BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: REAL MADRID-FC Barcelona

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 april 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:37 schreef Terminator het volgende:

[..]

Alleen als REAL wint dan begrijp je hem!

knipoog!
real is namelijk ook verzekering net als asr!en wij doen namelijk alleen aan verzekeren dus wij zijn allemaal voor real als je voor feyenoord bent....
lol
ik wil dat ze allebij verliezen kan dat?
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:39 schreef $-Smurf-$ het volgende:
Ik vind real madrid meer het ajax van Spanje.
Altijd aankopen, soms enkel een jeugdspeler door laten breken.
en het vaakst kampioen
ik vind het juist andersom!
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik wil dat ze allebij verliezen kan dat?
hahaha hmmmmm tjah ik begrijp wat je bedoelt hoor maja barcelona wint de competitie dus real mag de CL winnen!
eerlijk delen homo's!P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:37 schreef Terminator het volgende:

[..]

Alleen als REAL wint dan begrijp je hem!

knipoog!
real is namelijk ook verzekering net als asr!en wij doen namelijk alleen aan verzekeren dus wij zijn allemaal voor real als je voor feyenoord bent....
lol
NOOIT dat ik zal juichen voor real madrid
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:42 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

NOOIT dat ik zal juichen voor real madrid
jammer dat je niet voor de mooiste spaanse club juicht!lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:43 schreef Terminator het volgende:

[..]

maar je juicht ook niet voor barca toch? dus je bent tegen beiden!dus ja das het best dan hea!haha
Echt wel ik juich voor barca altijd net zo hard als voor Feyenoord
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:44 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Echt wel ik juich voor barca altijd net zo hard als voor Feyenoord
gedverdemme... ik juich ook voor feyenoord (alleen afgelopen weekend niet magoed haha) net als voor madrid!

maja nu juich ik ook voor twente en psv en heerenveen!P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 april 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:42 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahaha hmmmmm tjah ik begrijp wat je bedoelt hoor maja barcelona wint de competitie dus real mag de CL winnen!
eerlijk delen homo's!P:
Ik heb nu al die classico`s gezien maar ik vind dat schopen wel leuk...
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb nu al die classico`s gezien maar ik vind dat schopen wel leuk...
HAHAHAHAHAHA
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:45 schreef Terminator het volgende:

[..]

gedverdemme... ik juich ook voor feyenoord (alleen afgelopen weekend niet magoed haha) net als voor madrid!

maja nu juich ik ook voor twente en psv en heerenveen!P:
Ik heb familie in Tarragona en dat ligt in catelonie dus Fc Barcelona zit wel een beetje in me bloed :P
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:49 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ik heb familie in Tarragona en dat ligt in catelonie dus Fc Barcelona zit wel een beetje in me bloed :P
pfff denk je nou echt dat ik een hekel heb aan barcelona pfffff tuurlijk niet!

Ik ben gewoon iets meer voor madrid in spanje.Ik heb net ook een mooi t-shirt van de koninklijke gekocht haha maar alles wordt ongelooflijk opgeblazen door iedereen...... tering jantje.......

Ik hoop gewoon dat REAL MADRID wint mede omdat die hype van barcelona weleens doorbroken mag worden (dat is al met de beker gebeurd gelukkig)want ze denken echt dat ze iets voorstellen die (KNEUSJES) van barcelona (ze kunnen me stront happen) in het leven omdat ze veel geld hebben en op tv komen pfff en daar houdt ik niet van!P:(dat doe ik liever zelf)P:
alhoewel ik heb geen geld dus kom ik ook niet op tv!!niet dat ik dat wil dan hea maar het geld wel....P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 27 april 2011 - 18:55   quote  deeplink  
van mij mogen ze allebei verliezen!
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:55 schreef sportdwaas het volgende:
van mij mogen ze allebei verliezen!
haha goed keus......
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:55 schreef Terminator het volgende:

[..]

pfff denk je nou echt dat ik een hekel heb aan barcelona pfffff tuurlijk niet!

