|
|
de.fan
|
|
|
quote: Gelukkig wel
Op naar het nieuwe seizoen en dan mag ik hopen zonder Mario Been, Andre Bahia en Luigi Bruins De Vrij heeft zelf even geregeld dat ie niet bij hoeft te tekenen !! Geldt ook voor Fer toch die had toch ook gezegd dat europees voetbal mee speelde in zijn beslissing. Ze hebben allemaal last van het Bahia-virus..........daar komen alleen maar negatieve invloeden vanuit!! |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
richfey
|
|
|
zo DE HEREN kunnen nu lekker vroeg op vakantie Been ERUIT |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
PRETTIGE VAKANTIE ALLEMAAL EN TOT VOLGEND SEIZOEN EN DAN HOOP IK MET MINDER DRAMA |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:21 schreef MMM het volgende:Ik denk dat Mario opstapt na NEC thuis. Schandalige prestatie dat je niet eens de play-offs haalt.. Het is te hopen, nauwelijks een speler onder hem beter geworden, niet 1 goede speler gehaald, en elk jaar drama in de competitie. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:21 schreef de.fan het volgende:[..] Gelukkig wel Op naar het nieuwe seizoen en dan mag ik hopen zonder Mario Been, Andre Bahia en Luigi Bruins De Vrij heeft zelf even geregeld dat ie niet bij hoeft te tekenen !! Geldt ook voor Fer toch die had toch ook gezegd dat europees voetbal mee speelde in zijn beslissing. Ze hebben allemaal last van het Bahia-virus..........daar komen alleen maar negatieve invloeden vanuit!! Been mag van mij blijven. De Vrij is door sommigen zo opgehemeld, hij zou al beter dan Vlaar zijn, nou Vlaar zie ik zulke fouten niet maken.
En Fer was de enige Feyenoorder die ik een goede wedstrijd vond spelen, heel fel, veel balveroveringen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Optyfen selectie! Alleen Mulder mag van mij wel blijven |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:22 schreef de.fan het volgende:PRETTIGE VAKANTIE ALLEMAAL EN TOT VOLGEND SEIZOEN EN DAN HOOP IK MET MINDER DRAMA Nou reken daar maar niet op, Mario zal wel "onze club uit het dal willen trekken" maar daarbij koppig als onervaren trainer wel alle adviezen en hulp negeren en/of afwijzen.
En onze (af en toe) bepalende spelers hebben nu allemaal een vrijkaartje om over te stappen naar PSV, Twente of buitenland. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En de hele technische staff ook. |
|
|
|
|
FR Chicharrero
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hahahahaha,
ik heb het jullie gezegd toch?!had je maar niet moeten winnen van PSV!Heerenveen doet zijn plicht toch ook niet!Geloof mij maar die reserveneuzenboeren hebben bewust verloren van ajaks! en feyenoord had nooit die pleeoffs gewonnen want we weten hoe het al jaren gaat toch en ook al hadden die pleeoffs gewonnen dan had je wel in die drie voorrondes eruitgeknald geworden!nee hoor feyenoord hoort het in de standaard competitie te doen!die pleeoffs is feyenoord te groot voor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:22 schreef de.fan het volgende:PRETTIGE VAKANTIE ALLEMAAL EN TOT VOLGEND SEIZOEN EN DAN HOOP IK MET MINDER DRAMA Fijne vakantie, hoop dat je niet terugkomt op het forum, het is nog nooit zo slecht met Feyenoord gegaan sinds jij hier komt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:25 schreef Terminator het volgende:hahahahaha, ik heb het jullie gezegd toch?!had je maar niet moeten winnen van PSV!Heerenveen doet zijn plicht toch ook niet!Geloof mij maar die reserveneuzenboeren hebben bewust verloren van ajaks! Volgende week Dost voor 8mlj. naar de beerput :') |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:25 schreef Terminator het volgende:hahahahaha, ik heb het jullie gezegd toch?!had je maar niet moeten winnen van PSV!Heerenveen doet zijn plicht toch ook niet!Geloof mij maar die reserveneuzenboeren hebben bewust verloren van ajaks! Krijg jij een zweer op je lip. Als je de joden belangrijker vind dan Feyenoord. |
|
|
|
|
Bram7200
|
|
|
Wat een drama voetbal is dit toch ze zijn gewoon de 8e plek niet waardig en maar klagen ze willen bij tekenen maar europa is zo belangrijk. Ze hebben het allemaal aan zich zelf te danken en verdienen gewoon niet om in europa te voetballen het is hard maar wel de realiteit. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:26 schreef hotjumper het volgende:[..] Krijg jij een zweer op je lip. Als je de joden belangrijker vind dan Feyenoord. whehe tuurlijk niet maar alles heeft geen zin gehad!ik zag het al aankomen!ach fuck die kutpleeoffs!daar is feyenoord te groot voor! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:27 schreef Terminator het volgende:[..] whehe tuurlijk niet maar alles heeft geen zin gehad!ik zag het al aankomen!ach fuck die kutpleeoffs!daar is feyenoord te groot voor! Op dit moment is Feyenoord daar te klein voor.
