|
|
fr 4-ever
|
|
|
ik las het ook ja ik ga ze morge meteen halen;) |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
ik ook , wie nog meer :)..... egt coooooool.. doet 1 van jullie al naam achterop??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Wel humor, schoffies zullen denken dat je met een schoudertasje rond loopt. Als ze dan met hun scootertje langsrijden om hem van je lichaam af te rukken zien ze ineens dat er niks zit! Puma heeft humor |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 14:52 schreef Feyenoord-kampioenen het volgende:ik ook , wie nog meer :)..... egt coooooool.. doet 1 van jullie al naam achterop??? weet ik nog niet, is afwachten wie er allemaal blijven |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Om het shirt en de achterliggende gedachte te eren, ga ik misschien wel 'Bennaars' erop zetten.. al werd/wordt hij meer herinnerd door zijn actie tijdens budapest.
Topicgerelateerd : 0-3.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Meestal wel de laatste uitwedstrijd. En de laatste thuiswedstrijd speel je in t nieuwe thuis shirt toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan het me niet herinneren.. (Uitshirt ook niet trouwens) |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
als ruud boymans onder controle gehouden word dan word het 0-3... Ik zie die spits trouwens graag naar de KUIP komen... |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote: Ben vooral benieuwd of we ons daar nog voor plaatsen :) |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Komt op Eredivisie Live! Kanaal 4 |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
samuel armenteros zie ik graag naar de kuip komen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
boymans geschorst had zn 5de gele kaart gepakt tegen heereveen:Z |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja zie ik ook net, scheelt toch weer. |
|
|
|
|
FR Chicharrero
|
|
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2011 - 22:54 schreef Els het volgende:[..] Je houdt dus alle opties open. Zo durf ik me ook nog wel aan een voorspelling te wagen. Tussen hoop en vrees! Dat is toch Feyenoord...... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
hoolie077
|
|
|
feyenoord word uitgezonden kanaal 4. gelukkig kaartjes weten te regelen ,word 1-4 |
|
|
|
|
hoolie077
|
|
|
boymans geschorst die speelt niet |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
Eerst maar zien te winnen inderdaad... maar als het even kan, met een zo hoog mogelijke uitslag. Want mocht Heracles blijven winnen, moeten we ze op doelsaldo voorbij. Verschil is 5 in voordeel van Heracles. Dus ervan uitgaande dat Heracles 2 keer wint, moet je minstens met 8 verschil winnen komende 2 wedstrijden. Met nog NEC thuis, zou dat eventueel nog kunnen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: dan winnen we zeker |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Vlaar speelt niet, Bahia wel, Ryo misschien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bahia speelt, gaat dus nog spannend worden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Jammer genoeg wel met Bahia |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar tegen VVV moet t kunnen... |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Ik hoop het voor je.....maar ik denk dat we Bahia wel weer op een foutje kunnen betrappen dat een doelpunt ga kosten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2011 - 19:03 schreef de.fan het volgende:[..] Ik hoop het voor je.....maar ik denk dat we Bahia wel weer op een foutje kunnen betrappen dat een doelpunt ga kosten. die kans is aanwezig, maar ik vind dat je tegen VVV minstens 3x moet kunnen scoren |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
daar heb je gelijk in. En als je de laatste 3 duels 13x scoort!! moet dat kunnen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
die zachte gay lullende hofnarren gaan eraan!! 0-5 is me definitieve gok!! ik geloof erin! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben dr klaar voor! Net ff hard gelopen. Zo ff douchen. Dan nog met de kleine en de grote dame en de kleine dame in wording op pad. Trekken die kleine haar kleine kakkerlakkepak aan en dan om 14:00 gaan we dr voor zitten. EL4! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hehehehehehe...........wordt trouwens wel kut die uitzending. Heb ergens gelezen dat ze schakelen bij alle hoogtepunten van de overige 5 wedstrijden die niet uitgezonden worden!!!! Hoop op 5x 0-0 dan maar......... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zijn we heracles alvast op doelsaldo voor bij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik zie nergens dat t een schakel uitzending is? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Omdat de betaalzender maar vier kanalen heeft, zal er op twee zenders geschakeld worden. Het hoofdduel op kanaal vier is VVV - Feyenoord, maar bij hoogtepunten wordt er geschakeld naar NEC - Roda JC, NAC Breda - Heracles Almelo, AZ - De Graafschap, Excelsior - FC Utrecht en ADO Den Haag - FC Groningen.
Kijk zelf altijd via http://www.eredivisie.nl/live , daar zullen ze niet schakelen denk ik gezien het schema..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 11:17 schreef Stylzz het volgende:Ik ben dr klaar voor! Net ff hard gelopen. Zo ff douchen. Dan nog met de kleine en de grote dame en de kleine dame in wording op pad. Trekken die kleine haar kleine kakkerlakkepak aan en dan om 14:00 gaan we dr voor zitten. EL4! De kleine kakkerlak is dr klaar voor!
Papa ook, later!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever