BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV-Venlo - Feyenoord (zo 01-05-2011, 14:30): 3-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:51 schreef MMM het volgende:
De balans in uitwedstrijden dit seizoen: 2 gewonnen, 5 gelijk en 10 verloren. Om je kapot te schamen..
das nog te mild uitgedrukt!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 mei 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:59 schreef MMM het volgende:
Willem II, Excelsior, Vitesse en VVV moeten al 12 punten zijn..
en eigenlijk mogen De Graafschap en NEC ook wel in dat rijtje. Nou kun je altijd tegen puntverlies aanlopen. maar die 6 wedstrijden hadden minstens 14 punten op moeten leveren. Op zn minst.

En het werden er 2. Je hoeft niet lang te zoeken om te kijken waar Feyenoord het heeft laten liggen.

EDIT 3 punten dan. Willem II, De Graafschap, Vitesse. 3x 1-1. Treurig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door T-FeYeN00rD --
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:32 schreef patrickpsv15 het volgende:
dit moet pijn doen..
ik ga er niet dood aan en iets wat jezelf niet kan doden.......
dus pijn doet het niet!we zijn toch geen mietjes!

FEYENOORD BLIJFT DE MOOISTE VAN ALLEMAAL!
moa
 moa - zondag 01 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 18:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

en eigenlijk mogen De Graafschap en NEC ook wel in dat rijtje. Nou kun je altijd tegen puntverlies aanlopen. maar die 6 wedstrijden hadden minstens 14 punten op moeten leveren. Op zn minst.

En het werden er 2. Je hoeft niet lang te zoeken om te kijken waar Feyenoord het heeft laten liggen.
Dat niet alleen, maar ik herinner me ook nederlagen in eigen huis tegen bijv. de Graafschap, dat is gewoon volstrekt onacceptabel.
moa
 moa - zondag 01 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 18:04 schreef Terminator het volgende:

[..]

ik ga er niet dood aan en iets wat jezelf niet kan doden.......
dus pijn doet het niet!we zijn toch geen mietjes!

FEYENOORD BLIJFT DE MOOISTE VAN ALLEMAAL!
Reageer nou niet op dat stuk bijgeboorte.
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:38 schreef Heico het volgende:
Alsof jullie gloeilampen altijd zo terrecht winnen.... En alsof die reserve-duitsers nooit in de laatste minuten de buit nog maar eens binnen haalden... De kampioen van dit jaar zal sowieso geen grootse kampioen zijn, maar het is wel f-ing spannend nu.
alleen als twente het wordt is het een waardige kampioen!(nu psv geneukt is)
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 18:05 schreef moa het volgende:

[..]

Reageer nou niet op dat stuk bijgeboorte.
haha oh ja sry was vergeten nergens op reageren maar ja effe serieus patrickpsv heeft wel gelijk moet je kijken hij is toch ook uitgejouwd hiero haha ja dan ken je het terugverwachten hea?dus jah
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 01 mei 2011 - 18:20   quote  deeplink  
Goede wedstrijd gezien vandaag
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 18:20 schreef RedDevil1990 het volgende:
Goede wedstrijd gezien vandaag
Ehmmm laat me raden:FC Twente-willem 3!
fr 4-ever
 fr 4-ever - zondag 01 mei 2011 - 18:34   quote  deeplink  
ben bang dat het volgend seizoen nog veel erger gaat worden
moa
 moa - zondag 01 mei 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 18:09 schreef Terminator het volgende:

[..]

haha oh ja sry was vergeten nergens op reageren maar ja effe serieus patrickpsv heeft wel gelijk moet je kijken hij is toch ook uitgejouwd hiero haha ja dan ken je het terugverwachten hea?dus jah
Hij heeft als lampje sowieso niets te zoeken op een Feyenoord forum,
Bram7200
 Bram7200 - zondag 01 mei 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Jonge ploeg dit jonge ploeg dat ze hebben toch ook geen moeite met een volwassen salaris GVD.
Opzouten Mario.
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 18:34 schreef moa het volgende:

[..]

Hij heeft als lampje sowieso niets te zoeken op een Feyenoord forum,
ja ok maar er komen ook kneuzen zomaar op onze forum die hebben er ook niks te zoeken toch dan?
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 18:35 schreef Bram7200 het volgende:
Jonge ploeg dit jonge ploeg dat ze hebben toch ook geen moeite met een volwassen salaris GVD.
Opzouten Mario.
HAHAHAHAHAH das een goede precies!als het zo een jonge ploeg is dan horen ze een minimumjeugdloon te krijgen!

en mario had allang ontslagen moeten worden!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 01 mei 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 18:28 schreef Terminator het volgende:

[..]

