BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Chelsea Gaat Gigantish bod voor Van der wiel doen?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - woensdag 27 april 2011 - 16:05   quote  deeplink  
Links achterin Gareth Bale en rechts achterin Gregory van der Wiel: Chelsea is bereid de nodige miljoenen over te maken naar Londen en Amsterdam. The Blues zouden één dezer dagen een serieus en fors bod willen plaatsen bij Ajax, om Van der Wiel los te weken. De enige echte concurrent is Bayern München, dat Van der Wiel al een tijdje volgt en weer overtuigd is van zijn kwaliteiten. (Daily Mirror)

Van der Wiel Naar Chelsea???
Zou mooi zijn Die rus wil wel wat neerleggen.
voor dat geld kunnen we Mertens halen of Eventuele vervangen van van der wiel.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 27 april 2011 - 17:51   quote  deeplink  
Ik geloof er geen ene reet van. En dan bedoel ik niet jouw bericht, maar al die onzinberichten over Van der Wiel. Het ene moment zou hij met zijn dikke gat in Munchen zitten, het andere moment zou hij de nieuwe verdediger zijn van Barcelona. Al die geruchten over spelers gaan weer beginnen daar het einde van de competitie nadert. Ben ik blij dat ik in Juni lekker een paar weken op vakantie ga. Ergens waar ik geen krant of internet kan lezen en geen tv kan kijken. Heerlijk man ;-)
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - woensdag 27 april 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 17:51 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik geloof er geen ene reet van. En dan bedoel ik niet jouw bericht, maar al die onzinberichten over Van der Wiel. Het ene moment zou hij met zijn dikke gat in Munchen zitten, het andere moment zou hij de nieuwe verdediger zijn van Barcelona. Al die geruchten over spelers gaan weer beginnen daar het einde van de competitie nadert. Ben ik blij dat ik in Juni lekker een paar weken op vakantie ga. Ergens waar ik geen krant of internet kan lezen en geen tv kan kijken. Heerlijk man ;-)
Ben juist wel benieuwd over het transfernieuws.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 27 april 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:09 schreef Ajax-pwnt het volgende:

[..]

Ben juist wel benieuwd over het transfernieuws.
Ik ben ook wel benieuwd naar echt transfernieuws, alleen niet naar al die kansloze geruchten. 95% van de berichten die op internet verschijnen zijn verzonnen of worden door makelaars of clubs de wereld ingeholpen om de prijs van de spelers op te drijven. Dus zodoende ben ik blij dat ik lekker op vakantie ben. Als ik terugkom begint het seizoen al weer bijna en dan moet er een ploeg staan. We zullen zien.
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 27 april 2011 - 18:54   quote  deeplink  
Wat is gigantisch? Voor 50 miljoen mag ie weg
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 19:25   quote  deeplink  
voor 200 miljoen ook
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 april 2011 - 19:57   quote  deeplink  
Haha, nou van mij mag hij weg voor 15 miljoen. Speelde kut dit seizoen, maargoed is toch wel een goede rechtback. Mertens halen?? niet doen, tenminste niet voor de 10m die Utrecht vraagt. 5 miljoen max voor Mertens. Ik denk dat het nog steeds allemaal onzin is. Ja hij staat op verlanglijstje Bayern en Chealsea! dat klopt, volgens mij zit de zaakwaarnemer hierachter, ook omdat v/d Wiel niet echt op kan schieten met het meerendeel Ajax supporters
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Nou ik las de verschillende forums vandaag eens af over zijn eigen teksten over zijn populairiteit bij de Ajaxfans, en ik heb vrijwel geen negatieve berichten gelezen, vrijwel iedereen vind hem een goede back en hoopt dat ie blijft.

