BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nominatie Trainer van het jaar te vroeg!?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
adriu
 adriu - zaterdag 30 april 2011 - 08:21   quote  deeplink  
waarom niet DE Boer genomineerd ? hij (kan) nog de Beker en Kampioen worden! en dat in een half jaar tijd!? Zou toch knap zijn.
Per4manc
 Per4manc - zaterdag 30 april 2011 - 08:59   quote  deeplink  
De boer traint niet lang genoeg voor een nominatie. Ik snap in ieder geval niet dat Rutten bovenaan staan. Ik zou eerder kiezen voor John van der Brom.
adriu
 adriu - zaterdag 30 april 2011 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 08:59 schreef Per4manc het volgende:
De boer traint niet lang genoeg voor een nominatie. Ik snap in ieder geval niet dat Rutten bovenaan staan. Ik zou eerder kiezen voor John van der Brom.
een nominatie verdien je als je prijzen pak! en dat kan de Boer nog! ja ik vind het ook dat john van de BROM het verdient!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2011 door adriu --
Eide
 Eide - zaterdag 30 april 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Jawel, maar de Boer is niet heel het seizoen verantwoordelijk geweest voor Ajax, en dus is hij niet genomineerd. Ik denk dat John van der Brom deze verkiezing makkelijk moet gaan winnen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 30 april 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Is Huistra niet genomineerd?
adriu
 adriu - zaterdag 30 april 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 10:10 schreef Eide het volgende:
Jawel, maar de Boer is niet heel het seizoen verantwoordelijk geweest voor Ajax, en dus is hij niet genomineerd. Ik denk dat John van der Brom deze verkiezing makkelijk moet gaan winnen.
jammer toch voor de Boer!
Eide
 Eide - zaterdag 30 april 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 10:50 schreef adriu het volgende:

[..]

jammer toch voor de Boer!
Tuurlijk, niemand kan ontkennen dat de Boer het goed doet, snel een eigen stempel op de ploeg wist te drukken en in een buitengewoon moeilijke periode de ploeg gewoon best aardig op de rails heeft gehouden. De Boer is een topcoach in spƩ!
baco74
 baco74 - zaterdag 30 april 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Van De Brom heeft een smetje met dat zing-incident, Preudome is een trainer die zijn eigen emoties niet in de hand heeft en de nominatie van Rutte snap ik helemaal niet. Wie het dan moet worden zou ik niet weten. Verbeek van AZ de huidige nr 4 heeft teveel problemen met de knvb, doe dan maar die van de nr5: Harm van Veldhoven. Een man die je nooit hoort zeiken in de media en het best goed met Roda dat vorig jaar op het punt stond te degraderen. Vind ik best knap.
thomASS
 thomASS - zaterdag 30 april 2011 - 11:57   quote  deeplink  
Verbeek of huistra zijn de gene die het echt verdienen.
adriu
 adriu - zaterdag 30 april 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 11:48 schreef baco74 het volgende:
Van De Brom heeft een smetje met dat zing-incident, Preudome is een trainer die zijn eigen emoties niet in de hand heeft en de nominatie van Rutte snap ik helemaal niet. Wie het dan moet worden zou ik niet weten. Verbeek van AZ de huidige nr 4 heeft teveel problemen met de knvb, doe dan maar die van de nr5: Harm van Veldhoven. Een man die je nooit hoort zeiken in de media en het best goed met Roda dat vorig jaar op het punt stond te degraderen. Vind ik best knap.
dus als ik het zo een beetje lees hier verdiend niemand het! van de brom kan niet zingen!Preudome is een bom die elk moment kan ontploffen! Rutte is overspannen! ja dan blijf er niet veel over!
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 12:51   quote  deeplink  
De Boer heeft met Ajax nou niet bepaald iets bijzonders gepresteerd, veel punten laten liggen, en enkel nog in de titelrace door het laten liggen van punten door anderen, veel wedstrijden hebben we gewonnen met erg slecht voetbal en geluk bij het maken van een aantal cruciale goals. Ook het blijven opstellen van Mounir en de akkefietjes die ze beiden hebben gehad werken niet mee aan de goede trainersreputatie van de Boer

Hopelijk kan de Boer komend seizoen met rust in de club en een fatsoenlijke voorbereiding zelf als trainer groeien. Ik sta daar in ieder geval voor de volle 100% achter, we mochten dit seizoen natuurlijk ook geen wonderen van hem verwachten..