Ik ben gewoon iets meer voor madrid in spanje.Ik heb net ook een mooi t-shirt van de koninklijke gekocht haha maar alles wordt ongelooflijk opgeblazen door iedereen...... tering jantje.......

Ik hoop gewoon dat REAL MADRID wint mede omdat die hype van barcelona weleens doorbroken mag worden (dat is al met de beker gebeurd gelukkig)want ze denken echt dat ze iets voorstellen die (KNEUSJES) van barcelona in het leven en daar houdt ik niet van!P:(dat doe ik liever zelf)P:
Nouja ik ben voor barca vanwege familie kwestie en ik walg van madrid omdat het een club is van alleen maar kopen net zoals Man City.
Maar dat zou niet wegnemen dat als ik zelf prof voetballer was geweest dat ik niet voor die clubs wil spelen hor :P
Maar mijn voorkeur gaat uit naar mooi voetbal en een goed ingespeeld team en niet een bij elkaar gekocht zooitje.
Maarja ieder zijn mening
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:59 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Nouja ik ben voor barca vanwege familie kwestie en ik walg van madrid omdat het een club is van alleen maar kopen net zoals Man City.
Maar dat zou niet wegnemen dat als ik zelf prof voetballer was geweest dat ik niet voor die clubs wil spelen hor :P
Maar mijn voorkeur gaat uit naar mooi voetbal en een goed ingespeeld team en niet een bij elkaar gekocht zooitje.
Maarja ieder zijn mening
Precies ieder zijn mening toch!alleen madrid is ook een goed ingespeeld team hoor!de 2 beste elftallen van de wereld denk ik!kijk in engeland heb ik een voorkeur voor chelsea en jouw voorkeur zou dan waarschijnlijk arsenal ofsow zijn denk ik zomaar...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:00 schreef Terminator het volgende:

[..]

Precies ieder zijn mening toch!kijk in engeland heb ik een voorkeur voor chelsea en jouw voorkeur zou dan waarschijnlijk arsenal ofsow zijn denk ik zomaar...
haha ja idd arsenal prachtig voetbal, maar kwa club uitstraling dan toch liverpool
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:02 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

haha ja idd arsenal prachtig voetbal, maar kwa club uitstraling dan toch liverpool
precies liverpool dat dacht ik ook al eigenlijk!tjah liverpool is net een club als feyenoord eigenlijk !ja ik vind liverpool en chelsea beide mooie clubs!arsenal tjah omdat ze nu een beetje samenwerken met feyenoord vind ik arsenal wel redelijk haha maar man united moet ik totaal niet!das echt een neuzenclub!
dus mocht barcelona de finale halen wat ik eerlijk gezegd niet hoop dan ben ik voor barca tegen man united!
maar voor nu!!FORZA MADRID!COME ON MADRID!!P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:04 schreef Terminator het volgende:

[..]

precies liverpool dat dacht ik ook al eigenlijk!tjah liverpool is net een club als feyenoord eigenlijk !ja ik vind liverpool en chelsea beide mooie clubs!arsenal tjah omdat ze nu een beetje samenwerken met feyenoord vind ik arsenal wel redelijk haha maar man united moet ik totaal niet!das echt een neuzenclub!
Ja idd ManU moet ik ook niet zoveel van hebben.
Ik vind Feyenoord, Fc Porto, Liverpool, & Barcelona de mooiste clubs om als speler voor te mogen voetballen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 april 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:06 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja idd ManU moet ik ook niet zoveel van hebben.
Ik vind Feyenoord, Fc Porto, Liverpool, & Barcelona de mooiste clubs om als speler voor te mogen voetballen
vergeet Dortmund niet. geweldige sfeer daar altijd en ook trouwe supporterschare. een van de weinige clubs die zich echt laat vergelijken met Feyenoord.
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:06 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja idd ManU moet ik ook niet zoveel van hebben.
Ik vind Feyenoord, Fc Porto, Liverpool, & Barcelona de mooiste clubs om als speler voor te mogen voetballen
Ik vind Real Madrid,Liverpool,Chelsea,alle duitse clubs behalve Bayern munchen hahaha (dat zijn namelijk een beetje halfslachtige neuzen!),
Fc Porto,Benfica,Inter Milan mooie clubs!maja de enigste echte mooiste club om voor te spelen das natuurlijk!FEYENOORD!!Amen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

