BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel: zijn strategie, zijn zuidelijk accent, zijn zang, zijn overtuigingskracht

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 27 april 2011 - 18:45   quote  deeplink  


Met Martin van Geel waait er een nieuwe wind door de Kuip. Gudde en Been gingen kijken naar de spits Gerndt in Zweden. De komst van deze goalgetter leek een gebakken eitje gezien het feit dat als het moest suikeroompjes de transferprijs wel wilden ophoesten. Salaris zou uit budget van opbrengst transfer Luc komen.

Betere zanger dan gedacht deze voormalige misdienaar:


"Niet zo snel" zei Martin van Geel tegen Pim Blokband. En Pim, de spanbandenkoning, luisterde aandachtig naar de volgende uiteenzetting van Martin:

Kijk Pim we hebben nu een aardig elftal staan. Luc gaat weg en dat brengt weer wat geld in het laatje. Halen we Gerndt dan is dat geld op, en wel meteen. Die Fernandez van Excelsior kost niks en voor 4 ton komt hij wel hier naartoe. Als hij zich bewijst in Feyenoord1 kunnen we hem snel weer van de hand doen of verhuren. De Zweedse competitie loopt door tot in september en we kunnen dan Gerndt alsnog halen. Beetje pappen en nathouden, laat dat mij aan mij over. Wist je dat die jongen in een scheiding ligt? Win Win mijheer Blokband wat denkt u?

Al spelend met een elastiekje zei Pim: Martin mijn zegen heb je, ik ben gewend alleen mijn eigen geld uit te geven dus ik sta hier vierband achter. Je weet als dingen goed vast zitten raken ze niet los.

Mijnheer Blokband zei Martin van Geel, sinds U hier bent schuift er niks meer op dit schip.

Pim Blokband boog zich naar voren en fluisterde: wat te doen met de grote vier en Been Martin?

De onbetwiste spanbandenkoning van Rotterdam en omstreken:

Martin roerde in zijn kopje zwarte koffie met suiker, glimlachte en begon de volgende uiteenzetting.

De salarislasten van Tim de Cler, Swerts, Hofland, Tomasson, Bruins, Auassar, misschien ook Vlaar en Bahia verdwijnen uit de boeken. Met de helft van dit vrijgekomen bedrag kunnen we Fer, de Vrij en Wijnaldum over de streep trekken met een verlenging voor 2 jaar minimaal, tekengeld en gelimiteerde transfersommen of ongelimiteerde transfersommen met 50/50 verdeling.

Ouaoussar mompelde Pim Blokband die speelt toch bij VVV? Gaat wat snel Martin maar het klinkt goed. Mijn zegen heb je. Enne alles goed onder de snelbinder houden! haha. Maar Mario wat moeten we met hem..

Martin nu boog zich licht voorover naar Pim Blokband toe en sprak zachtjes: Mario is een fantastisch mens en hij heeft een gouden pik, ik zorg voor een goede selectie en zal hem de kneepjes van het TD vak leren. U weet Mijnheer Blokband, en ik zeg dit niet vaak, U weet mijnheer Blokband dat ik meer dan 100 doelpunten heb gemaakt in de eredivisie. Meer dan Mario dus. Hij kan veel van mij leren. Heel veel. En mijnheer Blokband ik hou veel van Feyenoord. Heel veel.

Mijn zegen heb je zei Pim Blokband met tranen in zijn ogen maar haal de club niet uit zijn verband. Ik ben een vriend van Feyenoord, een echte vriend. Ik ben verbonden met mijn hart aan deze club

Nog één punt onderbrak Martin, de volschietende commissaris van de NV, het betreft uw vrouw. Zij moet een andere kapper zoeken en daar incognito blijven. Zij moet dat dan doen voor Feyenoord. Vriendin van Feyenoord.
Ik begrijp het zei Pim Blokband alles voor het nu en eeuwigdurende verbond.

Ondertussen was Martin Gudde de kamer in het Maasgebouw binnen gekomen.

