BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tim de Cler wil weg bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 29 april 2011 - 15:09
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

(Audio) Tim de Cler wil weg bij Feyenoord (FR-Fanatic)

Royaal
 Royaal - vrijdag 29 april 2011 - 15:38   quote  deeplink  
Voor mij is het een gesloten boek, aldus Tim de Cler. De voetballer kondigt zijn vertrek bij Feyenoord aan omdat hij amper speeltijd krijgt van Mario Been.

De Cler heeft geen behoefte meer aan een gesprek met de leiding van de club; zijn beslissing staat vast.

Ik heb het hele seizoen gespeeld, dat ik na één week van blessure niet meer in het elftal kom vind ik een beetje belachelijk, zegt de Cler. Zijn contract loopt na dit seizoen af en er zijn nog geen gesprekken geweest tussen de club en de Cler over een eventuele verlenging. Het is een naar einde van mijn tijd bij Feyenoord, zegt de Cler.

Er is volgens de linksback nauwelijks gepraat over de afgelopen periode waarin de Cler regelmatig op de reservebank te vinden was. De Cler is nu opzoek naar een nieuwe club. Ik heb zeker de ambitie om nog door te gaan.

(audio fragment via de link)
Royaal
 Royaal - vrijdag 29 april 2011 - 15:38   quote  deeplink  
Belachelijk slecht interview!
MMM
 MMM - vrijdag 29 april 2011 - 15:50   quote  deeplink  
Had dit interview misschien beter niet kunnen geven maar ik snap Tim wel.. Ik, en vele zullen het niet met me eens zijn, vind dat hij het dit seizoen aardig heeft gedaan. En met name de weken voordat hij geblesseerd raakte speelde hij goed.

Hij raakt geblesseerd, Indi speelde redelijk bij Utrecht en de Cler is gelijk z'n plek kwijt.. Duidelijk dus dat het tussen Mario en Tim niet goed zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2011 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 29 april 2011 - 15:52   quote  deeplink  
Hij heeft groot gelijk! Als je in de herfst van je carriére op de bank komt, maar nog wel een paar jaar op het hoogste niveau wilt voetballen, kun je beter verkassen. Zijn contract wordt toch niet verlengt, dus waarom schermen met je huidige werkgever als die, naar verwachting, toch niet met je verder wil? Dan kun je net zo goed duidelijkheid verschaffen.
Emile
 Emile - vrijdag 29 april 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 15:50 schreef MMM het volgende:
Had dit interview misschien beter niet kunnen geven maar ik snap Tim wel.. Ik, en vele zullen het niet met me eens zijn, vind dat hij het dit seizoen aardig heeft gedaan. En met name de weken voordat hij geblesseerd raakte speelde hij goed.

Hij raakt geblesseerd, Indi speelde redelijk bij Utrecht en de Cler is gelijk z'n plek kwijt.. Duidelijk dus dat het tussen Mario en Tim niet goed zit.
idd had ook niks aan te merken op de cler speelde zeker prima,

de relatie tussen mario en tim speelt natuurlijk mee maar natuurlijk ook het oog op volgend jaar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2011 door Emile --
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 29 april 2011 - 16:05   quote  deeplink  
2e wedstrijd van het seizoen mocht hij nog oppleuren van Mario...
Ik vind dat hij het inderdaad nog behoorlijk heeft gedaan laatste tijd.
Ik vind hem de afgelopen jaren totaal niet meer de linksback die hij was toen we hem haalden. Hij was toen heel constant, al zijn passes kwamen aan en kwam heel gevaarlijk mee naar voren... Mooi moment was dat doelpunt van hem tegen Twente.

Laatste jaren is het een oud ogende man die alleen maar ballen als vuurpijlen de lucht in ramt. Wanneer de bal voor zijn rechter been komt begint hij helemaal te spartelen omdat hij het niet meer op kan brengen om met zijn verkeerde been een bal af te geven.
Ik vond hem zoals MMM zegt best aardig spelen laatste tijd... maarja als Indi het nu even goed of beter doet dan is het logisch dat hij niet meer speelt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 april 2011 - 16:12   quote  deeplink  
Prima, bedankt voor je inzet Tim!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 29 april 2011 - 16:13   quote  deeplink  
de mazzel!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 29 april 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Hij heeft de pech dat Indi de toekomst heeft en dat hij te duur is. Dat van dat akkefietje met Been was ik alweer vergeten. Of het van invloed is op zijn niet spelen... geen idee. Dat weet hij zelf ws. niet eens. Ik vond hem nog niet zo slecht hoor. Hij deed het best prima, maar Indi is wat meer verdediger, die nog beter zal worden.... helaas voor Tim: de jeugd heeft de toekomst: "Opa" Tim bedankt!! (misschien mooie spreuk voor spandoekje voor hem?)
kuipje
 kuipje - vrijdag 29 april 2011 - 16:15   quote  deeplink  
Waarom is iedereen lovend over de cler? Laat hem maar lekker oppleuren, waardeloze back die zijn salaris nooit heeft waargemaakt. Dat hij een paar weken goed speelde doet daar niets aan.

