BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jooppie
 Jooppie - dinsdag 26 april 2011 - 08:50   quote  deeplink  
Jongens, hoe belangrijk is Biseswar voor dit Feyenoord? en hoort hij ook niet tot de top-4 als het om verlengen gaat?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 26 april 2011 - 08:55   quote  deeplink  
Zou hem wel graag zien blijven maar hij is zeker niet 1 van de steunpilaren!
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 26 april 2011 - 08:56   quote  deeplink  
Heeft zeker kwaliteiten in zich, alleen jammer dat het niet elke week te zien is. Hoop dat hij wel blijfr! Alleen denk ik dat hij moet inleveren qua salaris om te mogen blijven.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 april 2011 - 09:12   quote  deeplink  
Biseswar is er zo één, die pas rendeert op het moment dat de spelers om hem heen in vorm zijn. Was ook afgelopen zondag weer duidelijk.
Slag om de arm: houden als de meerderheid van 'de 4' bijtekent en blijft.
Els
 Els - dinsdag 26 april 2011 - 09:21   quote  deeplink  
Hij is wel de enige die zich tot nu toe uitspreekt. En op de juiste manier uitspreekt. Allemaal houden een slag om de arm, hij zegt gewoon dat hij wil blijven. Doet me toch wel goed.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 april 2011 - 09:23   quote  deeplink  
Dat siert hem, maar hij klonk in het najaar iets anders toen hij géén basisspeler was.
Jooppie
 Jooppie - dinsdag 26 april 2011 - 09:27   quote  deeplink  
jaa, maar dat is dus een ander verhaal, want toen speelde hij niet, en wilde die gewoon aan spelen toekomen. Nu die gewoon weer speelt (en het goed doet) wilt die graag bij feyenoord blijven.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 26 april 2011 - 09:27   quote  deeplink  
Feyenoord is de mooiste club, wie wil daar nou niet voor spelen?!
http://feyenoord.blog.nl/algemeen/2011/04/25/feyenoord-is-de-mooiste-club-wie-wil-daar-nou-niet-voor-spelen
http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/580515/2011/04/25/Dit-Feyenoord-kan-mee-met-Ajax-PSV-en-FC-Twente.dhtml
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Hoeft niet te blijven, mag.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 26 april 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Ja maar hij geef zelf al aan te willen blijven
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2011 - 09:37   quote  deeplink  
Ja, verdient bij Feyenoord tussen de 6.5 en de 8 ton.

Krijgt ie nergens meer.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 26 april 2011 - 09:40   quote  deeplink  
Rusland
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 26 april 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 09:23 schreef FR-Henk het volgende:
Dat siert hem, maar hij klonk in het najaar iets anders toen hij géén basisspeler was.
Ik heb hem niets negatiefs horen zeggen over Feyenoord. Hij heeft zich nooit negatief uitgelaten over de club. Ook niet toen ze Cisse haalde nadat hij een topseizoen had gehad edn nu ook niet met Simon. Hij speelt ze gewoon uit de basis en is heel belangrijk met zn snelheid, actie, voorzetten en schoten.
En al zou hij dat iedere week zijn, dan zou hij niet in de Kuip spelen maar in de halve finale van de CL...

We moeten gewoon blij zijn met zo'n buitenspeler. En nog uit eigen jeugd ook!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 april 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Biseswar is opgebloeid sinds Ryo er is. Hij heeft nu eindelijk aanspeel mogelijkheden en krijgt meer ruimte omdat Ryo 2 spelers met zich mee trekt vaak. Mocht Ryo niet blijven en er geen andere beweegelijke links buiten komt heeft Biseswar geen toegevoegde waarde. Al helemaal niet als we straks 4-4-2 gaan spelen.
de flh
 de flh - dinsdag 26 april 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 08:50 schreef Jooppie het volgende:
Jongens, hoe belangrijk is Biseswar voor dit Feyenoord? en hoort hij ook niet tot de top-4 als het om verlengen gaat?
top-5?
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 april 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 12:47 schreef de flh het volgende:

[..]

top-5?
top 11?
de flh
 de flh - dinsdag 26 april 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 12:51 schreef Rovert het volgende:

[..]

top 11?
top 23?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 april 2011 - 12:56   quote  deeplink  
top 40 dan, kun je meteen even luisteren.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2011 - 13:06   quote  deeplink  
Gelukkig geen top 100. zo veel geld hebben we niet.
ovi
 ovi - dinsdag 26 april 2011 - 15:41   quote  deeplink  
Doet het de laatste erg goed.
Maar hij is nooit een heel seizoen constant

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door ovi --
woutah
 woutah - dinsdag 26 april 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 12:46 schreef Pietje1 het volgende:
Biseswar is opgebloeid sinds Ryo er is. Hij heeft nu eindelijk aanspeel mogelijkheden en krijgt meer ruimte omdat Ryo 2 spelers met zich mee trekt vaak. Mocht Ryo niet blijven en er geen andere beweegelijke links buiten komt heeft Biseswar geen toegevoegde waarde. Al helemaal niet als we straks 4-4-2 gaan spelen.
daarvoor stond hij ook niet in de basis toen ryo er niet was.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 april 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 16:00 schreef woutah het volgende:

[..]

daarvoor stond hij ook niet in de basis toen ryo er niet was.
Ik ook niet
Milo
 Milo - dinsdag 26 april 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 09:41 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Ik heb hem niets negatiefs horen zeggen over Feyenoord. Hij heeft zich nooit negatief uitgelaten over de club. Ook niet toen ze Cisse haalde nadat hij een topseizoen had gehad edn nu ook niet met Simon. Hij speelt ze gewoon uit de basis en is heel belangrijk met zn snelheid, actie, voorzetten en schoten.
En al zou hij dat iedere week zijn, dan zou hij niet in de Kuip spelen maar in de halve finale van de CL...

We moeten gewoon blij zijn met zo'n buitenspeler. En nog uit eigen jeugd ook!
+1
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - dinsdag 26 april 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 12:46 schreef Pietje1 het volgende:
Biseswar is opgebloeid sinds Ryo er is. Hij heeft nu eindelijk aanspeel mogelijkheden en krijgt meer ruimte omdat Ryo 2 spelers met zich mee trekt vaak. Mocht Ryo niet blijven en er geen andere beweegelijke links buiten komt heeft Biseswar geen toegevoegde waarde. Al helemaal niet als we straks 4-4-2 gaan spelen.
Fout, hij is uitgerust doordat ie bijna niet gespeeld heeft en tijdens de wedstrijden, zijn zijn acties ook sporadig neem nu Feyenoord- PSV twee a drie voorzetten en een enkel schotpoging op doel.

Daarmee zou je hem een contractverlenging moeten aanbieden?????
Aanspeel mogelijkheden heeft ie genoeg gehad de afgelopen jaren Makaay,Tomasson.
toen heb ik geen enkele voorzet gezien, meneer moest zo nodig zijn kunstje uitvoeren, dreigen naar buiten en dan snel naar binnen en zelf schieten.

De reden dat ie zo graag bij Feyenoord wil blijven is puur zijn salaris iets tussen de zeven en negen ton.

Ik zie liever Cabral op links en Ryo op rechts, daar heb je als spits/ aanvallende middenvelder iets aan.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - dinsdag 26 april 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 08:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zou hem wel graag zien blijven maar hij is zeker niet 1 van de steunpilaren!
Zou graag een betere rechtsbuiten zien, ik neem aan dat er in de jeugd betere lopen
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 26 april 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 17:45 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Fout, hij is uitgerust doordat ie bijna niet gespeeld heeft en tijdens de wedstrijden, zijn zijn acties ook sporadig neem nu Feyenoord- PSV twee a drie voorzetten en een enkel schotpoging op doel.