vergeet Dortmund niet. geweldige sfeer daar altijd en ook trouwe supporterschare. een van de weinige clubs die zich echt laat vergelijken met Feyenoord.
Nee die was ik niet vergeten,, maar ik haat duitsland dus daarom noem ik die niet op:P
Maar je heb wel gelijk kwa supporters is dortmund grandioos
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

vergeet Dortmund niet. geweldige sfeer daar altijd en ook trouwe supporterschare. een van de weinige clubs die zich echt laat vergelijken met Feyenoord.
Precies Dortmund is mijn favo club in Duitsland!Vind ik ook
jammer dat sahin daar nu speelt maar volgens mij is die al weggekocht door een andere mooie club!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:10 schreef Terminator het volgende:

[..]

maja de enigste echte mooiste club om voor te spelen das natuurlijk!FEYENOORD!!Amen!
Idd gewoon tot je 27ste bij Feyenoord voetballen en dan je eigen laten verkopen.
Dat zou het streven MOETEN zijn van elke 18 jarige die debuteert
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:13 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Idd gewoon tot je 27ste bij Feyenoord voetballen en dan je eigen laten verkopen.
Dat zou het streven MOETEN zijn van elke 18 jarige die debuteert
Tjah
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Maar Terminator ik denk dat je de naam van dit topic beter ken aanpassen naar buitelands voetbal. Want het gaat niet echt alleen om de El Classico
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:17   quote  deeplink  
Maar effe wat anders:Als je een kerel bent dan ben je voor Real Madrid en als je een mietje en vrouwtje of homo bent ben je voor Barca!

ja we moeten de haat er effe inhouden hea??hahahaha
je dacht toch niet dat ik vriendelijk met jullie ging blijven hahaha
knipoog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:15 schreef RedDevil1990 het volgende:
Maar Terminator ik denk dat je de naam van dit topic beter ken aanpassen naar buitelands voetbal. Want het gaat niet echt alleen om de El Classico
nee ok maja dit is toch weer zo afgelopen!toch?P:
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Waarschijnlijk wel ja :P
Morgen kan je hier niet meer posten want dan is Boudewijn alweer langs geweest
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 27 april 2011 - 19:22   quote  deeplink  
ik ben voor real madrid/mourinho, die heeft net zoals ik ook altijd (terecht) commentaar op scheidsrechters
3 - 1 real in bernabeu, 1 - 0 barca in camp nou

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door patrickpsv15 --
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:21 schreef RedDevil1990 het volgende:
Waarschijnlijk wel ja :P
Morgen kan je hier niet meer posten want dan is Boudewijn alweer langs geweest
ach die trouwe boudewijn maar ja ik post hier ook niet meer hoor het is alleen nu effe maar na deze wedstrijd of real nou wint of niet dan ga ik hier niet terugkomen om te posten want waarschijnlijk lig ik al te slapen of ga ik net slapen hahaha
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:22 schreef patrickpsv15 het volgende:
ik ben voor real madrid/mourinho, die heeft net zoals ik ook altijd (terecht) commentaar op scheidsrechters
3 - 1 real in bernabeu, 1 - 0 barca in camp nou
hahaha goede argument...!begrijp wat je bedoelt!lol
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:55 schreef Terminator het volgende:

[..]

pfff denk je nou echt dat ik een hekel heb aan barcelona pfffff tuurlijk niet!

