BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: REAL MADRID-FC Barcelona

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 27 april 2011 - 22:28   quote  deeplink  
hehehehehehe
DY
 DY - woensdag 27 april 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

begrijp je me niet?
jewel maar begrijpen en geloven is iets anders.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:29 schreef DY het volgende:

[..]

jewel maar begrijpen en geloven is iets anders.
Er staan 22 schwalbe koningen op t veld.

herstel. 21

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Stylzz --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 27 april 2011 - 22:32   quote  deeplink  
wat een GGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2011 - 22:33   quote  deeplink  
vreselijk.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 27 april 2011 - 22:33   quote  deeplink  
vind je?
DY
 DY - woensdag 27 april 2011 - 22:33   quote  deeplink  
messi kan wel goed spelen zonder pepe in zn nek-.- sjonge jonge, en die commentator mag ook wel worden weggehaald.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 27 april 2011 - 22:34   quote  deeplink  
tis toch volkomen terecht dat barca voorstaat?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:33 schreef Jappie_FEY het volgende:
vind je?
ja, zo goed.
DY
 DY - woensdag 27 april 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:34 schreef Jappie_FEY het volgende:
tis toch volkomen terecht dat barca voorstaat?
die commentator is toch om ziek van te worden,het beste team wint, de voetballende ploeg wint. het enige wat ik tot de rode kaart van barca zag waren mislukte passes, 1 kans en tikkies terug. en raar hea dat de passes opeens wel aankomen nu pepe op het middeveld weg is en messi vrijspel heeft.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 27 april 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:36 schreef DY het volgende:

[..]

die commentator is toch om ziek van te worden,het beste team wint, de voetballende ploeg wint. het enige wat ik tot de rode kaart van barca zag waren mislukte passes, 1 kans en tikkies terug. en raar hea dat de passes opeens wel aankomen nu pepe op het middeveld weg is en messi vrijspel heeft.
wat heb je real zien doen dan? Die hebben werkelijk waar een wanprestatie geleverd
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 27 april 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, zo goed.
dat doelpunt wel, overige was allemaal nogal sobertjes
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Terechte overwinning, het voetbal heeft gewonnen! FANTASTISCH!

Mooie assist van Afellay
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2011 - 22:44   quote  deeplink  
1303911068-340.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 april 2011 - 22:45   quote  deeplink  
hahahahahaha
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 22:47   quote  deeplink  
DOM DOM DOM en dit bedoel ik nou!Real had meer naar voren moeten spelen maja als je dat niet doet....terwijl ze dat wel de eerste helft deden de vorige keer.en ja adebayor inbrengen terwijl je kaka,hiquian enzovoorts op de bank hebt dan snap je er als trainer ook niks van.

de wedstrijd was gelijkwaardig tot de 75ste minuut een slechte wedstrijd en daarna kreeg barca 2 kansen 2 goals klaar over......pfff als je die messi zo laat lopen met 3 man nog wel tering wat erg.Ik had zeker een sliding gemaakt maar niemand deed wat dom dom dom!maja in ieder geval de copa del ray wat dat voor mag stellen.....lol
en ik vind die rode kaart van pepe onterecht daar geef je geen rood voor in zo een wedstrijd want dat heeft namelijk alles beinvloed.
Nu mag Barcelona de CL van mij winnen van die reserve man united neuzen.....lekker effe 5 goals achter die van de sar prikken

FORZA MADRID!

ps die commentaors sporen niet hiero dat weet je toch!het voetbal wint ja amehoela!barcelona was ook slecht met meer balbezit ja maar net zo slecht als madrid!zielgie nerderlandse commentator!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:47 schreef Terminator het volgende:
DOM DOM DOM en dit bedoel ik nou!Real had meer naar voren moeten spelen maja als je dat niet doet....terwijl ze dat wel de eerste helft deden de vorige keer.en ja adebayor inbrengen terwijl je kaka,hiquian enzovoorts op de bank hebt dan snap je er als trainer ook niks van.

