BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario maakt spelers beter...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Terminator
 Terminator - zondag 01 mei 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 16:39 schreef Bram7200 het volgende:
Mario je bent gewoon een drama trainer opzouten.
hahahaha eindelijk iemand die het snapt!mario ontslaat luigi en feyenoord ontslaat mario!
allebei die kneuzen weg!lol
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 mei 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 16:33 schreef MMM het volgende:

Een hele spelersgroep kan je niet vervangen, een trainer (met een belachelijk salaris) wel!

Je moet ook niet de hele spelersgroep vervangen. Meer paar gerichten aankopen. En rotte plekken afsnijden. En dat hoge salaris, daar heb ik nog steeds geen bewijs van gezien. dat is telkens alleen speculatie geweest.

quote:


Dat betekend juist dat er te weinig uit deze groep is gehaald.

De eerste seizoenhelft zeker. Maar we mistten toen meer spelers met blessures en in de winter zijn er een paar nuttige versterkingen geweest. 2de seizoenshelft staan we eigenlijk te hoog voor onze kwaliteiten.

quote:

Die laatste 2 zijn niet eens welkom.
Die eerste ook niet.
De witpen
 De witpen - zondag 01 mei 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Het enigen wat mario gamba beter maakt is zijn bankrekening die kan hij wel naar een hoger peil brengen inpakken en weg wezen!
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 mei 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 16:39 schreef Bram7200 het volgende:
Mario je bent gewoon een drama trainer opzouten.
neem dan die waardeloze selectie maar mee.
MMM
 MMM - zondag 01 mei 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 16:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je moet ook niet de hele spelersgroep vervangen. Meer paar gerichten aankopen. En rotte plekken afsnijden. En dat hoge salaris, daar heb ik nog steeds geen bewijs van gezien. dat is telkens alleen speculatie geweest.
Spelers als Hadouir, Koolwijk en Fernandez zijn versterkingen voor dit Feyenoord. Mario gaat er volgend jaar niet meer uit halen, dat weet je nu al.. Als hij houd van deze club geeft hij dat toe en stapt hij op.

Over z'n salaris, ik heb het hem ook nog nooit horen ontkennen?

quote:

De eerste seizoenhelft zeker. Maar we mistten toen meer spelers met blessures en in de winter zijn er een paar nuttige versterkingen geweest. 2de seizoenshelft staan we eigenlijk te hoog voor onze kwaliteiten.
Zelfs toen je Vlaar en Fer mistten, had je nog meer punten moeten pakken.. Thuis moet je bijna elke wedstrijd winnen (verliezen van 020 en Twente kan altijd..) en als je in uitwedstrijden niet van Vitesse, Excelsior, Willem II, VVV, de Graafschap kan winnen moet je je diep schamen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 mei 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 17:18 schreef MMM het volgende:

Spelers als Hadouir, Koolwijk en Fernandez zijn versterkingen voor dit Feyenoord. Mario gaat er volgend jaar niet meer uit halen, dat weet je nu al.. Als hij houd van deze club geeft hij dat toe en stapt hij op.

Hadouir vind ik een versterking, over die andere 2 heb ik mijn twijfels. Maar voor volgend jaar zou ik een middenveld met:

Hadouir
Fer-Koolwijk

wel zien zitten.

quote:

Over z'n salaris, ik heb het hem ook nog nooit horen ontkennen?
is waar, al is het wat makkelijk geredeneerd, dat hij het niet ontkend betekend niet dat het waar is. Spelers en trainers doen daarover zelden uitspraken in de media, dus dat hij het precieze bedrag neit aan de grote klok hangt, vind ik niet gek.

quote:

Zelfs toen je Vlaar en Fer mistten, had je nog meer punten moeten pakken.. Thuis moet je bijna elke wedstrijd winnen (verliezen van 020 en Twente kan altijd..) en als je in uitwedstrijden niet van Vitesse, Excelsior, Willem II, VVV, de Graafschap kan winnen moet je je diep schamen.
eens. maar als je over de maanden Februari, Maart en April (ongeveer 1/3 van de competitie), dan vervolgens 2de wordt. En daarbij bedenkt dat we onder Mario vorig jaar wel onze doelstellingen behaalt hebben en dat Mario bovendien goed gepresteerd heeft met Excelsior en NEC, dan zou je toch zeggen dat Mario niet helemaal op zijn achterhoofd is gevallen.

Zou Mario hoe dan ook willen behouden bij Feyenoord, wellicht dat hij een stapje terug kan doen, mocht er een goede trainert naar Feyenoord willen komen.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 18 juni 2011 - 11:17   quote  deeplink  
wat denken jullie?
fer1971
 fer1971 - zaterdag 18 juni 2011 - 11:19   quote  deeplink  
We hebben geen geld dus

Mario maar de kans geven. Hopen dat bepalende spelers blijven

En anders moeten we maar weer massaal eens geld gaan storten
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 juni 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Mario is een dokter, en geen chirurg. Die zijn stukken duurder.
MMM
 MMM - zaterdag 18 juni 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Mario maakt spelers niet beter.
de flh
 de flh - zaterdag 18 juni 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juni 2011 - 11:35 schreef FR-Henk het volgende:
Mario is een dokter, en geen chirurg. Die zijn stukken duurder.
hehe, goeie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario maakt spelers beter...









0.0059740