We staan 10e in de competitie met 12 gewonnen en 14 verloren, dan ben je gewoon net zo klein als de Graafschap. Het enige verschil is dat wij 45.000 man op de tribune hebben die dat niet zien. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ik ben 41 en zit godesverdomme te janken op de bank! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:31 schreef moa het volgende:[..] Op dit moment is Feyenoord daar te klein voor. We staan 10e in de competitie met 12 gewonnen en 14 verloren, dan ben je gewoon net zo klein als de Graafschap. Het enige verschil is dat wij 45.000 man op de tribune hebben die dat niet zien. oh nu ineens weeer te klein?vorige week MOEST het gehaald worden en nu ineens weer te klein?jullie lullen ook elke week anders.... |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Zucht.. Wat een teleurstellende prestatie. Simon en Larsen niet langer houden, wat een drama zeg! Denk dat ze die bij Almere nog niet willen hebben. Hoe is het toch mogelijk dat je het hier zo makkelijk weggeeft?
Diepe zucht, dit wordt een lange terugreis.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:25 schreef Terminator het volgende:hahahahaha, ik heb het jullie gezegd toch?!had je maar niet moeten winnen van PSV!Heerenveen doet zijn plicht toch ook niet!Geloof mij maar die reserveneuzenboeren hebben bewust verloren van ajaks! en feyenoord had nooit die pleeoffs gewonnen want we weten hoe het al jaren gaat toch en ook al hadden die pleeoffs gewonnen dan had je wel in die drie voorrondes eruitgeknald geworden!nee hoor feyenoord hoort het in de standaard competitie te doen!die pleeoffs is feyenoord te groot voor! en jij moet helemaal stil wezen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 16:41 schreef Terminator het volgende:[..] oh nu ineens weeer te klein?vorige week MOEST het gehaald worden en nu ineens weer te klein?jullie lullen ook elke week anders.... jullie is jodenvolk. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Goed, tis wel zo dat we onze twee beste spelers misten he.. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
feyenoordfan12
|
|
|
hebben het echt verkloot, maar van uitzichtloze positie toch nog bijna play-offs gehaald. Misschien halen we play-offs nog wel :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zetten we m allemaal ff in?
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM.
kut elftal. kut trainer. waardeloos zootje. |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Waarom zijn er zoveel blessures. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:06 schreef Stylzz het volgende:zetten we m allemaal ff in? HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM. kut elftal. kut trainer. waardeloos zootje. Achteraf en nuchter gezien heeft mijn vriend (de Fan) helemaal gelijk gehad. Je kan lullen,janken,en zeiken wat je wilt,de Fan heeft gewoon gelijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:10 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Achteraf en nuchter gezien heeft mijn vriend (de Fan) helemaal gelijk gehad. Je kan lullen,janken,en zeiken wat je wilt,de Fan heeft gewoon gelijk terug. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:06 schreef Stylzz het volgende:zetten we m allemaal ff in? HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM. kut elftal. kut trainer. waardeloos zootje. Eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was Indi trouwens geblesseerd? Geloof het niet.. Onbegrijpelijke wissel dus |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:06 schreef Stylzz het volgende:zetten we m allemaal ff in? HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM. kut elftal. kut trainer. waardeloos zootje. HAHAHAH
ja ik doe ook mee HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!WHAHAHA gewoon tegen je eigen club keren net als die joden doen want dan bereik je tenminste wat!want achter je club blijven staan dat werkt alleen maar tegen je!
maar ik wil aan het einde van het seizoen ook nog effe kunnen zingen 2 keer achter elkaar:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM! |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Is het voor jullie ook een geruststelling dat de Ajax-supporters vandaag hebben gejuicht voor VVV?
