BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Piet velthuizen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - woensdag 04 mei 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 11:52 schreef obiku010 het volgende:
krul of die keeper van standaart luik halen, bolat. 22 jaar en word alleen maar beter. maar zal wel niet haalbaar zijn
Borat? Krul stond eerder in de belangstelling. Iemand enig idee wat de status nu is?
FR-Han
 FR-Han - woensdag 04 mei 2011 - 12:01   quote  deeplink  
ken je bolat niet dan? lekkere kenner ben je.. die gozer is gelijkwaardig aan krul, en jonger, en minder salaris omdat ie uit belgie komt
JanM
 JanM - woensdag 04 mei 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 12:01 schreef obiku010 het volgende:
ken je bolat niet dan? lekkere kenner ben je.. die gozer is gelijkwaardig aan krul, en jonger, en minder salaris omdat ie uit belgie komt
Het voetbal in Belgiƫ interesseert me niet! En betalen ze daar nog in Franken dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door JanM --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 04 mei 2011 - 12:04   quote  deeplink  
wat moeten we met een keeper?
JanM
 JanM - woensdag 04 mei 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 12:04 schreef Jappie_FEY het volgende:
wat moeten we met een keeper?
Ook dat!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 04 mei 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 12:03 schreef JanM het volgende:

[..]

Het voetbal in Belgiƫ interesseert me niet! En betalen ze daar nog in Franken dan?
je hoefd het voetbal uit belgie ook niet leuk te vinden. dit topic gaat toch over een keeper? dus vind dat je onzin lult. v geel wilde ook een keeper. en dat jij dat eventueel niet intresseert is jou pakkie aan. ik probeer mee te denken. en wat heeft franken ermee te maken? debiele post van je janm. jammer
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 mei 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Niks keeper!! Mulder gewoon laten staan! Die jongen komt er wel! Als je hem laat staan is hij eerder op topniveau dan dat je hem op de bank zet! Moet je ook nog eens oppassen dat hij niet vertrekt omdat hij ontevreden is!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2011 door Feyenoord till i die --
JanM
 JanM - woensdag 04 mei 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 12:07 schreef obiku010 het volgende:

[..]

je hoefd het voetbal uit belgie ook niet leuk te vinden. dit topic gaat toch over een keeper? dus vind dat je onzin lult. v geel wilde ook een keeper. en dat jij dat eventueel niet intresseert is jou pakkie aan. ik probeer mee te denken. en wat heeft franken ermee te maken? debiele post van je janm. jammer
Oh ja sorry, jouw posts zijn altijd serieus ...
FR-Han
 FR-Han - woensdag 04 mei 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 12:11 schreef JanM het volgende:

[..]

Oh ja sorry, jouw posts zijn altijd serieus ...
oh sorry maat. dacht dat je serieus was. tuurlijk ben ik dat vaak niet. maar was nu serieus aan het mee denken. hoorde je het niet kraken dan?
FR-Han
 FR-Han - woensdag 04 mei 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 12:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Niks keeper!! Mulder gewoon laten staan! Die jongen komt er wel! Als je hem laat staan is hij eerder op topniveau dan dat je hem op de bank zet! Moet je ook nog eens oppassen dat hij niet vertrekt omdat hij ontevreden is!
tuurlijk edwin laten staan. maar een goeie keeper ipv dijk of darley.. v geel liet het vallen. dus help ik martin even mee.. hahahaha
Torwart
 Torwart - woensdag 11 mei 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Bij heerenveen loopt nog wel een verdwaalde keeper rond. Mag je gratis hebben, krijg je er ook nog een spits naar keuze bij zonder cohones!!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 11 mei 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 12:48 schreef Ajax we love you het volgende:
Jullie hebben geen Keeper nodig. Deze jonge jongen heeft ervaring nodig en dat begint hij al aardig te krijgen, vandaar dat hij het steeds beter gaat doen. Bij ons was Stekelenburg in het begin ook af en toe een drama. Elke corner had ik een hartverzakking en ja kijk nu eens...
Boeie
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 11 mei 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Ehm, ik ben nog (redelijk) nieuw, dus open ik geen topics! MAAR gebruik ik elke relatie in een oud topic om nieuwe zaken aan te dragen!

IK ZAG dus net op GEENSTIJL, ons aller keeper, ED//HELD, afgezeken worden, door heldv/dlampies-maassen.. Ik zeg *$%^*-vonnis? :)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 11 mei 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 12:01 schreef obiku010 het volgende:
ken je bolat niet dan? lekkere kenner ben je.. die gozer is gelijkwaardig aan krul, en jonger, en minder salaris omdat ie uit belgie komt
Was dat niet die keeper die in de Champions league met het hoofd scoorde tegen AZ?
sevillana
 sevillana - woensdag 11 mei 2011 - 21:05   quote  deeplink  
we zoeken geen keeper dus onnodig om dit topic weer naar boven te halen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door sevillana --
sevillana
 sevillana - woensdag 11 mei 2011 - 21:05   quote  deeplink  
gezocht: slotenmaker . . . . . .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Piet velthuizen









0.0075829