|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd of het op EL komt.. |
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
|
|
|
jdeman
|
|
|
EL is nog lang niet zeker. Een ruime overwinning is noodzakelijk ivm doelgemiddelde. Maar het zal niet makkelijk worden in limburg. Ook VVV heeft de pnt nodig. Maar ja dat had Psv ook. [HAHAHAHAH] |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
0-5, 1x ryo 1x wijnaldum 1x fer en 2x biseswar |
|
|
|
|
feyenoord120
|
|
|
2-4 1xryo 2x wijnaldum 1xfer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
een hele moeizame, matige 0-1 |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
makkelijke overwinning 0-3 |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
2-4 word een leuke wedstrijd die op en neer gaat! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zou me niet eens verbazen als we niet eens weten te winnen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hoe komen wij eigenlijk aan een PSV'er die hier constant zijn mening verkondigt? Of überhaupt wedstrijden van Feyenoord voorspelt?
patrickpsv15; heb je de Feyenoord spelers al een cijfer gegeven in desbetreffend topic?
OT: 1-2 |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Het is in het voordeel van Feyenoord dat VVV ook moet winnen (voor de zekerheid). Dat zal het een open wedstrijd maken. Van onderschatting zal natuurlijk wel sprake zijn daarom denk ik dat het een malle wedstrijd wordt die in 2-6 zal eindigen.
Als Willem II snel met 2-0 achter komt in Enschede kan het een makkie worden tenzij VVV dan opeens vrijuit spelend Feyenoord wegtikt.
2-6 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je hebt het over jullie wedstrijd zeker? hahahaha. niet zo negatief knul. volgend jaar beter. koop een ijsje!! knap je van op |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
0 - 4 2x wijnaldum 2x castaignos |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: 1x schaken 1 keer auasar. 1x gini, castaignos, en rio |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Hahahaha, zolang het 3 pnt oplevert, prima, biek! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
vvv kijkt de hele wedstrijd met schuin oog naar tussenstand Twente-Willem2. Als het daar 3-0 wordt, laat vvv het lopen: zijn ze veilig. Dus 1-2 óf 1-5. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Swerts is nog geschorst toch? (hoop het wel..) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
zou mooi zijn, en zeker mogelijk vvv is echt zwak |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nog maar 1? Jammer.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: maak je niet druk. je weet hoe vasthoudend been is. denk niet dat ie snel swets er terug in zet als een ander het naar behoren doet |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Met de inzet van afgelopen zondag moet het een mooie uitslag kunnen worden. 0-4 zou prachtig zijn, ga ik er nog bijna in geloven dat we de play-offs halen..... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2011 - 15:05 schreef Els het volgende:Met de inzet van afgelopen zondag moet het een mooie uitslag kunnen worden. 0-4 zou prachtig zijn, ga ik er nog bijna in geloven dat we de play-offs halen..... prima toch, hopelijk worden we niet terleurgesteld... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Hat zal wel weer op een teleurstelling uitdraaien 1-0 voor VVV. Maar ik hoop en verwacht een 1-4 voor Feyenoord |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2011 - 19:32 schreef de.fan het volgende:Hat zal wel weer op een teleurstelling uitdraaien 1-0 voor VVV. Maar ik hoop en verwacht een 1-4 voor Feyenoord neem je antidepresiva effe voor je avond eten. zwartkijkert! we gaan winnen met 2-3! 1x schaken, 1x auasart... castaignos, rio en gini doen de rest!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2011 - 19:32 schreef de.fan het volgende:Hat zal wel weer op een teleurstelling uitdraaien 1-0 voor VVV. Maar ik hoop en verwacht een 1-4 voor Feyenoord Hoelang heb jij al zwart behang in je huiskamert? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2011 - 19:32 schreef de.fan het volgende:Hat zal wel weer op een teleurstelling uitdraaien 1-0 voor VVV. Maar ik hoop en verwacht een 1-4 voor Feyenoord dit is wel wat we normaliter gewend zijn. Maar laten we positief blijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja op EL4. Heb ff teletekst gecheckt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2011 - 19:32 schreef de.fan het volgende:Hat zal wel weer op een teleurstelling uitdraaien 1-0 voor VVV. Maar ik hoop en verwacht een 1-4 voor Feyenoord Je houdt dus alle opties open. Zo durf ik me ook nog wel aan een voorspelling te wagen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij broekhoest totale selectie vvv wordt het 0-11. Idem maar dan bij Feyenoord 1-2. Maar de bal kan ook anders vallen, blah..blah...blah... |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote: dan zal ik een livestream moete zoeken, k heb alleen EL 1 en 2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tsja ik kan t niet doorstreamen :) |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
misschien kan iets regelen. Maar ik zie het, hoe dan ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is een stream topic hier, daar kan je vast wel een link vinden. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Volgens mij heb ik de laatste tijd Feyenoord daar nooit zien winnen... 0-0 en 1-1 enzo... en toen had je een keer de Tegel cup ofzo :') 2-2 en feyenoord verloor na strafschoppen.
Ik hoop dat Vlaar wordt opgelapt. Ik vind Bahia nog wel een type die bij een 0-1 voorsprong in de laatste minuut even zijn man laat lopen of een kut terugspeelbal geeft die wordt onderschept.
Met de opstelling/instelling die we tegen PSV hadden: 0-4 !!
Laatste speeldag : Heracles- Ado en Utrecht- AZ. We gaan die Playoffs gewoon halen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door MauricioAros -- |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ik gok gelijk ik hoop 0-5
maar ik ken t wel dit seizoen dan hebben we een goede reeks en krijgen we weer een domper |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
De doelsaldo's:
Heracles +5 Utrecht +2 Feyenoord +0
Feyenoord moet 2 keer winnen dus wordt het minimaal +2... Ik denk niet dat Feyenoord bij een 0-2 voorsprong in Venlo, de rem er op gooit om de laatste speeldag iedereen nog fit te hebben. Ze zullen wel moeten doordrukken aangezien de kans dat je met Heracles of Utrecht gelijk komt ook aanwezig is. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM