BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: REAL MADRID-FC Barcelona

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:31 schreef Terminator het volgende:

[..]

arrogantie mag je nooit en te nimmer hebben!bescheidenheid is wat de mens siert!.....
of miss moet ik zeggen dat ik dat liever ben ofsow....lol
In dat geval moet je toch toegeven dat dat een eigenschap is die Lionel Messi siert. Ik bedoel: Messi is vaak nog bescheiden en geeft een hoop credits aan zijn ploeggenoten, terwijl ik Ronaldo altijd als een arrogant persoon vind overkomen, maar dat is mijn opvatting. Misschien zien andere mensen hier dat heel anders.
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:33 schreef Terminator het volgende:

[..]

ja hoor echt niet nu mag barcelona weleens rood pakken ja madrid heeft teveel rode kaarten gehad!
misschien wel terecht? . . . . . i.v.m. anti-voetbal?
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:34 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

In dat geval moet je toch toegeven dat dat een eigenschap is die Lionel Messi siert. Ik bedoel: Messi is vaak nog bescheiden en geeft een hoop credits aan zijn ploeggenoten, terwijl ik Ronaldo altijd als een arrogant persoon vind overkomen, maar dat is mijn opvatting. Misschien zien andere mensen hier dat heel anders.
Ik heb het bij deze 2 op mijn gevoel dan juist andersom magoed...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:34 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja maar als je zoveel prijzen wint vind ik dat je het recht hebt om arrogant te zijn. Met mooi of niet mooi voetbal. Met mooi voetbal is barcelona never nooit te verslaan, dus als real zijnde zul je dan ook geen prijzen winnen. En misschien is die arrogantie juist heel goed voor spelers, en zijn niet-blijdschap bij een overwinning, en zijn ongelofelijke woede als het even niet loopt. In ieder geval weet mourinho zijn spelers iedere wedstrijd tot op het bot te motiveren.
Dat laatste geef ik je helemaal gelijk in, maar toch vind ik arrogantie niet op zijn plaats. Ik vind dat men netjes moet blijven en het had PSV gesierd als ze netjes waren gebleven bij die 10-0 in Eindhoven en het had Feyenoord weer meer gesierd als ze niet zo overdreven hadden gedaan, bijvoorbeeld de manier waarop Castaignos juichtte na zijn goal. Maar ja, iedereen maakt fouten.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:35 schreef Terminator het volgende:

[..]

Ik heb het bij deze 2 op mijn gevoel dan juist andersom magoed...
ieder zijn gevoel/mening toch? Even goede vrienden, ook al ben ik het er niet mee eens.
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:34 schreef sevillana het volgende:

[..]

misschien wel terecht? . . . . . i.v.m. anti-voetbal?
krijgen we dat weer.....moet je kijken wat voor ploeg real madrid heeft benzemaaa ronaldo kaka ozil kheidira enzovoorts en dat noem jij antivoetbal dan snap jij het niet helemaal....
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:36 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

ieder zijn gevoel/mening toch? Even goede vrienden, ook al ben ik het er niet mee eens.
precies
Wtje
 Wtje - woensdag 27 april 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:37 schreef Terminator het volgende:

[..]

Alleen als REAL wint dan begrijp je hem!

knipoog!
real is namelijk ook verzekering net als asr!en wij doen namelijk alleen aan verzekeren dus wij zijn allemaal voor real als je voor feyenoord bent....
lol
Jij bent echt triest pffffffffff
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:34 schreef sevillana het volgende:

[..]

misschien wel terecht? . . . . . i.v.m. anti-voetbal?
Ik vind idd dat Real het er zelf wel een beetje naar maakt, maar soms krijgen ze kaarten die overdreven zijn, maar ja, wat is erger... aan het eind van de wedstrijd een rode kaart voor di maria of een onterecht afgekeurde goal. Zo heeft iedereen wel iets om over te zeuren.
Wtje
 Wtje - woensdag 27 april 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 18:39 schreef Terminator het volgende:

[..]