Dag Tim, een naar afscheid inderdaad, maar ik ben er niet rouwig om.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 april 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Zo slecht was ie niet hoor, toen hij naar Feyenoord kwam.
Na een blessure nooit meer de oude geweest en altijd ter discussie gestaan.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 29 april 2011 - 16:20   quote  deeplink  
bedankt voor alles, next!!
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - vrijdag 29 april 2011 - 16:24   quote  deeplink  
Erg jammer dit.
De Cler heeft zeker zijn waarde bewezen dit seizoen. Ben ervan overtuigd dat hij normaliter tegen een lager salaris had bijgetekend. Het elftal heeft ook routiniers nodig om constanter te presteren.
kuipje
 kuipje - vrijdag 29 april 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 16:24 schreef vakkieQkeleku het volgende:
Erg jammer dit.
De Cler heeft zeker zijn waarde bewezen dit seizoen. Ben ervan overtuigd dat hij normaliter tegen een lager salaris had bijgetekend. Het elftal heeft ook routiniers nodig om constanter te presteren.
wanneer heeft hij zijn waarde (1miljoen per jaar) bewezen? TOen we 8e werden? Toen we in de eerste ronde EL eruit vlogen? Toen we alle wedstrijden verloren hebben in de EL?

Ben benieuwd
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 29 april 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 16:28 schreef kuipje het volgende:

[..]

wanneer heeft hij zijn waarde (1miljoen per jaar) bewezen? TOen we 8e werden? Toen we in de eerste ronde EL eruit vlogen? Toen we alle wedstrijden verloren hebben in de EL?

Ben benieuwd
Misschien toen hij met Henk Timmer, de kroegen onveilig maakte alvorens hij een belangrijke wedstrijd moest spelen.
kuipje
 kuipje - vrijdag 29 april 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Wat een onmogelijke jankebalk, het lijkt wel alsof hij van een brug af wil springen.. Omdat hij niet goed genoeg is, succes bij de graafschap of zoiets..
Harm 023
 Harm 023 - vrijdag 29 april 2011 - 16:37   quote  deeplink  
strik erom heen( een niet al te dure) en wegwezen!!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 29 april 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 16:37 schreef Harm 023 het volgende:
strik erom heen( een niet al te dure) en wegwezen!!
hij is gratis. dus dure? gewoon de poort open en mazzel! scheeld 1 miljoen per jaar
el triste
 el triste - vrijdag 29 april 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 16:34 schreef kuipje het volgende:
Wat een onmogelijke jankebalk, het lijkt wel alsof hij van een brug af wil springen.. Omdat hij niet goed genoeg is, succes bij de graafschap of zoiets..
De cler wa international toen we m haalden en daarnaast een op en top prof en feyenoorder! Ik begrijp hem heel goed. Wanneer je nu geblesseerd raakt kom je onder deze trainer niet of heel lastig weer terug ( Fer, Simon , de cler ) terecht of niet terecht....
Tim bedankt en het ga je goed!!
kuipje
 kuipje - vrijdag 29 april 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 16:40 schreef el triste het volgende:

[..]

De cler wa international toen we m haalden en daarnaast een op en top prof en feyenoorder! Ik begrijp hem heel goed. Wanneer je nu geblesseerd raakt kom je onder deze trainer niet of heel lastig weer terug ( Fer, Simon , de cler ) terecht of niet terecht....
Tim bedankt en het ga je goed!!
met je eerste zin is ook alles gezegd.. Toen we hem haalde was.. met de nadruk op WAS
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 29 april 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 16:50 schreef kuipje het volgende:

[..]

