wel eens met Els, hoop gedoe om niks.
Behalve als 020 beelden via een illegale stream heeft getoond....
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:59 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat heeft er verder niks mee te maken beste Els. Het is volgens mij volgens het regels van de KNVB niet toegestaan om beelden van andere wedstrijden te tonen! Dus dan zit er een straf aan te komen, daarom begrijp ik niet dat het onderzocht moet worden. Gewoon straffen.......
Bij elke andere club was het allang gebeurt
Ik denk dat je je vergist. In de regelementen staat wel wat over moeilijke momenten in de wedstrijd die niet herhaald mogen worden, maar de regels zijn onduidelijk als het gaat om deze situatie. De aanklager kan vanuit het oogpunt van onsportiviteit een zaak maken, maar de verdediging kan de lijn van uitslagen doortrekken naar beelden.
En daarnaast, naast wetten, richtlijnen en regels bestaat er ook nog zoiets als een eigen mening. En ik vind het kolder.
Of het bij een andere club allang was gebeurd? Calimero?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door Els --
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt maar ik grijp graag alles aan om nu die andere club te tackelen want het word mij iets te vriendelijk allemaal...Ik zeg oprotten met die neuzen Elsie :)
Daar gebruiken we de komende 25 seizoenen voor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 22:08 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk dat je je vergist. In de regelementen staat wel wat over moeilijke momenten in de wedstrijd die niet herhaald mogen worden, maar de regels zijn onduidelijk als het gaat om deze situatie. De aanklager kan vanuit het oogpunt van onsportiviteit een zaak maken, maar de verdediging kan de lijn van uitslagen doortrekken naar beelden.
En daarnaast, naast wetten, richtlijnen en regels bestaat er ook nog zoiets als een eigen mening. En ik vind het kolder.
Of het bij een andere club allang was gebeurd? Calimero?
De fan heeft gelijk Elsie,ik heb vandaag 20 felicitaties gehad van NEUZEN dat ik
er misselijk van werd...Genoeg zo,ik zeg drie punten eraf..Ik hou nog steeds van je Elsie hahaha
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De fan heeft gelijk ...........
Contradictio in terminis
Els
 Els - maandag 25 april 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De fan heeft gelijk Elsie,ik heb vandaag 20 felicitaties gehad van NEUZEN dat ik
er misselijk van werd...Genoeg zo,ik zeg drie punten eraf..Ik hou nog steeds van je Elsie hahaha
Ze mogen er van mij wel drie punten afhalen! Van Heracles en Utrecht trouwens ook, om welke reden dan ook. En als we dan toch bezig zijn met administratieve correcties....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 22:14 schreef Els het volgende:

[..]

Contradictio in terminis
Ik zou zeggen leg me dit maar uit bij de laatste wedstrijd maar als je bedoelt dat ik de Fan eigenlijk een lul moet vinden dan klopt dat wel idd ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 april 2011 - 06:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 21:21 schreef Leon FR1908 het volgende:
De openbare aanklager van de KNVB gaat mogelijk een onderzoek instellen naar de videobeelden van de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV, die gisteren te zien waren in de Amsterdam ArenA.

Terwijl Ajax en Excelsior hun onderlinge duel afwerkten, werden op de grote schermen in de ArenA beelden getoond van het treffen in Rotterdam. Zodra er gescoord werd, kregen de supporters het desbetreffende doelpunt dan ook direct te zien.

Er zijn nu geen duidelijke richtlijnen over, dus de aanklager beslist of er een vooronderzoek komt. Deze actie staat bij ons op de lijst van bijzonderheden en daar gaat de aanklager naar kijken, vertelt een woordvoerder van de KNVB aan NUsport.

Excelsior-trainer Alex Pastoor zette zijn vraagtekens bij de actie van Ajax. Ik vond het twijfelachtig. Supporters krijgen de stand namelijk toch wel mee, met die beelden heeft het meer impact. Ik weet eigenlijk niet eens of het wel mag.
==========================================================

Ik zou zeggen 3 punten aftrek vooral omdat ze ineens massaal juichen voor Feyenoord in de arena...
Schijnheiligheid ten top de koude rillingen lopen
over me rug van dat volk...Wat een viespuiken bah bah..
haha, van mij mag elke andere club dan Feyenoord punten aftrek krijgen.

Maar het zou wel flauwekul zijn als Ajax hiervoor gestraft zou worden. de regelementen niet in deze situatie en bovendien waar hebben we het nou eigenlijk over.

eigenlijk zou ik wel graag zien dat beelden uit andere wedstrijden in de toekomst niet worden laten zien tijdens de wedstrijd. levert alleen maar afleiding op en tijdens een wedstrijd zou je alleen daarmee bezig moeten zijn en niet met anderen. Koop je maar eredivisie live als je dat het tegelijk wil volgen. Dat tussenstanden worden doorgegeven vind ik prima, krijgen spelers toch veel minder mee.