de wedstrijd was gelijkwaardig tot de 75ste minuut een slechte wedstrijd en daarna kreeg barca 2 kansen 2 goals klaar over......pfff als je die messi zo laat lopen met 3 man nog wel tering wat erg.Ik had zeker een sliding gemaakt maar niemand deed wat dom dom dom!maja in ieder geval de copa del ray wat dat voor mag stellen.....lol
en ik vind die rode kaart van pepe onterecht daar geef je geen rood voor in zo een wedstrijd want dat heeft namelijk alles beinvloed.
Nu mag Barcelona de CL van mij winnen van die reserve man united neuzen.....lekker effe 5 goals achter die van de sar prikken

FORZA MADRID!
1303911068-340.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 april 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:47 schreef Terminator het volgende:
DOM DOM DOM en dit bedoel ik nou!Real had meer naar voren moeten spelen maja als je dat niet doet....terwijl ze dat wel de eerste helft deden de vorige keer.en ja adebayor inbrengen terwijl je kaka,hiquian enzovoorts op de bank hebt dan snap je er als trainer ook niks van.

de wedstrijd was gelijkwaardig tot de 75ste minuut een slechte wedstrijd en daarna kreeg barca 2 kansen 2 goals klaar over......pfff als je die messi zo laat lopen met 3 man nog wel tering wat erg.Ik had zeker een sliding gemaakt maar niemand deed wat dom dom dom!maja in ieder geval de copa del ray wat dat voor mag stellen.....lol
en ik vind die rode kaart van pepe onterecht daar geef je geen rood voor in zo een wedstrijd want dat heeft namelijk alles beinvloed.
Nu mag Barcelona de CL van mij winnen van die reserve man united neuzen.....lekker effe 5 goals achter die van de sar prikken

FORZA MADRID!

ps die commentaors spoeren niet hiero dat weet je toch!het voetbal wint ja amehoela!barcelona was ook slecht met meer balbezit ja maar net zo slecht als madrid!zielgie nerderlandse commentator!
met 7 verdedigers?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 27 april 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:44 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]
hehehehehehe
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

met 7 verdedigers?
hahaha ja en wat heeft barcelona dan gedaan met oh zoveel aanvallers???wtf barcelona ging tegen 10 man nog verder naar achteren lopen hahahaha
geloof mij maar er zit geen verschil in klasse tussen madrid en barca ze zijn gelijkwaardig maar madrid heeft tegen barcelona een verkeerde opvatting maar barcelona was zeker niet beter net als de vorige wedstrijd ook niet alleen thuis waren ze beter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:50 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahaha ja en wat heeft barcelona dan gedaan met oh zoveel aanvallers???wtf barcelona ging tegen 10 man nog verder naar achteren lopen hahahaha
Viel niet doorheen te komen af en toe, stonden gewoon teveel verdedigers.. Maar gelukkig heeft het voetbal gewonnen vandaag
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 april 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:50 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahaha ja en wat heeft barcelona dan gedaan met oh zoveel aanvallers???wtf barcelona ging tegen 10 man nog verder naar achteren lopen hahahaha
uit gewonnen met 2-0
Quiroz
 Quiroz - woensdag 27 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:47 schreef Terminator het volgende:
DOM DOM DOM en dit bedoel ik nou!Real had meer naar voren moeten spelen maja als je dat niet doet....terwijl ze dat wel de eerste helft deden de vorige keer.en ja adebayor inbrengen terwijl je kaka,hiquian enzovoorts op de bank hebt dan snap je er als trainer ook niks van.