met je eerste zin is ook alles gezegd.. Toen we hem haalde was.. met de nadruk op WAS
Toen we hem haalden IS hij international
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 29 april 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Maarja einde verhaal de Cler dus...
Wie krijgt de kans om stand-in linksback te worden nu?
Contractverlenging Auassar....(geen voorstander)
Jeugdspeler...
Aankoop.... (Mauricio Aros terughalen!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2011 door MauricioAros --
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 29 april 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Mwah, vind het niet heel erg, maar ik snap hem in deze ook wel. Indi kan het wel goed gedaan hebben, maar 1 wedstrijd zegt niet alles, als je dan zo snel gepasseerd word zou ik ook geen toekomst meer zien, want wie weet gebeurd dat volgend jaar weer. Overigens vind ik niet dat Tim heel veel te zeggen heeft, want hij zou blij mogen zijn als Feyenoord wou verlengen (wat ik niet verwacht had)
MMM
 MMM - vrijdag 29 april 2011 - 17:21   quote  deeplink  
De beste linksback van Nederland toen hij kwam en ook in z'n 1e seizoen nog hier.
D-010
 D-010 - vrijdag 29 april 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 15:50 schreef MMM het volgende:
Had dit interview misschien beter niet kunnen geven maar ik snap Tim wel.. Ik, en vele zullen het niet met me eens zijn, vind dat hij het dit seizoen aardig heeft gedaan. En met name de weken voordat hij geblesseerd raakte speelde hij goed.

Hij raakt geblesseerd, Indi speelde redelijk bij Utrecht en de Cler is gelijk z'n plek kwijt.. Duidelijk dus dat het tussen Mario en Tim niet goed zit.
Ben het met je eens, Tim speelde aardig dit seizoen, geef hem ook groot gelijk dat hij niet in de herfst van zijn carierre op de bank wil zitten elke week. Voor Feyenoord zou het niet heel slecht uitkomen aangezien hij toch een van de grootverdieners is.
Al met al verdiend Tim wel respect.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 april 2011 - 17:22   quote  deeplink  
Tim is klaar met de club, mogelijk was de club ook klaar met hem...
Dan is het tijd om op te stappen. Verdient nog wel een mooie transfer.
Zo gaat dat wel eens in voetbal.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 29 april 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 17:21 schreef MMM het volgende:
De beste linksback van Nederland toen hij kwam en ook in z'n 1e seizoen nog hier.
idd! weet nog dat iedereen helemaal de tievus kreeg omdat hij geblesseerd was uit bij 020. heeft toen geBlesseerd gespeeld met drie spuiten in zn poot, ging helemaal kut hahaha
Els
 Els - vrijdag 29 april 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 16:50 schreef kuipje het volgende:

[..]

met je eerste zin is ook alles gezegd.. Toen we hem haalde was.. met de nadruk op WAS
Niet helemaal. 1e half jaar ging het prima, noemde de huidige coach van het nederlands elftal hem zelfs de beste linksback van Nederland. Hij ziet het niet zitten om de bank warm te houden, Been ziet het niet zitten om hem op te stellen en Feyenoord ziet het waarschijnlijk niet zitten om hem nog eens een vet salaris te geven. Alleen maar winnaars toch, bij deze beslissing. Waarom dan toch weer van enkelen een trap na?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2011 door Els --
feyenoord120
 feyenoord120 - vrijdag 29 april 2011 - 18:03   quote  deeplink  
laat hem maar gaan
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 april 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 15:50 schreef MMM het volgende:
Had dit interview misschien beter niet kunnen geven maar ik snap Tim wel.. Ik, en vele zullen het niet met me eens zijn, vind dat hij het dit seizoen aardig heeft gedaan. En met name de weken voordat hij geblesseerd raakte speelde hij goed.

Hij raakt geblesseerd, Indi speelde redelijk bij Utrecht en de Cler is gelijk z'n plek kwijt.. Duidelijk dus dat het tussen Mario en Tim niet goed zit.
klopt. Timmie heeft een vrij constant seizoen gespeeld en haalde telkens wel een acceptabel niveau. Maar het is zeker geen wereldback, je weet wat je aan hem hebt. Had het zelf wel zien zitten als hij tegen een sterk verminderd salaris had bijtekend. Maar dat ziet ie dus zelf - begrijpelijk - niet zitten als reserve. Vind Indi zeker niet beter, maar het zal wel met het oog op de toekomst zijn.

Betekend wel dat er een nieuwe LB moet komen. Indi vindt ik eigenlijk nog steeds geen volwaardig basisspeler. En het gaat geheid problemen opleveren wanneer alleen hij voor die positie beschikbaar is, want Bahia, Auassar en Swerts (die daar eventueel kunnen spelen) voldoen daar absoluut niet.

