|
|
erik
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WAT IS DIT VOOR GEKANKER PAK DIE UCHEBO NOU EEN KERER |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ALTIJD VERNEUKEN WE HET ZELF TERING FEYENOORD |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
tievus tievus tievus tievus tievus tievus |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
3 bijna indentieke tegengoals. hoe dom kan je zijn. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Laat ze allemaal lekker oprotten! |
|
|
|
|
aggie
|
|
|
quote: jij ben zeker hard op je hoofd gevallen bij dit doelpunt...die tyfus de vrij maakt dus zijn 2e cruciale fout... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heracles voor
Einde van het seizoen. |
|
|
|
|
richfey
|
|
|
De vrij wil alleen bij tekenen als ze europees halen lekker de lul met 2 fouten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik moet wel toegeven, die Larsen is wel een versterking... |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:07 schreef aggie het volgende:[..] jij ben zeker hard op je hoofd gevallen bij dit doelpunt...die tyfus de vrij maakt dus zijn 2e cruciale fout... de vrij bedoelde ik ook sorry :p |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Daaaag Mario...
Wanneer hebben we voor het laatst zo'n dramatische trainer gezien? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Hoe verneuk je 1 seizoen in 1 wedstrijd? Zo dus! |
|
|
|
|
aggie
|
|
|
quote: okee...excuses aanvaard :-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pfff, helaas. en dan willen de spelers perspectief hebben. nou daar hadden ze gvd zelf voor kunnen zorgen. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
nu staan we gewoon weer 10e |
|
|
|
|
phme
|
|
|
wat een klootzakken hebben zeker geen zin meer in een paar wedstrijden extra |
|
|
|
|
aggie
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:08 schreef moa het volgende:Daaaag Mario... Wanneer hebben we voor het laatst zo'n dramatische trainer gezien? wat heb deze tegentreffer met mario te maken dan??? |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
0 - 4 winne bij utrecht 6 - 1 winne van willem 2 3 - 1 winne van psv en dan dit, SCHAAM JE DOOOD!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:08 schreef moa het volgende:Daaaag Mario... Wanneer hebben we voor het laatst zo'n dramatische trainer gezien? verbeek.
wat kan Mario hier aan doen dan? die spelers geven 3 bijna indentieke goals weg. zit geen verstand bij. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:10 schreef fr 4-ever het volgende:0 - 4 winne bij utrecht 6 - 1 winne van willem 2 3 - 1 winne van psv en dan dit, SCHAAM JE DOOOD!!! echt heel gek |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] verbeek. wat kan Mario hier aan doen dan? die spelers geven 3 bijna indentieke goals weg. zit geen verstand bij. Heeft ze weer eens niet kunnen motiveren.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik zie de scouts van Europese top clubs al in de rij staan. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik heb het toch niet over een tegentreffer?
Mario bewijst elke week weer een complete onbenul te zijn, we hebben dit seizoen bij elkaar 2 of 3 redelijke wedstrijden gezien? |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
een darma seizoen moet schijnbaar drama worden afgesloten |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Die Larsen heb je ook geen fuck aan |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
pffnja we hebben een weekje hoop kunne hebbe... heracles moet gewoon nog gelijk spele anders is het over... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een topper die Larsen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaan ze 'm uitspelen, godverdomme idioten.. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
ze moeten veel meer druk zetten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 2de helft zie ik voldoende strijdlust, maar geen greintje verstand. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] verbeek. wat kan Mario hier aan doen dan? die spelers geven 3 bijna indentieke goals weg. zit geen verstand bij. Geef ik je gelijk in, zo lang geleden niet eens.
Mario kan nu niets doen, dat zeg ik ook niet.
Ben alleen bang dat Mario sowieso niet zo veel voor elkaar gaat krijgen bij Feyenoord, als Mario de komende jaren trainer blijft ben ik bang voor nog erg veel matige aankopen, slechte ontwikkeling van spelers, en mogen we de komende jaren blij zijn als we 1 op de 3 jaren europees voetbal halen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Raar hè Timmie dat je geen basis meer bent. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 2de helft zie ik voldoende strijdlust, maar geen greintje verstand. Eerste helft niet... |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: eerste helft niet nee. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pfffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:08 schreef richfey het volgende:De vrij wil alleen bij tekenen als ze europees halen lekker de lul met 2 fouten Heeft ie snel even geregeld dan. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Gatverdamme tot overmaat van ramp gaan die kanker joden nog kampioen worden ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat is die Larsen een debiel zeg.. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:19 schreef moa het volgende:Gatverdamme tot overmaat van ramp gaan die kanker joden nog kampioen worden ook. lucky ajax |
|
|
|
|
Sander
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik denk dat Mario opstapt na NEC thuis. Schandalige prestatie dat je niet eens de play-offs haalt.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja care, ik wou dat wij eens "lucky" 20-30 punten meer pakten per seizoen, |
|
|
|