Ik hoef in het nieuwe stadion van Feyenoord eigenlijk ook geen beelschermen, laten we het wel puur op het voetbal houden en het heeft juist zijn charme, alles 1x zien, niet altijd zeker weten hoe of wat. en dan 's avonds studio sport kijken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 26 april 2011 - 09:00   quote  deeplink  
Ben jij een jood?? Sta op, sta op en schaam je dood!!!
Wij zullen nooit juichen voor die walgelijke club van ze!!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 april 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2011 - 22:08 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk dat je je vergist. In de regelementen staat wel wat over moeilijke momenten in de wedstrijd die niet herhaald mogen worden, maar de regels zijn onduidelijk als het gaat om deze situatie. De aanklager kan vanuit het oogpunt van onsportiviteit een zaak maken, maar de verdediging kan de lijn van uitslagen doortrekken naar beelden.
En daarnaast, naast wetten, richtlijnen en regels bestaat er ook nog zoiets als een eigen mening. En ik vind het kolder.
Of het bij een andere club allang was gebeurd? Calimero?
Volgens mij zijn daar wel regels voor. Live wedstrijdbeelden (ook herhaleingen gedurende een wedstrijd) zijn eigendom van de thuisspelende club en mogen niet zoner toestemming in het openbaar afgespeeld worden. Een voetbalstadion is redelijk openbaar. Ik kan me zo voorstellen dat dat dan inderdaad sprafbaar is als je dat toch doet.

Of je het kolder vindt dat is een tweede; meningen zijn natuurlijk altijd vrij om te hebben, maar puur gezien de regels heeft de.fan hier een punt.
de flh
 de flh - dinsdag 26 april 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Wat een fakking Neanderthalers...

We hebben technische middelen.. wat maakt het nou uit?

Net of er geen gejuich had ontstaan als de stadionspeaker het had gemeld..

Nota Bene iedereen heeft een telefoon met internet tegenwoordig.

Boeie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door de flh --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2011 - 13:08   quote  deeplink  
Tsja, je mag ook geen herhalingen tonen op t scherm om onvrede en reacties te voorkomen. Dat is een KNVB beleid.
Waarom mag dit dan wel/zou dit dan wel mogen?
de flh
 de flh - dinsdag 26 april 2011 - 13:16   quote  deeplink  
Omdat we in de fakking 21e eeuw leven... gaat toch helemaal nergens meer over...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 april 2011 - 13:26   quote  deeplink  
Zou die aanklager ook juichen als hij de Feyenoord doelpunten ziet?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 april 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 13:16 schreef de flh het volgende:
Omdat we in de fakking 21e eeuw leven... gaat toch helemaal nergens meer over...
nieuw woord geleerd?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 april 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 09:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ben jij een jood?? Sta op, sta op en schaam je dood!!!
Wij zullen nooit juichen voor die walgelijke club van ze!!
talking to me??? mag hopen van niet.
Milo
 Milo - dinsdag 26 april 2011 - 17:21   quote  deeplink  
ze rennen eerst weg en daarna staan ze te springen! how is your daddy????
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 26 april 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 17:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

talking to me??? mag hopen van niet.
niet alles gaat over jou.. :-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 april 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 17:24 schreef obiku010 het volgende:

[..]

niet alles gaat over jou.. :-)
hahaha, nee gelukkig niet. maar zijn reactie stond direct onder de mijne en hij lijkt toch echt iemand aan te spreken.

aan de andere kant FTID komt wel vaker met dit soort 'random' reacties. mocht dat weer zo zijn, dan is het goed. gotta be sure though;)
Els
 Els - dinsdag 26 april 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 17:21 schreef Milo het volgende:
...... how is your daddy????
Best aardig. Hoe is de jouwe?
aad 64
 aad 64 - dinsdag 26 april 2011 - 18:20   quote  deeplink  
Gewoon overspelen op neutrale grond, iemand een idee?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 26 april 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 17:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, nee gelukkig niet. maar zijn reactie stond direct onder de mijne en hij lijkt toch echt iemand aan te spreken.

aan de andere kant FTID komt wel vaker met dit soort 'random' reacties. mocht dat weer zo zijn, dan is het goed. gotta be sure though;)
Was aan de juichende neusjes geadresseerd van afgelopen zondag!!
Geen kwaad woord over jou! (op dit moment hahahaahhaa)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 april 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 19:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Was aan de juichende neusjes geadresseerd van afgelopen zondag!!
Geen kwaad woord over jou! (op dit moment hahahaahhaa)
hahahaha, gelukkig maar. als FTID kwaad wordt; berg je dan maar.
sevillana
 sevillana - dinsdag 26 april 2011 - 20:38   quote  deeplink  
't zal wel met een sisser aflopen, denk persoonlijk niet dat de knjb 020 met puntenmindering gaat straffen of zo iets
de flh
 de flh - dinsdag 26 april 2011 - 21:40   quote  deeplink  
nee natuurlijk niet. binnen 10 jaar zie je het in alle stadions.
radio, internet, stadionspeaker of tv.. die info komt toch wel het stadion binnen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 april 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 21:40 schreef de flh het volgende:
nee natuurlijk niet. binnen 10 jaar zie je het in alle stadions.
radio, internet, stadionspeaker of tv.. die info komt toch wel het stadion binnen.
Of je het wilt is wat anders....

Ik kijk lekker Feyenoord in het stadion, de rest van het programma kan me gestolen worden.
de flh
 de flh - woensdag 27 april 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 21:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Of je het wilt is wat anders....

Ik kijk lekker Feyenoord in het stadion, de rest van het programma kan me gestolen worden.
Ok maar als Feyenoord z'n laatste wedstrijd tegen Nec aan 't spelen is dan ben ik ook wel erg nieuwschierig hoe Utrecht en Heracles het doen..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 27 april 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 10:04 schreef de flh het volgende:

[..]

Ok maar als Feyenoord z'n laatste wedstrijd tegen Nec aan 't spelen is dan ben ik ook wel erg nieuwschierig hoe Utrecht en Heracles het doen..
Dat hoor ik daarna wel.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Lees net dat 020 door ging met beelden, ondanks verzoek door de VIERDE MAN hiermee te stoppen.

Kan die rare bond aan de hand van een strafmaat eens laten zien hoe belangrijk (het negeren) van die VIERDE MAN is.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 27 april 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 11:16 schreef FR-Henk het volgende:
Lees net dat 020 door ging met beelden, ondanks verzoek door de VIERDE MAN hiermee te stoppen.

Kan die rare bond aan de hand van een strafmaat eens laten zien hoe belangrijk (het negeren) van die VIERDE MAN is.
1 punt aftrek per man, dus 4 punten aftrek!! ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 11:17 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

1 punt aftrek per man, dus 4 punten aftrek!! ;-)
en x het aantal dat ie genegeerd is (immers daarna nog 2x beelden vertonen)= 4 pnt x 2 = 8 punten in mindering.

Schiet lekker op.
Els
 Els - woensdag 27 april 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 11:16 schreef FR-Henk het volgende:
Lees net dat 020 door ging met beelden, ondanks verzoek door de VIERDE MAN hiermee te stoppen.

Kan die rare bond aan de hand van een strafmaat eens laten zien hoe belangrijk (het negeren) van die VIERDE MAN is.
Heb het ook gelezen, en dit maakt het wel interessant. Daar waar er voor het vertonen van de beelden geen regel of precedent is, is dit er voor het niet opvolgen van aanwijzingen van een official mogelijk wel.
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 15:00 schreef Els het volgende:

[..]

Heb het ook gelezen, en dit maakt het wel interessant. Daar waar er voor het vertonen van de beelden geen regel of precedent is, is dit er voor het niet opvolgen van aanwijzingen van een official mogelijk wel.
ik denk nog steeds aan een sisser, . . kan ook nog een doofpot worden misschien
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Wordt het doofpot, dan staat de VIERDE MAN daadwerkelijk voor lul, dankzij z'n eigen bond.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 april 2011 - 20:01   quote  deeplink  
Ik zeg maar 1 ding: KNJB!!!
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 20:02   quote  deeplink  
Dit hoort een 3 puntenaftrek te worden want als je niet luistert dan moet je op de blaren zitten toch?dat zeggen ze altijd!
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:00 schreef FR-Henk het volgende:
Wordt het doofpot, dan staat de VIERDE MAN daadwerkelijk voor lul, dankzij z'n eigen bond.
nobody cares in zeist
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 april 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Zeist???
Is dat niet een ghetto van 020??
hotjumper
 hotjumper - woensdag 27 april 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:03 schreef sevillana het volgende:

[..]

nobody cares in zeist
Hier in feite ook niemand
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hier in feite ook niemand
kun je wel eens gelijk in hebben
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 april 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Twijfel????
Rovert
 Rovert - woensdag 27 april 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik zeg maar 1 ding: KNJB!!!
piep piep HALLO
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 april 2011 - 20:28   quote  deeplink  
He daar is mijn opa!!
Dat is niet eerlijk want hij is groot en ik ben klein!
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 18:16   quote  deeplink  
ja kom op met die straf voor die neusjes!3 puntenaftrek!
JanM
 JanM - dinsdag 03 mei 2011 - 14:12   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/127423_ajax-krijgt-geen-straf-voor-tonen-feyenoord-goals

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aanklager bekijkt beeld Feyenoord in de arena









0.0076799