BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom doen wij dat ook niet?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Rovert
 Rovert - donderdag 28 april 2011 - 22:54   quote  deeplink  
In La Bombonera, het stadion van Boca Juniors, zit de bezoekerskleedkamer recht onder de staantribune. Het is een klein hok met een laag dak. Op sommige plekken moet je onhandig bukken als je je om wilt kleden. Met elkaar praten is onmogelijk, want onophoudelijk klinkt het gestamp en getier en gezang van de blauwgele aanhang, dwars door het plafonnetje heen. Op het toilet stinkt het naar pis.

bron- AD, Sjoerd Mossou
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 april 2011 - 22:59   quote  deeplink  
Tsja want van een beetje pre-match tunnel intimidatie is al jaren geen sprake meer.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 april 2011 - 23:10   quote  deeplink  
Dat doe je alleen als je je een calimero voelt.
Rovert
 Rovert - donderdag 28 april 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 23:10 schreef FR-Henk het volgende:
Dat doe je alleen als je je een calimero voelt.
dan is het zeker wat voor jou
kuipje
 kuipje - donderdag 28 april 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 23:10 schreef FR-Henk het volgende:
Dat doe je alleen als je je een calimero voelt.
En dat voelen wij ons niet? Ik kan me een liedje herinneren bij Celtic

Duhduh duhhduh duh
Quiroz
 Quiroz - donderdag 28 april 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 23:17 schreef kuipje het volgende:

[..]

En dat voelen wij ons niet? Ik kan me een liedje herinneren bij Celtic

Duhduh duhhduh duh
?
kuipje
 kuipje - donderdag 28 april 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Dat calimero gedrag niet per definitie slecht is.

Beter goed gejat, dan slecht gedaan
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 april 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 23:14 schreef Rovert het volgende:

[..]

dan is het zeker wat voor jou
goed dat je eierdop even af mocht.
Milo
 Milo - vrijdag 29 april 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 22:54 schreef Rovert het volgende:
In La Bombonera, het stadion van Boca Juniors, zit de bezoekerskleedkamer recht onder de staantribune. Het is een klein hok met een laag dak. Op sommige plekken moet je onhandig bukken als je je om wilt kleden. Met elkaar praten is onmogelijk, want onophoudelijk klinkt het gestamp en getier en gezang van de blauwgele aanhang, dwars door het plafonnetje heen. Op het toilet stinkt het naar pis.

bron- AD, Sjoerd Mossou
valt wel meer hoor, maarja ik ben dan ook maar 1.73 cm
ooit wel eens een toilet gehad waar het naar bloemetjes en frisse lucht rook?
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 29 april 2011 - 14:11   quote  deeplink  
Ik ben in Londen in de kleedkamer van Stamford Bridge en het Emirates Stadium geweest.

Daar ging het als volgt:
De thuis kleedkamer was zo ingericht dat iedere speler elkaar kon zien en de bankjes zaten prima, de vloer was van een goed materiaal waar je grip op had.

Kwam je bij de uitkleedkamer dan zag het er zo uit (en de gids bevestigde alles nog maar eens): De bankjes waren op een vervelend lage hoogte gemaakt zodat de tegenstander last van zijn hamstrings zou kunnen krijgen bij het opstaan.
De vloer was spiegelglad en vlak voor de wedstrijd zou de schoonmaker deze nog eens extra dwijlen zodat er wat spelers op hun bek konden gaan. De kleedkamer bestaat uit allemaal rare hoeken waardoor het team elkaar niet allemaal kon aankijken.
Bij Arsenal hing er zelfs een gigantische spiegel in de kleedkamer van de uitpartij... dit hadden ze gedaan zodat als Rooney in de spiegel zou kijken, deze zou breken en iedereen in het glas kon stappen.

Er zijn minimum eisen gesteld waar je je aan moet houden.