Ehmmm laat me raden:FC Twente-willem 3!
Haha nee Excelsior - Utrecht
de.fan
 de.fan - zondag 01 mei 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 16:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Fijne vakantie, hoop dat je niet terugkomt op het forum, het is nog nooit zo slecht met Feyenoord gegaan sinds jij hier komt.
Ach als je niet tegen de waarheid kan heb jij een probleem! Ik heb al lang geleden aan gegeven dat bepaalde spelers niet geschikt zijn voor Feyenoord , net zoals ik dat vind van Mario Been. Maar dat mag hier blijkbaar niet gezegd worden want dan zijn er die op hun teentjes getrapt worden. Ik met mijn vrienden willen maar 1 ding en dat is omhoog met Feyenoord en daar horen geen spelers en trainers bij die Feyenoord niet beter maken.
Maar we wachten de zomer weer af en vanaf begin volgend seizoen zit ik WEER in de kuip.
Misschien dat het help want de opmerking dat het nooit zo slecht met Feyenoord is gegaan sinds ik op het forum zit kan je ook veranderen in sinds dat ik niet meer in de kuip zat!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 01 mei 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:32 schreef patrickpsv15 het volgende:
dit moet pijn doen..
@ Boudewijn, flikker die homo er maar af voor een paar weken, stinkflikker dat ie er is.
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 mei 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:28 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ach als je niet tegen de waarheid kan heb jij een probleem! Ik heb al lang geleden aan gegeven dat bepaalde spelers niet geschikt zijn voor Feyenoord , net zoals ik dat vind van Mario Been. Maar dat mag hier blijkbaar niet gezegd worden want dan zijn er die op hun teentjes getrapt worden. Ik met mijn vrienden willen maar 1 ding en dat is omhoog met Feyenoord en daar horen geen spelers en trainers bij die Feyenoord niet beter maken.
Maar we wachten de zomer weer af en vanaf begin volgend seizoen zit ik WEER in de kuip.
Misschien dat het help want de opmerking dat het nooit zo slecht met Feyenoord is gegaan sinds ik op het forum zit kan je ook veranderen in sinds dat ik niet meer in de kuip zat!!
elke supporter er bij in de kuip is er 1. Dus das mooi.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 mei 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Beste de.fan.

Hou je nou eens uitsluitend bezig met club, en niet met de Forum-leden. Het leest alsof je zo zwaar gefrustreerd bent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door FR-Henk --
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 mei 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:37 schreef FR-Henk het volgende:
Beste de.fan.

Hou je nou eens uitsluitend bezig met club, en niet met de Forum-leden. Het leest alsof je zo zwaar gefrustreerd bent.
iedereen geeft m daar ook de gelegenheid voor.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 mei 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

iedereen geeft m daar ook de gelegenheid voor.
Hoe dan?
de.fan
 de.fan - zondag 01 mei 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:37 schreef FR-Henk het volgende:
Beste de.fan.

Hou je nou eens uitsluitend bezig met club, en niet met de Forum-leden. Het leest alsof je zo zwaar gefrustreerd bent.
Doe ik al heel het seizoen! Het kan er bij mij niet in dat er supporters zijn die achter spelers en trainer blijven staan die gewoon niks toevoegen.Mario Been heeft nog geen 1 speler beter laten spelen door zijn trainerskwaliteiten en het elftal daar zit nog steeds geen vaste patronen in. En dat zijn dingen die getraind kunnen worden. Ik heb een paar keer de trainingen gevolgd en ik was zeer teleurgesteld in zijn oefenstof. Veel te amateuristisch de oefenstof die Mario hanteert bij Feyenoord. Maar dat is mijn mening en hij zal bepaalde zaken ook wel goed voor elkaar hebben maar als trainer schiet hij gewoon te kort. Ik zal vanaf volgend seizoen sowieso minder aanwezig zijn op dit forum. Om mij meer met Feyenoord bezig te gaan houden.
En ik ben zeker niet zwaar gefrustreerd, maar wel teleurgesteld in bepaalde forum leden en in de spelers van Feyenoord voor wat ze vandaag op de mat hebben gelegd!
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 mei 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoe dan?
door te reageren :)
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:26 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Haha nee Excelsior - Utrecht
whehehe lol
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 mei 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:45 schreef de.fan het volgende:

[..]

