BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat een held!! deze man verdiend een topic!! Dirk voor jou!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - woensdag 27 april 2011 - 12:52   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/580879/2011/04/27/Dolenthousiaste-Feyenoord-fan-hit-op-internet.dhtml

zou dzudzak weten dat zijn opa voor rood wit is? dirkie///held!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2011 door FR-Han --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 27 april 2011 - 12:52   quote  deeplink  
kuipje
 kuipje - woensdag 27 april 2011 - 13:27   quote  deeplink  
eindelijk word ik een held genoemd..
van internet hooligan naar echte hooligan.. dank je wel RET
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 13:36   quote  deeplink  
Machtig mooi die Dirk. Kan alleen bij Feyenoord!
rv1992
 rv1992 - woensdag 27 april 2011 - 13:42   quote  deeplink  
Geweldig! :D haha
FR-Han
 FR-Han - woensdag 27 april 2011 - 13:50   quote  deeplink  
Dirk is vele malen fanatieker dan een uitvakje psvers!! geef die man een megafoon. ja jumper, ik weet dat je tegen bent, maar deze man moet met zijn megafoon die liederen in gaan zetten. en dan volgen wij! eens?
Els
 Els - woensdag 27 april 2011 - 13:51   quote  deeplink  
Leuk voor hem dat hij zo'n geweldige dag had. Misschien maar eens een tijdje inzetten als mascotte?
zz
 zz - woensdag 27 april 2011 - 13:56   quote  deeplink  
prachtig voor die man geweldig gedaan RET
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2011 - 14:01   quote  deeplink  
Zag het maandag bij Rijnmond, fantastisch!
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 27 april 2011 - 14:09   quote  deeplink  
HELD!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 27 april 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Mooi filmpje!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 27 april 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Dan maar geen kampioen, wij zijn Feyenoord.
Dit blijft toch mooi.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 27 april 2011 - 20:57   quote  deeplink  
voor zulke mensen zou er vanuit Feyenoord een soort ereterras moeten komen. mensen die normaal de kans niet hebben of mogelijkheid, een wedstrijdje kuip. een soort ophaal taxi rollator combi regeling. en dan bijvoorbeeld iedere week 5 ouwetjes uitnodigen. en leuk filmpje ervan voor op feyenoord tv. heb het filmpje nu al 5 keer gezien. maar blijf het geweldig vinden. me pa was nog niet geboren en toen was deze held al rood wit!! mooi man
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 april 2011 - 20:58   quote  deeplink  
Dat zijn de echte!!!
Eigenlijk niet kunnen maar er toch gewoon zijn!!
kuipje
 kuipje - woensdag 27 april 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:57 schreef obiku010 het volgende:
voor zulke mensen zou er vanuit Feyenoord een soort ereterras moeten komen. mensen die normaal de kans niet hebben of mogelijkheid, een wedstrijdje kuip. een soort ophaal taxi rollator combi regeling. en dan bijvoorbeeld iedere week 5 ouwetjes uitnodigen. en leuk filmpje ervan voor op feyenoord tv. heb het filmpje nu al 5 keer gezien. maar blijf het geweldig vinden. me pa was nog niet geboren en toen was deze held al rood wit!! mooi man
Helemaal mee eens, allemaal 500€ laten betalen voor seizlenskaart. Hebben ze toch niet door, cashen en die contracten verlengen.

;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 april 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Hehehhehehehehe!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 april 2011 - 21:04   quote  deeplink  
vroeger zat Dirk vaak in de snackbar aan de groenezoom,daar zie ik hem nooit meer.
Hartstikke leuk voor die man.Spelers vab Feyenoord zo gelukkig kan je iemand maken met strijd en passie.....................
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 april 2011 - 21:04   quote  deeplink  
+1
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 29 april 2011 - 11:27   quote  deeplink  
http://www.feyenoordleven.nl/?p=6027

ongeloofelijk!! wat een geweldenaar. ik hoop dirk dat je deze topic leest. want we zijn vanaf zondag niet alleen Feyenoorders maar denk ik ook d2 liefhebbers!! dirk en dirk!! helden van rood wit!!
MMM
 MMM - vrijdag 29 april 2011 - 12:43   quote  deeplink  
http://www.rtvrijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=/News%2FDefault%2F2011%2Fapril%2FFeyenoord-fan%20Dirk%20geniet%20met%20volle%20teugen%20van%20het%20succes

Wat een held! Schitterend om hem zo te zien genieten!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2011 door MMM --
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 april 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Van wat ik gehoord heb doet Feyenoord echt heel erg zijn best om in dit soort gevallen die mensen een onvergetelijke dag te bezorgen.
De vader van een maat van me heeft vlak voor zijn dood een rondleiding door de kuip gekregen. Hij had de dag van zijn leven vertelde hij me. Ze doen dus ook nog wel eens dingen goed bij ons cluppie.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 april 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Maar niet alles komt in t nieuws. Alleen t negatieve.
Els
 Els - zaterdag 30 april 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Ik vind het in de breedte ontwikkelen van de spelers ook een prima initiatief, heb altijd al gevonden dat Feyenoord dat moest gaan doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat een held!! deze man verdiend een topic!! Dirk voor jou!!









0.0085039