|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
eindelijk word ik een held genoemd.. van internet hooligan naar echte hooligan.. dank je wel RET |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Machtig mooi die Dirk. Kan alleen bij Feyenoord! |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
Dirk is vele malen fanatieker dan een uitvakje psvers!! geef die man een megafoon. ja jumper, ik weet dat je tegen bent, maar deze man moet met zijn megafoon die liederen in gaan zetten. en dan volgen wij! eens? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Leuk voor hem dat hij zo'n geweldige dag had. Misschien maar eens een tijdje inzetten als mascotte? |
|
|
|
|
zz
|
|
|
prachtig voor die man geweldig gedaan RET |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zag het maandag bij Rijnmond, fantastisch! |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Dan maar geen kampioen, wij zijn Feyenoord. Dit blijft toch mooi. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
voor zulke mensen zou er vanuit Feyenoord een soort ereterras moeten komen. mensen die normaal de kans niet hebben of mogelijkheid, een wedstrijdje kuip. een soort ophaal taxi rollator combi regeling. en dan bijvoorbeeld iedere week 5 ouwetjes uitnodigen. en leuk filmpje ervan voor op feyenoord tv. heb het filmpje nu al 5 keer gezien. maar blijf het geweldig vinden. me pa was nog niet geboren en toen was deze held al rood wit!! mooi man |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat zijn de echte!!! Eigenlijk niet kunnen maar er toch gewoon zijn!! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2011 - 20:57 schreef obiku010 het volgende:voor zulke mensen zou er vanuit Feyenoord een soort ereterras moeten komen. mensen die normaal de kans niet hebben of mogelijkheid, een wedstrijdje kuip. een soort ophaal taxi rollator combi regeling. en dan bijvoorbeeld iedere week 5 ouwetjes uitnodigen. en leuk filmpje ervan voor op feyenoord tv. heb het filmpje nu al 5 keer gezien. maar blijf het geweldig vinden. me pa was nog niet geboren en toen was deze held al rood wit!! mooi man Helemaal mee eens, allemaal 500€ laten betalen voor seizlenskaart. Hebben ze toch niet door, cashen en die contracten verlengen.
;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
vroeger zat Dirk vaak in de snackbar aan de groenezoom,daar zie ik hem nooit meer. Hartstikke leuk voor die man.Spelers vab Feyenoord zo gelukkig kan je iemand maken met strijd en passie..................... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
http://www.feyenoordleven.nl/?p=6027
ongeloofelijk!! wat een geweldenaar. ik hoop dirk dat je deze topic leest. want we zijn vanaf zondag niet alleen Feyenoorders maar denk ik ook d2 liefhebbers!! dirk en dirk!! helden van rood wit!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Van wat ik gehoord heb doet Feyenoord echt heel erg zijn best om in dit soort gevallen die mensen een onvergetelijke dag te bezorgen. De vader van een maat van me heeft vlak voor zijn dood een rondleiding door de kuip gekregen. Hij had de dag van zijn leven vertelde hij me. Ze doen dus ook nog wel eens dingen goed bij ons cluppie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar niet alles komt in t nieuws. Alleen t negatieve. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik vind het in de breedte ontwikkelen van de spelers ook een prima initiatief, heb altijd al gevonden dat Feyenoord dat moest gaan doen. |
|
|
|