de wedstrijd was gelijkwaardig tot de 75ste minuut een slechte wedstrijd en daarna kreeg barca 2 kansen 2 goals klaar over......pfff als je die messi zo laat lopen met 3 man nog wel tering wat erg.Ik had zeker een sliding gemaakt maar niemand deed wat dom dom dom!maja in ieder geval de copa del ray wat dat voor mag stellen.....lol
en ik vind die rode kaart van pepe onterecht daar geef je geen rood voor in zo een wedstrijd want dat heeft namelijk alles beinvloed.
Nu mag Barcelona de CL van mij winnen van die reserve man united neuzen.....lekker effe 5 goals achter die van de sar prikken

FORZA MADRID!

ps die commentaors sporen niet hiero dat weet je toch!het voetbal wint ja amehoela!barcelona was ook slecht met meer balbezit ja maar net zo slecht als madrid!zielgie nerderlandse commentator!
stopkindermisbruik.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 april 2011 - 22:52   quote  deeplink  
pfff wat een zaadpartij. Eerste 60 minuten niet om aan te zien. enige verschil is dat Barca veel meer balbezit had, maar beiden ploeg creeerden vrijwel niets.

Dan rode kaart, volkomen terecht trouwens. Die Pepe is echt niet goed bij zijn hoofd. Daarna is het nog eens 15 minuten niet om aan te zien. Die goal komt eigenlijk uit de lucht vallen. Uitstekende actie van Afellay en mooi afgemaakt. De rest was ook al niet om aan te zien, behalve dan die prachtige actie van Messi voor de 0-2.

Conslusie: 89 minuten zaadvoetbal. 2 ploegen die vrij verdedigend (Barca) tot zeer verdedigend (Real) voor de dag kwamen (6 verdedigend ingstelde spelers vs 7 verd. ing. spelers). Aantal zeer onsportieve spelerts. Constant schwalbes en gejank. Met name Busquets en Pedro van Barca en Di Maria en Pepe van Real.

Verbaasde me dan zelf na die rode kaart Barca amper kansen creerde en het was dus gewoon 75 minuten lang een 0-0 wedstrijd. En Barca had het hier al moeten beslissen voor de return. De 0-2 kwam ook al min of meer uit de lucht vallen.

Ben al met al zwaar teleurgesteld in deze wedstrijd (van beide kanten trouwens).
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 22:53   quote  deeplink  
iedereen is zo geil op barca???pffff ik vind het niet bijzonder en dat heb je vandaag ook weer kunnen zien.....
ik bedoel tegen een andere topclub dan hea

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Terminator --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 april 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:53 schreef Terminator het volgende:
iedereen is zo geil op barca???pffff ik vind het niet bijzonder en dat heb je vandaag ook weer kunnen zien.....
nee hoor ze hadden beiden moeten verliezen weet je nog in het begin van jou topic..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 april 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Viel niet doorheen te komen af en toe, stonden gewoon teveel verdedigers.. Maar gelukkig heeft het voetbal gewonnen vandaag
tsja dat zij die commentator ook al, maar zeg eerlijk heeft Barca goed gevoetbald? Ongelofelijke zaadpartij. Natuurlijk voor een groot deel veroorzaakt door de verdedigende instelling van Real. Maar dan nog. En zelfs tegen 10 man werd er veel te weinig gecreeerd. Heb denk ik 3 mooie acties gezien in de hele wedstrijd. Waarvan 2 een goal werden en nog eentje van Villa die van recht naar binnen snijdt en voorlangs schiet.

pfff, kan er nog steeds niet bij, wat een treurige wedstrijd. Ik had hier als neutrale kijkert naar uitgekeken, maar het was gewoon kut.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 19:56 schreef FR-Henk het volgende:
Hoop gedoe om een wedstrijd die al gespeeld is: 0-2 voor El Barca!

Finale = dus Man. United - Barca.
Bovenstaande voorspeller had het goed. Vast een kennerrrrrr...

Ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, he. Terechte overwinning, die gore Pepe graag 2 seizoenen schorsen...
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja dat zij die commentator ook al, maar zeg eerlijk heeft Barca goed gevoetbald? Ongelofelijke zaadpartij. Natuurlijk voor een groot deel veroorzaakt door de verdedigende instelling van Real. Maar dan nog. En zelfs tegen 10 man werd er veel te weinig gecreeerd. Heb denk ik 3 mooie acties gezien in de hele wedstrijd. Waarvan 2 een goal werden en nog eentje van Villa die van recht naar binnen snijdt en voorlangs schiet.

pfff, kan er nog steeds niet bij, wat een treurige wedstrijd. Ik had hier als neutrale kijkert naar uitgekeken, maar het was gewoon kut.
Dat het een zaadpartij was, kwam door Real. En waarom zou Barça een risico gaan nemen als Real met 10 man speelt? 1 counter en je bent weg.. Ze hebben het heel slim uitgespeeld, zeker na de 0-1. Dankzij Messi valt dan nog de 0-2.

Jij een neutrale kijker??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 april 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bovenstaande voorspeller had het goed. Vast een kennerrrrrr...

Ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, he. Terechte overwinning, die gore Pepe graag 2 seizoenen schorsen...
ja en doe Pedro, Busquets en Di Maria er ook maar bij. wat een onsportieve lijers. Als er ooit een speler bij Feyenoord dergelijk onsportief gedrag vertoond, mag ie meteen optyfen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Hier de kenner weerrr...(die van 0-2 voorspelling, he):

Real is een moordenaarszootje, met een angsthaas als coach.
Barca is een jongedamesteam, die niet met stoere kerels om kan gaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 april 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 23:00 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat het een zaadpartij was, kwam door Real. En waarom zou Barça een risico gaan nemen als Real met 10 man speelt? 1 counter en je bent weg.. Ze hebben het heel slim uitgespeeld, zeker na de 0-1. Dankzij Messi valt dan nog de 0-2.

Jij een neutrale kijker??
ja. haha, ga je dat nou betwijfelen omdat ik een andere mening heb dan jij?

- Barca heeft verdiend gewonnen.
- De rode kaart was terecht
- Het niveau was van beide kanten bedroevend
- Individuele acties hebben Barca aan de winst geholpen
- Pepe, Di Maria, Busquets en Pedro zijn zeer onsportieve spelerts
- Beide ploegen kwamen redelijk verdedigend voor de dag (Real nog 10 keer erger dan Barca)

zeg ik hiermee hele rare dingen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 27 april 2011 - 23:04   quote  deeplink  
het was gewoon niks. klaar
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 23:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ja. haha, ga je dat nou betwijfelen omdat ik een andere mening heb dan jij?
Sorry, dacht dat ik Terminator las.. Het is laat, foutje!
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2011 - 23:05   quote  deeplink  
1303921509-40.jpg
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 27 april 2011 - 23:05   quote  deeplink  
hehehehehehe
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 april 2011 - 23:07   quote  deeplink  
ik vind ook nog steeds dat Barca bij die 0-1 had moeten doordrukken. ze hebben mazzel dat die 0-2 alsnog valt, maar Barca had het hier af kunnen en moeten maken. Real was redelijk rijp voor de slacht, die tegengoal die hakte er in. Je hoeft natuurlijk dan niet achter alles open te gooien, maar iets meer pressie, kom op zeg.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 april 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 23:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Sorry, dacht dat ik Terminator las.. Het is laat, foutje!
haha, dacht al. kan gebeuren.
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nee hoor ze hadden beiden moeten verliezen weet je nog in het begin van jou topic..
hahahahaha ja klopt!hahahaha je hebt gelijk maar ja barcelona bij de theater das een goede die club kun je toch ook niet serieus nemen....met messi als clown lol maar ik ga mensen fijne avond nog......
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 23:02 schreef FR-Henk het volgende:
Hier de kenner weerrr...(die van 0-2 voorspelling, he):

Real is een moordenaarszootje, met een angsthaas als coach.
Barca is een jongedamesteam, die niet met stoere kerels om kan gaan.
hahahaha daar zit wat in!
Terminator
 Terminator - woensdag 27 april 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 23:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ja. haha, ga je dat nou betwijfelen omdat ik een andere mening heb dan jij?

