BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani////////////////HELD!!!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 10:13   quote  deeplink  
'Arsenal en Liverpool hopen op Sulejmani'
Arsenal en Liverpool hebben hun interesse in Miralem Sulejmani kenbaar gemaakt, zo meldt NUsport woensdag. De aanvaller denkt er echter niet over om Ajax deze zomer al te verlaten.

"Ik kan nu al zeggen dat ik volgend seizoen gewoon bij Ajax speel", zegt Sulejmani in het weekblad. "Het wordt mijn vierde seizoen, maar waarschijnlijk het eerste waarin ik vanaf de eerste wedstrijd alles speel."

De 22-jarige Serviër is gevleid door de Engelse belangstelling, maar de recordaankoop (ruim zeventien miljoen euro) voelt dat hij zijn huidige werkgever nog iets terug moet geven. "Ik wil een volledig seizoen vlammen, door het vuur gaan voor deze club. Dat ben ik de club en de fans verschuldigd."

Het enthousiasme van Sulejmani is door de komst van Frank de Boer helemaal terug. "Ik moet hem bedanken. Hij vindt het leuk om spelers beter te maken, geeft ze veel vertrouwen en duidelijkheid. Voor zijn eerste wedstrijd tegen AC Milan kwam hij naar me toe en zei: ik heb bij Heerenveen gezien wat je kunt, dat kun je niet verleerd zijn. Ik dacht: 'wow dit is iets nieuws, zó veel vertrouwen'", zo besluit de Ajacied.
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 10:14   quote  deeplink  
En zo hoort dat, Sulejmani heeft nog niet langdurig veel laten zien bij Ajax, en vind dat hij ons dat verschuldigd is, dat zijn de echte kerels...
Ook goed van de Boer trouwens en daarom:

De Boer//////////HELD
Sulejmani/////////HELD
Robinho
 Robinho - woensdag 27 april 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Hij had toch een contract voor 5 jaar? Dan moet er volgend jaar wel verlengd worden anders gooien we 10 miljoen door het putje.
Dat hij nog niet weg wil vind ik niet meer dan logisch
Ride
 Ride - woensdag 27 april 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Tsja, wel eerder gehoord van andere 'echte' Ajacieden die allemaal zouden blijven totdat ze kampioen waren.

Ga niet eens meer een lijstje maken...

Maar leuk dat Tsunami dit zegt...
Stanley
 Stanley - woensdag 27 april 2011 - 11:08   quote  deeplink  
De uitspraak van Mickey is leuk om te horen of te lezen in dit geval. Maar die heb ik eerder gehoord. Ene Suarez zei ook zoiets en binnen 6 maanden was hij weg.

Suarez had nog een redelijke termijn kwa contract te gaan maar Mickey gaat volgend seizoen zijn vierde seizoen in en dan blijft er niet veel over van zijn vijfjarige contract en dus kan hij voor een fractie van zijn koopsom Ajax verlaten....

En reken maar dat hij straks ook helemaal gek gemaakt gaat worden door zaakwaarnemers en clubs...
Brandje
 Brandje - woensdag 27 april 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Prima gedachte van hem maar laat hem dan idd wel eerst bijtekenen.
nora
 nora - woensdag 27 april 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Zo snel mogelijk bij tekenen en niet zoals Urby voor een fooi de deur uit lopen.
Afcarius
 Afcarius - woensdag 27 april 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Ik heb me in het begin van het seizoen en vorig seizoen (terecht) kritisch geuit over sulejmani. Na de trainerswissel is hij echter naar mijn mening de belangrijkste speler van ajax geworden. Zijn snelheid is terug, je ziet dat hij de steun heeft van de supporters en je ziet dat hij daarvan geniet. Sulejmani is nog jong, en dit seizoen is dermate belovend voor de toekomst dat je die jongen wel een nieuw contract moet geven. Met de juiste begeleiding en de juiste omgeving kan sulejmani uitgroeien tot een grote speler. Hij is nu weer bijna, of net zo goed als, zijn tijd bij heereveen, hierna kan hij denk ik alleen nogmaaf groeien, en we moeten niet vergeten dat hij pas 22 is.
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 27 april 2011 - 11:32   quote  deeplink  
micky eerst zien dan geloven heb wel vaker van die belofte's gehoord en gelezen.
adriu
 adriu - woensdag 27 april 2011 - 11:41   quote  deeplink  
MICKY ? 4 JAAR ER BIJ GRAAG! HEEF AJAX WEL VERDIENT!
Ride
 Ride - woensdag 27 april 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 11:27 schreef nora het volgende:
Zo snel mogelijk bij tekenen en niet zoals Urby voor een fooi de deur uit lopen.
Urby was geen fooi hoor ;)

Eigen jeugd en relatief hoog salaris.
Veelvoudig aan terugverdiend en hij wilde zelf ook niet blijven totdat hij eindelijk eens kampioen zou worden..
nora
 nora - woensdag 27 april 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 11:58 schreef Ride het volgende:

[..]