Zachtjes zette Martin van Geel met zijn prachtige Zuidelijke accent het Hand in Hand kameraden in:

Hand in hand kameraden
Hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
Hand in hand kameraden
Hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1

Ga je mee naar 't stadion
Naar de ploeg
Van Rood en Wit
Je zoekt een plekje in de zon
Waar je zo
Gezellig zit
Kijk ze komen op het veld
En gejuich uit duizend kelen
Want je staat ervan versteld
Als de sterrenploeg gaat spelen
Dan is altijd wat je hoort
Het lied van Feyenoord

www.sportdwaas.blogspot.com

disclaimer:
Elke overeenkomst met personen uit de werkelijkheid berust op louter toeval of samenloop van omstandigheden
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 april 2011 - 18:53   quote  deeplink  
godnondeju weer geen eten
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 27 april 2011 - 18:54   quote  deeplink  
de hostie
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 27 april 2011 - 18:55   quote  deeplink  
hij is leuk
FR-Han
 FR-Han - woensdag 27 april 2011 - 18:57   quote  deeplink  
nare topic dit! +1! ;-) dwaassie... beetje dollen hoor!! gekkie dwaassie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 april 2011 - 18:58   quote  deeplink  
Jep geslaagd...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 27 april 2011 - 19:04   quote  deeplink  
haha, sportdwaas. hij is weer ouderwets. dit niveau vasthouden. en je onzin wegstoppen.

mis wel het recept.
De Spot
 De Spot - woensdag 27 april 2011 - 19:15   quote  deeplink  
leuk stukkie man respect!!!
FR-Han
 FR-Han - woensdag 27 april 2011 - 19:21   quote  deeplink  
lijkt erop dat de medicatie is aangeslagen! sportdwaassie is terug. nu nog een lekker menu erbij en ik ben gelukkig. sportdwaas///lieverakker!!
kuipje
 kuipje - woensdag 27 april 2011 - 19:33   quote  deeplink  
Leuk stuk!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 april 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Sportdwaas & revenge to the aliens. Hij kan het!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 april 2011 - 19:45   quote  deeplink  
mooie foto's!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 27 april 2011 - 19:50   quote  deeplink  
Goed geschreven dwaas! Leuk :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 april 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Whoehahahahahahaaaa!
Top dit!!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 april 2011 - 20:45   quote  deeplink  
let maar op martin yellow gaat het maken met feyenoord.
Beenhakker probeerde een hoop met overtuigingskracht en inpraten heel goed hoor en hulde.Maar deze meneer gaat het zakelijk doen.
hebben we volgens mij nog niet meegemaakt bij feyenoord
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 28 april 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2011 - 20:45 schreef piet de paler het volgende:
let maar op martin yellow gaat het maken met feyenoord.
Beenhakker probeerde een hoop met overtuigingskracht en inpraten heel goed hoor en hulde.Maar deze meneer gaat het zakelijk doen.
hebben we volgens mij nog niet meegemaakt bij feyenoord
zo is dat, volgend jaar de dubbel en EL cup en het jaar daarop begint het 10 jarige Feyenoord bewind over de Europese velden.

We are the world we are the people we are the one who can make a better world for all the people
bis
there is a choice we are making we are saving the football world we are Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door sportdwaas --
de flh
 de flh - donderdag 28 april 2011 - 11:28   quote  deeplink  
weer leuk dwaasie!
Els
 Els - donderdag 28 april 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Bouquetreeks niveau
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 11:32 schreef Els het volgende:
Bouquetreeks niveau
die verkopen wel prima.
Els
 Els - donderdag 28 april 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 11:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

die verkopen wel prima.
Ja, ze zeggen het? Maar lees jij het?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 28 april 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 10:33 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

zo is dat, volgend jaar de dubbel en EL cup en het jaar daarop begint het 10 jarige Feyenoord bewind over de Europese velden.

We are the world we are the people we are the one who can make a better world for all the people
bis
there is a choice we are making we are saving the football world we are Feyenoord
Niet gelijk naast je schoenen gaan lopen want is je eerste fatsoenlijke post sinds een stuk of tig!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 april 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 10:33 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

zo is dat, volgend jaar de dubbel en EL cup en het jaar daarop begint het 10 jarige Feyenoord bewind over de Europese velden.

We are the world we are the people we are the one who can make a better world for all the people
bis
there is a choice we are making we are saving the football world we are Feyenoord
hoe verziek ik een eigen topic. hahhaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 28 april 2011 - 12:37   quote  deeplink  
+1
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 april 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 11:46 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, ze zeggen het? Maar lees jij het?
nee, maar dit meestal ook niet.
craven
 craven - donderdag 28 april 2011 - 13:56   quote  deeplink  
ach ik kan me er nu niet aan ergeren...
kwakman
 kwakman - donderdag 28 april 2011 - 16:56   quote  deeplink  
mooi dat clublied ..snik
Els
 Els - donderdag 28 april 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 13:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee, maar dit meestal ook niet.
verstandig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel: zijn strategie, zijn zuidelijk accent, zijn zang, zijn overtuigingskracht









0.0132129