|
|
Jongen van zuid
|
|
|
Is hij niet iets voor feyenoord
Bron:voetbalprimeur Mika Väyrynen heeft nog 'geen idee' waar zijn toekomst ligt. De 32-jarige middenvelder van sc Heerenveen is in het bezit van een aflopend contract in Friesland. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
petertje
|
|
|
ik zou dan voor Lasse Schone gaan... |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Top idee! laten we heel veel 30+ers halen zodat we ze later voor veel kunnen verkopen!
Nee te laag niveau voor feyenoord en te oud. Zie dan liever vormer (of schone idd) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mooie vrije trap, nog steeds best een goede voetballer, maar 32 jaar..... helaas, maar niet doen. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
je kan nog beter een 2 of 3voudig salaris betalen om fer te behouden en na volgend seizoen voor 8 miljoen verkopen |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Die jonge heeft het niet gered bij Psv en zit al een paar jaar op de bank bij Heerenveen. Laten hem dan maar gaan halen .........??????????????? |
|
|
|
|
petertje
|
|
|
contract van Schone loopt tot de zomer van 2012, volgens mij heeft hij al eens aangegeven toe te zijn aan iets nieuws.. Dus denk dat NEC hem liever van de zomer nog verkoopt voor een laag prijsje dan dat hij volgend jaar transfervrij de deur uit gaat...
24 jaar, kan nog jaren mee op het middenveld |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 15:22 schreef ovi het volgende:Die jonge heeft het niet gered bij Psv en zit al een paar jaar op de bank bij Heerenveen. Laten hem dan maar gaan halen .........??????????????? zat het knopje van je vraagteken vast???????????????? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote: Nee bij mij komt het door de warmte denk ik |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Al weer zoveel zitten zuipen dat je nu al weer niet meer voor een hele telt?? hahahahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nee nee nee nee nee nee nee nee = +8 volgens mij |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
veels te oud, en echt niet beter dan bakkal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen toegevoegde waarde. En ook geen Schöne, Vormer, Gordon, van Gelder, Erwin Krol. Einde. |
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
quote: Hoe kom je erbij om op zo'n oud en achterhaald topic te reageren? Ik ben een weekend weg geweest, misschien heb ik iets gemist?
Slotje? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Denk dat we het nu eens moeten doen, met hetgeen we nú hebben, komen we een eind mee! Bovendien is Väyrynen té oud! (én we hebben Bakal) Rust in de tent zal ons sieren, we hebben toch een redelijke groep nu, die mee kan draaien in de top??????? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 10:11 schreef michelvakkie v het volgende:[..] Hoe kom je erbij om op zo'n oud en achterhaald topic te reageren? Ik ben een weekend weg geweest, misschien heb ik iets gemist? Slotje? verder kijken dan je neus lang is. dan zie je dat de discussie weer is begonnen door rich14 in een dubbel topic. ik reageer dan in het eerste
on-topic. we hebben zoveel talent, bakkal er nu bij, en ik dacht dat mika aanvallende middevelder was. en el amhadi is verdedigend/controlerent. dus snap rich14 niet zo. als mika zo goed was, had v geel hem wel op gemerkt. die heeft tot nu toe ijzersterk werk gelevert. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
gewoon gaan ballen nu. ophouden met dit soort nonsens. |
|
|
|