BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Als v.d. Wiel vertrekt, wie is dan de meest geschikte vervanger?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
adriu
 adriu - zaterdag 30 april 2011 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Of we halen een echte back mits we die niet uit de jeugd kunnen laten doorstromen.. Zou echt het nut niet inzien om ene redelijke middenvelder om te turnen naar een verdediger waravan je niet weet of hij die kwaliteiten uberhaubt wel heeft....

Suurbier debuteerde trouwens al als rechtsback op 18 jarige leeftijd en heeft altijd als back gespeeld... Heb hem ook echt nooit horen praten over het feit dat hij aanvaller zou zijn geweest...
het gaat er om dat je een speler heb die op meer plaatsen kan voetballen. en Toonstra lijkt mij zo een speler! kijk naar anita hij kan ook op meer plaatsen spelen! en dat is toch de toekomst! suurbier speelde als jeug speler rechts binnen en rechts buite!
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 09:20 schreef adriu het volgende:

[..]

het gaat er om dat je een speler heb die op meer plaatsen kan voetballen. en Toonstra lijkt mij zo een speler! kijk naar anita hij kan ook op meer plaatsen spelen! en dat is toch de toekomst! suurbier speelde als jeug speler rechts binnen en rechts buite!
Wat je zegt over Suurbier is echt volkomen onzin, ook in de jeugd speelde hij als back, vanaf de amateurs in de jeugd speelde hij al als back...

En hoezo is het de toekomst dat men op meerdere posities kan spelen?? Dat wil jij graag ofzo??
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zaterdag 30 april 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 12:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat je zegt over Suurbier is echt volkomen onzin, ook in de jeugd speelde hij als back, vanaf de amateurs in de jeugd speelde hij al als back...

En hoezo is het de toekomst dat men op meerdere posities kan spelen?? Dat wil jij graag ofzo??
Wie is nou weer suurbier?
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 13:15 schreef Ajax-pwnt het volgende:

[..]

Wie is nou weer suurbier?
Een goede rechtsback uit vroegere tijden...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 april 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 17:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Een goede rechtsback uit vroegere tijden...
Dat weet ik zelfs.. Whaha
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 30 april 2011 - 17:59   quote  deeplink  
Een talentvolle aankoop zoals?
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 18:15   quote  deeplink  
Volgens mij hebben we dat al gedaan in de vorm van Toivomaki toch, Silva zou het tot dat deze jongen rijp is prima kunnen overnemen van v/d Wiel, Silva mist enkel het vertrouwen, verder is dat natuurlijk zeker bij Groningen een prima back geweest..
tiemantje
 tiemantje - zaterdag 30 april 2011 - 18:17   quote  deeplink  
ik denk dat ze maxwel terug moeten halen die speelt nu toch niet bij zijn club dat is zonde voor zon speler
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 18:17 schreef tiemantje het volgende:
ik denk dat ze maxwel terug moeten halen die speelt nu toch niet bij zijn club dat is zonde voor zon speler
23 wedstrijden in de competitie in Spanje bij de beste club van de wereld, en dan nog wedstrijden in de Copa del Ray en CL, Hoe kom je erbij dat hij niet speelt???
baco74
 baco74 - zaterdag 30 april 2011 - 23:19   quote  deeplink  
Van Der wiel gaat denk ik niet weg. Het zou voor Ajax ook beter zijn om hem te verkopen als hij zijn 'normale' vorm weer heeft, dan zullen ze een hogere transfersom voor hem kunnen vragen indien zijn contractduur dit toelaat. Ik denk wanneer Ajax beter draait dat Van Der Wiel ook beter tot zijn recht komt zowel aanvallend en zeker verdedigend. Dit laatste geldt voort bijna elke speler bij Ajax. Dit geeft aan dat we bijna geen spelers hebben wiens niveau boven die van het elftal uitstijgt. Mocht hij wel vertrekken dan zou ik de speler die je al hebt een kans geven, desnoods een jonkie. De vele spelers die ik genoemd zie in voorgaande reacties zijn te duur om als rechtsback te gebruiken en zullen een rol in het centrum preferen.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 01 mei 2011 - 13:50   quote  deeplink  
Mensen,

Als v.d. Wiel vertrekt... Welke clubs raden jullie hem dan aan?

Groeten...
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 01 mei 2011 - 13:53   quote  deeplink  
Chelsea zal de meest voorde hand liggende optie zijn denk ik!
alibabba
 alibabba - zondag 01 mei 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 13:50 schreef dutchajaxmen het volgende:
Mensen,

Als v.d. Wiel vertrekt... Welke clubs raden jullie hem dan aan?

Groeten...
Bayern Munchen, Arsenal, Man Utd, Tottenham Hotspur of een leuke club in Spanje.
joey
 joey - zondag 01 mei 2011 - 14:24   quote  deeplink  
JEUGD! je hebt die fin, anita, boilesen, komt goed!
JordyV
 JordyV - zaterdag 07 mei 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Chelsea

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Als v.d. Wiel vertrekt, wie is dan de meest geschikte vervanger?

0.0061709