|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:18 schreef de.fan het volgende:Been had beter Martins Indi centraal kunnen zetten en de Cler linksback. Alles is beter dan Bahia erin, dat is mijn visie Wel mee eens maar de rest is ook een ramp! Wat een laag tempo ook.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Hahahaha zegt er een wat |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahahaha. draai het effe om aapje. jij word steeds "lolliger". als er iemand afzeikt ben jij het dropstaafje |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:20 schreef hotjumper het volgende:[..] Ow het heeft dus niks te maken met de belabberde instelling waarmee Feyenoord blijkbaar het veld is in gegaan. Gelukkig! Dat komt ddor Bahia die steekt iedereen aan met dat virus. Simpel toch het ligt aan Bahia |
|
|
|
|
erik
|
|
|
ff schreeuwen tegen die jongens misschien dat ze dan wel hard gaan schieten wat een mietjes schoten allemaal |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:21 schreef de.fan het volgende:[..] Dat komt ddor Bahia die steekt iedereen aan met dat virus. Simpel toch het ligt aan Bahia Goed dan zijn we daar uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pff het oude verhaaltje. Te weinig voetballend vermogen op het middenveld en een voorhoede zonder gif, angel. Simon en Castaignos zijn lichtgewichten en Biseswar speelt overal, behalve voorin.
Mochten de standen bij Heracles en Utrecht zo blijven dan is een gelijkspel vandaag niet eens gek. Dan houd je nog alles in eigen hand. Sta je bovendien op doelsaldo 9de. Utreg en Heracles ben je dan voorbij, maar dan wordt je voorbijgegaan door NEC die we in de Kuip tegenkomen volgende week.
EDIT ah klopt trouwens niet. Zat naar de virtuele stand te kijken. Nec komt je niet voorbij. Als wij 1-1 spelen en Heracles verliest van NAC en Excelsior tegen Utrecht blijft 2-0, dan staan wij alsnog 8ste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
het is echt triest. Wil je europees voetbal halen ofnie? Godverdomme man |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:21 schreef obiku010 het volgende:[..] hahahahaha. draai het effe om aapje. jij word steeds "lolliger". als er iemand afzeikt ben jij het dropstaafje hoe kan ik nou het dropstaafje zijn als ik iedereen afzeikt? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:21 schreef de.fan het volgende:[..] Dat komt ddor Bahia die steekt iedereen aan met dat virus. Simpel toch het ligt aan Bahia ik denk dat het door de.fan komt. door jou zo grote invloed met je dikke geld zijn ze angstig. ze zijn bang dat je straks de club koopt |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:22 schreef fr 4-ever het volgende:het is echt triest. Wil je europees voetbal halen ofnie? Godverdomme man Ik wel maar dat gaat niet lukken met Bahia ........... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Het zou ook wat zijn als ze twee weken achter elkaar met passie spelen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: omdat afzeikt mischien afzuigt moet zijn |
|
|
|
|
erik
|
|
|
'europees voetbal helpt ckr mee met mijn beslissing' nou ga er voor dan |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Reageer niet meer op de.fan man. Die krijgt gewoon een stijve van zn eigen onzin |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: eerste half uur hanteerde Feyenoord in de counter een veel te hoog tempo juist, waardoor er allemaal snelle lange ballen uit verdwenen en daarna inderdaad veel te laag. Had persoonlijk ook liever De Cler ipv Bahia gezien. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
deels heeftie wel gelijk bahia is ervaren maar het helemaal kwijt |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:22 schreef obiku010 het volgende:[..] ik denk dat het door de.fan komt. door jou zo grote invloed met je dikke geld zijn ze angstig. ze zijn bang dat je straks de club koopt hahahaha dan moeten ze gauw oprotten. Heeft niks met het geld te maken maar met het Bahia-virus |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Bahia-virus=anti voetbal en waardeloze inzet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hè, we zouden het niet meer over zijn werk hebben |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
helemaal weggespeeld worden door VVV, bye bye plee-offs |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: stand blijft gelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe is het mogelijk dat je na vorige week zo'n schandalige prestatie neer kan zetten.. Zowel Utrecht als Heracles staan achter en dan krijgen we dit.
