BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: REAL MADRID-FC Barcelona

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 17:02   quote  deeplink  
3-0 voor MADRID!FORZA MADRID OLEOLE!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2011 - 17:03   quote  deeplink  
/care
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 17:03 schreef Stylzz het volgende:
/care
haha
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2011 - 17:27   quote  deeplink  
0-1 en Pepe in een rolstoel.
finsend
 finsend - woensdag 27 april 2011 - 17:30   quote  deeplink  
1-1 en 3-0 in Camp Nou
Rotterdam-Zuid
 Rotterdam-Zuid - woensdag 27 april 2011 - 17:32   quote  deeplink  
2-0 en 0-0 in Camp Nou
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 17:27 schreef MMM het volgende:
0-1 en Pepe in een rolstoel.
messie op een kinderhobbelpaard die KNEUS P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 april 2011 - 17:43   quote  deeplink  
hoop op een mooie wedstrijd, maar goed kans dat de helft (van beide elftallen!) constant loopt te janken voor kaarten. treurig. ga lekker voetballen of krijgt allemaal maar de tering.
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Afbraak voetbal van Real krijgen we weer te zien.. Schijtclub

Come on Barça!!!!
D-010
 D-010 - woensdag 27 april 2011 - 17:48   quote  deeplink  
Real gaat eraan ole ole !
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 18:03   quote  deeplink  
Real Madrid doet sinds ze met 5-0 verloren hebben niets anders meer dan verdedigen tegen Barcelona. Barca moet het spel maken, wat vrij logisch is als je de beste club van de wereld bent, maar er bestaat ook nog iets als het publiek entertainen. Daar is voetbal uiteindelijk toch voor bedoeld?

Hopelijk wint FC Barcelona, die WILLEN tenminste voetballen. Barcelona, mes que un club!!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 17:27 schreef MMM het volgende:
0-1 en Pepe in een rolstoel.
Hij hoeft niet gelijk in een rolstoel, maar hij mag best eens bestraft worden met kaarten voordat hij andere spelers een rolstoel intrapt...
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:03 schreef feyenoord!!! het volgende:
Real Madrid doet sinds ze met 5-0 verloren hebben niets anders meer dan verdedigen tegen Barcelona. Barca moet het spel maken, wat vrij logisch is als je de beste club van de wereld bent, maar er bestaat ook nog iets als het publiek entertainen. Daar is voetbal uiteindelijk toch voor bedoeld?

Hopelijk wint FC Barcelona, die WILLEN tenminste voetballen. Barcelona, mes que un club!!
Nou dan heb je de laatste wedstrijd niet gezien zeker?toen werd barcelona de eerste helft weggespeeld en toen had madrid al 3-0 voor moeten staan dat gebeurde niet!als real madrid gewoon zijn eigen spel speelt dan wint madrid gewoon!
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 17:32 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
2-0 en 0-0 in Camp Nou
Jij bent de enige goede hiero tot nu toe haha
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:06 schreef Terminator het volgende:

[..]

Nou dan heb je de laatste wedstrijd niet gezien zeker?toen werd barcelona de eerste helft weggespeeld en toen had madrid al 3-0 voor moeten staan dat gebeurde niet!als real madrid gewoon zijn eigen spel speelt dan wint madrid gewoon!
En dan heb jij de tweede helft zeker gemist, toen werd Real compleet weggespeeld en had het zo 0-3 kunnen staan. In de verlenging scoort Real dan wel, maar ook toen was Barcelona veel beter. Real werd enkel en alleen op de been gehouden door die verdraaide Casillas die in de WK finale ook al in de weg stond.
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:08   quote  deeplink  
BENZEMAAAAAAAAAAAAAAA!COME ON MADRID!neuk die barcasletjes!
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:08 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

