|
|
rob010
|
|
|
Helaas is obiku afgevallen wegens opgezette sixpack !
http://eurorivals.net/top-scorers.html
de europese lijst.
heb even gekeken,we zullen moeten zoeken in scandinavie,of oost-europa. de rest uit de andere landen zijn onbetaalbaar.
Echter op sommige waar mijn oog opviel hebben ook nog een contract tot minimaal 2012.
Wordt een moeilijk verhaal,vindt fernandez niet een echte spits,wel bruikbaar voor de breedte,tenslotte transfervrij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahaha. sorry heren. slingertpens is niet te negeren. maar ben met elmander al blij. dus doe hem maar |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote: zun rollator is kapot. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
rob010
|
|
|
allemaal onervaren en te jong ! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
Alexander Gerndt/ Edson Cavani |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
Is Junker - Everton - Pluim - Davids geen versterking? |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
Davids?, man ben je op je achterhoofd gevallen ofzo! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens!! davids is veels te oud. om maar te zwijgen over zijn 020 verleden en stomme brilletje!! +1! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 19:19 schreef obiku010 het volgende:[..] eens!! davids is veels te oud. om maar te zwijgen over zijn 020 verleden en stomme brilletje!! +1! Tsja die bril kan inderdaad niet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
junker staat gewoon 19e op die lijst met van persie en cisse etc achter zich |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Had inter toch beter junker kunnen kopen ipv castaignos |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Mij lijk die david villa wel wat, weet niet wat die moet kosten? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Van Persie heeft dan ook wat minder wedstrijden gespeeld eh. 21 wedstrijden 15 goals, gemiddeld 94 minuten doet ie over een doelpunt. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nou ja, doe dan Torres maar, die heeft 't ook niet echt naar z'n zin bij chelski |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: daag je lijk kwakman wel |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: scoort tenminste wel meer dan fernandez ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
leuk he dat komt ik ben nog steeds aan het nagenieten van zondag,en dacht kom ik maak eens een gebbetje |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
In licht van afgelopen zondag:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah |
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
Drogba! Aanspeelpunt en kracht voorin, echte leider, veel inzet. Daar kunnen de jonkies wat van leren |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
ben eruit nummer 73 André Alves dos Santos loopt 1 op 1 oppikken voor een miljoentje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 22:31 schreef rob010 het volgende:ben eruit nummer 73 André Alves dos Santos loopt 1 op 1 oppikken voor een miljoentje. mmmmmm, nummertje 73; de Chinese garnalen met Champignons.
ah jij denkt natuurlijk champignons --> champions
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 21:18 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:Drogba! Aanspeelpunt en kracht voorin, echte leider, veel inzet. Daar kunnen de jonkies wat van leren Matavsz is toch echt beter. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: die gaat naar Napoli
maakt de weg vrij voor Cavani om naar ons te komen lijkt me dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zou die Higuaín niks voor Feyenoord zijn, zit toch maar op de bank in Madrid :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: goed idee. en dan Kaka voor de nr 10 positie. En Mario wilde toch 2 spitsen? Benzema misschien of anders Fernandes van Excelsior
Mulder Leerdam-Vlaar-De Vrij-Indi Fer-Meeuwis Kaka-Wijnaldum Higuain-Benzema/Fernandes |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 20:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] goed idee. en dan Kaka voor de nr 10 positie. En Mario wilde toch 2 spitsen? Benzema misschien of anders Fernandes van Excelsior Mulder Leerdam-Vlaar-De Vrij-Indi Fer-Meeuwis Kaka-Wijnaldum Higuain-Benzema/Fernandes lijkt me niet zo verkeerd, . . als er nog wat geld in 't potje zit dan hè . . . . . . . . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 21:04 schreef sevillana het volgende:[..] lijkt me niet zo verkeerd, . . als er nog wat geld in 't potje zit dan hè . . . . . . . . Dan moet Van Geel (of zijn vrouw) Blokland maar heel lief aankijken. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
hehe.. Blokland die meegezogen wordt in het zwarte gat van Feyenoord.. kzie 't al voor me |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Jonas van Gremio, geboren in Brazilië Gara Dembele van Levski Sofia, geboren in Frankrijk Ante Vukusic van Hajduk Split, geboren in Croatië Kim Aabech van Lyngby, geboren in Denemarken Juho Makela van Helsinki, geboren in Finland Andre Alves van Videoton, geboren in Brazilië |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2011 - 12:53 schreef Roy15 het volgende:Jonas van Gremio, geboren in Brazilië Gara Dembele van Levski Sofia, geboren in Frankrijk Ante Vukusic van Hajduk Split, geboren in Croatië Kim Aabech van Lyngby, geboren in Denemarken Juho Makela van Helsinki, geboren in Finland Andre Alves van Videoton, geboren in Brazilië ja, . . en? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
supermario13