Daarmee zou je hem een contractverlenging moeten aanbieden?????
Aanspeel mogelijkheden heeft ie genoeg gehad de afgelopen jaren Makaay,Tomasson.
toen heb ik geen enkele voorzet gezien, meneer moest zo nodig zijn kunstje uitvoeren, dreigen naar buiten en dan snel naar binnen en zelf schieten.

De reden dat ie zo graag bij Feyenoord wil blijven is puur zijn salaris iets tussen de zeven en negen ton.

Ik zie liever Cabral op links en Ryo op rechts, daar heb je als spits/ aanvallende middenvelder iets aan.
als je het zo bekijkt.. dan zijn de voorzetten en goals van diego behoorlijk duur. mischien een carriere bij de navo? een voorzet is even duur als een preciesie bom. maar wel gegarandeert raak. het is een wapen. maar of het zijn geld waard is is de vraag
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 26 april 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 17:47 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Zou graag een betere rechtsbuiten zien, ik neem aan dat er in de jeugd betere lopen
Ik vind hem de laatste wedsrtijden goed op dreef.
Als hij zo blijf draaien is het goed maar hij is wel erg wisselvallig normaal!
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 26 april 2011 - 20:43   quote  deeplink  
Verlengen voor minder gaat die niet doen natuurlijk. Maar meer dan 800.000 per jaar moet Feyenoord absoluut niet aan hem uitgeven. Doorgaan op dezelfde basis is al eigenlijk riskant, want wat heeft Biseswar buiten de laatste weken nou laten zien?
Biseswar moet beseffen dat die nu wellicht aantrekkelijk in de markt is, en dat als die deze lijn doortrekt en word verkocht aanstaande zomer, Feyenoord en Diego als vrienden voor het leven uit elkaar gaan.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 april 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Biseswar verdient te veel centjes,en is pas heel actief aan het einde van een voetbalseizoen.in mijn ogen niet heel belangrijk
Jeli
 Jeli - dinsdag 26 april 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Snap dat gezeur over geld niet helemaal. En dan bedoel ik het gezeur op dit forum. Is een actie of goal van iemand die meer geld verdient (ontvangt)opeens minder mooi?! Zolang Feyenoord niet failliet gaat (en dat zal echt nooit gebeuren) kan het mij geen moer schelen wie hoeveel verdient en hoe e.e.a. gefinancierd wordt. Het gaat mij om wat er op het veld te zien is.

Biseswar is één van de betere rechterspitsen in de nederlandse competitie. Misschien wel de beste.Van mij mag hij dus blijven.
de flh
 de flh - dinsdag 26 april 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 21:38 schreef Jeli het volgende:

Biseswar is één van de betere rechterspitsen in de nederlandse competitie. Misschien wel de beste.Van mij mag hij dus blijven.
Zoals ie de laatste tijd speelt.. idd.

Maareh hoeveel gaat ie verdienen bij contractverlenging?
Jeli
 Jeli - dinsdag 26 april 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 21:43 schreef de flh het volgende:

[..]

Maareh hoeveel gaat ie verdienen bij contractverlenging?
;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 april 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 21:38 schreef Jeli het volgende:
Snap dat gezeur over geld niet helemaal. En dan bedoel ik het gezeur op dit forum. Is een actie of goal van iemand die meer geld verdient (ontvangt)opeens minder mooi?! Zolang Feyenoord niet failliet gaat (en dat zal echt nooit gebeuren) kan het mij geen moer schelen wie hoeveel verdient en hoe e.e.a. gefinancierd wordt. Het gaat mij om wat er op het veld te zien is.

