|
|
craven
|
|
|
Alexander Gerndt vertrekt niet naar Feyenoord. De spits van Helsingborg IF is niet de gewenste spits voor het nieuwe seizoen. De transfervrije Guyon Fernandez is dat wel, zo meldt Voetbal International.
Feyenoord-trainer Mario Been was onlangs in Zweden om de verrichtingen van Gerndt te bekijken. Daarnaast bekeek de nieuwe technisch directeur, Martin van Geel, enkele beelden van de spits op dvd. Zowel Been als Van Geel hebben nu een negatief advies gegeven omdat Feyenoord een ander type spits zoekt.
Fernandez voldoet wel aan de eisen van het tweetal. De spits van Excelsior is bovendien transfervrij. De Rotterdamse club heeft in de strijd om Fernandez wel concurrentie van NEC. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
finsend
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fernandez paste niet in het systeem toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee volgens Beenhakkert en ....? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
in fernandez zit een aardige pinchhitter maar een veelscorende spits die elke week weer gevaarlijk is? |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Met gyon hoor je op de counter te spelen heeft namelijk veel snelheid zie hem liever op de flanken spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door feyenoord-rotterdam -- |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fernandez...Reservespits dan liever. Zie dat niet als verbetering. |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Tranfer vrij, bij Excelsior zal die niet veel verdienen. Ik zou zeggen laat maar komen voor een laag contract. Laat maar de eerste 2 jaar zien wat je in huis hebt. Dan praten we verder.
Weinig geld betekend nog meer mogelijkheden |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
Ik zei, zeg en zal blijven zeggen: Platje...Wim Verhoek van Ado is er niets bij kwak
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door kwakman -- |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
mmh wel een beetje vaag... gisteren in studio voetbal was het nog een heel ander verhaal en werd er toch door Been verteld dat ze voor Gerndt gingen? volgens mij lult die snor maar wat |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
fr is geen counterploeg dus zoek nou maar een andere spitssss |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
ze hebben met cisse al een counterspits |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: voetbalt die dan nog??? |
|
|
|
|
FR Chicharrero
|
|
|
Ze hebben toch 2 spitsen nodig? Dan is het toch logisch dat ze Fernandez proberen te halen. Hij is gratis en hij kan aardig scoren. Dan nog een toppertje erbij en de spits positie is dubbel ingevuld voor komend seizoen. Ik zie ze alsnog met Dost aan komen nu die niet meer gewenst is in amsterdam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door FR Chicharrero -- |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
nja laten we maar hopen dat cisse sterk terug komt hea |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Ja en Tomasson gaat gratis voetballen !!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: +1
over b-garnituur gesproken...
Fernandes is 1) niet goed genoeg en 2) past niet in het spel van Feyenoord (hij is counterspits).
Mocht bij Gerndt inderdaad het argument gelden dat ie vooral voor de linkerkant is dan geldt dat zeker voor Fernandes. In de punt bij Feyenoord hebben we niet veel aan hem. Hoogstens van de zijkanten, maar daarvoor komt hij denk ik ook tekort. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 23:23 schreef FR Chicharrero het volgende:Ze hebben toch 2 spitsen nodig? Dan is het toch logisch dat ze Fernandez proberen te halen. Hij is gratis en hij kan aardig scoren. Dan nog een toppertje erbij en de spits positie is dubbel ingevuld voor komend seizoen. Ik zie ze alsnog met Dost aan komen nu die niet meer gewenst is in amsterdam. Heeft 'ie al een andere pyjama gekocht? |
|
|
|
|
FR Chicharrero
|
|
|
quote: Tjaaa die pyama, dat moet dan maar in ze contract. Beetje kerel slaapt niet in pyama |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is Dost nou wel zo fantastisch? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: nee en hij is lelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door Rovert -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hoe kunnen ze nu eerst interesse hbben in een spits terwijl ze al weten dat ze het geld niet hebben! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoop dat ze nog op zoek gaan naar een andere spits. Alleen Fernandez zou wel heel mager zijn. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Gerndt is moeilijk te beoordelen want hij speelt net als alle clubs in zweden met een 2 spitsen systeem dus je weet totaal niet hoe dat die het zal doen in een 4-3-3 systeem En ik denk dat het geen slechte keus zal zijn om die fernandez erbij te halen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 08:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:Hoe kunnen ze nu eerst interesse hbben in een spits terwijl ze al weten dat ze het geld niet hebben! externe financiers |
