|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dit is verre weg het mooiste nummer wat geschreven en gezongen is over een voetbalclub. Hij is celtic fan maar de tekst kan op iedere club slaan
http://youtu.be/UK-VT-kT3X0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Luister vooral naar de tekst mannen en huiver
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nooit geweten dat dit nummer is geschreven voor de voetbalclub Celtic. Wel een heel erg mooi nummer... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Dan ga ik toch hiervoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
NIKS IS MOOIER EN KRACHTIGER DAN YNWA....
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
True kippenvel als je dat ziet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pff vindt het niet orgineel,bijna elke club zingt het |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niemand zingt het zoals daar man, en dat andere clubs het van ze over heeft genomen doet niks af aan emotie die dit daar teweeg brengt, kunnen heel veel clubs wel wat van leren... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Lulkoek,kutnummer..niks voor Ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waar stond dat het voor Ajax zou moeten zijn???? Het is gewoon geweldig hoe men daar dit nummer adorreerd, en zeg zelf, klinkt het verkeerd??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2011 - 22:21 schreef remco k het volgende:Waar stond dat het voor Ajax zou moeten zijn???? Het is gewoon geweldig hoe men daar dit nummer adorreerd, en zeg zelf, klinkt het verkeerd??? you nwa moet ik altijd aan die hijskrijn pik LT denken,is geen Ajax lied en zal het nooit worden.Altands voor mij niet,never nooit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Opbokken met je lee v/d toren
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2011 - 22:21 schreef remco k het volgende:Waar stond dat het voor Ajax zou moeten zijn???? Het is gewoon geweldig hoe men daar dit nummer adorreerd, en zeg zelf, klinkt het verkeerd??? In mijn oren wel,ik vind het een kutnummer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Trouwens zonder club gerelateerd aan het nummer,je bent wel alleen en je moet het zelf ook oplossen,ik ben er geweest en zit er nog. Daarom is het zo wie zo een kutnummer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Op het eind ben je alleen,iedereen heeft schijt aan je,en je moet het alleen oplossen. Hoezo you never walk allone. Kortom een kut/schijtnummer |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Klinkt geweldig zoals ze dat bij Liverpool doen, daar moet het ook blijvem. In England is er niemand die dit kopieert, dat gebeurt alleen op het Europese vasteland. Maar wij bij Ajax moeten het gewoen bij onze liedjes houden. Ik denk dat we er zo'n 3 hebben nl: 1-Bloed zweet en tranen, 2-Hup Ajax hup rood witte schaare, maar ik vind de mooiste die van: 3-Dit is mijn club mijn ideaal dit is de mooiste club van allemaal etc. Maar ja, smaken verschillen. You'll never walk alone klinkt overal mooi, maar dit moet niet ons club- cq lijfslied worden en dus slechts incidentieel gezongen worden en zeker niet bij aanvang van een wedstrijd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Remco K geef mij de oplossing en ik ben je eeuwig dankbaar. Laat mij weten dat ik niet alleen ben man. Ik heb zo'n typhus schijt hekel aan dat nummer man Ik laat het hierbij,anders krijg ik ruzie |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
beetje Jammer dat Twente YNWA heeft verkracht met hun nep supporters... :( zat net beelden te kijken uit 2000.. zat langekant nog nie eens half vol.. hoezo succes suppoers hier bij mij in het oosten.. zeer jammer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
GROOT SLOT hierop AUB BOUDEWIJN
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Remco je hebt de zelfde avatar als ik:( Die met die Ajax logo dan he;0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2011 door Ajax-pwnt -- |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Het Ajax nummer van de jaren 90! En hopelijk ook makt hij binnenkort (lees: over 2 weken) weer een comeback |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
You'll Never Walk Alone is een lied wat alleen celtic of liverpool mag zingen. En bijvboorbeeld niet twente en fnooit die het lied verkrachten (het ook niet waardig zijn om het te zingen). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2011 - 22:50 schreef nemam-tiL het volgende:Remco K geef mij de oplossing en ik ben je eeuwig dankbaar. Laat mij weten dat ik niet alleen ben man. Ik heb zo'n typhus schijt hekel aan dat nummer man Ik laat het hierbij,anders krijg ik ruzie Denk dat het komt doordat zoals anderen hier al zeiden, Twente en Feyenoord dit nummer verkracht hebben, back in the days was dit gewoon heel erg mooi om te horen, maar vooral indrukwekkend om bij te zijn... En hey, nemam vriend, ieder zijn mening toch, jij vind het niet mooi, ik wel, klaar toch......:-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2011 - 11:16 schreef Ajax-pwnt het volgende:Remco je hebt de zelfde avatar als ik:( Die met die Ajax logo dan he;0 Heb er nog geen.. :P Iedereen heeft iets met Ajax, ik niet.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik ook niet :( belachelijk |
|
|
|