BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 100.000 posts - Avatar voor de regelmatige posters!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  WAAR BLIJVEN DIE AVATARS
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 27 april 2011 - 15:21   quote  deeplink  
De 100.000 posts zijn gehaald!

(eigenlijk nog niet helemaal, want de verwijderde posts worden er niet vanaf geteld, maar dat laten we even zitten).

Daarom mogen de regelmatige posters op het Ajax forum een avatar uitkiezen.

Stuur mij via een prive bericht de url van de avatar die je wilt hebben. De 'actie' voor het aanmelden van je avatar geldt t/m vrijdag zodat ik in het weekend de avatars kan verwerken (deze moeten in meerdere formaten verwerkt worden).

Hou er wel rekening mee dat de avatars niet onbehoorlijk, kwetsend, te extreem of anderzins (mogelijk) provocerend mogen zijn.

-UPDATE-

Voor iedereen die weet hoe ze een foto kunnen bewerken/verkleinen, het zou me enorm helpen om de avatar in de volgende 2 formaten te leveren:

grote: 112x112 pixels
kleine: 64x64 pixels

Het mag ook kleiner zijn, dus bijvoorbeeld de grote avatar mag ook 112x100 zijn of 100x112.
Als je de afbeeldingen zelf (correct) aanlevert mag je ook voor de grote en kleine een verschillende avatar aanlever.

Doorsturen kan per e-mail naar:

splendense_email.gif

vergeet niet je nickname te vermelden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door Boudewijn --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 april 2011 - 15:57   quote  deeplink  
Heb mijne al verstuurd ;)
Ride
 Ride - woensdag 27 april 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Yeehaa

lache dit...
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 april 2011 - 16:13   quote  deeplink  
Ik vraag me af wie er in de categorie 'Regelmatige posters' vallen..
Hij noemt geen namen, dus is het afwachten..
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - woensdag 27 april 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 16:13 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik vraag me af wie er in de categorie 'Regelmatige posters' vallen..
Hij noemt geen namen, dus is het afwachten..
ik hoop dat een uurtje per dag ander half uur iets meer genoeg is
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 april 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 16:14 schreef Ajax-pwnt het volgende:

[..]

ik hoop dat een uurtje per dag ander half uur iets meer genoeg is
Maar jij bent ook 'nieuw'..
En dan bedoel ik niet dat je weinig post, maar je bent er nog niet zo lang hier.
Ik zit hier bijv. al 2 jaar, net zoals Remco, Alibabba, Pietje (Hoewel hij er al eentje heeft) en Alibabba.
Ik weet niet wat hij meetelt als 'Regelmatige poster'
Dus je kan het proberen..
Maar hoop wel datie nog ff erbij zegt, om wie het gaat..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 27 april 2011 - 17:34   quote  deeplink  
Boudewijn, bedankt voor deze kans die je ons biedt ;-) Eigenlijk heb ik een vraag. Is er een bepaalde afmeting voor het plaatje of kan je alles insturen?

Zo gauw ik antwoord heb ga ik de hele aankomende nacht zoeken om het mooiste plaatje onder mijn naam te krijgen. Ik wil natuurlijk wel graag gebruik maken van deze actie. Ik ben en blijf een Nederlander. Alles wat gratis is moet je omarmen ;-)
joduh
 joduh - woensdag 27 april 2011 - 17:41   quote  deeplink  
ik ben ook gratis amsterdammer!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 27 april 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 17:41 schreef joduh het volgende:
ik ben ook gratis amsterdammer!!!!!
mmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker idee ;-) Wanneer kan ik je komen afhalen. Kan je vervolgens de klusjes in mijn tuin en huis uitvoeren. Laat ik de afwas die ik eigenlijk nu moet doen ook staan kan je die dan ook gelijk even doen. Jij wordt dan mijn huisslaaf (en nee mensen niet op sexgebied). Ik laat hem helemaal kapot werken. En over een week plaats ik een advertentie op marktplaats waarin ik hem aanbied. Verdien ik er nog geld aan ook ;-)
joduh
 joduh - woensdag 27 april 2011 - 17:46   quote  deeplink  
ahahahaaaaaaaaa jij ben een echte hollander man.........maar durf jij mij met je vrouwtje alleen te laten dan?????????????????
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 27 april 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 17:46 schreef joduh het volgende:
ahahahaaaaaaaaa jij ben een echte hollander man.........maar durf jij mij met je vrouwtje alleen te laten dan?????????????????
Ja natuurlijk, want in de nachten sluit ik je op in een kooi van 1 bij 1 die ik gratis heb opgehaald via een advertentie op marktplaats. Dus daar maak ik me geen zorgen over. Verder een touw om je nek die net niet reikt tot mijn vrouw, mocht je ontsnappen uit de kooi. Maar overdag ben je mijn werkslaaf en aangezien mijn vrouw ook werkt ga ik je helemaal misbruiken om dan vervolgens zelf met de eer te strijken ;-)