De Nominatie van Rutten is me trouwens een raadsel, want hij heeft verreweg de beste selectie, en staat met heel slecht voetbal nu gewoon derde in de ED.

De enige terechte winnaar zou in mijn ogen V/D Brom zijn, en Huistra van Groningen heeft ook goed voetbal gespeeld met zijn ploeg dit seizoen...
thomASS
 thomASS - zaterdag 30 april 2011 - 12:55   quote  deeplink  
2 x verloren en 2 x gelijk gespeeld vind ik nou niet echt veel onder deze omstandigheden.
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 12:55 schreef thomASS het volgende:
2 x verloren en 2 x gelijk gespeeld vind ik nou niet echt veel onder deze omstandigheden.
Van wie?
thomASS
 thomASS - zaterdag 30 april 2011 - 13:01   quote  deeplink  
Utrecht, Ado, Roda, Psv
Pietje
 Pietje - zaterdag 30 april 2011 - 13:02   quote  deeplink  
En Verbeek (AZ) ??
En Bosz (Heracles) ??
Ik vind dat die twee het, gezien hun beperkte financiƫle middelen, ook niet verkeerd hebben gedaan.
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zaterdag 30 april 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 13:01 schreef thomASS het volgende:
Utrecht, Ado, Roda, Psv
Utrecht waha nee,'
Ado ja die doet het goed.
Roda miner als ado maar ok goed
Psv nee moet beter als je psv bent.
Denk dat exelsior het ook goed heb gedaan.
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 13:01 schreef thomASS het volgende:
Utrecht, Ado, Roda, Psv
Welke ploeg?????
thomASS
 thomASS - zaterdag 30 april 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 17:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke ploeg?????
Welke ploeg... Zit je op het verkeerde forum ofzo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2011 door thomASS --
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 30 april 2011 - 19:25   quote  deeplink  
Van den Brom is het van harte gegund. Hij laat zijn ploeg met lef vrij en goed voetballen, iets waar de trainers bij PSV, Ajax en Twente niet in slagen. Hij heeft ook echt een team gemaakt van een groep bij elkaar gekochte/gehuurde spelers. Erg knap!
Eide
 Eide - zaterdag 30 april 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 12:51 schreef remco k het volgende:
De Boer heeft met Ajax nou niet bepaald iets bijzonders gepresteerd, veel punten laten liggen, en enkel nog in de titelrace door het laten liggen van punten door anderen
Dit ben ik toch niet met je eens. De Boer kreeg een kwakkelend Ajax van Jol, en heeft, als beginnend coach, niet alleen Ajax terug gebracht in de titelrace, hij heeft de meeste punten van alle teams behaald sinds de winterstop.

Dat het niet altijd wonderschoon was is waar, maar voorlopig heeft hij Ajax niet alleen in de race gehouden, maar dat zelfs in een van de onrustigste periodes van Ajax ooit. Dat is gewoon erg goed.

quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 12:51 schreef remco k het volgende:De enige terechte winnaar zou in mijn ogen V/D Brom zijn, en Huistra van Groningen heeft ook goed voetbal gespeeld met zijn ploeg dit seizoen...
Mee eens
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 19:01 schreef thomASS het volgende:

[..]