Biseswar is één van de betere rechterspitsen in de nederlandse competitie. Misschien wel de beste.Van mij mag hij dus blijven.
Leuk ,mij kan het normaal gesproken ook weinig schelen maar hij is met
zijn 9 ton per jaar ,5 ton per jaar rijker dan De Vrij Wijnaldum en Fer en
waarschijnlijk heeft hij ook meer dan Vlaar...Waarom?
Gaat nergens over wat jij zegt...
Tuurlijk heeft Feyenoord willens en wetens dat bedrag hem geven ,dat is nog een erfenis
uit een vaag verleden...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 april 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Gaat mij niet om het geld, gaat er om dat we straks weer tot het eind van een nieuwe contractperiode moeten wachten voor ie gaat vlammen.
Els
 Els - dinsdag 26 april 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Contract van 156 x 1 maand een optie?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 april 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Goed plan....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 april 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 22:08 schreef hotjumper het volgende:
Gaat mij niet om het geld, gaat er om dat we straks weer tot het eind van een nieuwe contractperiode moeten wachten voor ie gaat vlammen.
hahahahahaha dat is niet echt waar maar het lijkt er wel op idd..
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - dinsdag 26 april 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 21:38 schreef Jeli het volgende:
Snap dat gezeur over geld niet helemaal. En dan bedoel ik het gezeur op dit forum. Is een actie of goal van iemand die meer geld verdient (ontvangt)opeens minder mooi?! Zolang Feyenoord niet failliet gaat (en dat zal echt nooit gebeuren) kan het mij geen moer schelen wie hoeveel verdient en hoe e.e.a. gefinancierd wordt. Het gaat mij om wat er op het veld te zien is.

Biseswar is één van de betere rechterspitsen in de nederlandse competitie. Misschien wel de beste.Van mij mag hij dus blijven.
Het feit is hij brengt te weinig en daarbij verdient ie een godsvermogen.
Je mag toch minimaal verwachten dat een rechterspits zijn man uit kan spelen en daarna een panklare voorzet geeft.
En dat meer dan 3 keer per wedstrijd.
Kijk eens naar andere ploegen die ook met vleugelspitsen spelen, daar lopen echt betere rond;bij Heerenveen bijvoorbeeld, lopen er twee die meer laten zien in een wedstrijd dan Biseswar in een seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door RedWhiteBlack --
TnT the DJ
 TnT the DJ - dinsdag 26 april 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Vergeet niet dat Biseswar in het verleden ALTIJD vanaf links heeft moeten spelen, omdat Gini op rechts stond. Wellicht komt hij ook gewoon beter tot zijn recht als rechtsbuiten. Daarnaast zie je hem zichzelf ontwikkelen. Na de winterstop hebben we al zeker 5 keer gescoord uit een vroege(!!!) voorzet van Biseswar, waar hij afgelopen jaren de achterlijn probeerde te halen en zich vaak vergaloppeerde.

Ik vind hem een verademing de laatste maanden. Vroeger was hij idd erg wisselvallig, maar nu speelt hij toch al een redelijk aantal wedstrijden erg constant en valt hij in zeer positieve zin op! Ik zie hem dan ook graag bijtekenen.

Hij, Fer en Wijnaldum zijn grote vrienden buiten het voetbal om. Diego heeft voor hun bijgetekend een paar jaar geleden. Tijd voor een wederdienst van Fer en Gini?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door TnT the DJ --
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - dinsdag 26 april 2011 - 22:33   quote  deeplink  
5 keer in hoeveel wedstrijden was dat?
Welke wedstrijd was dat dat ie de achterlijn haalde en zich vergaloppeerde?
Kan alleen de wedstrijden nog voor me halen dat ie naar binnen kwam en zelf op doel ging schieten.
Jeli
 Jeli - dinsdag 26 april 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 22:18 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Kijk eens naar andere ploegen die ook met vleugelspitsen spelen, daar lopen echt betere rond;bij Heerenveen bijvoorbeeld, lopen er twee die meer laten zien in een wedstrijd dan Biseswar in een seizoen.
Ik vind die Narsingh (die bedoel je neem ik aan)ook een geweldige voetballer. Kan een hele grote worden. Maar, nogmaals, Biseswar is echt wel één van betere in Nederland. Zijn grootste kracht is dat hij altijd aanspeelbaar is, ook in de dekking. Dan draait hij altijd mooi zijn kont erin.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 april 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 22:27 schreef TnT the DJ het volgende:
Vergeet niet dat Biseswar in het verleden ALTIJD vanaf links heeft moeten spelen, omdat Gini op rechts stond. Wellicht komt hij ook gewoon beter tot zijn recht als rechtsbuiten. Daarnaast zie je hem zichzelf ontwikkelen. Na de winterstop hebben we al zeker 5 keer gescoord uit een vroege(!!!) voorzet van Biseswar, waar hij afgelopen jaren de achterlijn probeerde te halen en zich vaak vergaloppeerde.