Urby was geen fooi hoor ;)

Eigen jeugd en relatief hoog salaris.
Veelvoudig aan terugverdiend en hij wilde zelf ook niet blijven totdat hij eindelijk eens kampioen zou worden..
Nou vergeleken wat Urby had kunnen opbrengen als hij nog een contract voor een paar jaar dat had hij wel het drievoudige opgeleverd .Ik verwijt Urby niks hoor hij heeft hier lang genoeg gespeeld om een keer wat anders te proberen.Maar we hebben mazzel gehad dat AC Milan hem in de winterstop nog gekocht heeft anders was hij transfer vrij en dat mag niet meer gebeuren bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door nora --
Ride
 Ride - woensdag 27 april 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 12:25 schreef nora het volgende:

[..]

Nou vergeleken wat Urby had kunnen opbrengen als hij nog een contract voor een paar jaar dat had hij wel het drievoudige opgeleverd .Ik verwijt Urby niks hoor hij heeft hier lang genoeg gespeeld om een keer wat anders te proberen.Maar we hebben mazzel gehad dat AC Milan hem in de winterstop nog gekocht heeft anders was hij transfer vrij en dat mag niet meer gebeuren bij Ajax.
Daarom was het ook geen fooi meer ;)
thomASS
 thomASS - woensdag 27 april 2011 - 12:45   quote  deeplink  
MI RA LEM SU LEJ MANI OHOHOOOOHOOOO
joduh
 joduh - woensdag 27 april 2011 - 12:49   quote  deeplink  
mooie woorden mickey want inderdaad heb je nog veel goed te maken voor ons.................nu nog ff doen he??????????????
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - woensdag 27 april 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Ik vind hem pas een Held als hij volgend seizoen nog steeds bij Ajax speelt en eventueel bijtekent.
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 12:49 schreef joduh het volgende:
mooie woorden mickey want inderdaad heb je nog veel goed te maken voor ons.................nu nog ff doen he??????????????
Helemaal mee eens... Hopelijk laat hij het volgend jaar zien, en wordt hij de "nieuwe grote man" bij Ajax...
E-J
 E-J - woensdag 27 april 2011 - 20:02   quote  deeplink  
Ik vind het op dit moment nog niet echt best wat Sulejmani laat zien.
Hij heeft nu een paar keer een leuke goal gemaakt, doordat hij goed de diepte werd ingestuurd, maar verder is het veel knullig balverlies en 'bedient' hij nou ook niet echt andere spelers.

Hopelijk tekend hij bij en laat hij de volgende jaargang zien wat hij kan.

Daarbij denk ik dat de Boer hem beter op links kan zetten, volgens mij is hij daar een stuk rendabeler.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 april 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:02 schreef E-J het volgende:
Ik vind het op dit moment nog niet echt best wat Sulejmani laat zien.
Hij heeft nu een paar keer een leuke goal gemaakt, doordat hij goed de diepte werd ingestuurd, maar verder is het veel knullig balverlies en 'bedient' hij nou ook niet echt andere spelers.

Hopelijk tekend hij bij en laat hij de volgende jaargang zien wat hij kan.

Daarbij denk ik dat de Boer hem beter op links kan zetten, volgens mij is hij daar een stuk rendabeler.
Balverlies komt omdat de rest dan neit goed meedoet, + hij was een aantal wedstrijden de enige speler die dreiging had..
adriu
 adriu - woensdag 27 april 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 10:13 schreef remco k het volgende:
'Arsenal en Liverpool hopen op Sulejmani'
Arsenal en Liverpool hebben hun interesse in Miralem Sulejmani kenbaar gemaakt, zo meldt NUsport woensdag. De aanvaller denkt er echter niet over om Ajax deze zomer al te verlaten.

"Ik kan nu al zeggen dat ik volgend seizoen gewoon bij Ajax speel", zegt Sulejmani in het weekblad. "Het wordt mijn vierde seizoen, maar waarschijnlijk het eerste waarin ik vanaf de eerste wedstrijd alles speel."