Ok, het is even plagen natuurlijk... Maar laat mij nou net als niet 010-er het jammer vinden dat jullie dit bij de trainer neerleggen.... Deze man is een paar jaar nog binnengehaald als dé verlosser. Zelf vermoed ik dat jullie volgend jaar wel weer mee gaan doen voor europees voetbal ( dus rond de 4e plek. ) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hij brengt het soms een beetje Bombastisch en niet iedereen is daarvan gecharmeerd,maar hij heeft een punt waar jullie niet omheen kunnen Go go de Fan |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Wat een slappe zakken zijn dat. Gewoon niet vechten voor je laatste kans op de play offs. Slap beginnen en weinig concentratie. 3 tegengoals door 3 verdedigende blunders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:12 schreef Terminator het volgende:[..] HAHAHAH ja ik doe ook mee HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!WHAHAHA gewoon tegen je eigen club keren net als die joden doen want dan bereik je tenminste wat!want achter je club blijven staan dat werkt alleen maar tegen je! maar ik wil aan het einde van het seizoen ook nog effe kunnen zingen 2 keer achter elkaar: HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM! ach nee, maar t zijn allemaal over t paard getilde pseudo vedettes. Denken dat ze dr zijn. Nou je bent er nog lang niet! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:13 schreef nemam-tiL het volgende:Hij brengt het soms een beetje Bombastisch en niet iedereen is daarvan gecharmeerd,maar hij heeft een punt waar jullie niet omheen kunnen Go go de Fan Met bahia win je geen wedstrijd. Daar heeft ie gelijk in. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hij heeft in heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dingen gelijk |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Ik vond het wel een redelijk seizoen.Hup Feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar Indi is vooralsnog niet beter. Lood om oud ijzer. Wie je ook opstelt, als Vlaar wegvalt, wordt het altijd veel minder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: neuh, maar goed, jou neem ik meestal net zo serieus :) |
|
|
|
|
DY
|
|
|
tis wel heel grappig, ze willen allemaal zo graag hogerop maar winnen van vvv? hou op zeg dan geven ze niet thuis... |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:13 schreef Heico het volgende:Is het voor jullie ook een geruststelling dat de Ajax-supporters vandaag hebben gejuicht voor VVV? Ok, het is even plagen natuurlijk... Maar laat mij nou net als niet 010-er het jammer vinden dat jullie dit bij de trainer neerleggen.... Deze man is een paar jaar nog binnengehaald als dé verlosser. Zelf vermoed ik dat jullie volgend jaar wel weer mee gaan doen voor europees voetbal ( dus rond de 4e plek. ) hahaha ja ze proberen te verdoezelen dat ze vorige week voor FEYENOORD gejuicht hebben door nu zo te doen!dat bedoel ik nou met echte kneuzen wat die joden ook duidelijk zijn!dat hoor je nu maar weer!hahaha ajakstoeschouwers!stellen geen moer voor in het echte leven!het zijn allemaal mietjeSS!lol 4e plek???flikker jij effe lekker op neus!Voor Feyenoord geld maar 1 plaats en dat is de eerste plaats!KNEUS!en nu opgeflikkert waar je vandaan komt!heheh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Terminator -- |
|
|
|
|
feyenoordfan12
|
|
|
als we zondag gewoon net zoals tegen psv alles erachter zetten keihard voetballen en 5-0 winnen van NEC die nergens meer voor voetbalt en dan heracles die tegen AZ met 3-0 verliest als AZ dan net zo speelt als tegen de graafschap dan kan het nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:18 schreef feyenoordfan12 het volgende:als we zondag gewoon net zoals tegen psv alles erachter zetten keihard voetballen en 5-0 winnen van NEC die nergens meer voor voetbalt en dan heracles die tegen AZ met 3-0 verliest als AZ dan net zo speelt als tegen de graafschap dan kan het nog haha that's the spirit! lolz. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 17:18 schreef feyenoordfan12 het volgende:als we zondag gewoon net zoals tegen psv alles erachter zetten keihard voetballen en 5-0 winnen van NEC die nergens meer voor voetbalt en dan heracles die tegen AZ met 3-0 verliest als AZ dan net zo speelt als tegen de graafschap dan kan het nog Welke pillen gebruik jij?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
feyenoordfan12
|
|
|
joh je moet altijd positief blijven kijken als het nog kan, kan het nog :P |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: pillen?fabeltjeskrant kijkt hij/zij teveel naar!haha
|
|
|