|
|
|
|
Chico
|
|
|
Ze moeten een spits hebben, die net als Luc voornamelijk loopt waar hij maar kan. Fernandez is natuurlijk ook een spits die alleen maar loopt, waardoor er ruimte komt voor andere spelers om te scoren. Ik zie Fernandez wel een aanwinst voor Feyenoord, neemt niet weg, dat ze nog een spits moeten aantrekken ala type Houtman. |
|
|
|
|
Chico
|
|
|
Ik zou zeggen type Koevermans |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Alleen dan 10 jaar jonger hoop ik? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik snap alleen niet dat Been nu ineens een negatief advies geeft over Gerndt. Ze zitten al jaren achter deze kerel aan. Nu zou hij ineens niet passen? Mjah, van Geel zal wel met Been gesproken hebben over een systeem van spelen dat het best bij de huidige selectie past met in het oog een aantal vertrekken en gewenste aankopen. we gaan er maar van uit dat ze weten wat ze doen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:05 schreef Pietje1 het volgende:Ik snap alleen niet dat Been nu ineens een negatief advies geeft over Gerndt. Ze zitten al jaren achter deze kerel aan. Nu zou hij ineens niet passen? Mjah, van Geel zal wel met Been gesproken hebben over een systeem van spelen dat het best bij de huidige selectie past met in het oog een aantal vertrekken en gewenste aankopen. we gaan er maar van uit dat ze weten wat ze doen. ik snap het ook niet zo, zijn team speelt al jaren 4-4-2 en ik neem aan dat Larson advies hierover heeft gegeven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:13 schreef craven het volgende:[..] ik snap het ook niet zo, zijn team speelt al jaren 4-4-2 en ik neem aan dat Larson advies hierover heeft gegeven v. Geel had dvd's bekeken en t vergeleken met t profiel dat opgesteld was. Dat matchte niet. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja maar we weten dat een speler binnenhalen op basis van een dvd geen goed idee is. maar een speler afkeuren op basis van een dvdtje lijk mij ook geen goed idee :P |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
En ik denk dat die spits van AZ het beste castaignos kan opvolgen maar dat mannetje is 21 en schijnt nu al te duur te zijn voor Feyenoord |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:17 schreef Stylzz het volgende:[..] v. Geel had dvd's bekeken en t vergeleken met t profiel dat opgesteld was. Dat matchte niet. ze houden hem al 3 jaar in de gaten, beetje late conclusie... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
DVD: Door Vangeel Doorgelicht |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Geld & Prioriteiten .. .. .. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Als we Europa in gaan kan hij goed van pas komen , lijkt me |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Of type John van Loen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zo'n type die het heerlijk vindt op de bank? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Het lijkt erop alsof Feyenoord hier een rookgordijn opwerpt. Fernandez is een counterspits maar wie weet dat hij op de flanken of in de punt ook uit de voeten kan. Castaignos is ook een counterspits en die schiet er inmiddels ook al 13 in.
Als je Fernandez transfervrij haalt kun je hem snel weer kwijt voor 1 of 2 miljoen en dat is dan snel verdiend.
Gerndt komt ook let op mijn woorden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: wat is een counterspits? Wat onzin lees ik hier allemaal zeg! Excelsior speelt op de counter, maar fernandez is een "beweegelijke" spits meer niet, misschien scoort hij 25 goals bij Feyenoord en zijn we blij en anders zijn we fucked! ach we zien het wel! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ze zullen t idd niet alleen bij fernandez laten zitten nee.. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 17:06 schreef sportdwaas het volgende:Het lijkt erop alsof Feyenoord hier een rookgordijn opwerpt. Fernandez is een counterspits maar wie weet dat hij op de flanken of in de punt ook uit de voeten kan. Castaignos is ook een counterspits en die schiet er inmiddels ook al 13 in. Als je Fernandez transfervrij haalt kun je hem snel weer kwijt voor 1 of 2 miljoen en dat is dan snel verdiend. Gerndt komt ook let op mijn woorden Ze willen de prijs een beetje drukken, denk namelijk ook dat ie komt |
|
|
|