Ik ben gewoon iets meer voor madrid in spanje.Ik heb net ook een mooi t-shirt van de koninklijke gekocht haha maar alles wordt ongelooflijk opgeblazen door iedereen...... tering jantje.......

Ik hoop gewoon dat REAL MADRID wint mede omdat die hype van barcelona weleens doorbroken mag worden (dat is al met de beker gebeurd gelukkig)want ze denken echt dat ze iets voorstellen die (KNEUSJES) van barcelona (ze kunnen me stront happen) in het leven omdat ze veel geld hebben en op tv komen pfff en daar houdt ik niet van!P:(dat doe ik liever zelf)P:
alhoewel ik heb geen geld dus kom ik ook niet op tv!!niet dat ik dat wil dan hea maar het geld wel....P:
Sorry, maar je had het over kneusjes van Barca?? Ik weet niet, maar Barca wint de laatste jaren zoveel dat ze het bij Real helemaal verleerd lijken te zijn hoe je zoiets viert. Ze laten zelfs de beker vallen, ik weet niet wie dan de kneusjes zijn :)
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:25 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Sorry, maar je had het over kneusjes van Barca?? Ik weet niet, maar Barca wint de laatste jaren zoveel dat ze het bij Real helemaal verleerd lijken te zijn hoe je zoiets viert. Ze laten zelfs de beker vallen, ik weet niet wie dan de kneusjes zijn :)
ja niet alles TE letterlijk nemen hea......
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 27 april 2011 - 19:26   quote  deeplink  
En ook mourinho is tegen de media en de roddelprogrammatjes etc.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:26   quote  deeplink  
Maar laten we hopen dat de club met het beste en het meest faire voetbal wint! En als dat Real is dan is dat zo, maar voorlopig hebben ze me in de wedstrijden tegen Barca nog lang niet zo goed voetbal laten zien als Barcelona dat doet.
BTW: Even mijn voorspelling: vanavond 0-1, in Camp Nou 3-0
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:25 schreef Terminator het volgende:

[..]

ja niet alles TE letterlijk nemen hea......
sorry, ik lees nu eenmaal nauwkeurig (tenminste, dat probeer ik :P)
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:26 schreef feyenoord!!! het volgende:
Maar laten we hopen dat de club met het beste en het meest faire voetbal wint! En als dat Real is dan is dat zo, maar voorlopig hebben ze me in de wedstrijden tegen Barca nog lang niet zo goed voetbal laten zien als Barcelona dat doet.
BTW: Even mijn voorspelling: vanavond 0-1, in Camp Nou 3-0
Dat klopt ook!maja ik heb madrid heel vaak gezien en ook andere spaanse clubs! en ik weet dat real goed kan voetballen en ook tegen barca!datzelfde geld voor Feyenoord maja

alleen je voorspelling klopt niet (hopelijk) lol
ps:sowieso is spaans voetbal goed welke club dan ook!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:27 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

