|
|
Rovert
|
|
|
In La Bombonera, het stadion van Boca Juniors, zit de bezoekerskleedkamer recht onder de staantribune. Het is een klein hok met een laag dak. Op sommige plekken moet je onhandig bukken als je je om wilt kleden. Met elkaar praten is onmogelijk, want onophoudelijk klinkt het gestamp en getier en gezang van de blauwgele aanhang, dwars door het plafonnetje heen. Op het toilet stinkt het naar pis.
bron- AD, Sjoerd Mossou |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Tsja want van een beetje pre-match tunnel intimidatie is al jaren geen sprake meer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat doe je alleen als je je een calimero voelt. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dan is het zeker wat voor jou |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: En dat voelen wij ons niet? Ik kan me een liedje herinneren bij Celtic
Duhduh duhhduh duh |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 23:17 schreef kuipje het volgende:[..] En dat voelen wij ons niet? Ik kan me een liedje herinneren bij Celtic Duhduh duhhduh duh ? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Dat calimero gedrag niet per definitie slecht is.
Beter goed gejat, dan slecht gedaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: goed dat je eierdop even af mocht. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 22:54 schreef Rovert het volgende:In La Bombonera, het stadion van Boca Juniors, zit de bezoekerskleedkamer recht onder de staantribune. Het is een klein hok met een laag dak. Op sommige plekken moet je onhandig bukken als je je om wilt kleden. Met elkaar praten is onmogelijk, want onophoudelijk klinkt het gestamp en getier en gezang van de blauwgele aanhang, dwars door het plafonnetje heen. Op het toilet stinkt het naar pis. bron- AD, Sjoerd Mossou valt wel meer hoor, maarja ik ben dan ook maar 1.73 cm ooit wel eens een toilet gehad waar het naar bloemetjes en frisse lucht rook? |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ik ben in Londen in de kleedkamer van Stamford Bridge en het Emirates Stadium geweest.
Daar ging het als volgt: De thuis kleedkamer was zo ingericht dat iedere speler elkaar kon zien en de bankjes zaten prima, de vloer was van een goed materiaal waar je grip op had.
Kwam je bij de uitkleedkamer dan zag het er zo uit (en de gids bevestigde alles nog maar eens): De bankjes waren op een vervelend lage hoogte gemaakt zodat de tegenstander last van zijn hamstrings zou kunnen krijgen bij het opstaan. De vloer was spiegelglad en vlak voor de wedstrijd zou de schoonmaker deze nog eens extra dwijlen zodat er wat spelers op hun bek konden gaan. De kleedkamer bestaat uit allemaal rare hoeken waardoor het team elkaar niet allemaal kon aankijken. Bij Arsenal hing er zelfs een gigantische spiegel in de kleedkamer van de uitpartij... dit hadden ze gedaan zodat als Rooney in de spiegel zou kijken, deze zou breken en iedereen in het glas kon stappen.
Er zijn minimum eisen gesteld waar je je aan moet houden.
Bij de kuip zullen ze dit nooit doen!!! omdat de kuip ook als neutraal stadion geldt bij de Bekerfinale. Op wembley was er namelijk geen onderscheid tussen de kleedkamers. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat een onzin allemaal. Ik heb nog meegemaakt dat je je om moest kleden in een omgebouwd varkenskot met alleen een kraantje met koud water om je te wassen na de wedstrijd. VVZ en WSV'30 waren legendarisch op dat gebied.
En in de oorlog moesten de spelers zich omkleden in tulpenbollen omdat de moffen alle kleedkamers hadden gestolen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2011 - 09:55 schreef hotjumper het volgende:En in de oorlog moesten de spelers zich omkleden in tulpenbollen omdat de moffen alle kleedkamers hadden gestolen.... Vonden ze niet erg, hadden ze ook nog wat te eten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2011 - 09:55 schreef hotjumper het volgende:Wat een onzin allemaal. Ik heb nog meegemaakt dat je je om moest kleden in een omgebouwd varkenskot met alleen een kraantje met koud water om je te wassen na de wedstrijd. VVZ en WSV'30 waren legendarisch op dat gebied. En in de oorlog moesten de spelers zich omkleden in tulpenbollen omdat de moffen alle kleedkamers hadden gestolen.... wereldclub wormersportvereniging 1930! de bal de sloot in bij het wegwerken op veld 1! op blubber trainen heerlijk, reed ik 4 per week heen vanuit 020, in 1999-2000 hahahahaha...parkeren een drama |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 13:50 schreef Milo het volgende:[..] wereldclub wormersportvereniging 1930! de bal de sloot in bij het wegwerken op veld 1! op blubber trainen heerlijk, reed ik 4 per week heen vanuit 020, in 1999-2000 hahahahaha...parkeren een drama Hehehe, zat ik nog bij Saenden. Veeeeeeel leukere kantine! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2011 - 22:54 schreef Rovert het volgende:In La Bombonera, het stadion van Boca Juniors, zit de bezoekerskleedkamer recht onder de staantribune. Het is een klein hok met een laag dak. Op sommige plekken moet je onhandig bukken als je je om wilt kleden. Met elkaar praten is onmogelijk, want onophoudelijk klinkt het gestamp en getier en gezang van de blauwgele aanhang, dwars door het plafonnetje heen. Op het toilet stinkt het naar pis. bron- AD, Sjoerd Mossou Zou een verzonnen tactiek van Mourinho kunnen zijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Voor mijn gevoel regende het altijd als je in Wormerveer achter het spoor moest zijn. QSC met die fantastische tribune en het legendarische "komt ook bij QSC" op die muur. Voor de rest een kut club natuurlijk. Jullie hadden toch dat b-veld dat maar 20 meter lang was en 10 breed...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 22:08 schreef hotjumper het volgende:[..] Voor mijn gevoel regende het altijd als je in Wormerveer achter het spoor moest zijn. QSC met die fantastische tribune en het legendarische "komt ook bij QSC" op die muur. Voor de rest een kut club natuurlijk. Jullie hadden toch dat b-veld dat maar 20 meter lang was en 10 breed...... Yep klopt, dat veld was klein en krap, d'r was geen normale hoekschop te nemen. En altijd vloog die bal over het hek die weilandsloten in. Katholieke club, hele families waren er lid. En veel zuipen. Die tribune van Q., omkleden onder de tribune. Was toch wel wat, hele kerel als je daaruit het veld op kwam. Tribune staat er nog steeds. Dacht dat ie uit de jaren 30 stamde. |
|
|
|