Wanneer kan ik je komen ophalen?????
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 april 2011 - 19:22   quote  deeplink  
GEFELICITEERD GUYS!!!!!!!

BAM!!! Op naar de 200.000 posts en dan een geluidje bij ons naam..... 8P

Joduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 april 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Plaatje verzonden btw, en nu bierrrrr!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Complimentje voor Boudewijn, krijgt veel commentaar (ook van mij) maar is hier wel netjes en snel bij..
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 27 april 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 15:21 schreef Boudewijn het volgende:
De 100.000 posts zijn gehaald!

(eigenlijk nog niet helemaal, want de verwijderde posts worden er niet vanaf geteld, maar dat laten we even zitten).

Daarom mogen de regelmatige posters op het Ajax forum een avatar uitkiezen.

Stuur mij via een prive bericht de url van de avatar die je wilt hebben. De 'actie' voor het aanmelden van je avatar geldt t/m vrijdag zodat ik in het weekend de avatars kan verwerken (deze moeten in meerdere formaten verwerkt worden).

Hou er wel rekening mee dat de avatars niet onbehoorlijk, kwetsend, te extreem of anderzins (mogelijk) provocerend mogen zijn.
ik ook dus!
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
1 post in de week, en je bent Feyenoorder....
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 april 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Hoe weten jullie dit allemaal??
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:22 schreef Ajax we love you het volgende:
Hoe weten jullie dit allemaal??
Wat?
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 april 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Dat je zoveel post moet plaatsen voor een avatar
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 april 2011 - 20:59   quote  deeplink  
Een aantal Feyenoorders hebben er 1, wij wilden ook, en toen vertelde Boudewijn: EERST DIE 100.000! GNA GNA GNA! En die hebben we dus eindelijk gehaald ;)
Ride
 Ride - woensdag 27 april 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:50 schreef remco k het volgende:
1 post in de week, en je bent Feyenoorder....
Eens,

Hahahaha, het lef
Eide
 Eide - donderdag 28 april 2011 - 00:00   quote  deeplink  
Hopen dat ik ook in die categorie val, verzoekje is in ieder geval de deur uit :)
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 april 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 16:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar jij bent ook 'nieuw'..
En dan bedoel ik niet dat je weinig post, maar je bent er nog niet zo lang hier.
Ik zit hier bijv. al 2 jaar, net zoals Remco, Alibabba, Pietje (Hoewel hij er al eentje heeft) en Alibabba.
Ik weet niet wat hij meetelt als 'Regelmatige poster'
Dus je kan het proberen..
Maar hoop wel datie nog ff erbij zegt, om wie het gaat..
Geen harde limiet ofzo, maar als je gemmiddeld om de dag hebt gepost de laatste maanden zit je goed
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 april 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 17:34 schreef amsterdammer113 het volgende:
Boudewijn, bedankt voor deze kans die je ons biedt ;-) Eigenlijk heb ik een vraag. Is er een bepaalde afmeting voor het plaatje of kan je alles insturen?

