|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
die van mij is nog niet verwerkt:( |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote: Ik houd niet van wachten. ik wacht al veel te lang op het de 3e ster. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
die Avatar is die Manderlijk of vrouwelijk??? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Vandaag is een feestdag |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
de doorgemailde avatars zijn verwerkt van: ajaxamsterdam4ever remco k thomASS ajax we love you
De rest komt vanavond/morgen, GSP - Jake Shields begint nu (UFC 129) en daarna slapen! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
nice kheb mn ben and jerry's avatar :P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: nee eigenlijk niet (; |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ga hem niet krijgen vrees ik,ben te stout geweest |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Kom op Boudewijn, gun nemam-tiL ook een mooie avatar! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik heb hem ook nog niet :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bobby Haarms als mijn avatar, geweldig............ |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heb gewoon hasj genomen als avatar ;P |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
wilde ik net de rest van de avatars toevoegen krijg ik de melding dat Osama bin Laden is gedood!, dat wordt hem deze nacht dus nog ff niet... sorry! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote: Headliner-beheerder ;) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Dat ken ook ja... ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Gewoon topnieuws!!!!!!!!
Maar wel ff met die plaatjes aan de gang hoor deze week ;)
osama///loser |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 11:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Gewoon topnieuws!!!!!!!! Maar wel ff met die plaatjes aan de gang hoor deze week ;) osama///loser Haha hij had wel een LUXE zomerVILLA als vakantie huisje;)
Osama/////held xD |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah is osama belangrijker???????????????????????????????die vent is dood man!!!!had een hekel aan joden..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1 man is dood en de gehel wereld is van slag.... PPPPPPPPPPPpppppppfffffffffffffff |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Idd.. Heb je het gejuich bij Washington gezien?? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 18:39 schreef remco k het volgende:1 man is dood en de gehel wereld is van slag.... PPPPPPPPPPPpppppppfffffffffffffff Blijf maar lekker bij voetbal topics, want van de rest van de wereld heb je geen kaas van gegeten. De wereld is niet van slag van de dood van Osama Pisv Feyenoordladen. Het islamtische cultfiguur is dood, dat is toch wel nieuws. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 21:33 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij bepaal ik prima zelf waar ik over praat. Misschien eens in de spiegel kijken sukkel, als je Osama bin laden met PSV en Feyenoord in 1 naam noemt. Denk dat jij je vies vergist in mijn algemene kennis over wat er wel en niet speelt op deze planeet... Misschien dus je domme oordeel voor je houden als je niet weet hoe een ander in elkaar zit. Osama bin laden is verantwoordelijk voor bijna 4.000 amerikaanse doden bij de aanslag op de twintowers, In afghanistan zijn sinds de inval van Amerika al meer dan 20.000 onschuldige slachtoffers gevallen... Denk daar maar eens over na.. En dat alleen in Afghanistan.. ???? Wat snap ik hier niet aan, volgens mij vond jij het geen wereldnieuws?? JIj was verbaasd dat de hele wereld in rep en roer was???? NIet ik. Dat ik Pisv En Feyenoord erbij haal ies om er nog een beetje voetbal kleur aan te geven... Kijk even lekker in je eigen speigel als je dat kan. Daarbij hoe kom je erbij dat ik ergens over oordeel? Ik vind het de grootste eikel die er rondliep. Het heeft alleen niets met voetbal te maken |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 21:41 schreef joduh het volgende:en dit bedoel ik nou man.......en nu mag je me een remco vriendje noemen oid....interesseert megeen hol man maar waar slaat zo.n post dan weer op man.....je lijkt wel een klein kind wat om aandacht schreeuwt man???????en als je geen positieve aandacht krijg dan probeer je maar om negatieve aandacht te krijgen man......als je maar aandacht krijgt.........in een woord:SUKKEL!!! ??? Heb ik iets gemist?? Komt dit door de hoeveelheid alcohol in mijn lichaam zit, of door de hoeveelheid die in jouw lichaam zit???? LA jullie het maar snappen, ben ik blij, maar ik vind Bin LAden een eikel en van mij mocht hij dood.., maar als iemand dan zegt, pffffff hele wereld is in repo en roer, komt dat niet echt over alsof hem dat interesseerde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 22:40 schreef Ajax we love you het volgende:[..] ???? Wat snap ik hier niet aan, volgens mij vond jij het geen wereldnieuws?? JIj was verbaasd dat de hele wereld in rep en roer was???? NIet ik. Dat ik Pisv En Feyenoord erbij haal ies om er nog een beetje voetbal kleur aan te geven... Kijk even lekker in je eigen speigel als je dat kan. Daarbij hoe kom je erbij dat ik ergens over oordeel? Ik vind het de grootste eikel die er rondliep. Het heeft alleen niets met voetbal te maken Je oordeelt over mij, je roept dat van het wereldnieuws geen kaas gegeten hebt, en oordeelt dus over mij..
