|
|
Paulaner
|
|
|
Weet iemand hoe het zit met die 1 op 1 controle bij de bekerfinale? Neem een vriend van me mee op de seizoenskaart van mijn pa. Kan me herinneren dat bij andere bekerfinales er totaal geen controle was. Dank. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Nee dat is geen probleem. Ze gaan niet controleren op id om te kijken of de naam wel overeenkomt. Maarja zeg nooit, nooit. Bij de vorige bekerfinale (tegen az) was er idd ook geen controle, dit duurt veels te lang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Er is een kans aanwezig dat je inderdaad wordt gecontroleerd. Het is een behoorlijk risico dat je neemt. Het kan je vader tevens een stadionverbod opleveren aangezien je, in dit geval je vader, zijn kaart heeft overgedragen terwijl in de regels staat dat dit niet mag. Ik hoop voor je dat je geluk hebt en je zonder controle in Rotjeknor aankomt. Geloof mij dat je dan wel een enorm geluk hebt gehad.
Het belangrijkste om enige controle te vermijden is je normaal gedragen wanneer je de poort doorbent. Dus ook geen gekke grapjes maken, zoals ik ooit deed, en je dus alsnog wordt gecontroleerd. Probeer jezelf zo onopvallend mogelijk te gedragen. In dat geval zal de controle minimaal zijn.
Succes zaterdag 8 mei en laat maar weten of het je uiteindelijk is gelukt. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 20:11 schreef Paulaner het volgende:Weet iemand hoe het zit met die 1 op 1 controle bij de bekerfinale? Neem een vriend van me mee op de seizoenskaart van mijn pa. Kan me herinneren dat bij andere bekerfinales er totaal geen controle was. Dank. alleen de bussen zullen steekproefgewijs gecontroleerd worden of er geen stadionverboden tussen zitten. De treinen worden niet gecontroleerd... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: als die zaterdag er staat zal het lang wachten zijn voor hem.
Hahahahahahahaa |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|