Zo gauw ik antwoord heb ga ik de hele aankomende nacht zoeken om het mooiste plaatje onder mijn naam te krijgen. Ik wil natuurlijk wel graag gebruik maken van deze actie. Ik ben en blijf een Nederlander. Alles wat gratis is moet je omarmen ;-)
Afmetingen moeten een beetje vierkant zijn, ze worden door mij toch verkleind. En als je het helemaal zelf wilt bepalen en precies vullen moet je de afmetingen van mijn avatar bij deze post pakken en de kleinere afbeelding van de post die ik hierna zal plaatsen. Zit op m'n ipad en die heeft een klote browser dus weet niet zogauw hoe ik de exacte pixel maten kan plakken. Zal ik later vannacht wel doen.

Mijn volgrnde post is dus de avatar met de kleinere afmetingen
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 april 2011 - 00:16   quote  deeplink  
Afmetingen kleinere avatar zie links
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 april 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:57 schreef Ajax we love you het volgende:
Dat je zoveel post moet plaatsen voor een avatar
Ik hou niet van avatars maar iedereen zeurt erover!

Men zeurt ook voor signatures, die regels tekst die op veel andere forums standaard onder elke post komen te staan maar die zullen er echt nooit komen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 april 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 00:19 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik hou niet van avatars maar iedereen zeurt erover!

Men zeurt ook voor signatures, die regels tekst die op veel andere forums standaard onder elke post komen te staan maar die zullen er echt nooit komen...
Maar had jij nou een goed forum en de rest is treop? Of andersom?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 april 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 00:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Geen harde limiet ofzo, maar als je gemmiddeld om de dag hebt gepost de laatste maanden zit je goed
Ok, dus dat lijken er me best aardig wat..
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 april 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:37 schreef remco k het volgende:
Complimentje voor Boudewijn, krijgt veel commentaar (ook van mij) maar is hier wel netjes en snel bij..
Snel bij... Wacht eerst maar eens voordat iedereen z'n avatar heeft want heb het heel vaak erg druk met diverse projecten maar hoop dat ik dit weekend voor iedereen het in orde kan brengen.
Het zou me enorm schelen als je zelf weet hoe je je gewenste avatar in de juiste 2 afmetingen kunt verkleinen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 april 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 00:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Snel bij... Wacht eerst maar eens voordat iedereen z'n avatar heeft want heb het heel vaak erg druk met diverse projecten maar hoop dat ik dit weekend voor iedereen het in orde kan brengen.
Het zou me enorm schelen als je zelf weet hoe je je gewenste avatar in de juiste 2 afmetingen kunt verkleinen...
Maakt niet uit ;)
Ben toch nog een weekje op vakantie..
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 april 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 00:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar had jij nou een goed forum en de rest is treop? Of andersom?
Uiteraard vind ik m'n eigen forum het beste, iig is het by far de snelste qua ophalen uit de database en genereren van de uiteindelijke pagina.
Maar die irritante meerdere-regels lange signatures zijn wat mij betreft gewoon onzinnige, spammende troep wat veel teveel afleid van de echte content. Je hebt er daarnaast geen fuck aan...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 april 2011 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 00:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Uiteraard vind ik m'n eigen forum het beste, iig is het by far de snelste qua ophalen uit de database en genereren van de uiteindelijke pagina.
Maar die irritante meerdere-regels lange signatures zijn wat mij betreft gewoon onzinnige, spammende troep wat veel teveel afleid van de echte content. Je hebt er daarnaast geen fuck aan...
Die signatures boeien me ook niet..
Een avatar is wel leuk ;)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 28 april 2011 - 06:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 00:15 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Afmetingen moeten een beetje vierkant zijn, ze worden door mij toch verkleind. En als je het helemaal zelf wilt bepalen en precies vullen moet je de afmetingen van mijn avatar bij deze post pakken en de kleinere afbeelding van de post die ik hierna zal plaatsen. Zit op m'n ipad en die heeft een klote browser dus weet niet zogauw hoe ik de exacte pixel maten kan plakken. Zal ik later vannacht wel doen.

Mijn volgrnde post is dus de avatar met de kleinere afmetingen
Hallo Boudewijn. Ik heb de avatar die ik wil al op mijn computer staan in de juiste afmeting van het plaatje dat naast het bericht stond wat je richting mij had getypt. Kan ik die ook via een privebericht leveren of moet je echt de URL hebben, want dan moet ik even zoeken waar ik dat plaatje ook al weer had gevonden.