Ik snap er niks meer van, ongelooflijk |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:23 schreef Quiroz het volgende:Reageer niet meer op de.fan man. Die krijgt gewoon een stijve van zn eigen onzin Nee joh, ik krijg alleen een stijve van jou onzin! De rest vind ik nog wel serieus. Kan ik van jou niet meer zeggen. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
hopelijk horen ze standen in de rust en dat ze dat genoeg motivatie geeft om is ff te gaan werken |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:27 schreef de.fan het volgende:[..] Nee joh, ik krijg alleen een stijve van jou onzin! De rest vind ik nog wel serieus. Kan ik van jou niet meer zeggen. Gelukkig neemt de rest jou ook serieus! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Net of het de schuld van Bahia is dat we achterstaan... Onze sterren denken er weer veel te makkelijk over |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Met dank aan Mario Been die het weer presteert om Bahia een plekje in de basis te geven Die moet je er gewoon nooit meer inzetten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:29 schreef Quiroz het volgende:Net of het de schuld van Bahia is dat we achterstaan... Onze sterren denken er weer veel te makkelijk over Denk dat de andere 3 er niet zekerder van worden met Bahia naast zich.. Maar je hebt gelijk, de rest bakt er ook geen moer van. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:28 schreef erik het volgende:hopelijk horen ze standen in de rust en dat ze dat genoeg motivatie geeft om is ff te gaan werken Je speelt in een Feyenoord shirt, je ziet dat opnieuw het uitvak vol zit, je wilt in belangstelling komen van andere clubs, je wilt (zeggen ze zelf) je club koste wat kost aan Europees voetbal helpen, HEB JE DAN NOG MEER MOTIVATIE NODIG?? |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:29 schreef Quiroz het volgende:Net of het de schuld van Bahia is dat we achterstaan... Onze sterren denken er weer veel te makkelijk over Ja precies! Het is de schuld van Bahia, eindelijk een goeie opmerking. Hahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee het ging er om welke club in het buitenland eurpees speelt, niet dat ze dr zelf wat voor willen doen. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:29 schreef de.fan het volgende:Met dank aan Mario Been die het weer presteert om Bahia een plekje in de basis te geven Die moet je er gewoon nooit meer inzetten ook alleen omdat vlaar er niets is. wie wil je er dan neer zetten de cler???? lijkt me niet verstandig? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
oh komt de cler er toch in. hopelijk heeft die wraakgevoelens martins indi eruit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door erik -- |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:30 schreef MMM het volgende:[..] Denk dat de andere 3 er niet zekerder van worden met Bahia naast zich.. Maar je hebt gelijk, de rest bakt er ook geen moer van. Het hele elftal wordt niet zekerder met Bahia in de basis. Daarom weer een stomme beslissing van Been. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En Bahia laat ie staan, wat een debiel is het ook.. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:29 schreef de.fan het volgende:Met dank aan Mario Been die het weer presteert om Bahia een plekje in de basis te geven Die moet je er gewoon nooit meer inzetten wie moet ie er dan inzetten?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door bjorn -- |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:31 schreef erik het volgende:oh komt de cler er toch in. hopelijk heeft die wraakgevoelens martins indi eruit Weer zoiets stom van Been: Bahia had eruit gemoeten. Of Martins indi is geblesseerd |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIETIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE TIMMIE
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
joden staan ook weer voor... |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
kopbal was wel hard dat is al een verandering
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door erik -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
lekker weer buiten, vinden jullie ook niet? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 15:27 schreef MMM het volgende:Hoe is het mogelijk dat je na vorige week zo'n schandalige prestatie neer kan zetten.. Zowel Utrecht als Heracles staan achter en dan krijgen we dit. Ik snap er niks meer van, ongelooflijk bizar gvd |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
kale co