BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aanklager bekijkt beeld Feyenoord in de arena

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 14:14   quote  deeplink  
was te verwachten. en zoals eerder met de bekerfinale. kan ze vanaf nu kijken of ze de regels wel kunnen veranderen. alleen hebben die grafneuzen het voordeel alweer. kkknvb!!! de kkk blijft hangen man ;-)
JanM
 JanM - dinsdag 03 mei 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 14:14 schreef obiku010 het volgende:
was te verwachten. en zoals eerder met de bekerfinale. kan ze vanaf nu kijken of ze de regels wel kunnen veranderen. alleen hebben die grafneuzen het voordeel alweer. kkknvb!!! de kkk blijft hangen man ;-)
Tijd om je toetsenbord eens een grote beurt te geven hahaha
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 03 mei 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 14:16 schreef JanM het volgende:

[..]

Tijd om je toetsenbord eens een grote beurt te geven hahaha
Daarom blijft de k ook hangen.... plakt teveel na die beurt.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 16:22   quote  deeplink  
maak je niet druk. me l blijft ook hangen..
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 03 mei 2011 - 16:23   quote  deeplink  
wordt het snel een harde l
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 16:24   quote  deeplink  
en dat is beter dan een zachte gay!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 03 mei 2011 - 16:25   quote  deeplink  
Dat sowieso. Hoewel jij toch een zwak hebt voor Edwin en zijn vriendje
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 03 mei 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:25 schreef Pietje1 het volgende:
Dat sowieso. Hoewel jij toch een zwak hebt voor Edwin en zijn vriendje
een zwak?? ik zou het eerder een krachtige noemen.. hahahaha. nee man. de eerste keer dat ik ze zag op tv, krijg ik huiveringen en keek ik weg. maar inmiddels vind ik het grappig te zien, hoe slecht ze acteren. zouden ze nou ook echt gayerts zijn? of is dat geacteerd? heb je een kutrol dan. ik bedoel schijt rol...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door FR-Han --
Terminator
 Terminator - dinsdag 03 mei 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 14:14 schreef obiku010 het volgende:
was te verwachten. en zoals eerder met de bekerfinale. kan ze vanaf nu kijken of ze de regels wel kunnen veranderen. alleen hebben die grafneuzen het voordeel alweer. kkknvb!!! de kkk blijft hangen man ;-)
Precies die neuzen kunnen helemaal niks op eigen kracht hahahahaha het blijven zielige figuren!nu zijn ze bang dat anderen het ook doen en nu gaan ze het volgend jaar verbieden daarom heet het ook KNJB!Maakt niet uit mediajoden en knvb joden en ajaksjoden!jullie blijven het meest gehate nerdvolk van nederland dat verandert nooit en dat komt niet omdat we jaloers zijn wat de neusjes nog altijd iedereen proberen wijs te maken.die prijzen van de KNJB zijn niet serieus te nemen.zeker gekocht bij een doos jodenkoeken???haha

SAME OLD AJAKS ALWAYS CHEATING!
sevillana
 sevillana - dinsdag 03 mei 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 14:14 schreef obiku010 het volgende:
was te verwachten. en zoals eerder met de bekerfinale. kan ze vanaf nu kijken of ze de regels wel kunnen veranderen. alleen hebben die grafneuzen het voordeel alweer. kkknvb!!! de kkk blijft hangen man ;-)
was idd toch al te verwachten dat de knjb 020 niet zou aanpakken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 mei 2011 door sevillana --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aanklager bekijkt beeld Feyenoord in de arena









0.0074620