En dan heb jij de tweede helft zeker gemist, toen werd Real compleet weggespeeld en had het zo 0-3 kunnen staan. In de verlenging scoort Real dan wel, maar ook toen was Barcelona veel beter. Real werd enkel en alleen op de been gehouden door die verdraaide Casillas die in de WK finale ook al in de weg stond.
hahaha nerdland had NOOIT in de finale mogen staan met hun KUT ANTIVOETBAL!over antivoetbal gesproken!dan moet je zeker naar nerderlands elftal kijken jah!met hun vieze schoppen!hahaha
en als real gewoon met rust met 3-0 voor had gestaan dan had barce nooit teruggekomen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:05 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Hij hoeft niet gelijk in een rolstoel, maar hij mag best eens bestraft worden met kaarten voordat hij andere spelers een rolstoel intrapt...
hahaha over schoppen gesproken!het nederlands schopelftal van het wk!lullen jullie nou niet over schoppen hea????
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:12 schreef RedDevil1990 het volgende:
[ filmpje ]
hahahaha het homolied!
real real oohhhhhhhhhhhhhh real!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Por lo tanto Barca
Lionel-Messi-wallpaper-lionel-andres-messi-275968_600_480.jpg
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:09 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahaha nerland had NOOIT ind e finale mogen staan met hun KUT ANTIVOETBAL!over antivoetbal gesproken!dan moet je zeker naar nerderlands elftal kijken jah!hahaha
Je moet niet denken dat ik tevreden was over het voetbal van het Nederlands elftal. Spanje was in de finale wel wat beter dan ons elftal en daarmee hebben ze dan verdiend gewonnen. Het Nederlands elftal heeft trouwens in de aanloop naar het WK geweldig voetbal laten zien en ze wilden op het WK alleen lukte het niet. Bij Real heb ik tegen barca echter erg vaak het idee dat ze niet willen voetballen. Mourinho is ook een coach die heel verdedigend speelt. Kijk de opstellingen tegen Barca er maar op na. Altijd met 4 verdedigers en daarvoor dan nog Pepen en Khedira en Xabi Alonso, dat maakt al 7 verdedigende spelers plus nog een keeper. Dat wil zeggen dat er dus 8 van de 11 man verdedigend is ingesteld. Dat vind ik wat veel, al ging het de laatste wedstrijd al beter toen mourinho wel gewoon Özil opstelde. Ongelofelijk dat hij die er gewoon naast heeft gezet tegen Barca, maar ja, Mourinho is nu eenmaal een verdedigende coach, dat was hij ook al bij Inter.
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:13 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Je moet niet denken dat ik tevreden was over het voetbal van het Nederlands elftal. Spanje was in de finale wel wat beter dan ons elftal en daarmee hebben ze dan verdiend gewonnen. Het Nederlands elftal heeft trouwens in de aanloop naar het WK geweldig voetbal laten zien en ze wilden op het WK alleen lukte het niet. Bij Real heb ik tegen barca echter erg vaak het idee dat ze niet willen voetballen. Mourinho is ook een coach die heel verdedigend speelt. Kijk de opstellingen tegen Barca er maar op na. Altijd met 4 verdedigers en daarvoor dan nog Pepen en Khedira en Xabi Alonso, dat maakt al 7 verdedigende spelers plus nog een keeper. Dat wil zeggen dat er dus 8 van de 11 man verdedigend is ingesteld. Dat vind ik wat veel, al ging het de laatste wedstrijd al beter toen mourinho wel gewoon Özil opstelde. Ongelofelijk dat hij die er gewoon naast heeft gezet tegen Barca, maar ja, Mourinho is nu eenmaal een verdedigende coach, dat was hij ook al bij Inter.
wheheh wie is ons???en niet alleen spanje was beter maar ook brazilie en tegen uruquay en die anderen hebben ze ook nog gezwijnd!lul niet!mojo!hehehe
laat staan het beste elftal die heeft nederland niet eens gehad!DUITSLAND!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:09 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahaha nerdland had NOOIT in de finale mogen staan met hun KUT ANTIVOETBAL!over antivoetbal gesproken!dan moet je zeker naar nerderlands elftal kijken jah!met hun vieze schoppen!hahaha
en als real gewoon met rust met 3-0 voor had gestaan dan had barce nooit teruggekomen!!
Barca heeft in de tweede helft trouwens nog een doelpunt gemaakt en had daarmee gewoon de wedstrijd moeten winnen. Helaas maken scheidsrechters fouten zo had Real de mazzel dat de goal van Pedro niet telde.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:15 schreef Terminator het volgende:

[..]

