|
|
biba1970
|
|
|
vraagje ben net sport 1 aan het kijken na de wedstrijd borussia dortmund-nurnberg nou meen ik te horen dat die COMMENTATOR zei DAT ZE SIEM DE JONG AL VERSCHILLENDE KEREN GESIGNALEERD HADDEN BIJ DORTMUND MAAR DE TV STOND EEN BEETJE ZACHT DUS IK WEET HET NIET ZEKER HEEFT IEMAND ANDERS DIT SOMS OOK GEHOORD??????????????? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Doe niet zo overdreven man! So what! Alsof de Jong een superspeler is. Leuke voetballer hoor maar ik lig er niet wakker van mocht ie vertrekken. Trouwens ze zijn gewoon al aan het praten over contractverlenging dus wees maar niet bang hoor!! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
OMG JA IK HOORDE AL ZOIETS!!!!! HOPELIJK GAAT HIJ ER NIET HEEEN |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Klopt Biba. Dortmund heeft interesse in de Jong en ze hebben hem al meermalen bekeken. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
BESTE AJAX FAN het gaat mij er niet om dat de jong een goeie of slechte speler maar ik hoorde iets maar wist het niet zeker daarom vraag ik dat aan andere personen en dat ik dan overdreven doe tsja wat moet ik daar van zeggen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Er speelt bij Dortmund of Nuremberg een speler een broer heeft bij een andere club in de Bundesliga, net als Siem en Luuk. De commentator merkte toen op dat de naam van Siem al diverse keren de rondte ging in het stadion. Volgens mij zei hij niet dat hij daar echt gesignaleerd was. |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
De commentator zei dat de naam van Siem de Jong verschillende keren genoemd is in en om het stadion. Maar dat er wel meer namen genoemd worden. Gewoon een roddel dus... En idd, zo erg zullen we hem nu ook weer niet missen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Jong:
Voor ons in de punt een zwaar onderschatte voetballer, die zeker qua werklust boven veel anderen uitsteekt... MAAR ENKEL IN DE PUNT......
De Jong///////////HELD... |
|
|
|
|
Vince75
|
|
|
Elke speler van Ajax wrd toch overal genoemd. Vind het trouwens ook geen groot verlies al hij gaat. Aardige nuttige voetballer,meer ook niet. In een echt goed Ajax komt hij gewoon te kort |
|
|
|