Alvast bedankt voor de reactie.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 28 april 2011 - 06:29   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - donderdag 28 april 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 00:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Met de reactie bedoelde dat je op tijd gehoor gaf en de foto's wil hebben, geef ik je een keer een compliment is het weer niet goed...........:-)
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 april 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Voor iedereen die weet hoe ze een foto kunnen bewerken/verkleinen, het zou me enorm helpen om de avatar in de volgende formaten te leveren:

grote: 112x112 pixels
kleine: 64x64 pixels

Het mag ook kleiner zijn, dus bijvoorbeeld de grote avatar mag ook 112x100 zijn of 100x112.
Als je de afbeeldingen zelf (correct) aanlevert mag je ook voor de grote en kleine een verschillende avatar aanlever.

Doorsturen kan per e-mail naar:

splendense_email.gif

vergeet niet je nickname te vermelden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door Boudewijn --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 28 april 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 00:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

mee eens. +2
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 29 april 2011 - 01:28   quote  deeplink  
Zo de Avatars zijn aangevraagd via het opgegeven emailadres. Aankomend weekend zal ik niet aanwezig zijn, dus aankomende maandag ga ik me laten verrassen. Fijn weekend jongens, met hopelijk een goed resultaat in Heerenveen. Ik hou mijn hart in ieder geval vast. Want we kunnen ook zo maar weer van een koude kermis thuiskomen.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 29 april 2011 - 03:47   quote  deeplink  
joduh en amsterdammer113 zijn per mail gearriveerd en heb ik alvast online geplaatst
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 29 april 2011 - 05:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 03:47 schreef Boudewijn het volgende:
joduh en amsterdammer113 zijn per mail gearriveerd en heb ik alvast online geplaatst
Thanks man. Ziet er geweldig uit. Whahaha nu kijken waar iedereen voor gekozen heeft en welke vragen er gaan komen van mensen, waarom je gekozen hebt voor een bepaalde avatar.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 29 april 2011 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 05:13 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Thanks man. Ziet er geweldig uit. Whahaha nu kijken waar iedereen voor gekozen heeft en welke vragen er gaan komen van mensen, waarom je gekozen hebt voor een bepaalde avatar.
Mijne wordt overduidelijk, alleen zie je hem pas volgende week vrijdag/zaterdag ;)
Ride
 Ride - vrijdag 29 april 2011 - 07:35   quote  deeplink  
Lalalalala

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2011 door Ride --
Ride
 Ride - vrijdag 29 april 2011 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 03:47 schreef Boudewijn het volgende:
Aha...

ik zal eens kijken of ik je kan helpen ;)
Ride
 Ride - vrijdag 29 april 2011 - 07:43   quote  deeplink  
Email verstuurd...
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 29 april 2011 - 07:53   quote  deeplink  
Ik heb het gewoon via PB gedaan??
thomASS
 thomASS - vrijdag 29 april 2011 - 07:56   quote  deeplink  
Waar is mijn avatar :(?
Ride
 Ride - vrijdag 29 april 2011 - 07:58   quote  deeplink  
Als je hem kant en klaar aanlevert via email gaat het beter.
Hoeft hij niet te verwerken en kan hij hem direkt uploaden.
thomASS
 thomASS - vrijdag 29 april 2011 - 08:00   quote  deeplink  
Lees de update nu pas. Oke dat ga ik na school eventjes doen.
adriu
 adriu - vrijdag 29 april 2011 - 09:37   quote  deeplink  
leuk toch!
astra
 astra - vrijdag 29 april 2011 - 18:24   quote  deeplink  
jonge jonge bied zoiets gewoon aan man
maar wil zelf ook wel een Avatar. maar ja post niet zoveel ik kan het wel vergeten..en weet nog niet eens hoe het werkt dat plaatsen maarja die hem wel hebben feli dan maar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 100.000 posts - Avatar voor de regelmatige posters!

0.0108931