CHRISTANO RONALDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!YOU ARE THE MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Homo
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:34 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja maar als je zoveel prijzen wint vind ik dat je het recht hebt om arrogant te zijn. Met mooi of niet mooi voetbal. Met mooi voetbal is barcelona never nooit te verslaan, dus als real zijnde zul je dan ook geen prijzen winnen. En misschien is die arrogantie juist heel goed voor spelers, en zijn niet-blijdschap bij een overwinning, en zijn ongelofelijke woede als het even niet loopt. In ieder geval weet mourinho zijn spelers iedere wedstrijd tot op het bot te motiveren.
pffff nee dat vind ik niet en ook al zou ik dat vinden dan geld dat niet in nederland want de club die hier het meeste prijzen heeft gewonnen die heeft ze namelijk op illegale wijze gekregen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:37 schreef Terminator het volgende:

[..]

krijgen we dat weer.....moet je kijken wat voor ploeg real madrid heeft benzemaaa ronaldo kaka ozil kheidira enzovoorts en dat noem jij antivoetbal dan snap jij het niet helemaal....
ben wel liefhebber van het spaans voetbal en heb intussen vrij veel wedstrijden van Barca en Madrid gezien, . . ik weet niet wat er dan verder nog te snappen valt, goochem!
Wtje
 Wtje - woensdag 27 april 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:37 schreef Terminator het volgende:

[..]

krijgen we dat weer.....moet je kijken wat voor ploeg real madrid heeft benzemaaa ronaldo kaka ozil kheidira enzovoorts en dat noem jij antivoetbal dan snap jij het niet helemaal....
Ja inderdaad met zo'n spelers spelen ze anti voetbal jah. Jij snap het spelletje voetbal echt niet volgens mij )-;
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:38 schreef Wtje het volgende:

[..]

Jij bent echt triest pffffffffff
thats my middle name!!haha
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:39 schreef Wtje het volgende:

[..]

Ja inderdaad met zo'n spelers spelen ze anti voetbal jah. Jij snap het spelletje voetbal echt niet volgens mij )-;
daarom moeten ze tegen barcelona net zo spelen als tegen villrareal en valencia want dan doen ze het namelijk wel goed voetbal spelen..... dan komt het goed maar anders....
het heb ook met durf te maken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:37 schreef Terminator het volgende:

[..]

krijgen we dat weer.....moet je kijken wat voor ploeg real madrid heeft benzemaaa ronaldo kaka ozil kheidira enzovoorts en dat noem jij antivoetbal dan snap jij het niet helemaal....
Ik wil je er graag wel op wijzen dat Real vaak met 8 verdedigende mensen speelt tegen Barca. Ik zal ze is even opsommen: Casillas, Sergio Ramos, Ricardo Carvalho, Alvaro Arbeloa, Marcelo, Pepe, Sami Khedira, Xabi Alonso.

Dat zijn wel 8 verdedigende mensen van de 11, dus dat zou je heel goed anti-voetbal kunnen noemen. Zeker als Mourinho Özil er weer eens naast zet, wat ik overigens een geweldige speler vind.
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:42 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik wil je er graag wel op wijzen dat Real vaak met 8 verdedigende mensen speelt tegen Barca. Ik zal ze is even opsommen: Casillas, Sergio Ramos, Ricardo Carvalho, Alvaro Arbeloa, Marcelo, Pepe, Sami Khedira, Xabi Alonso.

Dat zijn wel 8 verdedigende mensen van de 11, dus dat zou je heel goed anti-voetbal kunnen noemen. Zeker als Mourinho Özil er weer eens naast zet, wat ik overigens een geweldige speler vind.
maar het zijn wel goede spelers stuk voor stuk....
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:42 schreef Terminator het volgende:

[..]

daarom moeten ze tegen barcelona net zo spelen als tegen villrareal en valencia want dan doen ze het namelijk wel goed voetbal spelen..... dan komt het goed maar anders....
het heb ook met durf te maken...
Precies, dat voetbal wil ik tegen Barcelona nu ook eens zien, maar ja, dat doet Mourinho niet, want hij weet maar al te goed dat hij dan met een verlies van het veld wordt gestuurd door Barca.
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

ben wel liefhebber van het spaans voetbal en heb intussen vrij veel wedstrijden van Barca en Madrid gezien, . . ik weet niet wat er dan verder nog te snappen valt, goochem!
je had het over ivm antivoetbal drom zei ik dat...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 27 april 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:36 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat laatste geef ik je helemaal gelijk in, maar toch vind ik arrogantie niet op zijn plaats. Ik vind dat men netjes moet blijven en het had PSV gesierd als ze netjes waren gebleven bij die 10-0 in Eindhoven en het had Feyenoord weer meer gesierd als ze niet zo overdreven hadden gedaan, bijvoorbeeld de manier waarop Castaignos juichtte na zijn goal. Maar ja, iedereen maakt fouten.
Die arrogantie en die sneren die mourinho via de media uitdeelt naar tegenstanders maken de wedstrijd alleen maar sensationeler en spannender.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:43 schreef Terminator het volgende:

[..]