Dat "merendeel" van de supporters klopt dus echt van geen enkele kant..
Rogier
 Rogier - woensdag 27 april 2011 - 20:18   quote  deeplink  
Hij is minder dwingend als vorig jaar, maar dat ligt denk ik ook aan Sulejmani ipv Suarez. In het NL-elftal laat hij het wel zien.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 april 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:15 schreef remco k het volgende:
Nou ik las de verschillende forums vandaag eens af over zijn eigen teksten over zijn populairiteit bij de Ajaxfans, en ik heb vrijwel geen negatieve berichten gelezen, vrijwel iedereen vind hem een goede back en hoopt dat ie blijft.

Dat "merendeel" van de supporters klopt dus echt van geen enkele kant..
Gelukkig Remko, ik vond het ook zo vreemd, want ik vind het ook een goede rechtsback ook al heeft hij het kut gedaan dit jaar. Ik wweet ook niet waar het vandaan komt, maar hij heeft wel dat gevoel. Ik merk wel dat hij vaak wordt uitgefloten in het stadion, niet veel maar wel een beetje. Ik hoop ook dat hij blijft, maar als een club 15m biedt?? dan vrees ik dat Ajax overstag gaat
ajacied
 ajacied - donderdag 28 april 2011 - 11:38   quote  deeplink  
ik heb gelezen dat chelsea een bod doet van 10 miljoen. wordt moeilijk om v d wiel bij on te houden denk ik.
adriu
 adriu - donderdag 28 april 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:18 schreef Rogier het volgende:
Hij is minder dwingend als vorig jaar, maar dat ligt denk ik ook aan Sulejmani ipv Suarez. In het NL-elftal laat hij het wel zien.
hij is minder dwingend? klop is gewoon de opdracht van de BOER!
Rogier
 Rogier - donderdag 28 april 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 11:46 schreef adriu het volgende:

[..]

Echt niet....hij zelf zegt dat het door Suarez/Sulejmani komt. Niet dat het een opdracht van de Boer zou zijn, want De Boer houdt van het Ajax spelletje en in het Ajax spelletje vallen de backs aan. Maken de backs zelfs regelmatig het verschil.

p.s. 10 miljoen voor de jonge rechtsback van het NL elftal is veel te weinig, zeker als het om de EPL gaat. Die betalen waanzinnige bedragen voor spelers die half zo goed zijn, dus trek het maximale er maar uit. Zoniet dan blijft Greg gewoon nog even.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door Rogier --
joey
 joey - donderdag 28 april 2011 - 14:07   quote  deeplink  
10 miljoen vind ik niet giga!? En veel te weinig!
remco k
 remco k - donderdag 28 april 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 11:46 schreef adriu het volgende:

[..]

Het hele seizoen al, dus niet alleen onder de Boer, maar ook onder Jol...

Weet jij wel wat hij bedoeld met "minder dwingend" ??
remco k
 remco k - donderdag 28 april 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 11:38 schreef ajacied het volgende:
ik heb gelezen dat chelsea een bod doet van 10 miljoen. wordt moeilijk om v d wiel bij on te houden denk ik.
Voor 10 laat Ajax hem niet gaan hoor, en speelt hij komend jaar gewoon in A'dam..
ajacied
 ajacied - donderdag 28 april 2011 - 15:15   quote  deeplink  
ik hoop het. ik denk ook niet dat ajax hem voor 10 miljoen laat gaan.maar vrees dat ze er dan wel uitkomen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 28 april 2011 - 15:41   quote  deeplink  
Show me the money!!!!! 10m is echt te weinig. Ik wil het dubbele zien.
joduh
 joduh - donderdag 28 april 2011 - 15:48   quote  deeplink  
lekker 10 mil in de pocket!!!!!!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 28 april 2011 - 15:54   quote  deeplink  
10m is openingsbod, dus het zal wel 14m worden uiteindelijk
joduh
 joduh - donderdag 28 april 2011 - 15:57   quote  deeplink  
10 miel voor 1 wiel!!!!!lekker man!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Chelsea Gaat Gigantish bod voor Van der wiel doen?

0.0054380