|
|
sjasphere
|
|
|
Volgens Frits Barend wil Cruijff commissaris worden bij Ajax. Mits goedkeuring van de ledenraad, wil hij zich 2 jaar nadrukkelijk met Ajax bezig houden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zou mooi zijn.. maar heb je een bron ? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
kijk goed nieuws,dit doet mijn jodenhart weer goed... |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Vorige week zei Frits Barend dat er bekend zou worden gemaakt waar Royston Drenthe zou gaan spelen komend seizoen. Volgens mij heb ik die hele aflevering tien verschillende clubs gehoord en het antwoord was tien keer dat het ZOU kunnen. Frits is niet erg betrouwbaar vind ik... |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
Frits Barend zei dat in het programma Barend en Barend (overigens een waardeloos programma) |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 22:48 schreef D.B. het volgende:Vorige week zei Frits Barend dat er bekend zou worden gemaakt waar Royston Drenthe zou gaan spelen komend seizoen. Volgens mij heb ik die hele aflevering tien verschillende clubs gehoord en het antwoord was tien keer dat het ZOU kunnen. Frits is niet erg betrouwbaar vind ik... maar hij heeft toch wel goede contacten met Cruiff en zal dit dan ook niet zomaar zeggen |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Frits Barend maar of dat betrouwbaar is....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Ik denk dat het meer hoop is van de kant van Frits Barend, dan dat het de woorden van Cruijff zelf zijn. Maar goed, ik zou het niet erg vinden als hij dit keer wel gelijk heeft |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
AMSTERDAM - Johan Cruijff is bereid de komende twee jaar plaats te nemen in de raad van commissarissen van Ajax als de ledenraad dat van hem verlangt. Dat maakte Frits Barend maandagavond bekendgemaakt in het televisieprogramma Barend & Barend.
De voorzitter van de ledenraad, Rob Been junior, zal zijn leden dinsdag bijpraten over de gesprekken die hij onlangs had met Cruijff in Barcelona als gevolg van het onderzoek naar de impasse waarin Ajax is geraakt. De huidige directie van Ajax en Cruijff zitten allesbehalve op één lijn en met het aanstaande vertrek van algemeen directeur Rik van den Boog lijkt de weg uiteindelijk vrij voor Cruijff om in de commissie plaats te nemen. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 22:48 schreef sjasphere het volgende:Frits Barend zei dat in het programma Barend en Barend (overigens een waardeloos programma) Samen met die kut dochter van hem. Wat een kots programma. Heb net ff zitten kijken omdat ik Raf zag zitten maar zapte snel weg... |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
en dit komt zeker uit De Telegraaf? haha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 23:12 schreef Ride het volgende:[..] Samen met die kut dochter van hem. Wat een kots programma. Heb net ff zitten kijken omdat ik Raf zag zitten maar zapte snel weg... vooral die pot,wat een bouwvakker joh...hehe |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ook al is de bron niet echt bepaald betrouwbaar, toch denk ik dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
vanavond zullen we waarschijnlijk iets meer weten als de ledenraad bijeen is geweest.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 22:48 schreef sjasphere het volgende:Frits Barend zei dat in het programma Barend en Barend (overigens een waardeloos programma) Vind ik niet Sjasphere. Het is niet echt top maar ik kan er goed naar kijken. |
|
|
|