|
|
kwakman
|
|
|
Als rio terug mot dan moet van Geel seriues aan Platje denken. Echt een Feyenoorder en goed voor kunstgras wedstrijden,kwak |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Hahahahaahhahahahahahahahahahah die is goed kwakkerdekwak |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
ik hou niet van platjes.
Stuur maar naar Almelo. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
krijg al jeuk als ik er aan denk.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 22:45 schreef kwakman het volgende:Als rio terug mot dan moet van Geel seriues aan Platje denken. Echt een Feyenoorder en goed voor kunstgras wedstrijden,kwak goed idee! op kunstgras hebben we dit jaar maar 1 van de 6 punten gehaald. Platje contract aanbieden voor 2 wedstrijden. kwek. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Melvin Platje?? Nee bedankt! Een echte Feyenoorder?? Ras echte jood bedoel je..kwik |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Kwik kwek en kwakje, nee lekker in Vol en dam laten die Platje. Hoe kunnen we jou nu serieus nemen als je met deze waardeloze voetballer |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2011 - 22:45 schreef kwakman het volgende:Als rio terug mot dan moet van Geel seriues aan Platje denken. Echt een Feyenoorder en goed voor kunstgras wedstrijden,kwak Zit u wel bij de juiste opticien?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door RedWhiteBlack -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Die hebben al een pletje :P |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
kwakman moet niet zo veel fappen. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote: haha zou toch mooi voor ze zijn. Wij hadden K2, dan hebben zij P2
Pletje en Platje
Koningskoppel! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Platje is wat mij betreft op basis van 2 jaar terug wel waardevol ,maar wat nu zijn niveau is weet ik niet? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|