Doe ik al heel het seizoen! Het kan er bij mij niet in dat er supporters zijn die achter spelers en trainer blijven staan die gewoon niks toevoegen.Mario Been heeft nog geen 1 speler beter laten spelen door zijn trainerskwaliteiten en het elftal daar zit nog steeds geen vaste patronen in. En dat zijn dingen die getraind kunnen worden. Ik heb een paar keer de trainingen gevolgd en ik was zeer teleurgesteld in zijn oefenstof. Veel te amateuristisch de oefenstof die Mario hanteert bij Feyenoord. Maar dat is mijn mening en hij zal bepaalde zaken ook wel goed voor elkaar hebben maar als trainer schiet hij gewoon te kort. Ik zal vanaf volgend seizoen sowieso minder aanwezig zijn op dit forum. Om mij meer met Feyenoord bezig te gaan houden.
En ik ben zeker niet zwaar gefrustreerd, maar wel teleurgesteld in bepaalde forum leden en in de spelers van Feyenoord voor wat ze vandaag op de mat hebben gelegd!
Ben ik niet helemaal met je eens maar daar gaat het niet om. Heb je een probleem met forumlid dien 'm dan direct van repliek, maar schrijven in meervoud (jullie, vele van de forumleden) is niet terecht en komt zeurderig en gefrustreerd over.
de.fan
 de.fan - zondag 01 mei 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 19:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens maar daar gaat het niet om. Heb je een probleem met forumlid dien 'm dan direct van repliek, maar schrijven in meervoud (jullie, vele van de forumleden) is niet terecht en komt zeurderig en gefrustreerd over.
Ja natuurlijk reageer ik op een forumlid omdat ik het niet kan geloven dat men achter bepaalde spelers blijven staan! Ongeacht in welke situatie Feyenoord dan ook verkeert.
Daarom raegeer ik op leden die Been blijven steunen ondanks dat ie fout op fout maakt.
En op leden die vinden dat je elke moet blijven steunen, ondanks dat die niet bekwaam voor Feyenoord is. Nou dat mag toch doen andere forumleden toch ook. Tja dat ik wat resoluter ben doet niet terzake. Een ieder heeft recht op zijn mening en ook op een reactie op een mening. Een ieder zijn eigen mening. Het ergste soort zijn de forumleden die andere van alles toe wensen zoals een dodelijke ziekte of nog erger dat je gewoon de pijp aan maarten geeft. Dat noem ik geen supporters meer dat zijn diep trieste gevallen.
Donoss
 Donoss - zondag 01 mei 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:01 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja natuurlijk reageer ik op een forumlid omdat ik het niet kan geloven dat men achter bepaalde spelers blijven staan! Ongeacht in welke situatie Feyenoord dan ook verkeert.
Daarom raegeer ik op leden die Been blijven steunen ondanks dat ie fout op fout maakt.
En op leden die vinden dat je elke moet blijven steunen, ondanks dat die niet bekwaam voor Feyenoord is. Nou dat mag toch doen andere forumleden toch ook. Tja dat ik wat resoluter ben doet niet terzake. Een ieder heeft recht op zijn mening en ook op een reactie op een mening. Een ieder zijn eigen mening. Het ergste soort zijn de forumleden die andere van alles toe wensen zoals een dodelijke ziekte of nog erger dat je gewoon de pijp aan maarten geeft. Dat noem ik geen supporters meer dat zijn diep trieste gevallen.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Donoss --
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 mei 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:01 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja natuurlijk reageer ik op een forumlid omdat ik het niet kan geloven dat men achter bepaalde spelers blijven staan! Ongeacht in welke situatie Feyenoord dan ook verkeert.
Daarom raegeer ik op leden die Been blijven steunen ondanks dat ie fout op fout maakt.
En op leden die vinden dat je elke moet blijven steunen, ondanks dat die niet bekwaam voor Feyenoord is. Nou dat mag toch doen andere forumleden toch ook. Tja dat ik wat resoluter ben doet niet terzake. Een ieder heeft recht op zijn mening en ook op een reactie op een mening. Een ieder zijn eigen mening. Het ergste soort zijn de forumleden die andere van alles toe wensen zoals een dodelijke ziekte of nog erger dat je gewoon de pijp aan maarten geeft. Dat noem ik geen supporters meer dat zijn diep trieste gevallen.
Je moet die bezemsteel eens uit je reet halen en er eens mee kappen overal je geestelijk gemankeerde sttokpaardje bij te slepen.
Ik blijf achter Mario staan omdat hij het aan gedurft heeft in deze failliette boedel te stappen, zonder de mogelijkheid op versterkingen te hebben.
Ik geef hem nog de kans er met van Geel wat van te maken.
Wat betreft de spelers mag iederéén weg, behalve Mulder.
de.fan
 de.fan - zondag 01 mei 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:11 schreef Donoss het volgende:

[..]

jij was toch degene die vorige week vurig hoopte dat we zouden verliezen van Psv, en nu lig je te zeiken dat ze niet winnen. Flikker toch op.
Nee dan heb je echt de verkeerde voor! Ik wou niet dat Feyenoord ging weggeven zodat 020 geen kampioen zou worden. Wel op de hoogte blijven. En ik heb van te voren gezegd dat het een draak van een wedstrijd zou worden en zie what happens
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 mei 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:15 schreef de.fan het volgende:

[..]