Welke ploeg... Zit je op het verkeerde forum ofzo.
Snap je eerste post niet, heeft niks met een verkeerd forum te maken, misschien als je duidelijk zou zijn was het makkelijker te begrijpen..
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 19:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit ben ik toch niet met je eens. De Boer kreeg een kwakkelend Ajax van Jol, en heeft, als beginnend coach, niet alleen Ajax terug gebracht in de titelrace, hij heeft de meeste punten van alle teams behaald sinds de winterstop.

Dat het niet altijd wonderschoon was is waar, maar voorlopig heeft hij Ajax niet alleen in de race gehouden, maar dat zelfs in een van de onrustigste periodes van Ajax ooit. Dat is gewoon erg goed.

De Boer heeft Ajax niet in de titelrace gehouden, dat hebben Twente en PSV gedaan, de enige verdienste van de Boer tot nu toe, is dat hij met vleugelspelers voetbalt, en dat positiespel (ondanks dat het nog vere van goed is) weer centraal staat. Ajax heeft onder zijn bewind weer meer balbezit dan de tegenstander. Maar goede prestaties heb ik nog niet gezien, ook het de Jong op het middenveld en MOunir in de punt houden is niet een sterk punt geweest tot nu toe..
thomASS
 thomASS - zaterdag 30 april 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Snap je eerste post niet, heeft niks met een verkeerd forum te maken, misschien als je duidelijk zou zijn was het makkelijker te begrijpen..
Nja onzin. Ik reageer toch gewoon op jouw post. Waarom zou ik het dan niet over ajax hebben. Begrijpend lezen ;)
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 20:09 schreef thomASS het volgende:

[..]

Nja onzin. Ik reageer toch gewoon op jouw post. Waarom zou ik het dan niet over ajax hebben. Begrijpend lezen ;)
Quote dan iemand als je op iemand reageerd...
thomASS
 thomASS - zaterdag 30 april 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 20:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Quote dan iemand als je op iemand reageerd...
Tja als je al uit die reactie niet kan lezen dat ik op je reageer..
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Vermoeiend..
Ajx
 Ajx - zaterdag 30 april 2011 - 22:59   quote  deeplink  
slotje??? en om nog even op de titel te reageren: ja, het is te vroeg om de resultaten daarvoor bekend te maken. daarvoor moet je de einduitslag van de competitie weten. en ik vind Rutten onterecht en de Boer had er WEL op moeten staan!! zeker gezien de huidige onrust en resultaten van Ajax. Maar als Ajax kampieon word en beker wint, zou de Boer het moeten worden, en andersom ook voor de andere trainers.
adriu
 adriu - zondag 01 mei 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2011 - 22:59 schreef Ajx het volgende:
slotje??? en om nog even op de titel te reageren: ja, het is te vroeg om de resultaten daarvoor bekend te maken. daarvoor moet je de einduitslag van de competitie weten. en ik vind Rutten onterecht en de Boer had er WEL op moeten staan!! zeker gezien de huidige onrust en resultaten van Ajax. Maar als Ajax kampieon word en beker wint, zou de Boer het moeten worden, en andersom ook voor de andere trainers.
ben het met je eens!!
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zondag 01 mei 2011 - 11:59   quote  deeplink  
vind dat van de brom het moetworden!
adriu
 adriu - maandag 16 mei 2011 - 16:53   quote  deeplink  
WAS HET TOCH TE VROEG!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 16 mei 2011 - 17:05   quote  deeplink  
Zekers! Als je in een half jaar een team als onervaren trainer nog kampioen kan maken vind ik dat je minimaal genomineerd moet worden. Ik gun op dit moment v.d. Brom de prijs het meest omdat hij zo boven verwachting met Ado heeft gepresteerd. Maar De Boer had 100% een 2e plek verdiend.
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 18:47   quote  deeplink  
Huistra, Verbeek, v/d Brom, Bosz en de trainer van Roda zijn samen met de Boer de verassingen van dit seizoen, ik denk dat niemand vandeze trainers had verwacht dat ze het zo goed zouden doen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nominatie Trainer van het jaar te vroeg!?

0.0091190