Bij de kuip zullen ze dit nooit doen!!! omdat de kuip ook als neutraal stadion geldt bij de Bekerfinale.
Op wembley was er namelijk geen onderscheid tussen de kleedkamers.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 29 april 2011 - 16:16   quote  deeplink  
Gelul!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 april 2011 - 09:55   quote  deeplink  
Wat een onzin allemaal. Ik heb nog meegemaakt dat je je om moest kleden in een omgebouwd varkenskot met alleen een kraantje met koud water om je te wassen na de wedstrijd. VVZ en WSV'30 waren legendarisch op dat gebied.

En in de oorlog moesten de spelers zich omkleden in tulpenbollen omdat de moffen alle kleedkamers hadden gestolen....
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 april 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 09:55 schreef hotjumper het volgende:

En in de oorlog moesten de spelers zich omkleden in tulpenbollen omdat de moffen alle kleedkamers hadden gestolen....
Vonden ze niet erg, hadden ze ook nog wat te eten.
Milo
 Milo - zondag 01 mei 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 09:55 schreef hotjumper het volgende:
Wat een onzin allemaal. Ik heb nog meegemaakt dat je je om moest kleden in een omgebouwd varkenskot met alleen een kraantje met koud water om je te wassen na de wedstrijd. VVZ en WSV'30 waren legendarisch op dat gebied.

En in de oorlog moesten de spelers zich omkleden in tulpenbollen omdat de moffen alle kleedkamers hadden gestolen....
wereldclub wormersportvereniging 1930! de bal de sloot in bij het wegwerken op veld 1! op blubber trainen heerlijk, reed ik 4 per week heen vanuit 020, in 1999-2000 hahahahaha...parkeren een drama
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 mei 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 13:50 schreef Milo het volgende:

[..]

wereldclub wormersportvereniging 1930! de bal de sloot in bij het wegwerken op veld 1! op blubber trainen heerlijk, reed ik 4 per week heen vanuit 020, in 1999-2000 hahahahaha...parkeren een drama
Hehehe, zat ik nog bij Saenden. Veeeeeeel leukere kantine!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 01 mei 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2011 - 22:54 schreef Rovert het volgende:
In La Bombonera, het stadion van Boca Juniors, zit de bezoekerskleedkamer recht onder de staantribune. Het is een klein hok met een laag dak. Op sommige plekken moet je onhandig bukken als je je om wilt kleden. Met elkaar praten is onmogelijk, want onophoudelijk klinkt het gestamp en getier en gezang van de blauwgele aanhang, dwars door het plafonnetje heen. Op het toilet stinkt het naar pis.

bron- AD, Sjoerd Mossou
Zou een verzonnen tactiek van Mourinho kunnen zijn
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 mei 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 20:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hehehe, zat ik nog bij Saenden. Veeeeeeel leukere kantine!
Voor mijn gevoel regende het altijd als je in Wormerveer achter het spoor moest zijn. QSC met die fantastische tribune en het legendarische "komt ook bij QSC" op die muur. Voor de rest een kut club natuurlijk.
Jullie hadden toch dat b-veld dat maar 20 meter lang was en 10 breed......
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 mei 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 mei 2011 - 22:08 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel regende het altijd als je in Wormerveer achter het spoor moest zijn. QSC met die fantastische tribune en het legendarische "komt ook bij QSC" op die muur. Voor de rest een kut club natuurlijk.
Jullie hadden toch dat b-veld dat maar 20 meter lang was en 10 breed......
Yep klopt, dat veld was klein en krap, d'r was geen normale hoekschop te nemen. En altijd vloog die bal over het hek die weilandsloten in.
Katholieke club, hele families waren er lid. En veel zuipen.
Die tribune van Q., omkleden onder de tribune. Was toch wel wat, hele kerel als je daaruit het veld op kwam. Tribune staat er nog steeds. Dacht dat ie uit de jaren 30 stamde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom doen wij dat ook niet?









0.0087790