EDIT interview is van een treurig niveau zeg. Valt geen zinnig gesprek aan te knopen met De Cler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 april 2011 door T-FeYeN00rD --
craven
 craven - vrijdag 29 april 2011 - 18:36   quote  deeplink  
oude rotten maken plaats voor de jeugd, lijkt me in dit geval prima. De Cler was niet een van mijn favoriete spelers, maar toonde wel inzet... Bedankt Tim
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 april 2011 - 19:35   quote  deeplink  
Mooi, bedankt voor je aanwezigheid en de mazzel!
Brian
 Brian - vrijdag 29 april 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Heb Tim de Cler altijd wel een leuke speler gevonden ivm zijn inzet.
Strijd vel en hard en staat zijn mannetje
Hellaas ( en dat bedoel ik niet negatief ) is hij kwa speler en persoon
Te impulsief. En doet hij dingen niet al te slim aanpakken.

Verdedigend loopt hij dan mee voorin en trekt gaten in de verdediging
Wat onrust geeft in de achterhoede en ruimte maakt voor snelle counters.
Ook te snel beledigt bij commentaar van trainer en medespelers
Die eigenschappen heeft de Cler nooit gemaakt tot de speler waarvoor hij wel de potentie had.

Als hij rustig en reëel was gebleven.
Had hij nu ook ingezien dat Mario been duidelijk is geweest in zijn strategieën.
Mario blijft aan een team vast houden zodra het goed gaat
Het gaat nu goed met deze 11 en daar houd hij ( net als anders ) aan vast
Zeker nu er nog 2 ow zo belangrijke wedstrijden komen.

En de Cler weet ook dat volgende week begin Mei Martin van Geel aan de slag gaat
Als nieuwe TD en alle gespreken dan pas beginnen.
Dus een paar dagen te vroeg gooit de Cler nu zelf de deuren dicht !

Toch een verschil andere speler zoals Mokotjo hoor je een heel jaar niet
En ook Fer niet als hij buiten de selectie vallen zij denken in het team belang en blijven hard trainen. De Cler gaat gelijk weer dingen roepen en deuren dicht trappen als het hem aangaat.
Jammer en vooral voor zich zelf.
Niet al te slim en zonde om zo een Feyenoord tijd perk af te moeten sluiten.
cato
 cato - vrijdag 29 april 2011 - 20:44   quote  deeplink  
beste tim, toen je kwam was je een van de best betaalde spelers en dat ben je volgens mij nog steeds. toen je kwam voegde je niets toe en was je niet geblesseerd. je voegt in mijn ogen nog steeds niks toe en daarom verdient indi zijn basisplek.bedankt en veel succes verder!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 april 2011 - 22:11   quote  deeplink  
TIM DE CLER///HELD!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 april 2011 - 22:37   quote  deeplink  
daaaaaaaaaaaaaaaaag Tim, . . . veel succes in IJmuiden!
Els
 Els - vrijdag 29 april 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
TIM DE CLER///HELD!!
Jij zorgt tenminste altijd weer voor een verfrissend geluid.
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 april 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 16:24 schreef vakkieQkeleku het volgende:
Erg jammer dit.
De Cler heeft zeker zijn waarde bewezen dit seizoen. Ben ervan overtuigd dat hij normaliter tegen een lager salaris had bijgetekend. Het elftal heeft ook routiniers nodig om constanter te presteren.
Ach, waarde bewezen? Dat vind ik wel meevallen hoor, en eh, . . . . . . de jonge garde van 2 jaar geleden is inmiddels ook weer 2 jaar ouder met (overwegend) 2 jaar ervaring op eredivisie niveau hè . . . . . . . . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 april 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 22:37 schreef Els het volgende:

[..]

Jij zorgt tenminste altijd weer voor een verfrissend geluid.
Altijd is wat veel Els ;)
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 april 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Altijd is wat veel Els ;)
maar wel met een zekere regelmaat! -:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 april 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 22:47 schreef sevillana het volgende:

[..]

maar wel met een zekere regelmaat! -:)
Nou dank je beiden !!! :)
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 april 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 22:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou dank je beiden !!! :)
niks te danken, gozert
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 30 april 2011 - 13:04   quote  deeplink  
Tsja... bij Feyenoord had die misschien nog kunnen verlengen voor 2 ton en bij een mooie club gespeeld (hé Timmeh, waar is je clubliefde nou dan? *mompelt iets over voor en tegenspoed*).