sorry, ik lees nu eenmaal nauwkeurig (tenminste, dat probeer ik :P)
ja precies want kijk als ik dit nu niet had gesegd dan hadden we miss knallende ruzie gehad op internet en dat willen we niet!want er is maar 1 club die telt en dat is Feyenoord!lol
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 19:30   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door sevillana --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:26 schreef patrickpsv15 het volgende:
En ook mourinho is tegen de media en de roddelprogrammatjes etc.
Ja, maar dat hebben meer topcoaches (bijv. Van Gaal). Dat vind ik niet zo'n probleem van een trainer, maar het is meer de arrogantie die ik bij Mourinho irritant vind. Hij heeft inderdaad hele knappe prestaties geleverd, maar ik zou eerst wel eens van zijn team een seizoen lang mooi voetbal willen zien. Dan mag hij van mij weer wat arrogantie tonen. Dat vind ik dan ook zo mooi van sommige spelers van Barca: ze winnen zoveel en spelen zulk mooi voetbal, maar toch altijd netjes blijven en niet teveel naast de schoenen gaan lopen.
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:26 schreef patrickpsv15 het volgende:
En ook mourinho is tegen de media en de roddelprogrammatjes etc.
lol
FR-Han
 FR-Han - woensdag 27 april 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:30 schreef sevillana het volgende:
[ filmpje ]
hahaha bijna
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:30 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, maar dat hebben meer topcoaches (bijv. Van Gaal). Dat vind ik niet zo'n probleem van een trainer, maar het is meer de arrogantie die ik bij Mourinho irritant vind. Hij heeft inderdaad hele knappe prestaties geleverd, maar ik zou eerst wel eens van zijn team een seizoen lang mooi voetbal willen zien. Dan mag hij van mij weer wat arrogantie tonen. Dat vind ik dan ook zo mooi van sommige spelers van Barca: ze winnen zoveel en spelen zulk mooi voetbal, maar toch altijd netjes blijven en niet teveel naast de schoenen gaan lopen.
arrogantie mag je nooit en te nimmer hebben!bescheidenheid is wat de mens siert!.....
of miss moet ik zeggen dat ik dat liever ben ofsow....lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
feyenoord120
 feyenoord120 - woensdag 27 april 2011 - 19:32   quote  deeplink  
barcelona wint 0- 2
2 x rood voor madrid
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:31 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hahaha bijna
tja, . . was iets te enthousiast met plakken, hahahahaha !!!!!!!!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:30 schreef Terminator het volgende:

[..]

ja precies want kijk als ik dit nu niet had gesegd dan hadden we miss knallende ruzie gehad op internet en dat willen we niet!want er is maar 1 club die telt en dat is Feyenoord!lol
dat is helemaal waar en ik ben ook absoluut niet op ruzie uit, want daar houd ik helemaal niet van, maar je moet wel in discussie kunnen gaan, toch? (zoals er hier volop gedaan wordt)
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:32 schreef feyenoord120 het volgende:
barcelona wint 0- 2
2 x rood voor madrid
ja hoor echt niet nu mag barcelona weleens rood pakken ja madrid heeft teveel rode kaarten gehad!
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:32 schreef feyenoord120 het volgende:
barcelona wint 0- 2
2 x rood voor madrid
Pepe en Ramos?
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:32 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

dat is helemaal waar en ik ben ook absoluut niet op ruzie uit, want daar houd ik helemaal niet van, maar je moet wel in discussie kunnen gaan, toch? (zoals er hier volop gedaan wordt)
tjah dit wordt nog de topic met de meeste posts zo hahaha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 27 april 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:30 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, maar dat hebben meer topcoaches (bijv. Van Gaal). Dat vind ik niet zo'n probleem van een trainer, maar het is meer de arrogantie die ik bij Mourinho irritant vind. Hij heeft inderdaad hele knappe prestaties geleverd, maar ik zou eerst wel eens van zijn team een seizoen lang mooi voetbal willen zien. Dan mag hij van mij weer wat arrogantie tonen. Dat vind ik dan ook zo mooi van sommige spelers van Barca: ze winnen zoveel en spelen zulk mooi voetbal, maar toch altijd netjes blijven en niet teveel naast de schoenen gaan lopen.
Ja maar als je zoveel prijzen wint vind ik dat je het recht hebt om arrogant te zijn. Met mooi of niet mooi voetbal. Met mooi voetbal is barcelona never nooit te verslaan, dus als real zijnde zul je dan ook geen prijzen winnen. En misschien is die arrogantie juist heel goed voor spelers, en zijn niet-blijdschap bij een overwinning, en zijn ongelofelijke woede als het even niet loopt. In ieder geval weet mourinho zijn spelers iedere wedstrijd tot op het bot te motiveren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: REAL MADRID-FC Barcelona









0.0091500