wheheh wie is ons???en niet alleen spanje was beter maar ook brazilie en tegen uruquay en die anderen hebben ze ook nog gezwijnd!lul niet!mojo!hehehe
laat staan het beste elftal die heeft nederland niet eens gehad!DUITSLAND!
Met ons doel ik op het Nederlandse volk, want ik ging er vanuit dat het volk wel achter het elftal zou staan. En Spanje was inderdaad beter, Uruguay had betere momenten en Brazilië was in de eerste helft ook beter, maar die heb ik in de tweede helft veel minder gezien, want toen was Nederland wel beter.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:09 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahaha nerdland had NOOIT in de finale mogen staan met hun KUT ANTIVOETBAL!over antivoetbal gesproken!dan moet je zeker naar nerderlands elftal kijken jah!met hun vieze schoppen!hahaha
en als real gewoon met rust met 3-0 voor had gestaan dan had barce nooit teruggekomen!!
Over afschuwelijk anti voetbal gesproken FUCK real en al helemaal die tyfus pepe en ronaldo.
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:15 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Barca heeft in de tweede helft trouwens nog een doelpunt gemaakt en had daarmee gewoon de wedstrijd moeten winnen. Helaas maken scheidsrechters fouten zo had Real de mazzel dat de goal van Pedro niet telde.
blablablabla jajaaj tuurlijk hun

lullo ik heb genoeg wedstrijden gekeken van barca waarin ze onterecht wonnen in de spaanse competitie.kijk ik heb lichte voorkeur voor real madrid meer niet maar als je barcelona niet gewoon aanpakt is het nergens!het is zaalvoetbal wat barca speelt!daar houdt ik niet van!ze ontwijken contact omdat ze het daar zeker op verliezen dus real moet juist zorgen dat het op contact aankomt en dan komt de klasse van madrid tot uiting en dat is niks minder als barcelona....
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:17 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Over afschuwelijk anti voetbal gesproken FUCK real en al helemaal die tyfus pepe en ronaldo.
Ronaldo gaat scoren!P:haha
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:19   quote  deeplink  
effe wat anders barca is wel een neuzenclub hea!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 april 2011 - 18:20   quote  deeplink  
ik hoop op 1-0 na de 0-1 en 22 rode kaarten.......
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:20 schreef Leon FR1908 het volgende:
ik hoop op 1-0 na de 0-1 en 22 rode kaarten.......
whehehehe lol jij begrijpt het NIET!!P:
alleen kwa kaarten.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:21   quote  deeplink  
Ronaldo krijg hopelijk een hersenbloeding.
En neuzen staat voor joden en barca is catalaans.
Die homos hier in NL komen bij langer na niet bij het niveau van Barca
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:21 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ronaldo krijg hopelijk een hersenbloeding.
En neuzen staat voor joden en barca is catalaans.
Die homos hier in NL komen bij langer na niet bij het niveau van Barca
catalanen zijn joden!
nee alleen feyenoord komt in de buurt zo heel af en toe!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:18 schreef Terminator het volgende:

[..]

blablablabla jajaaj tuurlijk hun

lullo ik heb genoeg wedstrijden gekeken van barca waarin ze onterecht wonnen in de spaanse competitie.kijk ik heb lichte voorkeur voor real madrid meer niet maar als je barcelona niet gewoon aanpakt is het nergens!het is zaalvoetbal wat barca speelt!daar houdt ik niet van!ze ontwijken contact omdat ze het daar zeker op verliezen dus real moet juist zorgen dat het op contact aankomt en dan komt de klasse van madrid tot uiting en dat is niks minder als barcelona....
Als je zegt dat Real een goed team heeft, dan geef ik je daarin volkomen gelijk. En tuurlijk, iedereen heeft het recht een voorkeur voor een club te hebben, zo heb jij die voor Real en ik voor Barcelona, maar laten we eerlijk wezen: Barca speelt gewoon mooier voetbal. En ik kijk vaak ook voor het mooie voetbal. Daarom kijk ik ook wel naar Arsenal, want die spelen ook leuk/mooi voetbal. En de eerste zin slaat neem ik aan terug op de goal van Pedro. Als je het er niet mee eens bent dat hij onterecht werd afgekeurd, moet je hem nog maar eens terugkijken en dan meenemen dat op het moment dat men het beeld stilzet, de bal al van de voet is en Pedro dan dus geen buitenspel zou staan. Overigens ga ik nu ff eten, dus alles wat je nu zegt, reageer ik op z'n vroegs over een half uur op.
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:22 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Als je zegt dat Real een goed team heeft, dan geef ik je daarin volkomen gelijk. En tuurlijk, iedereen heeft het recht een voorkeur voor een club te hebben, zo heb jij die voor Real en ik voor Barcelona, maar laten we eerlijk wezen: Barca speelt gewoon mooier voetbal. En ik kijk vaak ook voor het mooie voetbal. Daarom kijk ik ook wel naar Arsenal, want die spelen ook leuk/mooi voetbal. En de eerste zin slaat neem ik aan terug op de goal van Pedro. Als je het er niet mee eens bent dat hij onterecht werd afgekeurd, moet je hem nog maar eens terugkijken en dan meenemen dat op het moment dat men het beeld stilzet, de bal al van de voet is en Pedro dan dus geen buitenspel zou staan. Overigens ga ik nu ff eten, dus alles wat je nu zegt, reageer ik op z'n vroegs over een half uur op.
haha eetze......nee ik vind barca geen mooier voetbal spelen.ik houd niet van zaalvoetbal.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:22 schreef Terminator het volgende:

[..]

catalanen zijn joden!
nee alleen feyenoord komt in de buurt zo heel af en toe!
Jij ben niet zo slim merk ik
Quiroz
 Quiroz - woensdag 27 april 2011 - 18:26   quote  deeplink  
Ik vind Barca eigenlijk een tievusclub, maar ze spelen mooi man..
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:25 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Jij ben niet zo slim merk ik
haha nee dat geef ik toe!maar met niet slimme mensen moet je oppassen hea??hehe

maar effe wat anders!tuurlijk barcelona en real madrid zijn geen joden!want heel spanje is bijna katholiek zoals het hoort!lol
en ook barcelona is ook spanje!das niks bijzonders!alleen het iets mindere gedeelte van spanje lol!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:30   quote  deeplink  
50553_32694392782_1042064_n.jpg n506695262_3610069_9414.jpg165281_167785366597903_167279879981785_340008_6573507_n.jpg
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:28 schreef Terminator het volgende:

[..]

haha nee dat geef ik toe!maar met niet slimme mensen moet je oppassen hea??hehe

maar effe wat anders!tuurlijk barcelona en real madrid zijn geen joden!want heel spanje is bijna katholiek zoals het hoort!lol
en ook barcelona is ook spanje!das niks bijzonders!alleen het iets mindere gedeelte van spanje lol!
haha laat het ze niet horen in barcelona dat ze ook maar gewoon spanjaarden zijn :P
Catelonia is een apart land he net zoals friesland
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:30 schreef RedDevil1990 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
zie zelfs tieten passen goed bij hem!

MAARJA MESSIE BLIJFT GEWOON LELIJK al is hij een man of vrouw MESSI BLIJFT LELIJK!Die afgekeurde kleine trolsmurf!

COME CHRISTIANO RONALDO neuk die verwijfde barcelonasletjes in hun roze anjer!P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
Rotterdam-Zuid
 Rotterdam-Zuid - woensdag 27 april 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Als we ronaldo in onze team hadden zouden we zeker beter spelen, maar jammer dat een paar kneusjes hiero hem haten
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Moet die bij pique of puyol doen dan word die gelijk dwars afgetrapt
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:35 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Als we ronaldo in onze team hadden zouden we zeker beter spelen, maar jammer dat een paar kneusjes hiero hem haten
tjah ze hebben geen verstand van zaken maja domme mensen moet je hebben hea dus ja wrom dan geen barcaloneesjes....P:
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:35 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Als we ronaldo in onze team hadden zouden we zeker beter spelen, maar jammer dat een paar kneusjes hiero hem haten
Idd hoe goed die ook is al zou die gratis zijn die gozer moet afsterven
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:35 schreef RedDevil1990 het volgende:
Moet die bij pique of puyol doen dan word die gelijk dwars afgetrapt
over drama voetballers gesproken!je schrikt alleen van die lelijke koppen van ze!ze mogen zich weleens scheren of verdienen ze niet genoeg geld?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 april 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:21 schreef Terminator het volgende:

[..]

whehehehe lol jij begrijpt het NIET!!P:
alleen kwa kaarten.....
vertel?
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

vertel?
Alleen als REAL wint dan begrijp je hem!

knipoog!
real is namelijk ook verzekering net als asr!en wij doen namelijk alleen aan verzekeren dus wij zijn allemaal voor real als je voor feyenoord bent....
lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - woensdag 27 april 2011 - 18:39   quote  deeplink  
Ik vind real madrid meer het ajax van Spanje.
Altijd aankopen, soms enkel een jeugdspeler door laten breken.
en het vaakst kampioen
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:36 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Idd hoe goed die ook is al zou die gratis zijn die gozer moet afsterven
CHRISTANO RONALDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!YOU ARE THE MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: REAL MADRID-FC Barcelona









0.0066959