Overigens heb ik helemaal niet gezegd dat ik verbaasd ben dat de wereld in rep en roer is..Zoals wel vaker leg je woorden in mijn mond, het zou fijn zijn als je daar eens mee op zou houden.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 22:46 schreef remco k het volgende:[..] Je oordeelt over mij, je roept dat van het wereldnieuws geen kaas gegeten hebt, en oordeelt dus over mij.. Overigens heb ik helemaal niet gezegd dat ik verbaasd ben dat de wereld in rep en roer is..Zoals wel vaker leg je woorden in mijn mond, het zou fijn zijn als je daar eens mee op zou houden.. JA dat doe ik idd wel vaker, omdat het zo bij mij overkomt. Dat heb je met dit soort dingen, maar waarom zeg je dat dan in je forum?? je zegt duidelijk ppppppffffff en dat komt niet echt over alsof het je wat kan schelen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 22:50 schreef Ajax we love you het volgende:[..] JA dat doe ik idd wel vaker, omdat het zo bij mij overkomt. Dat heb je met dit soort dingen, maar waarom zeg je dat dan in je forum?? je zegt duidelijk ppppppffffff en dat komt niet echt over alsof het je wat kan schelen? Je kan dat ook anders opvatten hoor..
Osama bin Laden heeft in Amerika iets minder dan 4.000 onschuldige slachtoffers gemaakt, maar Amerika heeft in Afghanistan zo'n 20.000 onschuldige slachtoffers gemaakt in de afgelopen 9 jaar.
Ik vind het dus raar dat men enkel door de media vind dat dit heel goed nieuws is, en men kiest zonder na te denken de kant van Amerika.
Overigens vind ik het een hele goede zaak dat Bin Laden "gepakt" is. Maar men stapt over de gehel wereld wel erg makkelijk over het feit heen dat er meer slachtoffers zijn gevallen dan enkel in Amerika..
Ik ben tegen terrorisme in welke vorm dan ook.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hoop dat ik hem morgen eindeljk heb.. :O |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoop het ook voor je.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2011 - 23:00 schreef remco k het volgende:[..] Je kan dat ook anders opvatten hoor.. Osama bin Laden heeft in Amerika iets minder dan 4.000 onschuldige slachtoffers gemaakt, maar Amerika heeft in Afghanistan zo'n 20.000 onschuldige slachtoffers gemaakt in de afgelopen 9 jaar. Ik vind het dus raar dat men enkel door de media vind dat dit heel goed nieuws is, en men kiest zonder na te denken de kant van Amerika. Overigens vind ik het een hele goede zaak dat Bin Laden "gepakt" is. Maar men stapt over de gehel wereld wel erg makkelijk over het feit heen dat er meer slachtoffers zijn gevallen dan enkel in Amerika.. Ik ben tegen terrorisme in welke vorm dan ook.. OK, ja daar ben ik het helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Volgens mij heb ik van iedereen die zich heeft aangemeld nu de avatar toegevoegd:
Ajax-pwnt alibabba ALTIJD PRIJS IN DE K baco74 Eide Hasjkoph nemam-til Ride sportdwaas ThreeStars |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Wel gaaf allemaal dat het ons gelukt is om dit te realiseren.
Werelds |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Die avatar van je is ook werelds... CRUIJFF/////HELD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, en uiteindelijk ook best wel snel hoor, een jaar geleden stonden we op nog maar 35.000 posts ofzo.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Toch vraag ik me af wat iedereen heeft doen besluiten om voor een bepaalde avatar te kiezen. Ik persoonlijk heb bij de grote avatar gekozen voor Taz. Ben helemaal gek van dit beest. Prachtig gewoon!! Bij de kleine heb ik gekozen voor het oude Ajax-loge in combinatie met de jodenster. Vond ik gewoon een mooie afbeelding. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:53 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Toch vraag ik me af wat iedereen heeft doen besluiten om voor een bepaalde avatar te kiezen. Ik persoonlijk heb bij de grote avatar gekozen voor Taz. Ben helemaal gek van dit beest. Prachtig gewoon!! Bij de kleine heb ik gekozen voor het oude Ajax-loge in combinatie met de jodenster. Vond ik gewoon een mooie afbeelding. Als eerste had ik de avatar van Bobby Haarms met Rijkaard uitgekozen, Bobby Haarms is gewoon 1 van de grootsten aller tijden bij ons Ajax..
Later hoorde ik dat je een tweede mocht kiezen, toen heb ik ff een leuk Ajax logo gekozen, daar zit verder niks achter.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
moet ik die van mij ook uitleggen slome???????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ehm..... nee ga jij maar wat extra geld verdienen zodat je 15 mei kan trakteren in Amsterdam. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:59 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ehm..... nee ga jij maar wat extra geld verdienen zodat je 15 mei kan trakteren in Amsterdam. FF kijken of we ergens met z'n allen kunnen afspreken.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: nou het zit zo.......mijn opa komt uit israel...en mijn over over over over over over over grootvader heeft daar in de zon gehangen nl...... en die f is van fuck you alllllllllllllllllllllllllllll |
|
|
|