BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff bij Ajax, samenwerking met Barcelona een optie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Ariu,

Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd??? Wat heeft je vraag waarmee te maken??? Het antwoord zal prima op google te vinden zijn, maar de vraag dus ook, wat wil je nu bewijzen??
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 21:46   quote  deeplink  
En inderdaad ik ben Barca aan het kijken..
adriu
 adriu - woensdag 27 april 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 21:45 schreef remco k het volgende:
Ariu,

Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd??? Wat heeft je vraag waarmee te maken??? Het antwoord zal prima op google te vinden zijn, maar de vraag dus ook, wat wil je nu bewijzen??
[/IK DACH EVEN VRAGEN AAN REMKO!! WAND HIJ WEET ALES! BEWIJZEN?? HELEMAAL NIETS!! WAS EEN VRAAG! OF IK GOED BIJ MIJN HOOF BEN?? NOU IK DACH VAN WEL! WAT REAGEER JE RAAR?? WAS MAAR EEN VRAAG REMKO K!?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door adriu --
adriu
 adriu - woensdag 27 april 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:56 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Remco kan het zo opzoeken.. (Als hij het niet weet tenminste, maar dat lijkt me vrij onmogelijk.. Haha!)
Google is je vriend ;)
DENK JE DAT HIJ HET WEET???
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 april 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:21 schreef adriu het volgende:

[..]

Weet ik het.. Boeit me ook vrij weinig..
adriu
 adriu - woensdag 27 april 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:22 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Weet ik het.. Boeit me ook vrij weinig..
OK! DUS NIET!
joduh
 joduh - woensdag 27 april 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:21 schreef adriu het volgende:

[..]

joh adriu man?wat wil je nou bereiken man???ga ff iets leuks doen ofzo man,of ga in ieder geval iets nuttigs doen man.........
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 april 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:24 schreef adriu het volgende:

[..]

OK! DUS NIET!
Hoezo niet?
Hou nou maar gewoon op, want het is heel irritant.. En zet 'es een keer die Caps Lock uit!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 april 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:24 schreef joduh het volgende:

[..]

joh adriu man?wat wil je nou bereiken man???ga ff iets leuks doen ofzo man,of ga in ieder geval iets nuttigs doen man.........
Eens!
adriu
 adriu - woensdag 27 april 2011 - 22:28   quote  deeplink  
EN DAT NOEM ZICH AJAX FAN!
joduh
 joduh - woensdag 27 april 2011 - 22:29   quote  deeplink  
je wordt vervelend man!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 april 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:28 schreef adriu het volgende:
EN DAT NOEM ZICH AJAX FAN!
En men is een Ajax fan als men weet wanneer Cruijff zijn been heeft gebroken en welk been dat was?
Jij bent echt heel erg dom..
En dat zeg ik serieus van bijna niemand!
En zet die fucking Caps Lock is uit!
OF MOET IK OOK ZO TEGEN JOU GAAN PRATEN?!?!?!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 27 april 2011 - 23:32   quote  deeplink  
En niemand heeft het meer over onze Pietje in AJAX 1 ;-)
JOOD
 JOOD - donderdag 28 april 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax zal altijd de minste spelers van de twee ploegen hebben, nee sorry, zie er echt 0,0 voordeel in..
Haha remco goedemiddag!

Net of dit ooit anders zal zijn de komende jaren...
Dit lijkt me juist wel een serieuze optie om te groeien. En we blijven toch altij ajax! Niet dat we dalijk een blauw-rood shirt hebben ofzo.

Ik kan me uitstekend vinden in de ideeen van einhovense ajaxfan en dit is niet voor de eerste keer :)
remco k
 remco k - donderdag 28 april 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 00:31 schreef JOOD het volgende:

[..]

Haha remco goedemiddag!

Net of dit ooit anders zal zijn de komende jaren...
Dit lijkt me juist wel een serieuze optie om te groeien. En we blijven toch altij ajax! Niet dat we dalijk een blauw-rood shirt hebben ofzo.

Ik kan me uitstekend vinden in de ideeen van einhovense ajaxfan en dit is niet voor de eerste keer :)
Suarez was beter dan Pedro, Eriksen is beter dan Tiaggo, Sulejmani is beter dan Jeffren, Stekelenburg is beter dan Pinto en gelijkwaardig aan Valdes, Vertongen is beter dan Milito..

