|
|
phontana
|
|
|
Als junker mee zou komen met van geel zou niemand hier dat erg vinden toch!? we wachten op een speler die goed scoord, nou dan hebben we er nu toch een gevonden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
30 jaar, heeft geen restwaarde, maar kost wel een transferbedrag.
moeilijk. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ligt aan de afkoopsom We hebben bijna geen geld Geld uitgeven aan een speler die niks meer opbrengt qua transferwaarde is nu heel dom ALs hij gratis mee komt is hij van harte welkom Maar als je er voor moet betalen wordt het anders |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
doe maar niet. redelijke spits, maar heeft voor zijn roda tijd nooit potten kunnen breken, dus geen enkele garantie dat hij bij Feyenoord zou gaan scoren. Bovendien is hij al in de dertig, dus kan je niet meer aan hem verdienen en hij kost ook nog es een transfersom.
niet doen dus. |
|
|
|
|
feyenoord120
|
|
|
nee joh hij heeft het een keer zoveel gescoord maar doet hij nooit weer.
dus niet doen |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
Niet doen, brengt niks meer op als je hem wil verkopen. En tenslotte scoort hij nu veel maar daar heb je ook alles mee gezegd, bij Fietstas raakte die geen pepernoot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kijk nou maar for fuck`s sake naar een spits van rond de 20 over heel europa die talent heeft .... Kijk maar op de balkan naar een ventje van rond de 1.80/1.85 die nog wat geleerd kan worden.Liefst een teringlijertje... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat moet van Geel doen,sorry ;) |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
we hadden Luc gewoon nog 2 jaar moeten hebben! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja maar dat is niet zo en na Fernandez een 22 jarige kroatische spits halen ofzo met de juiste balcontrole en lengte. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nah...jah....neuh...ehhhh....Nee!
Junker is meer goed voor de counter en niet in een volle 16 meter gebied. En voor de counter hebben we Fernandez dan liever. Goedkoper en meer transferwaarde.
Wel sympathieke gast trouwens, die Mads.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2011 - 18:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Kijk nou maar for fuck`s sake naar een spits van rond de 20 over heel europa die talent heeft .... Kijk maar op de balkan naar een ventje van rond de 1.80/1.85 die nog wat geleerd kan worden.Liefst een teringlijertje... lazovic komt nooit meer terug ;-) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
finsend
|
|
|
haha liefst een teringlijertje...
zo'n speler waar iedereen een hekel aan heeft maar er toch 25-30 inschiet |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2011 - 18:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ja maar dat is niet zo en na Fernandez een 22 jarige kroatische spits halen ofzo met de juiste balcontrole en lengte. Ja precies, maakt niet uit of tie kan voetballen, als tie maar uit kroatie komt......... ?????? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Of willen jullie echte een van de Ustachi!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
sodejodocus wat een namen wat een keuze aan spitsen,wat een info. die spits komt wel die komt niet.Het lijkt de site wel van de binnenlandse veiligheidsdienst wel................................................. ik geloof alles pa als ik het zie |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Dat is heel leuk voor jou! Wij discuseren hier graag over... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik begrijp dat maar ieder keer wordt ik zo treurig van de berichtgeving,is niet haalbaar voor Feyenoord |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
WIJ ZIJN FEYENOORD!!! WIJ KUNNEN ALLES!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Niet doen... Kost ook nog geld en brengt niks op, dan liever Fernandez |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
gewoon Fernandez en een buitenlands talent van een jaar of 20.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Is gratis en maakt doelpunten!! Zie hem liever dan die counterspits Fernandez! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
schrijf je mats niet met een d? Dus doe maar een dik slot! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: koevermans is te oud en zat liever op de bank bij pisvee dan spelen in het mooiste stadion van nederland. opzoueten dus. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Wat is een counterspits, kan iemand mij dat uitleggen? Het lijkt me niet meer dan logisch dat Excelsior het moet hebben van de counter... hebben wij Fernandez al zien spelen bij een ploeg die op de helft van de tegenstander speelt dan? Een counterspits kan dus een goal staand in de 16 niet maken, opeens vergeten hoe die moet schieten of waar het goal is?? Geef die jongen eerst een kans voordat we een sticker op em plaatsen waar ze op tv zo'n handje van hebben. 9 keer scoren in dit seizoen, lijkt me toch best redelijk als je voor degradatie speelt.
2010/2011 Excelsior 29 - 9 2009/2010 Excelsior 20 - 15
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door G-child -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Is al oud en wou toch liever op de bank bij pisvee? Fer en co. mogen opzouten omdat die niet snel genoeg bijtekenen oftewel van hen wordt verwacht dat ze loyaal blijven, terwijl iemand die niet persé naar Feyenoord hoeft, toch moet komen... laat hem toch lekker de tering krijgen! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maar goed, Mads Junker leeft momenteel boven zijn stand. Hij heeft nog nooit zo'n goed seizoen gedraaid en ik gun het hem van harte, want het is een supersympatieke gozert die met beide beentjes op de grond staat. Ik mag hem wel, maar ik zie liever een andere spits. Hij zal niet snel weer zo'n goed seizoen draaien, geloof ik niets van... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Arie, gaan we nog spelers behouden of krijgen aankomende seizoen???? Zo te horen gaan we weer voor het linkerrijtje |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:[..] koevermans is te oud en zat liever op de bank bij pisvee dan spelen in het mooiste stadion van nederland. opzoueten dus. In onze situatie moeten we af en toe ook eens onze trots opzij zetten! Als hij elke wedstrijd speelt is hij goed voor minimaal 20 doelpunten! Sinds Kuyt niet meer gezien! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 12:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] In onze situatie moeten we af en toe ook eens onze trots opzij zetten! Als hij elke wedstrijd speelt is hij goed voor minimaal 20 doelpunten! Sinds Kuyt niet meer gezien! Ja maar op één of andere manier eindigt ie overal op de bank. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
komt omdat hij voetballend niet grandioos is maar heeft een neusje voor de goal! Overigens willen ze 2 spitsen halen en dan vind ik hem toch en van de beste opties voor 1 van de twee plaatsen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 12:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] In onze situatie moeten we af en toe ook eens onze trots opzij zetten! Als hij elke wedstrijd speelt is hij goed voor minimaal 20 doelpunten! Sinds Kuyt niet meer gezien! 3 jaar te laat. Gewoon niet doen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
aub weer niet dat Koef verhaal, hij wilde liever bij psv op de bank zitten dan bij ons spelen, conclusie: Slotje! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ja hij wilde kampioen worden met psv hahahahahaha nou danny veel succes! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en hoopte waarschijnlijk dat ie na de schaal alsnog de man kon worden bij ons voor teveel geld. straks heeft ie niks. kan ie naar nec ofzo. omdat fernandez naar ons gaat. dan lach ik me de pleuris
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
on topic voor een paar ton mag ie best komen. :)) Het is een goede speler waar je nog een paar jaar plezier van kan hebben.. oftewel er loopt gewoon niet zo veel betaalbaars rond.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koevermans brengt geen reet op, liever de markt afstropen (mits met geld van investeerders) en een jong talent opduiken. |
|
|
|