BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: REAL MADRID-FC Barcelona

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2011 - 07:22   quote  deeplink  
ik gun het ManU ook meer dan barcelona. beetje barcelona moe.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 28 april 2011 - 08:40   quote  deeplink  
Ik gun het een 40-jarige doelman.
Ondanks dat het een neus is heeft hij een mooi einde van zijn impossante carriere verdient!
sevillana
 sevillana - donderdag 28 april 2011 - 11:31   quote  deeplink  
whatever, . . het voetbal was de grote winnaar woensdagavond
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 11:31 schreef sevillana het volgende:
whatever, . . het voetbal was de grote winnaar woensdagavond
de toeschouwer helaas niet.
craven
 craven - donderdag 28 april 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Op die 2 goals na was het ontzettend mager,..maar ik zie Barca de champions league wel winnen, vindt manchester nou ook niet fantastisch spelen
MMM
 MMM - donderdag 28 april 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Boudewijn kan beter een hockey forum beginnen voor zichzelf..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door MMM --
raket
 raket - donderdag 28 april 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Feyenoord site,Feyenoord site,Feyenoord site,Feyenoord site.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 28 april 2011 - 15:56   quote  deeplink  
Dit topic is onderhand drukker bezocht dan een doorsnee wedstrijdtopic van Feyenoord.
sevillana
 sevillana - donderdag 28 april 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 11:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

de toeschouwer helaas niet.
klopt, . . voor een goede/mooie wedstrijd zijn 2 teams nodig die voetballen
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 april 2011 - 21:39   quote  deeplink  
Kut barca
Kut real
de.fan
 de.fan - donderdag 28 april 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Mooi dat Barça heeft gewonnen!! Is mij favoriete club na Feyenoord.
Ik sta nu helaas al 9 jaar op de wachtlijst voor een seizoenskaart bij Barça.
Kan ik alvast kaartjes gaan bestellen voor de finale.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 april 2011 - 21:46   quote  deeplink  
ja en?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 april 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 21:44 schreef de.fan het volgende:
Mooi dat Barça heeft gewonnen!! Is mij favoriete club na Feyenoord.
Ik sta nu helaas al 9 jaar op de wachtlijst voor een seizoenskaart bij Barça.
Kan ik alvast kaartjes gaan bestellen voor de finale.
Hoe komt dat zo?
de.fan
 de.fan - vrijdag 29 april 2011 - 05:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 21:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoe komt dat zo?
Mooie club, fantastisch voetbal en is HET voorbeeld waar ik naar streef voor het niveau bij Feyenoord. En hoe het verder komt? Dat is makkelijk te verklaren , mijn vrouw is een Nederlandse die is geboren in Rotterdam maar sinds haar 2de jaar al in Barcelona is gaan wonen met haar ouders. En aangezien ik mijn vrouw in Lloret de mar heb ontmoet ben ik zodoende met schoonvaders in aanraking met Barça gekomen. Het beste en mooiste voorbeeld van Barça vind ik wel dat de supporters de baas zijn over de club. Al zitten ze niet in het bestuur maar deze worden wel gekozen door de supporters en indien nodig ook weg gestemd!! Bijna nooit rellen en dergelijke en zo goed bereikbaar. Je ben ook zo weer de stad uit na een wedstrijd! Geweldig openbaar vervoer.
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 april 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 21:44 schreef de.fan het volgende:
Mooi dat Barça heeft gewonnen!! Is mij favoriete club na Feyenoord.
Ik sta nu helaas al 9 jaar op de wachtlijst voor een seizoenskaart bij Barça.
Kan ik alvast kaartjes gaan bestellen voor de finale.
"mij" favoriete club, ... tsja . . . . . . . .
n.b.: nog veel sterkte tijdens het wachten
de flh
 de flh - vrijdag 29 april 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 05:41 schreef de.fan het volgende:

[..]

Het beste en mooiste voorbeeld van Barça vind ik wel dat de supporters de baas zijn over de club. Al zitten ze niet in het bestuur maar deze worden wel gekozen door de supporters en indien nodig ook weg gestemd!! .. Geweldig openbaar vervoer.
Ben het nog gedeeltelijk met je eens ook.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 april 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 05:41 schreef de.fan het volgende:

[..]

Mooie club, fantastisch voetbal en is HET voorbeeld waar ik naar streef voor het niveau bij Feyenoord. En hoe het verder komt? Dat is makkelijk te verklaren , mijn vrouw is een Nederlandse die is geboren in Rotterdam maar sinds haar 2de jaar al in Barcelona is gaan wonen met haar ouders. En aangezien ik mijn vrouw in Lloret de mar heb ontmoet ben ik zodoende met schoonvaders in aanraking met Barça gekomen. Het beste en mooiste voorbeeld van Barça vind ik wel dat de supporters de baas zijn over de club. Al zitten ze niet in het bestuur maar deze worden wel gekozen door de supporters en indien nodig ook weg gestemd!! Bijna nooit rellen en dergelijke en zo goed bereikbaar. Je ben ook zo weer de stad uit na een wedstrijd! Geweldig openbaar vervoer.
Ah, oke.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 29 april 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 22:47 schreef Terminator het volgende:
DOM DOM DOM en dit bedoel ik nou!Real had meer naar voren moeten spelen maja als je dat niet doet....terwijl ze dat wel de eerste helft deden de vorige keer.en ja adebayor inbrengen terwijl je kaka,hiquian enzovoorts op de bank hebt dan snap je er als trainer ook niks van.