- Barca heeft verdiend gewonnen.
- De rode kaart was terecht
- Het niveau was van beide kanten bedroevend
- Individuele acties hebben Barca aan de winst geholpen
- Pepe, Di Maria, Busquets en Pedro zijn zeer onsportieve spelerts
- Beide ploegen kwamen redelijk verdedigend voor de dag (Real nog 10 keer erger dan Barca)

zeg ik hiermee hele rare dingen?
ja barca heeft niet terecht gewonnen!das het enige rare....neimand had mogen winnen...
raket
 raket - woensdag 27 april 2011 - 23:18   quote  deeplink  
Dit is een Feyenoord site.Wegwezen met die onzin en anders verhuis je maar lekker naar Spanje
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 23:18 schreef raket het volgende:
Dit is een Feyenoord site.Wegwezen met die onzin en anders verhuis je maar lekker naar Spanje
En dan daarvandaan topics openen? Zie het verschil niet.
Mr.Raver
 Mr.Raver - woensdag 27 april 2011 - 23:23   quote  deeplink  
Ik ben een redelijk stil forum lid, maar nu ik die terminator zo bezig zie de laatste dagen vraag ik mij echt af hoe oud hij is... Kan niet discussiëren, schreeuwt maar wat in het rond, geilt op Real en helemaal op dat man/wijf en heeft het alleen maar over hoe erg hij Ajax haat... TRIEST
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 april 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 23:14 schreef Terminator het volgende:

[..]

ja barca heeft niet terecht gewonnen!das het enige rare....neimand had mogen winnen...
tot die goal was het een 0-0 wedstrijd.

als het 0-0 was gebleven had niemand recht van klagen gehad. maar Barca heeft toch nog 2-3 kansen gecreeerd in de laatste 15 minuten en die benut dus wat dat betreft terecht gewonnen.

maar inderdaad, eigenlijk had niemand mogen winnen.
später
 später - woensdag 27 april 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 23:23 schreef Mr.Raver het volgende:
Ik ben een redelijk stil forum lid, maar nu ik die terminator zo bezig zie de laatste dagen vraag ik mij echt af hoe oud hij is... Kan niet discussiëren, schreeuwt maar wat in het rond, geilt op Real en helemaal op dat man/wijf en heeft het alleen maar over hoe erg hij Ajax haat... TRIEST
+1
craven
 craven - woensdag 27 april 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
pfff wat een zaadpartij. Eerste 60 minuten niet om aan te zien. enige verschil is dat Barca veel meer balbezit had, maar beiden ploeg creeerden vrijwel niets.

Dan rode kaart, volkomen terecht trouwens. Die Pepe is echt niet goed bij zijn hoofd. Daarna is het nog eens 15 minuten niet om aan te zien. Die goal komt eigenlijk uit de lucht vallen. Uitstekende actie van Afellay en mooi afgemaakt. De rest was ook al niet om aan te zien, behalve dan die prachtige actie van Messi voor de 0-2.

Conslusie: 89 minuten zaadvoetbal. 2 ploegen die vrij verdedigend (Barca) tot zeer verdedigend (Real) voor de dag kwamen (6 verdedigend ingstelde spelers vs 7 verd. ing. spelers). Aantal zeer onsportieve spelerts. Constant schwalbes en gejank. Met name Busquets en Pedro van Barca en Di Maria en Pepe van Real.

Verbaasde me dan zelf na die rode kaart Barca amper kansen creerde en het was dus gewoon 75 minuten lang een 0-0 wedstrijd. En Barca had het hier al moeten beslissen voor de return. De 0-2 kwam ook al min of meer uit de lucht vallen.