maar het zijn wel goede spelers stuk voor stuk....
Heb je dan wel weer gelijk in, maar het blijven verdedigende spelers en dus lijkt het maar al te veel op anti-voetbal. Misschien toch maar eens met wat aanvallendere spelers spelen. Misschien kan hij eens spelen met Ronaldo, Higuain, Di Maria, Özil, Kaka. En dan heb je zelfs Benzema en Adebayor nog over.
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:43 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Precies, dat voetbal wil ik tegen Barcelona nu ook eens zien, maar ja, dat doet Mourinho niet, want hij weet maar al te goed dat hij dan met een verlies van het veld wordt gestuurd door Barca.
tuurlijk niet maar je moet durven want het is real de eerste helft ook gelukt zonder anti voetbal te spelen om goed te spelen dus het kan makkelijk maar je moet dezelfde durf als in de eerste helft hebben tegen barca
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:45 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Die arrogantie en die sneren die mourinho via de media uitdeelt naar tegenstanders maken de wedstrijd alleen maar sensationeler en spannender.
ja, maar het maakt het niet netter naar de tegenstander toe en je lokt reacties uit die het voetbal niet tot een mooier spel maken.
Wtje
 Wtje - woensdag 27 april 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:42 schreef Terminator het volgende:

[..]

daarom moeten ze tegen barcelona net zo spelen als tegen villrareal en valencia want dan doen ze het namelijk wel goed voetbal spelen..... dan komt het goed maar anders....
het heb ook met durf te maken...
Ze moeten tegen Barca wel een blok zetten, maar dit kan ook zonder gemeen voetbal, dat is waar ik me een beetje aan erger. Verder vind ik ook Real een mooie club.
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:45 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Die arrogantie en die sneren die mourinho via de media uitdeelt naar tegenstanders maken de wedstrijd alleen maar sensationeler en spannender.
wat dat betreft is mourinho een neus en die trainer van barca een niet neus vinnik dus dat is weer omgedraaid bij mij haha
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:45 schreef Terminator het volgende:

[..]

tuurlijk niet maar je moet durven want het is real de eerste helft ook gelukt zonder anti voetbal te spelen om goed te spelen dus het kan makkelijk maar je moet dezelfde durf als in de eerste helft hebben tegen barca
Het probleem voor Real is wel dat ze nog lang niet het niveau van Barca hebben en het ook nog geen hele wedstrijd vol houden, maar laat ze vooral een helft aanvallen, dan gaan ze de tweede helft weggespeeld worden en vallen de goals voor Barca vanzelf.
Wtje
 Wtje - woensdag 27 april 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:45 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Die arrogantie en die sneren die mourinho via de media uitdeelt naar tegenstanders maken de wedstrijd alleen maar sensationeler en spannender.
Nee dat is juist zeer onsportief gedrag en zouden ze hem voor moeten schorsen.
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:44 schreef Terminator het volgende:

[..]

je had het over ivm antivoetbal drom zei ik dat...
oh, . . . . . tsja . . . . . . . . . kijk 's, uiteraard heeft Madrid best een aantal goede spelers in de selectie, maar voetballend leggen ze het gewoon af tegen Barca en daarom gaan ze bij Madrid al snel over tot (wat ik noem) anti-voetbal, snappo?
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:47 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Het probleem voor Real is wel dat ze nog lang niet het niveau van Barca hebben en het ook nog geen hele wedstrijd vol houden, maar laat ze vooral een helft aanvallen, dan gaan ze de tweede helft weggespeeld worden en vallen de goals voor Barca vanzelf.
gelul!real is minimaal net zo goed als barca als ze maar blijven voetballen en zich eigen niet gek laten tikken door dat zaalvoetbalelftal...P:
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 27 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:47 schreef Terminator het volgende:

[..]

wat dat betreft is mourinho een neus en die trainer van barca een niet neus vinnik dus dat is weer omgedraaid bij mij haha
Nee mourinho vind ik nou echt totaal geen neus. Neuzen zijn promedia, geliefd in media en spelen (althans dat proberen ze) aanvallend voetbal te spelen. Mourinho probeert koste wat het kost te winnen. Joden willen (althans dat proberen ze) mooi te winnen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

oh, . . . . . tsja . . . . . . . . . kijk 's, uiteraard heeft Madrid best een aantal goede spelers in de selectie, maar voetballend leggen ze het gewoon af tegen Barca en daarom gaan ze bij Madrid al snel over tot (wat ik noem) anti-voetbal, snappo?
eens, maar dat is ook voetbal.
alle middelen zijn geoorlooft om te winnen. Voetbal = oorlog.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:50 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nee mourinho vind ik nou echt totaal geen neus. Neuzen zijn promedia, geliefd in media en spelen (althans dat proberen ze) aanvallend voetbal te spelen. Mourinho probeert koste wat het kost te winnen. Joden willen (althans dat proberen ze) mooi te winnen.
nee man, joden lopen altijd weg.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 27 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:47 schreef Wtje het volgende:

[..]