Ajax heeft dus wel degelijk betere spelers die in de selectie van Barcelona niet zouden misstaan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door remco k --
roeliskoel
 roeliskoel - donderdag 28 april 2011 - 10:24   quote  deeplink  
Barca mag spelers van Ajax huren, maar niet andersom. We zijn geen cluppie, maar een club..
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 april 2011 - 11:04   quote  deeplink  
laten we wel zijn, tis gewoon ook bij Barca afhankelijk van paar uitschieters als Xavi Iniesta Messi.. voordeel bij hun is dat je een team een paar jaar hebt, bij ajax kan dat helaas niet meer.. maar als een paar spelers hadden kunnen behouden zoals Chivu, Maxwell, Zlatan, Sneijder, vdvaart Pietje etc etc.. dan had je nu nog gewoon mee gedaan om de CL.

maar goed ontopic, ik hoop dat Ajax gaat samen werken met Barca.. waar is Bojan trouwens bij Barca gebleven ?
remco k
 remco k - donderdag 28 april 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 11:04 schreef nummer10 het volgende:
laten we wel zijn, tis gewoon ook bij Barca afhankelijk van paar uitschieters als Xavi Iniesta Messi.. voordeel bij hun is dat je een team een paar jaar hebt, bij ajax kan dat helaas niet meer.. maar als een paar spelers hadden kunnen behouden zoals Chivu, Maxwell, Zlatan, Sneijder, vdvaart Pietje etc etc.. dan had je nu nog gewoon mee gedaan om de CL.

maar goed ontopic, ik hoop dat Ajax gaat samen werken met Barca.. waar is Bojan trouwens bij Barca gebleven ?
Nu terug aan het komen van een lichte blessure, maar speelt vrijwel iedere wedstrijd als invaller als hij fit is...
JOOD
 JOOD - donderdag 28 april 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 09:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Suarez was beter dan Pedro, Eriksen is beter dan Tiaggo, Sulejmani is beter dan Jeffren, Stekelenburg is beter dan Pinto en gelijkwaardig aan Valdes, Vertongen is beter dan Milito..

Ajax heeft dus wel degelijk betere spelers die in de selectie van Barcelona niet zouden misstaan..
Klopt, maar suarez is niet voor niks vertrokken.. En de andere spelers lopen ook het risico dat ze weggekocht worden..
Maar wat is er nou mooier dan hofleverancier te zijn van het beste team ter wereld?
Als spelers slagen bij ajax, blijven ze nog 1 jaartje (net als nu) en dan is de kans groot dat ze bij barca! aan de bak kunnen..

Dat motiveert zelfs bijna-wereld spelers die constant een goed niveau halen, maar niet weggekocht worden..
Ajax wordt er beter van hoor, zeker als ze ook nog zoveel jeugd opstellen..
remco k
 remco k - donderdag 28 april 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 12:18 schreef JOOD het volgende:

[..]

Maar wat is er nou mooier dan hofleverancier te zijn van het beste team ter wereld?
..
Zelf weer een van de beste clubs in de wereld zijn misschien..
JOOD
 JOOD - donderdag 28 april 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 14:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelf weer een van de beste clubs in de wereld zijn misschien..
Klopt! Maar das niet realistisch toch? Het lijkt me in ieder geval een mooie stap vooruit.
kwakman
 kwakman - donderdag 28 april 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Als Barcelona dan maar niet dezelfde kant op gaat als Haarlem en Almere City...kwak
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 29 april 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Ik moet er niet aan denken dat Ajax zich gaat vereenzelvigen noch verbinden met die schwalbe-artiesten uit Catalunia. Mjah, je moet iets als tikkie takka voetbal geen drol oplevert. Zum kotzen... net als het anti-voetbal van Real overigens.

http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/1193040487639/1330054873516/noticia/Noticia/Television_images_show_that_Pepe_did_not_touch_Alves__leg.htm
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 april 2011 - 11:48   quote  deeplink  
weer een klap van de molen gehad ikke tikkie ? is toch ook de manier van inkomen of niet ? en laten we wel zijn dat tikkie takka voetbal leverd wel degelijk wat op.. 1ste in Spanje.. en 1/2 finale CL, Finale al eigenlijk.. ze laten overgens ook niet die Vieze Marcelo zien die opzettelijk nog ff op het Been van Pedro gaat staan.. of adebayor die er 2 neer slaat. Barca is gewoon de beste club ter wereld.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 29 april 2011 - 11:51   quote  deeplink  
Barca is inderdaad het best voetballende team ter wereld, maar wat ze afgelopen woensdag lieten zien was diep Barca-onwaardig. Een schwalbe is een schwalbe, óók wanneer tentoongesteld door Barca!
Ride
 Ride - vrijdag 29 april 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 17:12 schreef joduh het volgende:
willen jullie nou als AJAX bekend staan????????of als barcelona B of barcelona2?????? ik zeg niet doen man......
Barça staat toch bekend als AjaxII ?
remco k
 remco k - vrijdag 29 april 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 11:51 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Barca is inderdaad het best voetballende team ter wereld, maar wat ze afgelopen woensdag lieten zien was diep Barca-onwaardig. Een schwalbe is een schwalbe, óók wanneer tentoongesteld door Barca!
Klopt inderdaad, maar je laat de swalbes van Real wel onbesproken...
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 29 april 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Nee hoor, Remco.

quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 11:35 schreef Ikke_tikkie het volgende:
net als het anti-voetbal van Real overigens.
remco k
 remco k - vrijdag 29 april 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 13:59 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Nee hoor, Remco.