De 22-jarige Serviër is gevleid door de Engelse belangstelling, maar de recordaankoop (ruim zeventien miljoen euro) voelt dat hij zijn huidige werkgever nog iets terug moet geven. "Ik wil een volledig seizoen vlammen, door het vuur gaan voor deze club. Dat ben ik de club en de fans verschuldigd."
ben je me net voor met dit topic remko ! maar ik blijf scherp!!
Het enthousiasme van Sulejmani is door de komst van Frank de Boer helemaal terug. "Ik moet hem bedanken. Hij vindt het leuk om spelers beter te maken, geeft ze veel vertrouwen en duidelijkheid. Voor zijn eerste wedstrijd tegen AC Milan kwam hij naar me toe en zei: ik heb bij Heerenveen gezien wat je kunt, dat kun je niet verleerd zijn. Ik dacht: 'wow dit is iets nieuws, zó veel vertrouwen'", zo besluit de Ajacied.
ben je me net voor met dit topic! maar wel mooi!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door adriu --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 april 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:04 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Balverlies komt omdat de rest dan neit goed meedoet, + hij was een aantal wedstrijden de enige speler die dreiging had..
Jezus, en het weer ewens met Hasjkopf... Maar laatste balverlies kwam omdat hij niet naar de bal kwam. Maar verder heb je echt gelijk. Er komt echt veel dreiging van hem
adriu
 adriu - woensdag 27 april 2011 - 20:23   quote  deeplink  
wie is de oudste Ajax fan!|
adriu
 adriu - woensdag 27 april 2011 - 20:24   quote  deeplink  
nou wie!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 april 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Nou ik niet. Ik b3n 35, dus heb jaren 70 gemist, maar was aanwezig in Wenen in 95. heerlijk was dat en een geweldige sfeer met milaan fans. Ik zal nooit vergeten dat Van Basten het stadion kwam binnenlopen en het hele stadion tekeer ging. AJax en Milaan fans, Fantastisch was dat
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Adriu in ieder geval niet, want je bent de ene keer van 1933, de andere keer ben je in de 20, en dan ben je ineens weer rond de 45... Wat heeft dat trouwens met dit topic of welke andere discussie dan ook op dit forum te maken??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door remco k --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 april 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:26 schreef Ajax we love you het volgende:
Nou ik niet. Ik b3n 35, dus heb jaren 70 gemist, maar was aanwezig in Wenen in 95. heerlijk was dat en een geweldige sfeer met milaan fans. Ik zal nooit vergeten dat Van Basten het stadion kwam binnenlopen en het hele stadion tekeer ging. AJax en Milaan fans, Fantastisch was dat
Toen was ik net 2 maanden oud ofzo..
Ben dus wel geboren in een heel goed jaar ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 april 2011 - 20:37   quote  deeplink  
HAhahaha, Heerlijk, wist niet dat je nog zo jong was. Tja jij bent de toekomst!! Ik hoop dat je net als ik dit soort dingen nog mee mag maken. Ik ben geboren in 75 en heb net die glorie jaren gemist :( maar 95 heeft alles goedgemaakt, maar allen de sfeer en het respect tussen Ajax fans en AC milaan fans had ik nog nooit zo meegemaakt. Dat was echt het mooiste wat ik ooit heb mogen meemaken. Ik heb het kaartje ingelijst en ik heb soms echt het gevoel dat het een grote droom was. Die busreis van weet ik veel hoeveel uur had ik ervoor over

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Ajax we love you --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 april 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:37 schreef Ajax we love you het volgende:
HAhahaha, Heerlijk, wist niet dat je nog zo jong was. Tja jij bent de toemkomst!! Ik hoop dat je net als ik dit soort dingen og mee mag maken. Ik ben geboren in 75 en heb net die glorie jaren gemist :( maar 95 heeft alles goedgemaakt, maar allen de sfeer en het resptce tussen Ajax fans em AC milaan fasn had ik nog nooit zo meegemaakt. Dat was echt het mooiste wat ik ooit heb mogen meemaken. IK heb het kaartje ingelijst en ik heb soms echt het gevoel dat het een grote droom was. Die bisreis van weet ik veel hoeveel uur had ik ervoor over
Haha, ben ook nog maar sinds 30 maart 16 ;)
Er was hier destijds een heel topic over! Hahaha!
Maar dat is idd wel echt heel mooi en geweldig om te zien en ik hoop idd ook dat ik zoiets mag meemaken!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 april 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:39 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Haha, ben ook nog maar sinds 30 maart 16 ;)
Er was hier destijds een heel topic over! Hahaha!
Maar dat is idd wel echt heel mooi en geweldig om te zien en ik hoop idd ook dat ik zoiets mag meemaken!
Je verdient het en ik stel me beschikbaar voor de positie AD. Ik org dan dat de Ajax opleiding gestalte krijgt bij meerder clubs die Ajax dan per club 1m per jaar betalen voor royalties. Als er 100 clubs aanmelden, dan hebben we een begroting van 165m, dan doen weer mee met de top.
Nik TV gelden, het gaat om de revenue. Godver heb zoveel goede ideeen....
E-J
 E-J - woensdag 27 april 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:04 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik vind dat doordat hij op rechts staat en weinig kan met zijn rechter been dat hij altijd naar binnen moet trekken waar het al erg vol is.
Nogmaals, ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed gaat komen, maar op dit moment ben ik me nog vaker aan het ergeren aan Micky dan dat ik er vrolijk van word.

Volgend seizoen gewoon Micky op links en bijvoorbeeld Mertens op rechts met een goed sterke spits in het midden!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
HELD/////////MICKEY!!!!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani////////////////HELD!!!!!

0.0055389