Nee dat is juist zeer onsportief gedrag en zouden ze hem voor moeten schorsen.
ik als neutrale voetbalfan (in spanje tenminste) geniet daarvan.
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

eens, maar dat is ook voetbal.
alle middelen zijn geoorlooft om te winnen. Voetbal = oorlog.
da's ook wel weer waar
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:49 schreef Terminator het volgende:

[..]

gelul!real is minimaal net zo goed als barca als ze maar blijven voetballen en zich eigen niet gek laten tikken door dat zaalvoetbalelftal...P:
Als Real net zo goed is heb ik een paar vragen voor je: Waarom speelt Real dan niet met meer aanvallende spelers en waarom kunnen ze dan niet twee helften domineren tegen Barca. Waarom heeft Mourinho altijd de psychologische oorlog nodig? Waarom moet Real zich altijd aanpassen aan de tegenstander. Waarom laten ze zich gek tikken door het 'zaalvoetbal' van Barca als ze minimaal net zo goed zijn? En waarom laten ze dat voetbal dan zelf ook niet zien?
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:53   quote  deeplink  
hahaha nou jongens en meiden het was gezellig!maar ik ga nu weer effe tv kijken!!

FORZA FEYENOORD FOREVER!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

eens, maar dat is ook voetbal.
alle middelen zijn geoorlooft om te winnen. Voetbal = oorlog.
dat is waar, maar ik kijk vaak ook voor het mooie voetbal en zit ook niet te wachten op de psychologische oorlogsvoering van Mourinho, maar ieder zijn mening.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:53 schreef Terminator het volgende:
hahaha nou jongens en meiden het was gezellig!maar ik ga nu weer effe tv kijken!!

FORZA FEYENOORD FOREVER!
Ik verwacht nog wel een paar antwoorden, hè!
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:53 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

dat is waar, maar ik kijk vaak ook voor het mooie voetbal en zit ook niet te wachten op de psychologische oorlogsvoering van Mourinho, maar ieder zijn mening.
eens
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:52 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Als Real net zo goed is heb ik een paar vragen voor je: Waarom speelt Real dan niet met meer aanvallende spelers en waarom kunnen ze dan niet twee helften domineren tegen Barca. Waarom heeft Mourinho altijd de psychologische oorlog nodig? Waarom moet Real zich altijd aanpassen aan de tegenstander. Waarom laten ze zich gek tikken door het 'zaalvoetbal' van Barca als ze minimaal net zo goed zijn? En waarom laten ze dat voetbal dan zelf ook niet zien?
Als ik het antwoord heb op je vragen dan hoor je het als eerste!Maar aan de kwaliteiten van de spelers ligt het echt niet maar het ligt echt meer aan de instelling waarmee real de wedstrijd in gaat!Doeidoei ben tv kijken...
have fun!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 27 april 2011 - 19:56   quote  deeplink  
Is er geen iberisch voetbal forum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door hotjumper --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 19:56   quote  deeplink  
Hoop gedoe om een wedstrijd die al gespeeld is: 0-2 voor El Barca!

Finale = dus Man. United - Barca.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:55 schreef Terminator het volgende:

[..]

Als ik het antwoord heb op je vragen dan hoor je het als eerste!Doeidoei ben tv kijken...
have fun!
Ok, is goed. Veel plezier met de wedstrijd vanavond en dat het dit keer maar geen slagveld wordt!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:56 schreef FR-Henk het volgende:
Hoop gedoe om een wedstrijd die al gespeeld is: 0-2 voor El Barca!

Finale = dus Man. United - Barca.
Laten we het hopen. (die 0-2 en die finale)
fr 4-ever
 fr 4-ever - woensdag 27 april 2011 - 20:01   quote  deeplink  
real: ook wel de joden van spanje genoemd
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:56 schreef hotjumper het volgende:
Is er geen iberisch voetbal forum.
ach, . . . je moet wel ff een beetje terug in de tijd maar er zijn wel linkjes tussen Feyenoord en Spaanse clubs
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 april 2011 - 20:06   quote  deeplink  
DIT IS EEN FEYENOORDFORUM!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 27 april 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:
DIT IS EEN FEYENOORDFORUM!!!!
je caps staat aan;)
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2011 - 20:10   quote  deeplink  
1303911068-340.jpg
sevillana
 sevillana - woensdag 27 april 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:
DIT IS EEN FEYENOORDFORUM!!!!
echt waar?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: REAL MADRID-FC Barcelona









0.0068938