[..]

wel in heel wat minder woorden...
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 april 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 14:20 schreef uitnoord het volgende:
nu Cruijff het Ajax jasje aan gaat trekken, ligt de samenwerking met Barcelona voor de deur, gezien de uefa al regels in de maak heeft waarmee gehoopt word dat clubs uit torenhoge rode cijfers blijven, zal Barcelona graag een topclub aan zich zelf willen binden waar overtallige spelers kunnen spelen, zo zal Barcelona ook in de toekomst voordeliger de spelers van Ajax onder zijn hoede kunnen nemen en omgekeerd voor Ajax er een mogelijkheid zijn toch spelers met naam op de Nederlandse velden te kunnen laten spelen.
zijn er meer mensen die dit met mij delen?
Neen! Ten eerste hoeft Ajax geen satelietclub te worden van welke club dan ook. Ten tweede wordt je er op de lange termijn nooit beter van. Ik las van forumlid Rikkert dat nje dan bijvoorbeeld Bojan kan huren. En dan? Die speelt een jaar bij ons en gaat dan weer terug en je kan weer op zoek naar een nieuwe speler. Je kan op zo'n manier een elftal bouwen. Dat is nu al moeilijk genoeg want elke goede speler wordt verkocht dus als je dan ook nog eens spelers gaat huren dan wordt het in mijn ogen helemaal niks.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 29 april 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 15:14 schreef remco k het volgende:

[..]

wel in heel wat minder woorden...
Omdat ik aan Real sowieso niet teveel woorden vuil wil maken. :-)
thomASS
 thomASS - vrijdag 29 april 2011 - 15:24   quote  deeplink  
Onzin! Als je max 1 a 2 talenten huurt zal je er alleen maar profijt van hebben.
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 april 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 15:24 schreef thomASS het volgende:
Onzin! Als je max 1 a 2 talenten huurt zal je er alleen maar profijt van hebben.
Tuurlijk niet. Je houdt op deze manier je eigen jeugd tegen. Het jaar erop moet je opnieuw op zoek. Je maakt spelers alleen maar beter voor de club waarvan ze zijn en leveren ook nog eens niks op.
Jij gaat er voor het gemakt even van uit dat die talenten er meteen staan maar dat is natuurlijk een fabeltje. Ze zullen eerst moeten wennen.
JOOD
 JOOD - vrijdag 29 april 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 15:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Je houdt op deze manier je eigen jeugd tegen. Het jaar erop moet je opnieuw op zoek. Je maakt spelers alleen maar beter voor de club waarvan ze zijn en leveren ook nog eens niks op.
Jij gaat er voor het gemakt even van uit dat die talenten er meteen staan maar dat is natuurlijk een fabeltje. Ze zullen eerst moeten wennen.
Ben ik het niet mee eens, wie zou je op dit moment dan in de spits willen zetten?

Als je een speler huurt en we nemen even je voorbeeld van Bojan, dan speelt Bojan het hele jaar (met goede sprestaties in de spits). En daarlangs kan bijvoorbeeld een Castillion een heel seizoen zonder druk in het eerste elftal spelen en ervaring opdoen + invallen of basis als er weinig druk op staat.

Hetzelfde geld voor alle talenten op iedere positie op dit moment. Ze moeten er meteen staan! Dat is bijna niet te doen voor jongens van 18... Als ze een jaartje kunnen rijpen dan zijn ze al veel verder.

(dus das al een tweede goede reden voor een samenwerking) ;)
remco k
 remco k - vrijdag 29 april 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 15:24 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Omdat ik aan Real sowieso niet teveel woorden vuil wil maken. :-)
Ok...
remco k
 remco k - vrijdag 29 april 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 15:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, wie zou je op dit moment dan in de spits willen zetten?

Als je een speler huurt en we nemen even je voorbeeld van Bojan, dan speelt Bojan het hele jaar (met goede sprestaties in de spits). En daarlangs kan bijvoorbeeld een Castillion een heel seizoen zonder druk in het eerste elftal spelen en ervaring opdoen + invallen of basis als er weinig druk op staat.

Hetzelfde geld voor alle talenten op iedere positie op dit moment. Ze moeten er meteen staan! Dat is bijna niet te doen voor jongens van 18... Als ze een jaartje kunnen rijpen dan zijn ze al veel verder.

Je kan wel een voorbeeld geven als Bojan, maar die jongen is helemaal niet te huur, en van de spelers buiten de eerste 18 momenteel van Barcelona, hoef ik geen spelers in ons eerste elftal te zien hoor...
joduh
 joduh - vrijdag 29 april 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 15:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ok...
whahahah das een goeie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 april 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 15:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dus gehuurde talenten gaan voor je eigen talenten want zo leg jij het uit. Toen Zlaten bij Ajax kwam duurde het bijna anderhalf seizoen voor dat hij er echt stond. Maxwell heeft ook twee jaar moeten rijpen en jij wil nu gaan verwachten dan jochies van 17,18,19 er wel meteen staan. Dat kan je gaan vergeten. Als je spelers huurt, liever niet, maar haal wat oudere spelers die de klappen van de zweep kennen. Wij zijn toch geen opleidingsinstituut voor Barcelona. Zij horen bij ons de spelers voor veel geld weg te halen!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff bij Ajax, samenwerking met Barcelona een optie?

0.0085949