|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 mei 2011 - 22:59 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ehm..... nee ga jij maar wat extra geld verdienen zodat je 15 mei kan trakteren in Amsterdam. jij wil t echt dom blijven he man/???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat is daar nu weer mis mee.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Geen idee, denk je van wel?
Hahahahahahaha.
Ik ben een Cruijff adept maar dat was al duidelijk.
Voor mij persoonlijk de man die in mijn prille jeugd mijn ogen op Ajax richtte. Die eerste wedstrijd van hem na terugkeer en direkt dat eerste weergaloze doelpunt. Daarna vol nijd naar feyenoord en hun persoonlijk de dubbel schenken en tegelijkertijd een nederlaag tegen Ajax accepteren. Toen van de tribune afdalen om duidelijk te maken hoe Ajax moet voetballen. Die kop van Beenhakker is weergaloos. Daarna Uefa winnen. Met prachtig voetbal.
Barça weer terug op de kaart zetten en de CL winnen met ze...
Johan is onze Ajax Godenzoon optima forma |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wat denk je van het Museumplein. Als Ajax kampioen wordt wil ik die huldiging echt niet missen hoor. En daarna helemaal lam zuipen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tja die van mij is niet zo mooi want ik had niet veel tijd en heb iets zelf geknutseld, maar dat kan je wel zien hahaha. Velen van jullie hebben wel een mooie avatar. Ik heb helaas niet zoveel tijd om dat soort dingen uit te zoeken, maar wilde zeker het oude logo hebben en de 3de ster natuurlijk, anders loop ik straks jaren met 2 sterren terwijl de 3de allang binnen is ;-) |
|
|
|