Nee dan heb je echt de verkeerde voor! Ik wou niet dat Feyenoord ging weggeven zodat 020 geen kampioen zou worden. Wel op de hoogte blijven. En ik heb van te voren gezegd dat het een draak van een wedstrijd zou worden en zie what happens
Tegen PSV was toch een goede wedstrijd
Donoss
 Donoss - zondag 01 mei 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:15 schreef de.fan het volgende:

[..]

Nee dan heb je echt de verkeerde voor! Ik wou niet dat Feyenoord ging weggeven zodat 020 geen kampioen zou worden. Wel op de hoogte blijven. En ik heb van te voren gezegd dat het een draak van een wedstrijd zou worden en zie what happens
was terminator, Sorry
de.fan
 de.fan - zondag 01 mei 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Je moet die bezemsteel eens uit je reet halen en er eens mee kappen overal je geestelijk gemankeerde sttokpaardje bij te slepen.
Ik blijf achter Mario staan omdat hij het aan gedurft heeft in deze failliette boedel te stappen, zonder de mogelijkheid op versterkingen te hebben.
Ik geef hem nog de kans er met van Geel wat van te maken.
Wat betreft de spelers mag iederéén weg, behalve Mulder.
Zijn we het nog niet eens! Ik vind Mulder ook maar matig......
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 mei 2011 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 21:16 schreef de.fan het volgende:

[..]

Zijn we het nog niet eens! Ik vind Mulder ook maar matig......
ik denk dat Mulder nog wel een goeie kan worden.
Die zie ik wel groeien.

al moet ik zeggen dat ie gisteren geen belangrijke redding gedaan heeft, dat verwacht je wel van een keeper.
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 mei 2011 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 09:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik denk dat Mulder nog wel een goeie kan worden.
Die zie ik wel groeien.

al moet ik zeggen dat ie gisteren geen belangrijke redding gedaan heeft, dat verwacht je wel van een keeper.
ik heb hem gisteren toch 2 hele nuttige reddingen zien maken. waarvan een katreflex en de bal over stopte. mulder ontwikkeld zich beetje bij beetje. die kom er wel
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 mei 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 mei 2011 - 09:08 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik heb hem gisteren toch 2 hele nuttige reddingen zien maken. waarvan een katreflex en de bal over stopte. mulder ontwikkeld zich beetje bij beetje. die kom er wel
ik heb die reddingen ech gemist, zat ik waarschijnlijk net met mijn hoofd tussen mijn handen.
MMM
 MMM - maandag 02 mei 2011 - 10:21   quote  deeplink  
2e helft pakte die wel een knappe kopbal van Uchebo dacht ik.. Verder niet veel te doen gehad
alphen39
 alphen39 - woensdag 04 mei 2011 - 22:35   quote  deeplink  
pfffffffffffff
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 22:35 schreef alphen39 het volgende:
pfffffffffffff
eens!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 mei 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 mei 2011 - 22:35 schreef alphen39 het volgende:
pfffffffffffff
bron?
craven
 craven - donderdag 05 mei 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Tgen Psv kreeg iedereen een vette voldoende, tegen VVV iedereen een vette onvoldoende...prima afspiegeling van dit seizoen...Iedereen mag ineens weer opzouten..tsjaaa....
FR-Han
 FR-Han - donderdag 05 mei 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 12:24 schreef craven het volgende:
Iedereen mag ineens weer opzouten..tsjaaa....
het is niet voor niks bevrijdingsdag! ;-)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 mei 2011 - 12:59   quote  deeplink  
Das waar.

Gisteren enorm aan Willem II en Sparta gedacht.
craven
 craven - donderdag 05 mei 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 mei 2011 - 12:32 schreef obiku010 het volgende:

[..]

het is niet voor niks bevrijdingsdag! ;-)
hahaha maar realistisch gezien is het natuurlijk crap...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VVV-Venlo - Feyenoord (zo 01-05-2011, 14:30): 3-2









0.0107898