de wedstrijd was gelijkwaardig tot de 75ste minuut een slechte wedstrijd en daarna kreeg barca 2 kansen 2 goals klaar over......pfff als je die messi zo laat lopen met 3 man nog wel tering wat erg.Ik had zeker een sliding gemaakt maar niemand deed wat dom dom dom!maja in ieder geval de copa del ray wat dat voor mag stellen.....lol
en ik vind die rode kaart van pepe onterecht daar geef je geen rood voor in zo een wedstrijd want dat heeft namelijk alles beinvloed.
Nu mag Barcelona de CL van mij winnen van die reserve man united neuzen.....lekker effe 5 goals achter die van de sar prikken

FORZA MADRID!

ps die commentaors sporen niet hiero dat weet je toch!het voetbal wint ja amehoela!barcelona was ook slecht met meer balbezit ja maar net zo slecht als madrid!zielgie nerderlandse commentator!
Wat betreft je eerste gedeelte ben ik het helemaal met je eens. Real had er inderdaad goed aangedaan aanvallender te spelen. Ze speelden nu weer met 8 verdedigende spelers. Nu had Barca er ook 7, omdat Keita speelde voor de geblesseerde Iniesta, maar Real doet het elke wedstrijd tegen Barca zo en wilde gewoon niet voetballen. Waarom zou Barca dan wel moeten voetballen in een stadion waarin 70/80 duizend man tegen hen is. Ik geef ze groot gelijk dat ze vonden dat Real ook maar eens moest komen en dat zij niet alleen het risico wilden lopen.

Die wissel snapte ik ook al niet, maar ik vraag me sowieso al langer af waarom Mourinho zo vaak Özil er naast zet/eruit haalt. Özil is toch een geweldige speler, maar goed, wie ben ik om dat te bepalen?

En dan vind je het gek dat men Messi zo laat lopen, wat ik helemaal kan begrijpen, want je moet een keer ingrijpen, maar het is gewoon een speler van weredklasse en ik zie geen enkele andere voetballer zulke doelpunten maken.

Ik vind het echter onbegrijpelijk dat je de rode kaart van Pepe onterecht vindt. Ja, zo'n kaart beinvloedt een heleboel in zo'n wedstrijd, maar wat als de scheidsrechter het niet doet. De scheidsrechter is er om alles in de gaten te houden en ervoor te zorgen dat het niet uit de hand loopt. Als de scheids geen rood had gegeven voor deze overtreding, omdat het de wedstrijd beinvloedt, zou dat dus betekenen dat er in elke topwedstrijd, wat het qua voetbal overigens helemaal niet was, gewoon geschopt mag worden. Men mag volgens jou dus gewoon zo hard schoppen dat je de ander zijn benen wel kunt breken. Pepe kwam overigens ook nog eens met gestrekt been in. Die Pepe zat al twee wedstrijden lang op het randje of er zelfs over en nu ging hij echt te ver. Ik vind ook dat men zoveel mogelijk moet laten doorspelen, maar de spelers moeten ook beschermd worden tegen de TE agressieve voetballers in de wereld.

Ik hoop dat Barca nu de CL wint, want zij spelen in mijn ogen het beste voetbal van de wereld. Mochten ze verliezen dan heeft van der Sar in elk geval een leuk afscheid gehad, maar zoals Barca vaak speelt, dus niet zoals tegen Real afgelopen wedstrijd, hoop ik echt dat ze winnen. Voetbal is bedoeld om te entertainen en dan mag je best zo nu en dan verdedigend spelen, maar niet te vaak. En waar ik al helemaal een hekel aan heb zijn managers die continu de scheidsrechter de schuld geven als ze verliezen. Kom op, wees gewoon eens sportief en geef toe dat de tegenstander verdiend heeft gewonnen en beschuldigingen tegen de tegenstander zitten te maken. Ik geef Barca groot gelijk dat ze nu eens naar de UEFA gaan, want Mourinho is al het hele seizoen bezig en waar hij ze allemaal van beschuldigt is niet normaal meer. Hij gaat nu zelfs naar de UEFA, omdat de Barca spelers zich zouden hebben aangesteld. Sorry hoor, maar als je het aanstellen vindt van Dani Alves na de overtreding van Pepe, dan weet ik het ook niet meer. En er waren inderdaad spelers van Barca die zich aanstelden, zoals Pedro en Busquets, maar bij Real waren die spelers er ook.

Het voetbal is er niet om elkaar af te zeiken.

Voetbal = entertainment!
de.fan
 de.fan - zaterdag 30 april 2011 - 04:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 23:42 schreef später het volgende:

[..]

+1
Zulke figuren als terminator zijn ook alleen maar randdebielen die het verpesten voor een club als Feyenoord met haar geweldige fans. Die geilen maar op 1 ding en dat is een anti 020 beleid. En het vernielen van andermans eigendommen. Zo dom zijn die figuren.
de.fan
 de.fan - zaterdag 30 april 2011 - 04:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 23:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ja en doe Pedro, Busquets en Di Maria er ook maar bij. wat een onsportieve lijers. Als er ooit een speler bij Feyenoord dergelijk onsportief gedrag vertoond, mag ie meteen optyfen
Dan hou je niemand meer over in de kuip!! Hahahahaha lol
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 30 april 2011 - 05:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 04:48 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dan hou je niemand meer over in de kuip!! Hahahahaha lol
haha, zo erg is het nou ook weer niet bij Feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: REAL MADRID-FC Barcelona









0.0106220