Ben al met al zwaar teleurgesteld in deze wedstrijd (van beide kanten trouwens).
perfecte analyse
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 april 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
pfff wat een zaadpartij. Eerste 60 minuten niet om aan te zien. enige verschil is dat Barca veel meer balbezit had, maar beiden ploeg creeerden vrijwel niets.

Dan rode kaart, volkomen terecht trouwens. Die Pepe is echt niet goed bij zijn hoofd. Daarna is het nog eens 15 minuten niet om aan te zien. Die goal komt eigenlijk uit de lucht vallen. Uitstekende actie van Afellay en mooi afgemaakt. De rest was ook al niet om aan te zien, behalve dan die prachtige actie van Messi voor de 0-2.

Conslusie: 89 minuten zaadvoetbal. 2 ploegen die vrij verdedigend (Barca) tot zeer verdedigend (Real) voor de dag kwamen (6 verdedigend ingstelde spelers vs 7 verd. ing. spelers). Aantal zeer onsportieve spelerts. Constant schwalbes en gejank. Met name Busquets en Pedro van Barca en Di Maria en Pepe van Real.

Verbaasde me dan zelf na die rode kaart Barca amper kansen creerde en het was dus gewoon 75 minuten lang een 0-0 wedstrijd. En Barca had het hier al moeten beslissen voor de return. De 0-2 kwam ook al min of meer uit de lucht vallen.

Ben al met al zwaar teleurgesteld in deze wedstrijd (van beide kanten trouwens).
Helemaal mee eens.
Ik gun het barcelona normaal echt maar door de zeer genieperige overtredingen die de scheids gemist heeft real nog minder. Barcelonas voorhoede en middenveld zijn stuk voor stuk schwalbe koningen en flinke aanstellers en worden door vrijwel iedereen onterecht als beste van de wereld gezien.
Maar bijna iedereen laat ze hun gang gaan en hebben in de spaanse competitie dan vrij spel omdat ze daar beter zijn maar zodra ze tegen andere europese topploegen spelen zie je dat het niets oplevert en ze het moeten hebben van een rode kaart voor de tegenstander of onterechte scheidsrechters beslissing door een schwalbe. Dat tikken is leuk om te zien maar niet effectief tegen 11 spelers van andere top ploegen.

Ik verwacht niet dat real volgende week alsnog doorgaat maar mochten ze zonder de vieze overtredingen met 3-0 winnen zou ik het niet erg vinden. En dan uiteindelijk, of het nou barcelona of real is gewoon dik verliezen van manchester want die heb ik veel hoger zitten
craven
 craven - donderdag 28 april 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 00:07 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Ik gun het barcelona normaal echt maar door de zeer genieperige overtredingen die de scheids gemist heeft real nog minder. Barcelonas voorhoede en middenveld zijn stuk voor stuk schwalbe koningen en flinke aanstellers en worden door vrijwel iedereen onterecht als beste van de wereld gezien.
Maar bijna iedereen laat ze hun gang gaan en hebben in de spaanse competitie dan vrij spel omdat ze daar beter zijn maar zodra ze tegen andere europese topploegen spelen zie je dat het niets oplevert en ze het moeten hebben van een rode kaart voor de tegenstander of onterechte scheidsrechters beslissing door een schwalbe. Dat tikken is leuk om te zien maar niet effectief tegen 11 spelers van andere top ploegen.

Ik verwacht niet dat real volgende week alsnog doorgaat maar mochten ze zonder de vieze overtredingen met 3-0 winnen zou ik het niet erg vinden. En dan uiteindelijk, of het nou barcelona of real is gewoon dik verliezen van manchester want die heb ik veel hoger zitten
meen je dat laatste nou echt?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 28 april 2011 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 00:08 schreef craven het volgende:

[..]

meen je dat laatste nou echt?
Die spelen niet laf (Real) en gnieperig (Barcelona) en ze hebben vd Sar!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: REAL MADRID-FC Barcelona









0.0091640