|
|
verbrande harry
|
|
|
Luis Suarez maakt waarschijnlijk toch zijn droomtransfer naar Spanje. Zowel Barcelona als Real Madrid is bereid om dertig miljoen euro neer te tellen voor de aanvaller, die in januari van Ajax naar Liverpool overstapte. Suarez heeft zelf altijd al laten weten dat Spanje zijn droomland is om in te voetballen.
De Engelsen zouden flink winst maken op de Uruguayaan, maar aan de andere kant zou de aanhang erg teleurgesteld zijn. In Barcelona denkt men ook aan Giuseppe Rossi van Villarreal. Op haar beurt laat Villarreal weten dat bij een vertrek van Rossi direct op de deur van FC Twente zal worden aangeklopt voor een overgang van Bryan Ruiz.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=16769 |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ajax ajax had effe geduld gehad 30 miljoen pfffff.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hoe slim ben jij nou eigenlijk???
Ajax heeft het gewoon goed gedaan, hij wou weg, kon weg en bracht een hoop geld op...... nee geen 30 miljoen, maar dat zou niemand betalen hoor aan Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je weet niet of dat ook naar een NL club wordt overgemaakt he, ik denk ook niet dat Liverpool hem laat gaan.. Die Carrol werd voor 45 miljoen gehaald man, die is tich echt veel minder goed dan Suarez... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 20:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Hoe slim ben jij nou eigenlijk??? Ajax heeft het gewoon goed gedaan, hij wou weg, kon weg en bracht een hoop geld op...... nee geen 30 miljoen, maar dat zou niemand betalen hoor aan Ajax. ik slim nee ik weet niet wat dat is,mischien ben ik van der boog wel... |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 22:18 schreef remco k het volgende:[..] Dat is ie in Engeland misschien waard ja, maar niet vanuit Nederland, of snap je niet zo goed waarom dat zo werkt.. is Suarez gewoon waard 35.000.000! Vertongen is ook 25-30.000.000 waard! steklenburg ook 20 tot 25! het probleem is dat Ajax niet durf te wachten! als Ajax een beetje meer lef toont dan beuren ze ook veel meer!! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Liverpool laat hm niet gaan ,wie gelooft dit nou |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik vind het verschil wel erg veel, voor die ongeverr 15 competitie wedstrijden die hij in England heeft gespeeld. Misschien ligt het verschil wel in een zomer- of wintertransfer. Aangezien hij voor Liverpool niet in de europa league mocht uitkomen zolang Ajax daar nog in meedeed. Ik weet wel dat we er ondanks de 'vele' miljoenen niet beter op geworden zijn. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Of Ajax er nu slim aan heeft gedaan om Suarez in de winterstop te verkopen? Suarez had Ajax misschien allang kampioen kunnen maken, dan hadden we zeker 10 miljoen kunnen vangen voor de CL, en hem nu voor 20 miljoen kunnen verkopen. Maar ik denk ook dat hij in de winterstop weg wilde, mede door El Hammie. In Engeland is hij weer in zijn oude niveau en kan Liverpool een aardig centje aan hem verdienen. Een top club zou niet gauw 30 miljoen voor een speler betalen die alleen in de nederlandse competitie heeft gespeeld. Nu hij heeft bewezen zich staande te houden in Engeland is hij 30 miljoen waardig. Maar ik neem toch wel aan dat Ajax een percentage krijgt als Suarez wordt door verkocht. Weet iemand hoe hoog dat percentage is? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Hij wordt echt niet verkocht hoor door Liverpool, lijkt me echt complete onzin. En al helemaal niet voor maar 30 miljoen. Ajax heeft ook veel te weinig voor Suarez ontvangen....als die Caroll als voor 40 miljoen van de hand gaat daar, dan was Suarez 50 miljoen waard want die Caroll is niet veel in vergelijking met Luis. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: ik! maar dan voor 40.000.000! |
|
|
|
|
Patrick Ster
|
|
|
Ajax heeft wel degelijk het maximale gehaald uit de verkoop van Suarez. Dit omdat Suarez niet meer Europees actief mocht zijn, zijn contract nog maar 1,5 jaar doorliep en alleen maar in de Micky-Mouse competitie heeft gespeeld. Bij Liverpool heeft die een contract getekend voor 4,5 (?) jaar... dus daardoor stijgt zijn marktwaarde ook (en door de goede prestaties in Engeland). |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 22:54 schreef baco74 het volgende:Ik vind het verschil wel erg veel, voor die ongeverr 15 competitie wedstrijden die hij in England heeft gespeeld. Misschien ligt het verschil wel in een zomer- of wintertransfer. Aangezien hij voor Liverpool niet in de europa league mocht uitkomen zolang Ajax daar nog in meedeed. Ik weet wel dat we er ondanks de 'vele' miljoenen niet beter op geworden zijn. ieder na deel heef zijn voordeel! wie zei dat alweer? o ja Johan Cruijff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 22:47 schreef adriu het volgende:[..] is Suarez gewoon waard 35.000.000! Vertongen is ook 25-30.000.000 waard! steklenburg ook 20 tot 25! het probleem is dat Ajax niet durf te wachten! als Ajax een beetje meer lef toont dan beuren ze ook veel meer!! gelukkig ziet jij niet bij Ajax, je snapt er namelijk werkelijkwaar helemaal niks van. Een speler uit de NL competitie zal altijd minder waard zijn als een vergelijkbare speler uit de grotere competities, Ajax heeft met Suarez extreem lang gewacht, en met bonusregelingen endergelijke pakt ajax zo'n 26 miljoen euro.
Stekelenburg heeft nog maar 1 jaar contract en is daardoor nog geen 15 miljoen euro waard, Vertongen zal ook niet voor meer dan 17 miljoen Ajax verlaten.
Je hebt een betje grootheidswaanzin, en snapt niet zo goed dat er een verschil is tussen spelen in de NL competitie of in de Engelse.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Liverpool gaat hem ook helemaal niet verkopen, hoelang hebben ze bij Torres de boot afgehouden?? Daar is door vrijwel alle grote clubs ook jaren aan getrokken.. Nee hoor, komend seizoen speelt Luis gewoon in Liverpool. Ook is het niet de stijl van Luis om ergens direct weer weg te gaan als het hem goed bevalt, en hij zit daar lekker in zijn vel. Het spel kan nog wel stukken beter, maar bij vlagen hebben ze in Liverpool al kunnen genieten van zijn kunnen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
man wat maakt het allemaal uit .......20,25 30,35 40..........ik vind 1 miljoen ook heel veel!!!!!en als iedereen blij is maakt het allemaal geen fuck uit man......... lekker belangrijk allemaal..... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ajax vraagt altijd te weinig. In Engeland lachen ze om de bedragen van Suarez & Vermaelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2011 - 12:47 schreef thomASS het volgende:Ajax vraagt altijd te weinig. In Engeland lachen ze om de bedragen van Suarez & Vermaelen Die mag je mij eens uitleggen??? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik zie het ook niet gebeuren, maar mocht het toch zover komen dat Liverpool hem verkoopt, dan hoop ik wel dat we die 4,5m bonus nog krijgen. Hij heeft dan zijn aantal wedstrijden niet gehaald. |
|
|
|