BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kaarten bekerfinale niet overdraagbaar?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Paulaner
 Paulaner - donderdag 28 april 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Weet iemand hoe het zit met die 1 op 1 controle bij de bekerfinale? Neem een vriend van me mee op de seizoenskaart van mijn pa. Kan me herinneren dat bij andere bekerfinales er totaal geen controle was. Dank.
thomASS
 thomASS - donderdag 28 april 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Nee dat is geen probleem. Ze gaan niet controleren op id om te kijken of de naam wel overeenkomt. Maarja zeg nooit, nooit.
Bij de vorige bekerfinale (tegen az) was er idd ook geen controle, dit duurt veels te lang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2011 door thomASS --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 29 april 2011 - 01:26   quote  deeplink  
Er is een kans aanwezig dat je inderdaad wordt gecontroleerd. Het is een behoorlijk risico dat je neemt. Het kan je vader tevens een stadionverbod opleveren aangezien je, in dit geval je vader, zijn kaart heeft overgedragen terwijl in de regels staat dat dit niet mag. Ik hoop voor je dat je geluk hebt en je zonder controle in Rotjeknor aankomt. Geloof mij dat je dan wel een enorm geluk hebt gehad.

Het belangrijkste om enige controle te vermijden is je normaal gedragen wanneer je de poort doorbent. Dus ook geen gekke grapjes maken, zoals ik ooit deed, en je dus alsnog wordt gecontroleerd. Probeer jezelf zo onopvallend mogelijk te gedragen. In dat geval zal de controle minimaal zijn.

Succes zaterdag 8 mei en laat maar weten of het je uiteindelijk is gelukt.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 29 april 2011 - 01:26   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2011 door amsterdammer113 --
Ride
 Ride - vrijdag 29 april 2011 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 20:11 schreef Paulaner het volgende:
Weet iemand hoe het zit met die 1 op 1 controle bij de bekerfinale? Neem een vriend van me mee op de seizoenskaart van mijn pa. Kan me herinneren dat bij andere bekerfinales er totaal geen controle was. Dank.
alleen de bussen zullen steekproefgewijs gecontroleerd worden of er geen stadionverboden tussen zitten.
De treinen worden niet gecontroleerd...
Ride
 Ride - vrijdag 29 april 2011 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 01:26 schreef amsterdammer113 het volgende:

Succes zaterdag 8 mei en laat maar weten of het je uiteindelijk is gelukt.
als die zaterdag er staat zal het lang wachten zijn voor hem.

Hahahahahahahaa
thomASS
 thomASS - vrijdag 29 april 2011 - 07:58   quote  deeplink  
hahahaha ^

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kaarten bekerfinale niet overdraagbaar?

0.0092539