Kies dan maar lekker voor Dubai ofzo... En neem je grote muil/moddergooitacktieken maar mee!
de.fan
 de.fan - zaterdag 30 april 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2011 - 17:47 schreef Els het volgende:

[..]

Niet helemaal. 1e half jaar ging het prima, noemde de huidige coach van het nederlands elftal hem zelfs de beste linksback van Nederland. Hij ziet het niet zitten om de bank warm te houden, Been ziet het niet zitten om hem op te stellen en Feyenoord ziet het waarschijnlijk niet zitten om hem nog eens een vet salaris te geven. Alleen maar winnars toch, bij deze beslissing. Waarom dan toch weer van enkelen een trap na?
Zo is het Els, netjes opgelost zo met alleen maar winnaars
aad 64
 aad 64 - zaterdag 30 april 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Tim bedankt !
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 30 april 2011 - 20:54   quote  deeplink  
bedankt TIm, ben blij dat we straks van dat giga salaris van je af zijn (naar verluid 1,2 miljoen).
Hoorde gisteren dat Willem II voor de hele selectie volgend jaar 1,7 mio heeft. Kun je nagaan.
Dat salaris heb je in de verste verte niet waargemaakt.
Ik denk dat je de meest overbetaalde spelers van de Nederlands bent, ondanks je redelijke spel de laatste wedstrijden dat je meedeed.
Ben blij dat wel als supporters ongeveer 8 mnd van je salaris hebben kunnen ophalen met elkaar. Geeft me echt een goed gevoel.
Bedankt en tot ziens. Geniet ervan.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 april 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 20:54 schreef de kromme2 het volgende:
bedankt TIm, ben blij dat we straks van dat giga salaris van je af zijn (naar verluid 1,2 miljoen).
Hoorde gisteren dat Willem II voor de hele selectie volgend jaar 1,7 mio heeft. Kun je nagaan.
Dat salaris heb je in de verste verte niet waargemaakt.
Ik denk dat je de meest overbetaalde spelers van de Nederlands bent, ondanks je redelijke spel de laatste wedstrijden dat je meedeed.
Ben blij dat wel als supporters ongeveer 8 mnd van je salaris hebben kunnen ophalen met elkaar. Geeft me echt een goed gevoel.
Bedankt en tot ziens. Geniet ervan.
beetje onzinnige reactie. Waarom moet je het hem kwalijk nemen dat hij een contract getekend heeft? Dat Feyenoord dat onzinnige bedrag wilde betalen, is hem nauwelijks te verwijten.
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 30 april 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Nou Styllz... Volgens de kromme2 heeft De Cler in 4 jaar Feyenoord bijna 5 miljoen aan salaris opgestreken. En alleen het eerste jaar was die het echt waard. Die sukkels die hem zo'n contract geven verdienen natuurlijk levenslang, dit geheel ter zijde.
Maar dan die selectieve verontwaardiging??? Martins Indi heeft hem gewoon goed vervangen, dus is er geen enkele reden om de Cler weer een basisplaats te geven. Daarbij heeft Tim al meerdere malen aangegeven clubliefde voor Feyenoord te hebben... in zijn reactie maak ik dat er niet uit op om het zachtjes uit te drukken.
Tim de Cler mag heel blij zijn dat hij 4 jaar lang een Feyenoord-shirt heeft mogen dragen, en al helemaal dat die nog dik betaald werd. Als je sportief dan niet brengt waar je toe in staat bent/was, is het minste dat je kan verwachten dat je op het veld je de pleuris werkt en je in de pers terughoudend en bescheiden opstelt.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 april 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Yup, das allemaal prima, maar je kan hem niet aanrekenen dat hij dat contract getekend heeft.

Voor de rest verwijs ik naar mn eerste post.
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 30 april 2011 - 21:28   quote  deeplink  
Klopt maar in de post van de kromme2 zie ik nergens dat Tim kwalijk word genomen dat die zoveel verdient. Dat is 100% de schuld van het management.
Maar de vergelijkenis met het totale salaris wat de Willem II spelers volgend jaar met elkaar verdienen en wat Feyenoordsupporters in een paar maanden bij een hebben gedoneerd ten bate van de gezondmaking van de club, zou ik me als ik Tim de Cler was toch heel erg stil in een hoekje gaan zitten...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tim de Cler wil weg bij Feyenoord









0.0083119