|
|
feyenoord120
|
|
|
zou piet velthuizen niet iets zijn.
piet wil toch weg uit spanje |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hoezo? Is het een prima spits dan? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
|
|
|
feyenoord120
|
|
|
erwin mulder good voor resevere rob van dijk te oud darely te onervaren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: mulder gaat het juist steeds beter doen man. lekker 1e keeper houden |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Klopt, Piet zou niets zijn |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit een keeper halen die een heel jaar op de bank gezeten heeft, tenzij hij zijn sporen uitgebreid verdiend heeft. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Als vervanger voor van dijk maar ik denk dat pietje geen zin heeft om naar rotterdam te komen om op de bank te zitten |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Mulder keept wel goed de laatste wedstrijden. Sterk in de lucht en aardig op de lijn. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
topic nr 4329 over Piet Veldhuizen en wederom de conclusie: Nee, niet halen!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Je bent me net voor... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Jullie hebben geen Keeper nodig. Deze jonge jongen heeft ervaring nodig en dat begint hij al aardig te krijgen, vandaar dat hij het steeds beter gaat doen. Bij ons was Stekelenburg in het begin ook af en toe een drama. Elke corner had ik een hartverzakking en ja kijk nu eens... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: denk je echt dat ik naar Stekelenburg ga kijken? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Heb jij het wk niet gekeken dan? Wij mogen alleen maar hopen dat Mulder precies zo word als Stekelenburg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nou laat ik het erop houden dat zonder stekelenburg wij niet in die finale stonden |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:53 schreef RedDevil1990 het volgende:Nou laat ik het erop houden dat zonder stekelenburg wij niet in die finale stonden oh |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:53 schreef RedDevil1990 het volgende:Nou laat ik het erop houden dat zonder stekelenburg wij niet in die finale stonden stonden ze in de finale dan? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
ja dankzij een schitterend schot van Van Bronckhorst |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:50 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Heb jij het wk niet gekeken dan? Wij mogen alleen maar hopen dat Mulder precies zo word als Stekelenburg ik hoop dat mulder beter word dan stekelenburgO.o |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Hier is de 'magic goal'
Zet het geluid ff goed hard aan... 'An absolute beauty!!' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 13:49 schreef de flh het volgende:[..] Hier is de 'magic goal' [ filmpje ] Zet het geluid ff goed hard aan... 'An absolute beauty!!' wie zijn die oranje mafkezen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: dat zijn zuid-afrikaanse kabouters. Heel bijzonder ras, komen maar af en toe tevoorschijn. Er is ook een vergelijkbaar ras, wat groter, wat meer, maar dommer. Hun hoofdman heeft veren op z'n hoofd en een trommel voor z'n dikke buik. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Er zijn trouwens een paar uitzonderingen, die zijn er alleen op invitatie, en mogen dan een tijdje met ze meespelen. Misschien herinner je ze nog wel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 15:09 schreef Els het volgende:[..] dat zijn zuid-afrikaanse kabouters. Heel bijzonder ras, komen maar af en toe tevoorschijn. Er is ook een vergelijkbaar ras, wat groter, wat meer, maar dommer. Hun hoofdman heeft veren op z'n hoofd en een trommel voor z'n dikke buik. Waarom staat er 1 met een heel groot gebit te zwaaien alsof hij een bus tegen moet houden? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 15:11 schreef Stylzz het volgende:[..] Waarom staat er 1 met een heel groot gebit te zwaaien alsof hij een bus tegen moet houden? Die klust bij als bordenwasser, soort tic geworden. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Pietje is niet goed genoeg en ook nog eens niet nodig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Nou nee dat niet , maar kunnen hem natuurlijk wel oranje maken |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Of hij moet inmiddels op z n vissen zijn gaan lijken {goud karpers}. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En nou maar hopen dat ze bij Willem II niet allemaal transfervrij zijn als ze degraderen, want dan komen er hier een heleboel topics. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 15:33 schreef Els het volgende:En nou maar hopen dat ze bij Willem II niet allemaal transfervrij zijn als ze degraderen, want dan komen er hier een heleboel topics. hahaha ja Hoewel ik Lasniek wel een redelijke voetballer vind. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Huh? Waarom draagt Giovanni nou een oranje tenue? |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: heeft al een nieuwe club! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:50 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Heb jij het wk niet gekeken dan? Wij mogen alleen maar hopen dat Mulder precies zo word als Stekelenburg Ow ja door hem verloren we de finale... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Met mulder op doel stonden we niet eens in de finale En we hebben verloren door robben en heitinga |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Om te laten zien dat ie de beste Linksback ter wereld is. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 19:18 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Met mulder op doel stonden we niet eens in de finale En we hebben verloren door robben en heitinga Zonder van der Vaart, Sneijder, Stekelenburg, Heitinga, hadden we idd meer kans gehad. Ongelooflijk om Gio en Kuyt eruit te halen in de finale. Waarom denk je dat we vlak daarna verloren? |
|
|
|
|
feyenoord120
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: iedere andere!! velthuizen is een onruststokert |
|
|
|
|
feyenoord120
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Feyenoord120 ook!!! Waar is zijn bron?? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gewoon vdijk een 3 jarig contractje geven... of timmer terug? hahahahahaha somebody shoot me!!!! ;-) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ed de Goey voor tien jaar een contract!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
krul of die keeper van standaart luik halen, bolat. 22 jaar en word alleen maar beter. maar zal wel niet haalbaar zijn |
|
|
|