Ik vind hem een verademing de laatste maanden. Vroeger was hij idd erg wisselvallig, maar nu speelt hij toch al een redelijk aantal wedstrijden erg constant en valt hij in zeer positieve zin op! Ik zie hem dan ook graag bijtekenen.

Hij, Fer en Wijnaldum zijn grote vrienden buiten het voetbal om. Diego heeft voor hun bijgetekend een paar jaar geleden. Tijd voor een wederdienst van Fer en Gini?
+1
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 27 april 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 23:13 schreef Jeli het volgende:

[..]

Ik vind die Narsingh (die bedoel je neem ik aan)ook een geweldige voetballer. Kan een hele grote worden. Maar, nogmaals, Biseswar is echt wel één van betere in Nederland. Zijn grootste kracht is dat hij altijd aanspeelbaar is, ook in de dekking. Dan draait hij altijd mooi zijn kont erin.
ik hoop alleen dat zijn mentaliteit ook een van de betere is/wordt/blijft.....
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 april 2011 - 21:10   quote  deeplink  
moeten we Biseswar dan (volgens mij moet dat meer salaris op gaan leveren) blijven of gaan we het geld steken in behoud van Fer en wijnaldum,de vrij.
Ik weet dat deze jongen inderdaad veel verdiend dus ik denk dat door martin een keuze gemaakt gaat worden.En dat is toch geen gezeur over geld.Wat er niet is kun je niet itgeven laat staan 2 keer uitgeven.ja toch niet dan
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 april 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Geld steken in het behoud van die anderen!
Rovert
 Rovert - woensdag 27 april 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 17:45 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Fout, hij is uitgerust doordat ie bijna niet gespeeld heeft en tijdens de wedstrijden, zijn zijn acties ook sporadig neem nu Feyenoord- PSV twee a drie voorzetten en een enkel schotpoging op doel.

Tegen PSV was hij inderdaad heel heel heeeeeeel erg slecht, beetje 2 keer een voorzetje geven waaruit Wijnaldum scoort

pffff
kan iedereen
Germen
 Germen - woensdag 27 april 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Laat lekker lopen miss verdien Feyenoord nog wat aan hem.
Ga lekker proberen Simon te kopen en geef hem de kans lijkt me veel beter, kost miss een paar duiten maar dat verdien je later wel weer terug
Rovert
 Rovert - woensdag 27 april 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 21:41 schreef Germen het volgende:
Laat lekker lopen miss verdien Feyenoord nog wat aan hem.
Ga lekker proberen Simon te kopen en geef hem de kans lijkt me veel beter, kost miss een paar duiten maar dat verdien je later wel weer terug
waar baseer je het op dat hij veel beter lijkt?
Germen
 Germen - woensdag 27 april 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Rovert. beetje raar geschreven maar het lijkt mij beter, denk namelijk dat je op Simon meer rendament uitkan halen, en meer kan verdienen bij een verkoop op latere leeftijd dan nu op Biseswar die kost nu heel veel geld hij voetbald de laatste tijd miss wel leuk maar is dat genoeg? hoop dat het zo wat duidelijker is
hotjumper
 hotjumper - woensdag 27 april 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Bieseswar, weer een speler die beter is gemaakt door Mario

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar









0.0089991