BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eredivisie CV: geen bezwaar Van onze Telesportredactie

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 27 april 2011 - 09:22   quote  deeplink  
Eredivisie CV: geen bezwaar Van onze Telesportredactie

Op het scherm van de Arena is de blijdschap van de supporters van Ajax te zien als Feyenoord in De Kuip scoort tegen PSV. Foto: ANP AMSTERDAM - De Eredivisie CV, de organisatie waarin de eredivisieclubs zich hebben verenigd, ziet geen bezwaar in de noviteit van Ajax om tijdens een thuisduel op een groot scherm beelden van een andere wedstrijd, in dit geval Feyenoord-PSV, uit te zenden.

,,Rechtentechnisch is er geen probleem met het uitzenden van de beelden, zoals Ajax heeft gedaan, aldus Maarten van Rooijen van de Eredivisie CV. ,,De eredivisieclubs bezitten de rechten op de tv-beelden en dan zou het raar zijn als het eredivisieclubs niet zou zijn toegestaan die ook uit te zenden. Veel clubs zenden nu al korte fragmenten van de eigen wedstrijd uit in het stadion, maar er is geen beperking om ook korte fragmenten van een andere wedstrijd te laten zien.

"Wij geloven ook niet dat dit ten koste zal gaan van de interesse van het stadionpubliek om later thuis nog de wedstrijd of de samenvatting via tv te zien. We denken eerder dat de mensen met zulke korte fragmenten lekker worden gemaakt. Of het allemaal ook wenselijk is vanuit het oogpunt van de openbare orde en de rust in het stadion, is een vraag die door de KNVB moet worden beantwoord.

bron: Telegraaf
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 27 april 2011 - 09:25   quote  deeplink  
had niet anders verwacht eigenlijk...
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 10:06   quote  deeplink  
Maar dit is nog niet het bericht van de aanklager??
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 27 april 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 10:06 schreef remco k het volgende:
Maar dit is nog niet het bericht van de aanklager??
Klopt, dit is een bericht van Eredivisie CV. De instantie die de rechten van Eredivisie live in handen heeft. Dus een belangrijke partij in deze (imo nutteloze) kwestie.

Aanklager komt later vandaag met een verklaring.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Booya4Afca --
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Dat is ook vandaag ja, er zullen dus wel geen rare dingen gebeuren, anders wordt ook dit niet naar buiten gebracht..
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 27 april 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 10:15 schreef remco k het volgende:
Dat is ook vandaag ja, er zullen dus wel geen rare dingen gebeuren, anders wordt ook dit niet naar buiten gebracht..
Dat verwacht ik ook niet. Ik dacht zelf dat Ajax misschien een boete aan Eredivisie Live moest betalen, maar het ziet er naar uit dat men bij Eredivisie Live het allemaal wel goed vindt zo.

Het is enkel de vraag of het vertonen van de beelden invloed heeft gehad op de veiligheid binnen het stadion. Dat is tenminste wat de KNVB aan het onderzoeken is/was.

Maar ook daar verwacht ik weinig problemen mee.
Ride
 Ride - woensdag 27 april 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 10:20 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Dat verwacht ik ook niet. Ik dacht zelf dat Ajax misschien een boete aan Eredivisie Live moest betalen, maar het ziet er naar uit dat men bij Eredivisie Live het allemaal wel goed vindt zo.

Het is enkel de vraag of het vertonen van de beelden invloed heeft gehad op de veiligheid binnen het stadion. Dat is tenminste wat de KNVB aan het onderzoeken is/was.

Maar ook daar verwacht ik weinig problemen mee.
hahaha, ja al die 60 reserve-rotterdammers die er waren zouden maar eens uitbreken uit het uitvak.

hahahahaha
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 27 april 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 10:21 schreef Ride het volgende:

[..]

hahaha, ja al die 60 reserve-rotterdammers die er waren zouden maar eens uitbreken uit het uitvak.

hahahahaha
:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eredivisie CV: geen bezwaar Van onze Telesportredactie

0.0052421