|
|
Ajax Henkie
|
|
|
Zal dit jaar de huldinging met het behalen van onze derde ster plaatsvinden op het Bordes van de stadschouwburg ? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Denk het niet... maar wij allen staan daar wel
hahahahahaha |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik denk dat we daarover nog geen zorgen hoeven te maken man.......... |
|
|
|
|
Micko
|
|
|
Denk wel op het Leidseplein hoor. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Of in de ArenA zelf. Maar laten we maar eerst van Heerenveen winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
idd.. eerst maar eens winnen de komende wedstrijden ! .. ( zou een eventuele huldiging eigenlijk zondags of maandags zijn ?? handig om te weten ivm op tijd vij vragen!!) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ons lekker druk maken om de huldiging terwijl we toch echt nog twee extreem zware wedstrijden winnend dienen af te sluiten... We lopen weer hard op de feiten vooruit, en dat hebben we volgens mij vaker gedaan terwijl we aan het eiden weer eens met lege handen kunnen staan.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 14:40 schreef remco k het volgende:Ons lekker druk maken om de huldiging terwijl we toch echt nog twee extreem zware wedstrijden winnend dienen af te sluiten... We lopen weer hard op de feiten vooruit, en dat hebben we volgens mij vaker gedaan terwijl we aan het eiden weer eens met lege handen kunnen staan.. Wie van jullie had gedacht dat we na de verloren partij tegen Ado er überhaupt al over konden dromen?
Kom op man.
Ik ga niet mee met de negatieve gedachte, kan ik niet tegen.
Wij zijn verdomme Ajax. We winnen de komende 3 potten gewoon. de dubbel is voor ons. Ons aller Ajax.
Als het seizoen start is er maar één club die ik kampioen zie worden en dat is Ajax. Zolang het niet gespeeld is en voortijdig iemand anders kampioen is worden wij het dus nog steeds gewoon.
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
dat heeft ons de afgelopen 7 jaar ook erg veel titels opgeleverd |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Nop maar ik ben ook niet zo'n zure gast ;) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 14:40 schreef remco k het volgende:Ons lekker druk maken om de huldiging terwijl we toch echt nog twee extreem zware wedstrijden winnend dienen af te sluiten... We lopen weer hard op de feiten vooruit, en dat hebben we volgens mij vaker gedaan terwijl we aan het eiden weer eens met lege handen kunnen staan.. Jij maakt je druk om dat Bruins iets voor Ajax is en andere leden maken zich druk om een eventuele huldiging. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daar maak ik me nit druk om hoor.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ja zal vast groot feest zijn op het leidseplein en de officiele huldiging in de arena |
|
|
|