BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Weet iemand iets over de ledenraad zitting van vanavond????!!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - dinsdag 26 april 2011 - 22:24   quote  deeplink  
Iemand??? Namelijk een hele belangrijke dag vandaag voor onze club, en we weten helaas nog niks....

Iemand??
Ride
 Ride - dinsdag 26 april 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Nop, geen bericht goed bericht toch?
joduh
 joduh - dinsdag 26 april 2011 - 22:45   quote  deeplink  
ich hab keine anus und morgen wir horen es schon!!!!!
baco74
 baco74 - dinsdag 26 april 2011 - 22:46   quote  deeplink  
De ledenraad zullen alleen geinformeerd worden vanavond. Van daauit word gekeken of ze 'het plan' willen uitvoeren en gaan ze vervolgens kijken welke poppetjes beschikbaar zijn. Er zal nog weinig hard nieuws naar buiten komen. Meer teksten als:"Het was zeer onderhoudend in een goede sfeer en we zullen binnenkort met meer informatie naar buiten komen." Ik kan alleen maar afsluiten met: Heb geduld en hoop beste Ajacieden.
sjasphere
 sjasphere - dinsdag 26 april 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Benoemingscommissie Ajax: Rob Been, Cees van Oevelen, Cees Vervoorn, Mark Geestman en Keje Molenaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door sjasphere --
sjasphere
 sjasphere - dinsdag 26 april 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Johan Cruijff bereid plaats te neme in de RC. Unanieme steun van de ledenraad
baco74
 baco74 - dinsdag 26 april 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Ik lees ook op twitter dat Johans plan gefasseerd ingevoerd gaat worden.
Ruim begrip; in welk tijdsbestek valt dit dan. Dat zal het plan en Johans geduld niet ten goede komen vrees ik.
sjasphere
 sjasphere - dinsdag 26 april 2011 - 23:05   quote  deeplink  
De Ledenraad van Ajax kwam vanavond bijeen in de Amsterdam ArenA. Tijdens de vergadering is onder andere een commissie geïnstalleerd die op zoek gaat naar kandidaten voor het bestuur van de vereniging. Deze nieuwe bestuursleden worden tevens lid van de Raad van Commissarissen (RvC) van AFC Ajax NV.
Op 30 maart jl. maakten de huidige bestuursleden Uri Coronel, Cor van Eijden en Joop Krant bekend hun positie ter beschikking te stellen. Zij stelden tegelijkertijd ook hun positie als leden van de RvC van, al dan niet gefaseerd, ter beschikking. Dit gold ook voor de andere twee commissarissen, Frank Eijken en Jan Haars.

De commissie van voordracht die nu op zoek gaat naar nieuwe bestuursleden bestaat uit de ledenraadsleden Rob Been jr. (voorzitter), Mark Geestman, Keje Molenaar, Cees van Oevelen en Cees Vervoorn.

De commissie die de afgelopen weken onder meer het spanningsveld tussen Johan Cruijff en andere betrokkenen onderzocht is vanavond ontbonden. Deze groep, die bestond uit Rob Been jr., Hennie Henrichs, Cees van Oevelen en Arie van Os, heeft de uitkomsten van hun gesprekken vanavond aan de ledenraad gepresenteerd. Cruijff heeft zich in de laatste van de twee ontmoetingen met deze commissie bereid verklaard zitting te willen nemen in het bestuur en de RvC van Ajax, waarbij de nadruk van zijn rol zou komen te liggen op de voetbaltechnische kant van de club.

De voorzitter van de Ledenraad, Rob Been jr. liet namens de gehele ledenraad weten tevreden te zijn met de uitkomsten: ,,Ik ben blij dat we uit de impasse zijn en dat we vooruit kunnen kijken. We juichen het daarnaast toe dat Johan een formele functie wil gaan bekleden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Weet iemand iets over de ledenraad zitting van vanavond????!!!!

0.0048010